Niilo Halonen, Helsingin IFK

  • 125 543
  • 905

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hienoa Halonen! Voittavaa maalivahtia ei tunnetusti vaihdeta, joten Halosella kunnon haaste odottamassa perjantaina. Silloin myös torjuntoja odotettavissa. Toivottavasti ei ruveta mihinkään sosiaalipeluutuksiin vaan se maalivahti pelaa, jolla kulkee ja tällä hetkellä se on Halonen.

Halosen suurin haaste on mielestäni nuorelle maalivahdille tyypillinen eli tason heilahtelu, joten tässäkin mielessä nyt pelejä alle, kun kulkee. Samalla myös rutiini kehittyy.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko on todeta, että Halonen on huikea ukko, päästettyjen maalien keskiarvo on mielestäni riittävä, tortjuntaprosentti voisi olla parempi, mutta tuo voittoprosentti mitä Halonen pystyy pitämään on todella kova. Jos yhtään saa tasaisuutta otteisiin, niin meillä on ensi kaudella liigan paras veskari
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei-EHT-Halonen jatkaa vaan voittamista. Ei tarvitse videoklippikerhoa, kun jatkuvalla syötöllä sarakkeeseen tulee voittoja. Garteigin pitää pistää melkoiset näytöt pöytään, että pääsee enää ykköshevoseksi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei-EHT-Halonen jatkaa vaan voittamista. Ei tarvitse videoklippikerhoa, kun jatkuvalla syötöllä sarakkeeseen tulee voittoja. Garteigin pitää pistää melkoiset näytöt pöytään, että pääsee enää ykköshevoseksi.

Toinen torjuu voittoja ja toinen tappioita. Garteig on kylläkin paria vikaa matsia lukuunottamatta ollut hyvä tällä kaudella.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos jotain hyvää hakee, niin jääpähän varmaan sitten turha Venäjän-reissu Haloselta väliin. No, toki sekin on hänen kannaltaan tietenkin sääli. Paska homma joka tapauksessa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Jos jotain hyvää hakee, niin jääpähän varmaan sitten turha Venäjän-reissu Haloselta väliin. No, toki sekin on hänen kannaltaan tietenkin sääli. Paska homma joka tapauksessa.
Huono homma tässä on se, että jos Venäjän retki jää väliin, meillä ei olekaan EHT-tason veskaria...
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehditötilaisuudessa Peltonen kertoili, että kyseessä ylävartalovamma.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mitään kontaktia ja normi sivuttaisliike, niin miten voisi veskarilla ylävartalo hajota. En tuossa nyt nää niin voimakasta liikettä, että olisi treenatulta urheilijalta jotain hajonnut, mutta näitä tapahtuu.
Jos Peltonen on puhunut "ylävartalovammasta" niin parhaamaassa tapauksessa Nipe on pelikunossa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oletteko varma ettei ollut räpyläkäsi mikä otti osumaa? Olin katsovinani, että räpyläkäsi olisi jäänyt ikävästi pelaajan ja tolpan väliin ja vääntynyt.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Halonen teki torjunnassa spagaatin hetkeä aikaisemmin ja venytti tuossa tilanteessa sen lähes uudestaan. Mielestäni vasen takareisi napsahti.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tai olisiko osunut joku takareiteen kipeästi. Jos jotain "napsahtaa" alaraajoissa niin maalivahti ei varmaan pariin viikkoon pelaa tai treenaa.

Tuota käsijuttua en nähnytkään. Se voi olla ihan relevantti juttu ja sopisi näkemääni. Joku isku käteen voi hetken sattua mutta olla silti ihan kunnossa.
 

444

Jäsen
Mun mielestä se elekieli jään pinnassa ei näyttänyt mitenkään siltä, että olisi pidellyt kättään. Tai en mä ainakaan itse ensimmäisenä menisi sen käden päälle makaamaan kaksin kerroin. Nivusta olisin itse veikannut, kun jalat oli niin tiukasti yhdessä. Tai jotain alavatsan seutua, kun oli sen verran erikoisessa asennossa.
Oli mikä oli, pääasia kuitenkin on, että selvisi säikähdyksellä.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä se elekieli jään pinnassa ei näyttänyt mitenkään siltä, että olisi pidellyt kättään. Tai en mä ainakaan itse ensimmäisenä menisi sen käden päälle makaamaan kaksin kerroin. Nivusta olisin itse veikannut, kun jalat oli niin tiukasti yhdessä. Tai jotain alavatsan seutua, kun oli sen verran erikoisessa asennossa.
Oli mikä oli, pääasia kuitenkin on, että selvisi säikähdyksellä.
Voihan kyseessä olla myös lihaskramppi. Pelihän oli jo loppupuolella.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellinen ratkaisu. Eiköhän siellä ole nyt maajoukkueen mukana sitten huomattu, että ei taida paikat ollakkaan ihan kunnossa. Olisi meidän tuuria.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perus kyykytystä sieltä suunnalta. Nyt liitto voi hyvällä omatunnolla sanoa, että kun meitin miehet ei pelannut näissä karkeloissa niin otetaan vähän enemmän sitten mukaan Ruotsin höntsiin hakemaan koronaa ja loukkeja ennen pleijareita.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ihmeellinen ratkaisu. Eiköhän siellä ole nyt maajoukkueen mukana sitten huomattu, että ei taida paikat ollakkaan ihan kunnossa. Olisi meidän tuuria.
Tuskin olisi edes luukkuvahtina, jos näin olisi. Kahdessa pelissä ollut kuitenkin luukkuvahtina. Niin sairaalta, kun se kuulostaakin niin eiköhän tämä ollut Haloselle ainoastaan tutustumisretkikoulu-leijoniin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös