Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 502 820
  • 3 209

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkakaa, erityisesti sieltä @madeOFspade suunnalta. Toivoisin että otat seuraavaksi kantaa tuohon kättelyyn uudestaan. Mikä on tietolähteesi kun toisaalla sanottiin, että kättelivät normaalisti + jutustelua.

Lämmitän uudet popparit sillä välin!

? :D enköhän ole sen jo maininnut. Olin hallilla, näin livenä tilanteen ennen ja jälkeen. Tuota itse tapahtumaa en nähnyt. Näin kuitenkin miten tuomari reagoi ja sanoisin linjurin nähneen tapahtuman ja kertoneen päätuomarille jos he eivät sitä nähneet.

Toisaalta sanottiin, että kättelevät normaalisti ja jutustelua mistä Ritchie sai 10min rangaistuksen.
Aika naiivia uskoa, että ei tehnyt mitään ja sai rangaistuksen juttelusta.

Eteenpäin. Tänään pelataan taas, liigan säännöistä en ole varma tosin, että pelaako Ritchie vai ottiko kympit täyteen "juttelulla".
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kättelyt kuuluu kunnioitukseen. Ihan sama asia mulla on myllyissä. Voidaan kiskoa turpaan toisia mutta jos toinen putoaa tai kaatuu niin maassa makaavaa ei lyödä.
No ei Ritchietä sitten ainakaan johdonmukaisuuden puutteesta voi syyttää. Ei kunnioita kättelyitä (mikäli siellä nyt jotain ylipäänsä tapahtui), ja lyö maassa makaavaa. 2/2 näillä kriteereillä!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisaalta sanottiin, että kättelevät normaalisti ja jutustelua mistä Ritchie sai 10min rangaistuksen.
Aika naiivia uskoa, että ei tehnyt mitään ja sai rangaistuksen juttelusta.
En nähnyt peliä, enkä muutakaan,
ainoastaan tämän keskustelun. Ulkopuolisen huomiona totean, että liigatuomareiden antama
kymppi ei kerro vielä mitään. Siellä on joukossa sellaisia suhareita, että kymppi voi tulla vaikka liian tiukasta katseesta.

Eikös pelin jälkeen saatu kymppi tarkoita aina pelikieltoa? Olisi ollut mukava nähdä Ritchie pelaamassa tänäänkin. Porin porinat taitavat sen estää. Yleisellä tasolla totean, että Joensuu on neiti.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nähnyt peliä, enkä muutakaan,
ainoastaan tämän keskustelun. Ulkopuolisen huomiona totean, että liigatuomareiden antama
kymppi ei kerro vielä mitään. Siellä on joukossa sellaisia suhareita, että kymppi voi tulla vaikka liian tiukasta katseesta.

Eikös pelin jälkeen saatu kymppi tarkoita aina pelikieltoa? Olisi ollut mukava nähdä Ritchie pelaamassa tänäänkin. Porin porinat taitavat sen estää. Yleisellä tasolla totean, että Joensuu on neiti.

Voi olla, mutta olen sitä mieltä että kävi kuten Joensuu sanoi, epäilen että linjuri näki koska reagoi niin ja tästä syystä ansaittu kymppi.

Liigan säännöissä pysy kukaan mukana. Selvinnee kun kokoonpanot tulee julki.

Älä lähre nyt provoilemaan.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikös pelin jälkeen saatu kymppi tarkoita aina pelikieltoa? Olisi ollut mukava nähdä Ritchie pelaamassa tänäänkin. Porin porinat taitavat sen estää. Yleisellä tasolla totean, että Joensuu on neiti.
Ilmeisesti ainakin pelin jälkeisestä pelirangaistuksesta tulee aina pelikielto, mutta sitä en ole kuullut että myös kympistä napsahtaisi pelikielto. Se nyt tuntuu olevan edelleen epäselvää tuleeko pelirangaistuksesta kymppitiliin yksi, vai kaksi merkintää. Jos suoraan sääntöjä lukee niin vain yksi, ellei pelirangaistusta oteta pelin jälkeen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä lähre nyt provoilemaan.
Katsoin tuon kättelyn nyt jälkikäteen. Pikkaisen jäi alku kameramieheltä tallentamatta, mutta sanoisin, että Ritchie jätti epäurheilijamaisesti kättelemättä Joensuun, eikä Joensuu sitä kestänyt. Kapteeniksi turhan kuumana Joensuu käy. Kävi myös Oulussa vähän aikaa sitten. Koko ajan räkytti Raksilassa vastustajalle ja tuomareille. Neitimäistä nalkutusta minusta. Kapteenin kuuluu olla jämäkkä. Tämä toki vain minun mielipide.

Ritchiestä mulla on hyvä tunne. Mahtavaa, että pelaa meidän joukkueessa. Jatkossa kuitenkin parempi kätellä kaikki, myös Joensuu.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Onhan tämä ihan huikea kaveri! Tässähän pitää väijyä tämänpäiväinen Lukko - Kärpät matsi. Aivan mahtavaa että Ritchien kaltainen kaveri pelaa Liigassa, tuo kummasti väriä muuten niin harmaaseen sarjaan. Ja Joensuun leviäminen jäänpintaan kun Ritchie otti hihasta kiinni, ja vielä räksytykset tuomarin helmoista, kaikkea sitä näkeekin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katsoin tuon kättelyn nyt jälkikäteen. Pikkaisen jäi alku kameramieheltä tallentamatta, mutta sanoisin, että Ritchie jätti epäurheilijamaisesti kättelemättä Joensuun, eikä Joensuu sitä kestänyt. Kapteeniksi turhan kuumana Joensuu käy. Kävi myös Oulussa vähän aikaa sitten. Koko ajan räkytti Raksilassa vastustajalle ja tuomareille. Neitimäistä nalkutusta minusta. Kapteenin kuuluu olla jämäkkä. Tämä toki vain minun mielipide.

Ritchiestä mulla on hyvä tunne. Mahtavaa, että pelaa meidän joukkueessa. Jatkossa kuitenkin parempi kätellä kaikki, myös Joensuu.

Mä näin tilanteen hallilla pl. tuo kohtaus ja sen perusteella sanoisin, että kävi kuten Joensuu sanoi ja linjuri sen näki. Joensuu pääsi Ritchien ihon alle kun hölmöili itselleen pelin jälkeen vielä kympin. Tosta ei ole pitkä matka enää siihen kun peleissä on panosta ja silloin ylimääräiset hölmöilyt voi maksaa pelikieltoja.

Oulussa vähän aika sitten räksytti ja painoi pelin tasoihin. Joensuu pelaa kuten hänen kuuluu tuossa roolissa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun kapteeni on sytyttänyt joukkueen pelaamaan tunteella omalla esimerkillään.

Jämäkät hiljaiset hissukat on nähty. Kapteenin pitää olla liideri, kopissa ja kentällä.

Joensuu elää tunteella ja se sytyttää. Voit katsoa pelin jälkeen haastattelun. Peli oli ohi ja kaukalon ulkopuolella taas yksi fiksu haastattelu lisää.
Joensuu nostaa viihdearvoa ihan eri tavalla liigassa mitä yksikään toinen kapteeni.

Ritchie, Joensuu, Åsten... Tällaisia pelaajia liiga tarvitsee lisää.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaan, että jompi kumpi näistä veikkauksista osuu.

Vielä kun luet tarkemmin ja sisäistät lukemasi ymmärrät. Pelillisesti uskon että Ritchie tulee vielä. Jos puolestaan keskittyy hölmöilemään ja ottamaan isoja jäähyjä niin jää flopiksi. 4 peliä 39min rangaistuksia. Vaikka olisi miten hyvä pelaaja, tuo tahti jäähyjä vie pelistä aika ison siivun.
 

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä näin tilanteen hallilla pl. tuo kohtaus ja sen perusteella sanoisin, että kävi kuten Joensuu sanoi ja linjuri sen näki. Joensuu pääsi Ritchien ihon alle kun hölmöili itselleen pelin jälkeen vielä kympin. Tosta ei ole pitkä matka enää siihen kun peleissä on panosta ja silloin ylimääräiset hölmöilyt voi maksaa pelikieltoja.
Kyllä te Porilaiset vaan jaksatte inttää. Oma näkemys on, että Ritchie ei missään vaiheessa ollut ärsyyntynyt vaan provosoi tahallaan Joensuuta, joka saikin useamman itkupotkuraivarin tästä. Jos lopussa jätti kättelyn välistä niin tämäkin oli varmasti vain temppu, jolla saadaan vastustaja entistä kiukkuisemmaksi seuraavia kohtaamisia ajatellen. Temppuhan näytti toimivan varsin mainiosti, kun sai Joensuun jo toiseen kertaan pelin aikana menettämään malttinsa. Täten voidaan todeta Ritchien päässeen syvälle Joensuun ihon alle.

Boldaus oma.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Kyllä te Porilaiset vaan jaksatte inttää. Oma näkemys on, että Ritchie ei missään vaiheessa ollut ärsyyntynyt vaan provosoi tahallaan Joensuuta, joka saikin useamman itkupotkuraivarin tästä. Jos lopussa jätti kättelyn välistä niin tämäkin oli varmasti vain temppu, jolla saadaan vastustaja entistä kiukkuisemmaksi seuraavia kohtaamisia ajatellen. Temppuhan näytti toimivan varsin mainiosti, kun sai Joensuun jo toiseen kertaan pelin aikana menettämään malttinsa. Täten voidaan todeta Ritchien päässeen syvälle Joensuun ihon alle.

Boldaus oma.
Nimenomaan. Menkää omaan karsinaanne takaisin hitsaamaan.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Onpa kyllä hämmentävän tärkeäksi pelaajaksi muodostunut Kärppä-yhteisön ulkopuolella Ritchie lyhyessä ajassa.

Kyllä te Porilaiset vaan jaksatte inttää. Oma näkemys on, että Ritchie ei missään vaiheessa ollut ärsyyntynyt vaan provosoi tahallaan Joensuuta, joka saikin useamman itkupotkuraivarin tästä. Jos lopussa jätti kättelyn välistä niin tämäkin oli varmasti vain temppu, jolla saadaan vastustaja entistä kiukkuisemmaksi seuraavia kohtaamisia ajatellen. Temppuhan näytti toimivan varsin mainiosti, kun sai Joensuun jo toiseen kertaan pelin aikana menettämään malttinsa. Täten voidaan todeta Ritchien päässeen syvälle Joensuun ihon alle.

Boldaus oma.

Jos vertailee pelaajien kommentteja ottelun jälkeen, on helppo vetää sama johtopäätös. Richie naureskellen toteaa että kyseessä oli ihan tavallista hämmennystä ja jutustelua, kun taas Joensuu kertoo että ei ole ”koskaan urallaan kokenut mitään vastaavaa.”
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä näin tilanteen hallilla pl. tuo kohtaus ja sen perusteella sanoisin, että kävi kuten Joensuu sanoi ja linjuri sen näki. Joensuu pääsi Ritchien ihon alle kun hölmöili itselleen pelin jälkeen vielä kympin
Eli et nähnyt tilanteesta yhtään enempää kuin minäkään. Tuomareiden antama kymppi ei kerro tässä sarjassa mitään. Mitä se Joensuu sanoi pelin jälkeen? Aika hassua, jos sanoi päässeensä Ritchien ihon alle, kun Joensuun hermoromahdus näytti asian olevan ihan toisinpäin.
Oulussa vähän aika sitten räksytti ja painoi pelin tasoihin. Joensuu pelaa kuten hänen kuuluu tuossa roolissa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun kapteeni on sytyttänyt joukkueen pelaamaan tunteella omalla esimerkillään.

Jämäkät hiljaiset hissukat on nähty. Kapteenin pitää olla liideri, kopissa ja kentällä.
Makuasioita. Minä en haluaisi, että Kärppien kapteeni kitisee jäällä ja haastatteluissa kuten Joensuu tekee. Kukkonen ja Viuhkola johdattivat Kärpät mestaruuksiin tavalla, joka maistuu minulle.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli et nähnyt tilanteesta yhtään enempää kuin minäkään. Tuomareiden antama kymppi ei kerro tässä sarjassa mitään. Mitä se Joensuu sanoi pelin jälkeen? Aika hassua, jos sanoi päässeensä Ritchien ihon alle, kun Joensuun hermoromahdus näytti asian olevan ihan toisinpäin.

Makuasioita. Minä en haluaisi, että Kärppien kapteeni kitisee jäällä ja haastatteluissa kuten Joensuu tekee. Kukkonen ja Viuhkola johdattivat Kärpät mestaruuksiin tavalla, joka maistuu minulle.

En niin, näin paikan päällä vaan muitakin kuin sen mitä televisiokuviin päätyi. Jos haluaa naiivisti uskoa, että Joensuu valehtelee ja tuomarit valehtelee nähneensä jotain, niin ihan vapaasti.

Makuasioita tosiaan. Minä haluan tunnetta. Joensuun kitisemiset haastatteluissa voit nostaa toki esille, onko näyttöä?
Minä sanoin että pääsi ihon alle. Miksi muuten Ritchie toimisi pelin ulkopuolella vielä lapsellisesti.

Toivottavasti nyt Ritchie tuo myös Kärppien toimintaan vähän tunnetta mukaan pelien sisällä. Pelin ulkopuolella voi lopettaa tyhmäilyt.

Jää nähtäväksi kahlitseeko Marjamäki Ritchien tuohon prosenttilätkään vai antaako pelaajan pelata vahvuuksillaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos haluaa naiivisti uskoa, että Joensuu valehtelee ja tuomarit valehtelee nähneensä jotain, niin ihan vapaasti.
Minulle on jäänyt epäselväksi, mitä Joensuu on sanonut. Minulle on myös jäänyt epäselväksi tarkka syy Ritchien kympille. Arvostaisin, jos vihdoin kertoisit nämä asiat minulle. Tällä hetkellä olen siinä uskossa, että Joensuu menetti malttinsa, koska Ritchie ei kätellyt häntä, vaikka kätteli kaikki muut Ässien pelaajat.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvä @madeOFspade ihailen oman linjasi pitämistä. Kiinnitän kuitenki kerta kerran jälkeen yhteen asiaan huomiota. Korostat kuinka näit tilanteen hallilla, poislukien sen hetken ku Ritchie ja Joensuu kohtaavat. Näit siis tismalleen kaiken saman kuin me muutkin televisio katselijat. Olemme kuulleet toisesta nimimerkistä, että olisivat kätelleet. Tässä tapauksessa näen loogisemmaksi uskoa tätä että ovat kätelleet, kuin päättelyä, että kymppi olisi tullut sen takia ettei olisi kätellyt. Totuutta meistä kukaan ei tiedä, kuka ei ole tilannetta nähnyt. Kätelty tai ei, niin tuota kohtaamista johtanut tilanne meni kentällä vain ja ainoastaan Jessellä yli, hän jos joku olis kympin ansainnut vain televisiokuvan perusteella, sillä linjuri joutui hänet taluttamaan käytävälle. Tässäkin ajatuksena on vain nähty materiaali, joka ei ole pätevä pohja tällaisessa tuomioiden jakamiseen. Pitäisi myös kuulla, enkä usko että sinäkään olet kuullu.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mitä siellä siis ihan konkreettisesti tapahtui? Olisi kiva saada tähän aidosti lopulta joku selvitys kun tuntuu että tapahtumista on yhtä monta eri versiota mitä kertojaakin.

No tämä. Kaverini oli paikanpäällä pelissä, ja hän sanoi että herrat kättelivät kyllä, kävivät samalla keskustelua ja sitten kiehahti. Sitten taas osa sanoo että ei kätellyt. Ota näistä sitten selvää.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
En niin, näin paikan päällä vaan muitakin kuin sen mitä televisiokuviin päätyi. Jos haluaa naiivisti uskoa, että Joensuu valehtelee ja tuomarit valehtelee nähneensä jotain, niin ihan vapaasti.

Ei Kaukokari valehtele nähneensä. Hän varmasti itse uskoo nähneensä asioita, joita ei kuitenkan ole tapahtunut. Tästähän Kaukokari tunnetaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No tämä. Kaverini oli paikanpäällä pelissä, ja hän sanoi että herrat kättelivät kyllä, kävivät samalla keskustelua ja sitten kiehahti. Sitten taas osa sanoo että ei kätellyt. Ota näistä sitten selvää.
Jos ovat kätelleet ja Joensuulla napsahtaa nuppi nurin Ritchien puheista, niin on kyllä neiti. Vielä isompi neiti on tuomari, joka antaa kympin sanailusta. Mitään rasistista ei ole sanottu, koska muutoin olisi tullut ottelurangaistus suoraan.
 

JPL

Jäsen
No tämä. Kaverini oli paikanpäällä pelissä, ja hän sanoi että herrat kättelivät kyllä, kävivät samalla keskustelua ja sitten kiehahti. Sitten taas osa sanoo että ei kätellyt. Ota näistä sitten selvää.
Tämä lienee totuus. Kätteli, huikkasi jotain että fu@&ing chicken - see you next time tms. Ja tökkäsi hanskalla samalla. En usko, että jätti kättelemättä. Tuomarit luultavasti huomasi tökkäyksen ja antoi kympin sitten tämän johdosta. Tämä siis ihan mutua, mutta kävisi järkeen.

Hemmetin mukava, että Kärpissä on pitkästä aikaa hämmentäjä. Arvostan myös Joensuuta. Kettumainen vastustajalle, mutta omat rakastaa. Mielenkiintoista nähdä seuraava peli, miten mennään. Ritchie ei taka-askeleita ota, se on varmaa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä ne kätteli (fakta), vaihtoivat kuulumisia ja jotain pientä riuhtomista, tönimistä oli. Olin paikalla ja seurasin juurikin heidän kohtaamistaan kättelyssä paikan päällä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Viikon toinen kättely kohu. Keskiviikkona yks sankari kätteli jopa kahesti, eilen ei sitte vissiin kätelty tai käteltiin.. kuka tietää? Pöhinää pöhinää.
Molemmat keissit vähä epäselviä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös