Katsoin tuon kättelyn nyt jälkikäteen. Pikkaisen jäi alku kameramieheltä tallentamatta, mutta sanoisin, että Ritchie jätti epäurheilijamaisesti kättelemättä Joensuun, eikä Joensuu sitä kestänyt. Kapteeniksi turhan kuumana Joensuu käy. Kävi myös Oulussa vähän aikaa sitten. Koko ajan räkytti Raksilassa vastustajalle ja tuomareille. Neitimäistä nalkutusta minusta. Kapteenin kuuluu olla jämäkkä. Tämä toki vain minun mielipide.
Ritchiestä mulla on hyvä tunne. Mahtavaa, että pelaa meidän joukkueessa. Jatkossa kuitenkin parempi kätellä kaikki, myös Joensuu.
Mä näin tilanteen hallilla pl. tuo kohtaus ja sen perusteella sanoisin, että kävi kuten Joensuu sanoi ja linjuri sen näki. Joensuu pääsi Ritchien ihon alle kun hölmöili itselleen pelin jälkeen vielä kympin. Tosta ei ole pitkä matka enää siihen kun peleissä on panosta ja silloin ylimääräiset hölmöilyt voi maksaa pelikieltoja.
Oulussa vähän aika sitten räksytti ja painoi pelin tasoihin. Joensuu pelaa kuten hänen kuuluu tuossa roolissa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun kapteeni on sytyttänyt joukkueen pelaamaan tunteella omalla esimerkillään.
Jämäkät hiljaiset hissukat on nähty. Kapteenin pitää olla liideri, kopissa ja kentällä.
Joensuu elää tunteella ja se sytyttää. Voit katsoa pelin jälkeen haastattelun. Peli oli ohi ja kaukalon ulkopuolella taas yksi fiksu haastattelu lisää.
Joensuu nostaa viihdearvoa ihan eri tavalla liigassa mitä yksikään toinen kapteeni.
Ritchie, Joensuu, Åsten... Tällaisia pelaajia liiga tarvitsee lisää.