Niklas Bäckström – paluu Nordikselle

  • 201 784
  • 937

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Nikke sai pelata ne mahdollisimman helpot pelit ja Atelle jäi kaikki kovat vastustajat.

Tuota tukee se, että Bäcksillä oli selvästi vähemmän torjuntoja per matsi kuin Atella. Tai sitten jengi motivoitui puolustamaan paremmin, kun huomasivat NB:n saavan pelivuoron... ;)
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Missä kohtaa sanon? Lue uudestaan.

No mikä sun pointti sitten oli? Ehkä mä olen tyhmä, mutta mulle se vaikutti siltä että mielestäsi nämä kaksi maalivahtia suorittivat viime kaudella lähes samalla tasolla, joka minusta taas tuntui älyttömältä ajatukselta. Jos et kuitenkaan sitä tarkoittanut niin sitten meni multa viestin pointti ihan täysin ohi. Tai sitten se oli viisastelua tämän yhden tilaston otannalla, jonka pointtia en myöskään ymmärrä.
 

444

Jäsen
No mikä sun pointti sitten oli? Ehkä mä olen tyhmä, mutta mulle se vaikutti siltä että mielestäsi nämä kaksi maalivahtia suorittivat viime kaudella lähes samalla tasolla, joka minusta taas tuntui älyttömältä ajatukselta. Jos et kuitenkaan sitä tarkoittanut niin sitten meni multa viestin pointti ihan täysin ohi. Tai sitten se oli viisastelua tämän yhden tilaston otannalla, jonka pointtia en myöskään ymmärrä.
No onko se ero mielestäsi hurja? Siitähän mä kirjoitin. Runkosarjassa pelataan voitoista ja pisteistä, ei torjuntaprosenteista.
Ja ei, mä en usko että Nikke olisi riittänyt runkosarjassa. Mutta kyllä kiitos viime kaudesta menee nimenomaan Lankiselle eikä Engrenille.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
No onko se ero mielestäsi hurja? Siitähän mä kirjoitin. Runkosarjassa pelataan voitoista ja pisteistä, ei torjuntaprosenteista.
Ja ei, mä en usko että Nikke olisi riittänyt runkosarjassa. Mutta kyllä kiitos viime kaudesta menee nimenomaan Lankiselle eikä Engrenille.

Ei tosiaan ollut ero hurja, mutta en ymmärrä tuon toteamuksen koko pointtia kun toinen on pelannut 41 peliä ja toinen 7. Ja eri joukkueita vastaan, erilaisissa tilanteissa. Toiseen luotettiin, toiseen ei.

Ja Engrenkö ei ansaitse kiitosta syyskaudesta? Aikamoista..
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
No onko se ero mielestäsi hurja? Siitähän mä kirjoitin. Runkosarjassa pelataan voitoista ja pisteistä, ei torjuntaprosenteista.
Ja ei, mä en usko että Nikke olisi riittänyt runkosarjassa. Mutta kyllä kiitos viime kaudesta menee nimenomaan Lankiselle eikä Engrenille.
Jaa että kiitos kuuluu 15 peliä pelanneelle Lankiselle eikä yli 40 urakoineelle Engrenille. Hohhoh. Taidat katsella koko kautta pleijarikiikarien läpi... On hyvinkin mahdollista että ilman Engreniä olisi jopa pleijareihin pääsy tehnyt tiukkaa, ja olisi voinut johtaa siihen että Keke olisi revitty askiin ennenaikaisesti mikä todnäk olisi otteissa näkynyt. Voit toki yrittää pyöritellä tilastoja miten parhaaksi näet mutta se ei muuta sitä faktaa että Engren pelasti joukkueen kauden. Sen kieltäminen on naurettavaa sokeutta.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistini mukaan viime syksynä palstalla vallitsi liki pitäen täydellinen yksimielisyys siitä, että Engren on joukkueen paras pelaaja ja ainut syy sille, että keikuttiiin edes kohtuullisilla sijoilla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Atte Engren sai ääniä Kamraatit kuukauden pelaaja - äänestyksessä seuraavanlaisesti:

Syyskuu: selkeästi eniten ääniä ja oli äänestyksessä 1.
Lokakuu: 4.
Marraskuu: 2.

Niklas Bäckström:
Syyskuu: 3.

Kevin Lankinen:
Joulukuu: 1.
Tammikuu: 2.
Helmikuu: 1.
Maaliskuu: 2.
Huhtikuu: 1.

Engren pelasi syyskauden sen verran hyvin että sai paljon ääniä kuukauden pelaaja äänestyksessä. Lankinen sen jälkeen kun palasi kaukaloon oli ihan omaa luokkaansa mitä tähän äänestykseen tulee. Ja voittikin koko kauden Kamraatti pelaaja äänestyksen.

Ei nuo ylläolevat tilastot mitään absoluuttista totuutta tietenkään kerro, mutta kertovat hyvin miten tavalliset HIFK-fanit arvostivat viime kaudella kunkin maalivahdin toimia kaukalossa.
 

444

Jäsen
Jaa että kiitos kuuluu 15 peliä pelanneelle Lankiselle eikä yli 40 urakoineelle Engrenille. Hohhoh. Taidat katsella koko kautta pleijarikiikarien läpi... On hyvinkin mahdollista että ilman Engreniä olisi jopa pleijareihin pääsy tehnyt tiukkaa, ja olisi voinut johtaa siihen että Keke olisi revitty askiin ennenaikaisesti mikä todnäk olisi otteissa näkynyt. Voit toki yrittää pyöritellä tilastoja miten parhaaksi näet mutta se ei muuta sitä faktaa että Engren pelasti joukkueen kauden. Sen kieltäminen on naurettavaa sokeutta.
Engrenin voittoprosentti oli runkosarjassa 52,6 ja Lankisen 73,3. Engren pelasi 2 pudotuspeliottelussa, Lankinen 13:ssa. Syyskaudella pelatuista otteluista saa ihan yhtä paljon pisteitä kuin kevään peleistä. Playoffeissa pelataan sitten jo vähän eri panoksilla.

Parasta kuitenkin on, että sun ei tarvitse olla mun kanssa samaa mieltä. Mä olen sitä mieltä, että Lankinen pelasi IFK:n mitaleille ja näin ollen pelasti kauden.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Engrenin voittoprosentti oli runkosarjassa 52,6 ja Lankisen 73,3. Engren pelasi 2 pudotuspeliottelussa, Lankinen 13:ssa. Syyskaudella pelatuista otteluista saa ihan yhtä paljon pisteitä kuin kevään peleistä. Playoffeissa pelataan sitten jo vähän eri panoksilla.

Parasta kuitenkin on, että sun ei tarvitse olla mun kanssa samaa mieltä. Mä olen sitä mieltä, että Lankinen pelasi IFK:n mitaleille ja näin ollen pelasti kauden.
Huoh... 41 ottelua vs 15 ottelua. HIFK:lla oli 22 peliä josta tuli piste maalin erolla (joko voitto tai JA/RL voitto/tappio) joista Atte pelasi 14. Jos oltaisiin lähdetty kauteen Bäckström - Halonen kaksikolla (niinkuin alkuperäinen argumenttini oli) olisi noista 14:sta ottelusta useampikin olla suoria häviöitä. Siinä olisi helposti voinut menettää parikinkymmentä pistettä, Atte kuitenkin napsi kiekkoa 91% varmuudella ja 2.15 GAA:lla. Bäcks taas 89% ja 2.48 GAA. Bäcks myös kohtasi vähemmän laukauksia keskimääräisesti, n. 14 per ottelu vs Aten n.22.
Mitä haen tällä takaa? Sitä, että ilman Aten syyskautta olisi jopa säälipleijarit olleet tiukalla ja mahdollisesti Keke olisi ajettu askiin puolikuntoisena sensijaan että sai rauhassa parannella itseeän. Ilman Aten syyskauden urakointia ei olisi ollut pleijareita joissa Lankinen teki urotöitään. Tai joukkue olisi kitkutellut sääleihin puolikuntoisella Lankisella ja lähtenyt lauluun. Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan vai vieläkö aiot olla paksukalloinen?
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Voitko lopettaa vääristelyn ihan alkuunsa? Tai sitten näytät mulle mun kirjoittamana, että Engren ei ansaitse kiitosta syyskaudesta. Jään odottamaan.

Miten sun kanssa pystyy keskustella kun heität noita juttujasi, mutta et seiso niiden takana ollenkaan? Saatko tuosta jotain mielihyvää? Tää on kun juttelisi itse Donald Trumpin kanssa, kun mitään ei voi sanoa selkeästi vaan heitetään älyttömiä heittoja ilmoille ja sitten valitetaan kun ihmiset tulkitsee niitä muka väärin..

Olenko ainoa joka ymmärsi noi viestit niin että a) Ishmael vihjaili että Engren ja Bäckström pelasivat viime kaudella käytännössä samalla tasolla ja b) kiitos viimekaudesta maalivahtien osalta pitäisi osoittaa Lankiselle?

Edit:

Mutta kyllä kiitos viime kaudesta menee nimenomaan Lankiselle eikä Engrenille.

Mielestäni "eikä Engrenille" tarkoittaa että kiitos ei mene Engrenille. Ja nyt tiedän että alat nussimaan pilkkua ja kerrot että puhuit koko kaudesta etkä syyskaudesta niin kuin minä väitin. No miksi Lankinen saa kiitokset koko kaudesta pelaamalla hyvin puolet kaudesta, mutta Engren ei saa kiitosta koko kaudesta vaikka hänkin pelasi hyvin puolet kaudesta?

Joo-o, en tiedä miksi väännän näin naurettavasta asiasta. Ehkä mulla on tylsää..
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
Miten sun kanssa pystyy keskustella kun heität noita juttujasi, mutta et seison niiden takana ollenkaan? Saatko tuosta jotain mielihyvää? Tää on kun juttelisi itse Donald Trumpin kanssa, kun mitään ei voi sanoa selkeästi vaan heitetään älyttömiä heittoja ilmoille ja sitten valitetaan kun ihmiset tulkitsee niitä väärin..

Olenko ainoa joka ymmärsi noi viestit niin että a) Ishmael vihjaili että Engren ja Bäckström pelasivat viime kaudella käytännössä samalla tasolla ja b) kiitos viimekaudesta maalivahtien osalta pitäisi osoittaa Lankiselle?
A-kohdan avasin jo sinulle. Jäikö epäselvää? Jos jäi niin kysy pois.
B-kohta menee juuri noin. Minun mielestäni Lankinen ansaitsee kiitokset viime kaudesta ennen Engreniä. Sen sijaan sinä aloit sössöttämään jotain että minun mielestäni Engren ei ansaitsisi kiitosta syyskaudesta. Sellaista en ole koskaan väittänyt enkä tule väittämään.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
A-kohdan avasin jo sinulle. Jäikö epäselvää? Jos jäi niin kysy pois.
B-kohta menee juuri noin. Minun mielestäni Lankinen ansaitsee kiitokset viime kaudesta ennen Engreniä. Sen sijaan sinä aloit sössöttämään jotain että minun mielestäni Engren ei ansaitsisi kiitosta syyskaudesta. Sellaista en ole koskaan väittänyt enkä tule väittämään.

Selvä. Ymmärrän mitä kirjoitit, mutta en vain taida ymmärtää niiden pointtia. Minulle tuli sellainen mielikuva että tässä yritettiin mahdollisesti kehua Bäckströmiä ja ainakin vähätellä Engreniä. Siksi ihmettelin tuota näkökulmaa, koska olen itse niin eri mieltä.

Mutta eri mieltähän me saadaan ollakin joten pahoittelut että meni tässä päässä vähän tunteisiin.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara hankkinut uuden maalivahdin loppukaudeksi, eli toisen kauden putkeen Nikke tippuu kolmosveskariksi. Eiköhän se ura ollut siinä
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tappara hankkinut uuden maalivahdin loppukaudeksi, eli toisen kauden putkeen Nikke tippuu kolmosveskariksi. Eiköhän se ura ollut siinä
Ei kyllä yllätä, sillä sellaista fakiiri-ortopedia ei ole edes olemassa, joka Bäckströmin parsisi sellaiseen kuntoon, että olisi kova tekijä Liigassa vielä.

Kuten tuonne toiseen ketjuun kirjoitin niin upea ura Bäckströmillä, mutta IFKssa ei ikinä onnistunut olemaan Liigan parhaimmistoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
No nyt sitten Tappara kohtelee kaltoin Nikkeä. Törkeetä hankkia parempi maalivahti jos luvattu kakkostorjujan paikkaa. Odotan lehtijuttuja.
Tapparassa ei ole tapana huudella lehdissa naita juttuja vaan hoitaa herrasmiesmaisesti. Toivottavasti Nikkekin on taman sisaistanyt
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Miksi ei uusia viestejä tässä ketjussa, vaikka Bäckström on pelannut?
Ai niin, ei ole ollut aihetta negailuun... :)
Aika vähän täällä yleisestiottaen ex-pelaajista jauhetaan sille tarkoitetun ketjun ulkopuolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös