Niitä pieniä asioita jotka ajavat hulluuteen

  • 42 949
  • 264

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avopuolison tapa heräillä aamuisin. Siis se torkkuherätyksen käyttö. Eikö sitä voi...

Minä en ole koskaan ymmärtänyt tuon torkuttamisen ideaa. Kun tuollaisen "katkounen" jälkeen sitä on saatanan paljon väsyneempi ja kärttyisempi kuin että heräisi suoraan siihen ensimmäiseen soittoon.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tuon torkuttamisen ideaa. Kun tuollaisen "katkounen" jälkeen sitä on saatanan paljon väsyneempi ja kärttyisempi kuin että heräisi suoraan siihen ensimmäiseen soittoon.

Aika yksilökohtaista, mutta meikäläinen on omalta kohdaltaan huomannut, että tuollainen "pehmeä lasku" kohti aamua toimii. Minulle ei toimi sellainen armeijatyylinen "ylös!!" -kertaherätys. Niin, ja tässä kämpässä ei todellakaan ole ketään, joka häiriintyisi torkuttelustani. Ainakaan yleensä.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tuon torkuttamisen ideaa. Kun tuollaisen "katkounen" jälkeen sitä on saatanan paljon väsyneempi ja kärttyisempi kuin että heräisi suoraan siihen ensimmäiseen soittoon.
Olen periaatteessa täysin samaa mieltä - en ymmärrä itsekään miksi itseään piinaisi useammalla herätyssoitolla, kun se yksikin on hirveimpiä asioita maailmassa.
Toisaalta olen itse todella hidas heräämään, ja tolkkuihin tuleminen aamulla ottaa oman aikansa. Herätyskeinona ovatkin stereot, jolloin sitä sitten vähitellen tajuaa olevansa hereillä, kun on oman aikansa kuunnellut musiikkia. Usein vielä suihkussa olen niin pyörällä päästäni, että 20 minuutin jälkeen en yhäkään ole varma olinko jo muistanut käyttää shampoota vai en. Tässä valossa torkuttamisen voin jotenkin ymmärtää.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ostin kuulokkeet. Yritin avata pakkausta. Matti Näsämäisesti peltisakset ja rälläkkä olisi pitänyt olla käytössä. Sitten kun pamahtaa oikein iso pommi, tahdon samaa muovia ympärilleni kuin tuossa paketissa, ei varmasti mene miksikään.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää suunnattomasti ruokakauppojen tapa säästellä näitä "seuraava asiakas"-ostostenjakajia. Yleensä niitä löytyy vain 1-2 per kassa, ja jonossa on 10 asiakasta ja kullakin 4-10ostosta. Puolet liukuhihnasta on tyhjänä koska seuraava ei voi laskea ostoksiaan hihnalle...
Olenko ainut joka tämän on huomannut?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ärsyttää suunnattomasti ruokakauppojen tapa säästellä näitä "seuraava asiakas"-ostostenjakajia. Yleensä niitä löytyy vain 1-2 per kassa, ja jonossa on 10 asiakasta ja kullakin 4-10ostosta. Puolet liukuhihnasta on tyhjänä koska seuraava ei voi laskea ostoksiaan hihnalle...
Olenko ainut joka tämän on huomannut?

No, enemmän minua ärsyttävät asiakkaat, jotka eivät tajua itse laittaa sitä jakajaa siihen hihnalle omien ostostensa perään. Joutuu siis odottamaan ostokset korissa siihen saakka, kunnes itse pääsee sen vapaan jakajan tykö ja ulottuu siihen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No, enemmän minua ärsyttävät asiakkaat, jotka eivät tajua itse laittaa sitä jakajaa siihen hihnalle omien ostostensa perään. Joutuu siis odottamaan ostokset korissa siihen saakka, kunnes itse pääsee sen vapaan jakajan tykö ja ulottuu siihen.

Tuo on kyllä ärsyttävää. Itse aina tyrkkään vaan ostokseni suoraan siihen perään niin yleensä sille edelliselle tulee siinä vaiheessa hätä laittaa se kapula siihen väliin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo on kyllä ärsyttävää. Itse aina tyrkkään vaan ostokseni suoraan siihen perään niin yleensä sille edelliselle tulee siinä vaiheessa hätä laittaa se kapula siihen väliin.

Laitan sen kapulan aina sinne perään, aina kun niitä kapuloita löytyy. Tuossa jokin aikaa sitten kävin Keravan prismassa kassalla. Jonossa 10-12 asiakasta, yhdelläkään ei ollut ostoskärryä vaan kaikilla oli joko puolillaan oleva kori tai ostokset käsissä. Kuinka monta ostostenjakajaa kassalla oli?
Yksi!
Haistakaa vittu koko S-ryhmä!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuinka monta ostostenjakajaa kassalla oli?
Yksi!

Ei kyllä pysty ymmärtämään, että miksei niitä jakajia voi olla riittävä määrä kassalla. Meininki kun on sitä joutuisampaa, mitä nopeammin ne kamat saa hihnalle ja pääsee kaivamaan lompakostaan maksuvälinettä ja mahdollista bonarikorttia. Ja kyllä, ne voi ottaa esille jo valmiiksi, eikä vasta sitten kun kassa on loppusumman kertonut.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Usein tuntuu tulevan mieleen asioita jotka eivät oikein vitutusketjuunkaan mitättömyytensä takia sovi niin avaan täten tämän ketjun nyt.
Jep. Taas on tähän ketjuun aihetta, pikku juttu joka ei vaan oikein vitutusketjuunkaan sovi.

Mä sitten inhoan sellaista ihmistyyppiä johon törmäsin taas tänään kassajonossa. Sellainen narisevalla ja kitisevällä äänellä puhuva nörtti-insinöörimies. Koko ajan äänessä, kitisee vaimolleen jostain ihan olemattomasta asiasta ("pitää maksaa Dinersillä että saadaan Finnair Plus-pisteet" tms.) Useampaan kertaan piti ottaa tämä asia esille...Ja siitä vaimosta näkee että sitä hävettää ja vituttaa se mies. Kolme kakaraa tietysti, muksut tehty sillä meiningillä että "kyllä tää tästä kun tehään vielä yks." Ja sen siitä vaimosta näkee etenkin että se lähtisi heti kenen tahansa uroksen matkaan koska kitisevällä inssillä ei ole hajuakaan siitä kuinka nainen tulee ottaa. Ja koska on itsekin vähän reppana niin menee ja antautuu a) hunks-tyyppiselle hihattomassa paidassa liikkuvalle hormonityypille jossain Apollon vessassa tai b) jollekin n. 17-vee "Poika saunoo"-turolle Ruotsinlaivalla. Pettymys seuraa siinäkin koska haaveissa on pitkätukkainen "rock-muusikko" joka osaa myös olla hellä. Jotain turvallista, sellaista Mikko Kuustonen-tyyppistä heppua pyörii päiväunissa. Mä inhosin sitä naistakin ihan valtavasti.

Ja ukko sen kuin kitisee siitä että "olisi pitänyt ostaa nautaa eikä possua." Kassajonossa! Ja orastava möhömahakin sillä tietenkin on. Ja mä ajattelin että voisin lyödä paljonkin vetoa että tällä miehellä on Toyota Corolla. Mutta kas! Parkkihallissa näin että perhe sullottiin tummanharmaaseen pölykapseleilla varustettuun Nissan Primeraan (yksi pölläri tietty hukassa.)

Veikkaan että Radio Nova oli pikavalintapaikalla nro. 1.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Somalilasten tapa tuijottaa busseissa, metroissa, kaupassa ja kaduilla asioivia ihmisiä on yksi niistä asioista, jotka ajavat ainakin minut hulluuteen.
Lisäksi öisin käyttämäni asuintilan kaikenlaiset raksahdukset ja naksahdukset pitävät minua hereillä raivostuttavan pitkään. Äänet eivät pelota ja tiedän varsin tarkkaan, mistä ja miten ne syntyvät, mutta silti ne ärsyttävät.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Nuhaiset/yskivät ihmiset koulussa/bussissa/muualla julkisilla paikoilla. Pysykää oikeasti kotona jos olette kipeitä! Kuulostaa kamalalta tuollainen räkiminen ainakin minun korvaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Satiaisten hankkiminen on mukavaa, mutta niistä eroon pääseminen ajaa hulluuteen. Ala siinä nyt sitten höyläämään alapäätäsi ja lääkitsemään paikkojasi. Toisaalta noita syömällä saa halvalla proteiinia, ja ei se pillukaan välttämättä mitään maksa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Satiaisten hankkiminen on mukavaa, mutta niistä eroon pääseminen ajaa hulluuteen. Ala siinä nyt sitten höyläämään alapäätäsi ja lääkitsemään paikkojasi. Toisaalta noita syömällä saa halvalla proteiinia, ja ei se pillukaan välttämättä mitään maksa.
Ei nämä mitään joutavia veikkoja ole, kun niille oodikin on omistettu: "Lemmen pikku paholaiset".
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tartteeko perkele käydä nuohoamassa niin sottaista kräpsää jossa satiaiset viihtyvät. Tai jos ei ole sottainen, niin kräpsän omistaja on tavaransa jakelun suhteen turhan huolimaton. Naisetkin voisivat katsoa millaisten possujen kanssa tulee touhuttua.

Ikinä en ole nussinut, ja lapsillekin aina sanon että älkää sitten ikinä nussiko.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kas, kaksi Joosefia jo ilmoittautunut paikalle. Taitaisin ottaa ennemmin satiaiset kuin hengen kanssa pettävän vaimon.

Niin ja ei minullakaan ole satiaisia ollut. Mutta Igor kertoi noin vuonna 2001 raksalla, että hänellä oli ollut. Nuo oli kuulemma tarttuneet uimahallin saunasta. Vaimonsa oli niellyt selityksen ja luultavasti muutaman hyönteisen.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
sääsket. Nimim. Terveiset Hailuodosta
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Viikin Prisma. Tosin eiköhän näitä löydy joka osoitteesta.
Äijän kohdalla vitutuksesi syyt tulivat ymmärretyiksi, mutta mikä siinä naisessa oli niin ärsyttävää?

Tärkeilevät ja narisevat ihmiset ovat toki ärsyttäviä, mutta heitä on joskus viihdyttävää seurata. Harvemmin tuollaisia pälyillessä ihan hulluuden rajoille ajaudutaan, mutta hitaasti etenevässä kassajonossa tuollainen jengi edessä voi olla vitun ärsyttävä.

Maksutapatärkeily on kyllä aivan klassikkokamaa, sitä näkee turhankin harvoin. Kerran olisiko ollut Hyvinkään Prismassa tai Cittarissa kaksi toisilleen puolituttua rouvaa olivat kassalla edessäni. Sinä kuulumisten vaihdon yhteydessä toinen varmistaa kuuluvasti kassalta, että "käyhän täällä varmasti American Express" (Amex jenkkiläistä aksenttia mukaillen), ja "kirjautuvathan ne Amex-pisteet varmasti täältä teidän kassakoneista, kun siinä on niin kallis vuosimaksukin ettei ihan kaikilla ole sellaiseen korttiin varaa... eikä sitä ihan kaikille edes myönnetäkään". Sitten rouva ottaa laukustaan tavallisen vihreän perus-amexin ja allekirjoittaa tositteen hitaasti ja arvokkaan näköisesti. Heh, olisin noilla eleillä odottanut pussista löytyvän vähintään kulta- jos ei jopa platina-amexin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Maksutapatärkeily on kyllä aivan klassikkokamaa, sitä näkee turhankin harvoin.
Eikös ruokakaupassa luottokortilla maksaminen ole ns. persaukisten puuhaa?

Datsunille virtuaalitaputukset hyvin kuvaillusta tilanteesta, noitahan riittää. Jos tilanteen haluaa ottaa haltuun, niin insinöörirouvalle kannattaa heittää pikku flirtit kehiin. Se nimittäin vituttaa sitä insinöörimiestä, kun se tietää ettei se osaa ottaa sitä naistaan ja sitten kaupan kassajonossa joku saa vaimon räpsän märäksi parilla sanalla. Sitten se menee ja ostaa isomman farmarivolvon.
 

Nick Neim

Jäsen
Epäsiistit, epäjärjestelmälliset ja idiootit ihmiset. Enkä nyt väitä, että mun kämppä olisi missään ylisiistissä kunnossa, sellainen normaali parikymppisen poikamiesboksi. Enää ei ole kämppistä - luojan kiitos - koska se oli kyllä epäsiistein tapaamani ihminen. Ei ulkoisesti, puhtaat vaatteet jne mutta kämppä (tai sen huone..) oli kyllä niin hirveessä kunnossa. Eikä pahemmin muakaan napannu siivoilla sen huonetta.

Kun hän teki lähtöään, eli muutti pois, sängyn alta ilmestyi neljä lautasta, muutamassa vielä safkaakin. Hometta. Vaatelattia oli hänen uusin, loistava keksintönsä. Parhaimmillaan n. 25 neliön huoneesta näkyi lattiaa parin neliön verran. Keittiö olikin vittumaisin, koska ite piti sitä kanssa käyttää. Joutu tiskaamaan yksin, siivota jääkaappia vanhoista safkoista (joku vitun jauhelihapaketti jonka bongasin jääkaapin perältä maaliskuussa, oli mennyt tammikuun alussa vanhaksi) ja muuta vastaavaa.

Toinen ärsyttävä seikka hänessä oli kuuluisa "Väärä levy väärässä kansissa". Miten vittu voi olla niin vaikeeta laittaa se levy samoihin kansiin mistä sen on ottanut?? Jollei ole oikeesti joku vitun tampio.

Melkein vitutusketju kamaa, mutta pahin vitutus mennyt jo ohi ja enään pitäisi tästä sekopäisyydestä päästä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Äijän kohdalla vitutuksesi syyt tulivat ymmärretyiksi, mutta mikä siinä naisessa oli niin ärsyttävää?
Erittäin aiheellinen kysymys johon en enää edes osaa antaa vastausta. Kai jo parhin ärsyyntyminen meni ohikin?

Ehkä se, että se nainen oli tehnyt tuon lapasen kanssa (?) ne kolme kakaraa. Voisin lyödä paljonkin vetoa että kunhan lapsoset kasvavat niin eukko ottaa ja lähtee. Ja mies on aivan ällikällä lyöty ja ihmeissään kun "hänhän on niin kilttikin." Vässy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös