Dragan Dabic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tässä asiaa viime päivinä pyöritellessä olen alkanut ajatella, että Bäckströmin kritiikki oli sittenkin tarkoitettu Salmelaiselle,
Kun koko haastattelu alkaa tällä veska-teemalla ja toteamuksella ettei veskatilannetta ole vieläkään ratkaistu, niin kukas siellä onkaan jo hyvän aikaa ollut se jonka tämä pitäisi ratkaista. Olisi Nikke sitten myös voinut esittää ratkaisuehdotuksen, niin ei tarvitsisi arvuutella, että mitä se meinaa. Muutenkin olisi hyvä aina esittää asiansa suoraan, nyt tosta ulostulosta on tehty monia erilaisia tulkintoja eikä ihme, onhan "punaiseen lankaan" aika vaikea päästä kiinni. Itse olen edelleen sillä kannalla, että kyseessä oli oman pettymyksen ja turhautumisen purku höystettynä epämääräisellä kritiikillä IFK:n urheilujohtoa kohtaan, sisältäen edellisen ja nykyisen UTJ:n
Ja tosissaan jos Lankisen sijaiseksi olisi hankittu joku Norja tai vastaava, joita aikasemmin on nähty ja joka olisi saatu jollain keikkasopparilla, niin johan olisi taas Nybondakselle kenkää ketju täyttynyt viesteistä. Ja tällä hetkellä jengi kyntäisi ties kuinka syvällä.