Siis voi elämän kevät. Vaikka varmasti olen aiemminkin tuolle nörtti-ilmiölle salaa nauranut sen kohdattuani, niin tänään sen vasta tajusin päiväristeilyllä oltuani. Naapuripöydässä kun istui perhe, jonka poika oli vissiin juurikin saanut kyseisen lippalakin. Noh, äiti meinasi repiä sen jonkun tarran siitä lipasta, mutta se poika pistikin äärimmäisen kiukustuneena hanttiin. Se kun kuulemma on joku tärkeä merkki, ja ilman sitä se koko lippis menettää arvonsa. Se penska oli varmaankin vasta joku kymmenvuotias, joten siitähän ei oikein tiedä onko siihen penskaan joku hourio iskenyt, nykyään kun vanhemmat eroileekin miten sattuu ja on näitä vaikka mitä pleikkaripelejäkin, vai onkohan toi pikku tarra joku yleisestikin tärkeä juttu nykynuorten keskuudessa. En kovinkaan tarkkaan tiedä mikä villitys noilla nykyajan teininörteillä just tällä hetkellä on, mutta sen tiedän että se saamarin lippalakki on äärimmäisen naurettavan näköinen.Joka kerta kun näen tällaisen jonkun hipitihopiti-jannun sellainen tyhmän näköinen suoralippainen lippis päässä (ja tietenkin se lippa sojottaa tarkoin harkitusti hitusen sivulle) niin minulla katkeaa verisuoni päästä.
Siis anna mun kaikki kestää. Äärimmäistä ääliöisyyttä vaatii tuollaisen yhdistelmän ylläpitäminen. Lumihanki, nykyinen presidentti ja oksennus ovat yhtä seisottavia efektejä.Sen, joka keksi tämän "mustat pitkät kalsarit minkä tahansa vaatteen alla" -muodin naisille soisi saavan kuulan kalloonsa. Voi jeesus, että kyseinen vaatekappale on RUMA. Oksettavin yhdistelmä on valkoiset sortsit, joku löysästä trikoosta tehty muodoton toppi ja nämä mustuaiset linttaan astutuilla balleriinatöppösillä ja halvalla nahkajäljitelmälaukulla kuorrutettuna.