Ritchie tulee sellaisesta jääkiekko kulttuurista, jossa näitä kättelyjä ei NHL runkosarjassa tehdä. Se on pelin jälkeen pukukoppiin. Ihan varmaan Ritchie ja Joensuu arvostavat toisiaan ilman kättelyjä ja jaksuhaleja.Mä ainakin arvostan kovaa peliä ja tänään 60min Ritchie oli hyvä. Sitä en arvosta, jos pelin ulkopuolella käyttäydytään huonosti.
Nickersson tapauksesta on kohta 20v aikaa. En arvostanut silloin näitä pelin ulkopuolella tapahtuneita kohelluksia.
Peli on peliä ja pelin sisällä mun mielestä kaikki koiruudet lisää vaan viihdettä. Olisi tämäkin matsi ollut lähes 90x tylsempi ilman Joensuuta ja Richietä.
Silloin kun itse tuli pelattua, eri lajia kylläkin, niin osansa sai vastustajat ja tuomarit. Suu kävi, oli kaikenmoisia tilanteita, mutta kun peli oli ohi. Kättelyt vastustajan ja tuomareiden kanssa ja kaikki ymmärsivät että pelin sisällä tapahtuu kaikenmoista. Pelin jälkeen oltiin sovussa ja käyttäydyttiin.
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että Ritchien pitäisi toimia jonain Kärppien poliisina?Miksei tämä teidän poliisi sitten tehnyt mitään? Ai niin, keskittyi lähinnä suunsoittoon ja lapselliseen käytökseen pelin jo päätyttyä.
Ei tainnut tulla viestistäni tarpeeksi hyvin esille se että 60min. Sattuu ja tapahtuu puolin ja toisin. Ritchielle propsit tältä ajalta, hyvin hoisi.Niin no teidän kapteeni työntää Ohtamaan Westerholmin päälle ja kyllä Jesse sen verran tätä lajia on pelannut, että tiesi tasan tarkkaan mitä siinä teki. Siinä saattaa aika pahasti käydä, kun sata kiloa kaatuu esimerkiksi polven päälle. Kättelyt tottakai voisi hoitaa niin kuin aina, mutta turha tässä nyt on jostain tuuppaamisesta kättelyjonossa jeesustella.
Ei Ritchie mikään poliisi ole. On ensimmäisen kierroksen varaus vuodelta 2014. Anaheim Ducks varasi Ritchien draftin kymmenentenä pelaajana ! Esim. Jesse Joensuu varattiin 2006 varaustilanteessa toisella kierroksella varausnumerolla 60. New York Islanders oli varaaja. Tuskinpa Toronto olisi sovitellut Ritchietä Austin Matthewsin rinnalle, jos mies pelkkä poliisi ja gooni olisi.Melkoinen ammattilainen tämä Ritchie.
Miksei tämä teidän poliisi sitten tehnyt mitään? Ai niin, keskittyi lähinnä suunsoittoon ja lapselliseen käytökseen pelin jo päätyttyä.
Ja ennen kaikkea kun tää meidän kärpät eritoten marjamäen alaisuudessa on tällainen tussu ilmapallo niin kiva ku aiheuttaa edes jonkinlaisia tunteen purskahduksia!Kyllähän Ritchie veti ton kättely-episodin 5-0. Minä ainakin arvostan vanhan liiton miehenä tollasia pikku kepposia kun vielä pisteet jäi vieraille. Jos jotain itkettää niin messuja saa kaupasta.
Ja siitä pata-Jesse sitten tuomarille itkemään =DSatakunnan Kansa:
Ottelun loputtua joukkueet kättelivät perinteisesti toisensa. Ritchie alkoi sanailemaan kättelyjonossa Ässien kapteeni Jesse Joensuun kanssa, ja tökkäsi jopa patakipparia turhautuneen oloisena. Tilanne oli monella tavoin erikoinen.
”Kun ollaan kättelyjonossa, niin peli on ohi. Siten se on jokaisessa sarjassa maailmassa, jopa NHL:ssä. En halua asiaa sen isommin kommentoida, ettei minua lainata joka paikassa, mutta vastaavaa en ole nähnyt koskaan aikaisemmin. Joskus joku on tainnut tuijottaa pidempään kättelyjonon aikana, mutta mitään sen enempää en muista urallani nähneeni”, Joensuu sanoi.
E: Linkki uutiseen
Lainattu tuolta otteluketjun puolelta. Tästä alkaa liikkumaan jo sen verran monta tarinaa, että ei tässä enään pysy perässä.Kyl ne ihan kätteli, samalla sanailivat jotain.
Höpö höpö, selostaja heitti mututuntumalla että jättikö Ritchie kättelemättä ja porilaiset ottivat sen agendakseen. Jännittää mitä raumalaiset keksii huomenna pelin jälkeen.Lainattu tuolta otteluketjun puolelta. Tästä alkaa liikkumaan jo sen verran monta tarinaa, että ei tässä enään pysy perässä.
Kyllähän Ritchie veti ton kättely-episodin 5-0. Minä ainakin arvostan vanhan liiton miehenä tollasia pikku kepposia kun vielä pisteet jäi vieraille. Jos jotain itkettää niin messuja saa kaupasta.
Ritchien taskujen kestävyyden puolesta olen iloinen ettei tarvitse Anttilaa taitella sinne kun pelaavat samassa joukkueessa. *hymiö*Nick Ritchie ja Liigan isoimmat rintataskut.
Kommentteja on tullut siihen malliin että luulin Ritchien olevan syyllinen suunnilleen JFK:n murhaan. Totuus:
Mitään ei tapahtunut. Hajaantukaa.
On kyllä huvittavaa silti, kun löytyy niitä jotka kieltävät asian että ei tapahtunut ja keksivät omia totuuksia tilalle.
Kärpissä näihin hämmentäjiin kun ei olla kauheasti totuttu.
Ehkä tässä enemmän jengi hämmästelee, että mitä siellä nyt oikeasti edes tapahtui, kun Ässäleirissä meni kapteenia myöten pasmat noin sekaisin. Henk.koht. sanon, että hienoa jos edes jotain tapahtui. Kärpissä näihin hämmentäjiin kun ei olla kauheasti totuttu.
Mitä hämmästelyä se on jos kielletään tapahtunut ja väitetään tapahtuneen toista.
Jatkakaa, erityisesti sieltä @madeOFspade suunnalta. Toivoisin että otat seuraavaksi kantaa tuohon kättelyyn uudestaan. Mikä on tietolähteesi kun toisaalla sanottiin, että kättelivät normaalisti + jutustelua.
Lämmitän uudet popparit sillä välin!