Niilo Halonen, Helsingin IFK

  • 125 371
  • 905

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikenlaista muuta voi olla myös vaikka ripuli. Nythän on suureksi yllätykseksi kaikenlaista muutakin liikkeellä kuin vain koronaa. En ole vielä huolissani.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noita tilastoja, kun katselin, niin Garteig on vissiin päästänyt vähän alle 50 maalia ja näistä on nyt sitten kaksi ihan itse suoraan puppeloinut mailapelillään. Lisänä sitten muut maila-puppeloinnit, jotka ovat voineet epäsuorasti takaiskuja aiheuttaa. Aika jäätävää, jos yli 4% maaleista on omia maila-sekoiluja. Tässä viimeisimmässä: alle kymppi peliaikaa, maalin johto ja veskari koitaa lätyttää hyökkääjän mailan yli... MIKSI?? ... MIKSI??
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tuskin Peltonen sellaisesta lipsauttaisi vahingossakaan. Eiköhän tuolla viitata johonkin lihasvammaan tai vastaavaan, jolle nyt sitten päätettiin antaa lepoa, kun on flunssaakin.
En sellaista odottanutkaan, mutta kun täällä heti spekuloitiin muilla mahdollisuuksilla, niin ajattelinpa lisätä kaikkien huvia. Itseäni ei kiinnosta poissaolojen suhteen syyt. Kesto ehkä vähän, mutta sehän ei ole kuin arvio.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Heikompi peli tänään, mutta edelleen voittava maalivahti (toisin kuin Garteig, anteeksi oli pakko, paskaa huumoria).
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja jos nyt mietitään Tapparaa mahdollisena finaalivastustajana niin kyllä minä otan 10/10 mielummin parin Halonen-Garteig kuin Heljanko-Piiroinen. Minua Heljanko ei ole henkilökohtaisesti koskaan vakuuttanut vaikka ilmeisesti vahvaa kautta pelaakin.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos nyt mietitään Tapparaa mahdollisena finaalivastustajana niin kyllä minä otan 10/10 mielummin parin Halonen-Garteig kuin Heljanko-Piiroinen. Minua Heljanko ei ole henkilökohtaisesti koskaan vakuuttanut vaikka ilmeisesti vahvaa kautta pelaakin.
Voitti kumpi vaan, niin IFK-kasvatti torjuu voittoon
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään Halosella oli todella vaikea iltapuhde, jostain syystä kiekot pomppivat paljon eikä sellaista varmuutta ollut tekemisessä havaittavissa. Epänormaalia Halosta nähtiin tänään mielestäni. Kolmas maali meni täysin Nipen piikkiin, mutta nuo muut eivät mitenkään. Tapparan ensimmäinen tuli A-luokan sektorista ja puolestaan toinen maali ohjattiin sisään metrin päästä. Noita ei ota kiinni kuin tuurilla. Varsinkin kun tuohon ensimmäiseen maaliin ei Nipellä jäänyt yhtään aikaa ponnistaa sen enempää vastaan.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Sama se, kun nyt tuli vaikeampi peli. Silloin tällöin näitä tulee kaikille. Kokonaisuudessaan kausi on ollut hyvä Nipeltä, askel jälleen eteenpäin viime kaudesta. Ensi kaudella mä uskon, että kehitys jatkuu ja Nippe on sarjan aivan absoluuttista huippua ja jopa sarjan paras maalivahti. Turha yhtä huonoa matsia on katsoa ja pohtia mikä olisi ollut otettavissa ja mikä ei.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En nähnyt, että olisi osunut. Jos osui, niin tietenkin se vaikeutti tuon torjumista huomattavasti.

En kyllä kelaltakaan katsottuna osaa sanoa. Jotenkin jäi sellainen fiilis sekä puolustavan pelaajan että Halosen kehonkielestä, että olisi voinut osua.

Ehkä vain vitutti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voittoprosentti ei kerro mitään, eiku? The voittava maalivahti is back vaikka ammattilaiset katsovat ihan muita tilastoja.

Ei vaan hieno homma, että meillä on molemmat maalivahdit vireessä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joukkue edessä oli aivan paska, mutta siitä huolimatta jotenkin se taas oli voittava maalivahti. Mielestäni Halosessa näkyi kuitenkin pitkä pelaamattomuus. Ei ollut itse rauhallisuus mitä parhaimmillaan on.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Polvillaan molemmissa päästetyissä, köh, no sattuu sitä paremmissakin piireissä. Ja tosiaan kuten jo täällä kommentoitu, hyvä että molemmilla veskoilla kulkee nyt.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voittava Maalivahti!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä paluu ja hienoa, että sai jälleen yhden sulan voitto%:nsa. Vähän pomppi kiekot Niilollakin välillä, mutta so not.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös