Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 500 462
  • 3 209
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Mä ainakin arvostan kovaa peliä ja tänään 60min Ritchie oli hyvä. Sitä en arvosta, jos pelin ulkopuolella käyttäydytään huonosti.

Nickersson tapauksesta on kohta 20v aikaa. En arvostanut silloin näitä pelin ulkopuolella tapahtuneita kohelluksia.

Peli on peliä ja pelin sisällä mun mielestä kaikki koiruudet lisää vaan viihdettä. Olisi tämäkin matsi ollut lähes 90x tylsempi ilman Joensuuta ja Richietä.
Silloin kun itse tuli pelattua, eri lajia kylläkin, niin osansa sai vastustajat ja tuomarit. Suu kävi, oli kaikenmoisia tilanteita, mutta kun peli oli ohi. Kättelyt vastustajan ja tuomareiden kanssa ja kaikki ymmärsivät että pelin sisällä tapahtuu kaikenmoista. Pelin jälkeen oltiin sovussa ja käyttäydyttiin.
Ritchie tulee sellaisesta jääkiekko kulttuurista, jossa näitä kättelyjä ei NHL runkosarjassa tehdä. Se on pelin jälkeen pukukoppiin. Ihan varmaan Ritchie ja Joensuu arvostavat toisiaan ilman kättelyjä ja jaksuhaleja.
Molemmat ovat pelanneet NHL ja tietää pelin hengen. Oulun paikallisradion selostaja antoi Joensuulle pelin jälkeisistä tapahtumista erityis propsit. Oli hiilenä, mutta 20 sekuntia pelin jälkeen, kun mikki lyötiin nenän alle antoi hyvän analyysin pelistä. Tämä oli näkynyt siellä jumbotronilla.

Voi olla , että olen vähemmistössä, mutta minusta nuo kättelyt voisi NHL tyyliin jättää sinne pudotuspeleihin.
Samaten onhan se naurettavaa, että maamme laulua, hyvä kun ei Porilaisten marssia aleta soittaa jo sääleissä, toisaalta onpahan Kuosmasella töitä.

Mutta ajat ovat sellaiset , että kaikista pitää tykätä. En tarkoita, että tässä mitään turpaan lyönti kilpailua pitäisi aloittaa.
Tässä valitetaan, että liigasta on tullut tylsä, sitten kun saadaan väriä, valitetaan siitä väristä ja kättelystä.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Miksei tämä teidän poliisi sitten tehnyt mitään? Ai niin, keskittyi lähinnä suunsoittoon ja lapselliseen käytökseen pelin jo päätyttyä.
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että Ritchien pitäisi toimia jonain Kärppien poliisina?

Kaveri keskittyi tänään jääkiekon pelaamiseen, ja oli syöttöpisteellään iso syy siihen miksi Kärpät voittivat ja Ässät hävisivät.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin no teidän kapteeni työntää Ohtamaan Westerholmin päälle ja kyllä Jesse sen verran tätä lajia on pelannut, että tiesi tasan tarkkaan mitä siinä teki. Siinä saattaa aika pahasti käydä, kun sata kiloa kaatuu esimerkiksi polven päälle. Kättelyt tottakai voisi hoitaa niin kuin aina, mutta turha tässä nyt on jostain tuuppaamisesta kättelyjonossa jeesustella.
Ei tainnut tulla viestistäni tarpeeksi hyvin esille se että 60min. Sattuu ja tapahtuu puolin ja toisin. Ritchielle propsit tältä ajalta, hyvin hoisi.

Kättelyt kuuluu kunnioitukseen. Ihan sama asia mulla on myllyissä. Voidaan kiskoa turpaan toisia mutta jos toinen putoaa tai kaatuu niin maassa makaavaa ei lyödä.

Ja sama pätee jokaista Pata pelaajaa. Kunnioita lajia tai et ole tervetullut minun joukkueeseen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ottaisin miehen kyllä ilomielin Ässiin. Hienoa, että Ouluunkin on saatu hieman väriä Ritchien muodossa.

Ja suurella mielenkiinnolla jään odottamaan Jessen ja Richien seuraavaa kohtaamista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Melkoinen ammattilainen tämä Ritchie.

Miksei tämä teidän poliisi sitten tehnyt mitään? Ai niin, keskittyi lähinnä suunsoittoon ja lapselliseen käytökseen pelin jo päätyttyä.
Ei Ritchie mikään poliisi ole. On ensimmäisen kierroksen varaus vuodelta 2014. Anaheim Ducks varasi Ritchien draftin kymmenentenä pelaajana ! Esim. Jesse Joensuu varattiin 2006 varaustilanteessa toisella kierroksella varausnumerolla 60. New York Islanders oli varaaja. Tuskinpa Toronto olisi sovitellut Ritchietä Austin Matthewsin rinnalle, jos mies pelkkä poliisi ja gooni olisi.
Vaikka Ritchie on voimahyökkääjä, on miehellä myös taitoa, sekä voimaa. Kunhan tulee kuntoon voi olla näin Kärppä fanin näkökulmasta kevään miehiä. Toivottavasti.

Ehkäpä Ritchie ja Joensuu näyttivät meille millaista änäri kiekko on. Kuvitelkaapa, jos siellä olisi puolenkymmentä Ritchietä ja Joensuuta millaista peli olisi.
Sitten vielä valitetaan miten tylsä liiga. Sitten kun vähän räiskyy, niin sitten paheksutaan. Ota tästä nyt selvää.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Kyllähän Ritchie veti ton kättely-episodin 5-0. Minä ainakin arvostan vanhan liiton miehenä tollasia pikku kepposia kun vielä pisteet jäi vieraille. Jos jotain itkettää niin messuja saa kaupasta.
Ja ennen kaikkea kun tää meidän kärpät eritoten marjamäen alaisuudessa on tällainen tussu ilmapallo niin kiva ku aiheuttaa edes jonkinlaisia tunteen purskahduksia!
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Satakunnan Kansa:

Ottelun loputtua joukkueet kättelivät perinteisesti toisensa. Ritchie alkoi sanailemaan kättelyjonossa Ässien kapteeni Jesse Joensuun kanssa, ja tökkäsi jopa patakipparia turhautuneen oloisena. Tilanne oli monella tavoin erikoinen.

”Kun ollaan kättelyjonossa, niin peli on ohi. Siten se on jokaisessa sarjassa maailmassa, jopa NHL:ssä. En halua asiaa sen isommin kommentoida, ettei minua lainata joka paikassa, mutta vastaavaa en ole nähnyt koskaan aikaisemmin. Joskus joku on tainnut tuijottaa pidempään kättelyjonon aikana, mutta mitään sen enempää en muista urallani nähneeni”, Joensuu sanoi.

E: Linkki uutiseen
Ja siitä pata-Jesse sitten tuomarille itkemään =D
 

Oligopoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tunnerikkaan lopun myötä tulikin hieno matsi. Hieno pelaaja on Ritchie ja hieno hankinta Kärpiltä, juuri tätä Liiga kaipaa. Kevyesti lähtee syöttö kovaa, ja suoraan lapaan.

Olen myös ylpeä Jessen esityksestä oman joukkueensa puolesta. Pienet ja miksei isommatkin sikailut kuuluvat peliin ja niihin vastataan sen mukaan.

On ainakin syy odottaa seuraavaa Kärpät-matsia. Mielummin katselen Jesse vs Ritchie kuin Sevänen vs Junttila-parivaljakon otteita. (Hyi helvetti miten tylsää).

En tämäniltaisen perusteella panisi pahakseni vaikka kohdattaisi pleijareissa.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Lainattu tuolta otteluketjun puolelta. Tästä alkaa liikkumaan jo sen verran monta tarinaa, että ei tässä enään pysy perässä.
Höpö höpö, selostaja heitti mututuntumalla että jättikö Ritchie kättelemättä ja porilaiset ottivat sen agendakseen. Jännittää mitä raumalaiset keksii huomenna pelin jälkeen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyllähän Ritchie veti ton kättely-episodin 5-0. Minä ainakin arvostan vanhan liiton miehenä tollasia pikku kepposia kun vielä pisteet jäi vieraille. Jos jotain itkettää niin messuja saa kaupasta.

Jos Jesse ajattelee viihdebisnestä ja myytävää tuotetta? Tai sitten vain reagoi tilanteeseen hetkessä.

Nielikäinen ja Nickerson 2006. Rautakanki ja Kaukoranta 2013. Ritchie ja Jesse 2023.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kommentteja on tullut siihen malliin että luulin Ritchien olevan syyllinen suunnilleen JFK:n murhaan. Totuus:

Mitään ei tapahtunut. Hajaantukaa.

Totuus on, että pelin aikana mitään ei tapahtunut. Pelin jälkeen tyhmäili, sai ansaitusti rangaistuksen ja eteenpäin.

On kyllä huvittavaa silti, kun löytyy niitä jotka kieltävät asian että ei tapahtunut ja keksivät omia totuuksia tilalle.

Ritchie on hyvä pelaaja ja väriläiskä liigaan kun vielä pääsee kondikseen. Kyllähän herrasta näki, että hapoille lyö vielä suht nopeasti.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
On kyllä huvittavaa silti, kun löytyy niitä jotka kieltävät asian että ei tapahtunut ja keksivät omia totuuksia tilalle.

Ehkä tässä enemmän jengi hämmästelee, että mitä siellä nyt oikeasti edes tapahtui, kun Ässäleirissä meni kapteenia myöten pasmat noin sekaisin. Henk.koht. sanon, että hienoa jos edes jotain tapahtui. Kärpissä näihin hämmentäjiin kun ei olla kauheasti totuttu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kärpissä näihin hämmentäjiin kun ei olla kauheasti totuttu.

Kieltämättä Ritchie olisi enemmän IFK:n "näköinen" pelaaja. Siellä on totuttu näkemään kaikenlaista koheltajaa.

Mutta itse kun olen "sattuu ja tapahtuu" -kiekon kannattajia, niin olen tyytyväinen, että Ritchie saapui Liigaan ja Kärppiin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä tässä enemmän jengi hämmästelee, että mitä siellä nyt oikeasti edes tapahtui, kun Ässäleirissä meni kapteenia myöten pasmat noin sekaisin. Henk.koht. sanon, että hienoa jos edes jotain tapahtui. Kärpissä näihin hämmentäjiin kun ei olla kauheasti totuttu.

Mitä hämmästelyä se on jos kielletään tapahtunut ja väitetään tapahtuneen toista.

Joensuun lausunto+Ritchien saama rangaistus, eiköhän noista aika hyvän kuvan jo saa.

Samaa mieltä siitä, että hyvä kun Kärppien jengissä vähän jotain tapahtuu. Jatkossa vaan pelin ollessa käynnissä ja kun on ohi, kättelyt ja eteenpäin.

Oli todella robottimaista. En ihmettele yhtään, että Turunen hiukan turhautui kun oli niin passiivista. Kun Ritchie on kunnossa, on pakko päästä karvaamaan enemmän. Ritchie kaivaa riistoja kun pääsee taklaamaan.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Kyllä tuosta Joensuun ihon alle pääsemisestä yhden kympin käytösrangaistuksen maksaa. Aamun kalevassa Ritchie toteaa että se oli vain small talkia :D
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Mitä hämmästelyä se on jos kielletään tapahtunut ja väitetään tapahtuneen toista.

No nimenomaan hämmästelyä. Joensuun ja usean porilaisaktiivin reaktiosta ja kommenteista kun sai käsityksen, että siellä olisi tapahtunut jotain järisyttävän karmaisevaa ja totuus vaikuttaisikin olevan, että juuri mitään ei tapahtunut. Isot pojat vittuilee toisilleen ja yksi lihapää saattoi jopa töytäistä toista lihapäätä. Ennenkuulumatonta kiekkokaukalossa.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jatkakaa, erityisesti sieltä @madeOFspade suunnalta. Toivoisin että otat seuraavaksi kantaa tuohon kättelyyn uudestaan. Mikä on tietolähteesi kun toisaalla sanottiin, että kättelivät normaalisti + jutustelua.

Lämmitän uudet popparit sillä välin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös