Jesse kävi helvetin kuumana tuon kättelyepisodin jälkeen, ei ennen. Ihan normaalisti kätteli siellä joukon jatkeena.
Sen näin paikan päällä. Satuin valitettavasti juuri katsomaan toisaalle kun herrat osui kohdakkain.
Meinaatko että Jesse valehtelee, tuomaritkin huijaavat ja antoivat 10min ilman että näkivät? Cmoon. Joskus pitää pystyä antamaan rapaa oman joukkueenkin pelaajan toiminnalle. Ritchie oli tuossa se uuno ja sai ansaitun rangaistuksen.
Miksi minä olen pitänyt Porilaisia aina jätkinä. Tämä siis positiivisessa mielessä sanottuna. Porilaisessa jääkiekossa on aina arvostettu jätkä kulttuuria. Siihen kuuluu kova peli ja provosointi. Yleisö osaa hiillostaa samaten kuin pelaajat. Onhan teillä perinteitä sillä saralla. Komarov, Japa Levonen, nyt ensin tulee mieleen.
Eikös Matt Nickerson ollut Porissa suuressa suosiossa. Oli Porilaisten suosikki pelaaja. Taisi ottaa yhteen Ilveksen pelaajan kanssa pukukoppikäytävällä ottelun jälkeen, ollessaan vielä kolmen ottelun pelikiellossa. Lisäksi Ässille napsahti päälle vielä 10 000 euron sakot. Ihmeen paljon Porilaisten ihon alle Ritchie pääsi ensi esittelyssä. Taitaa olla nuorempaa some ikäpolvea, jonka ihon alle Ritchie meni. Tuskinpa Ritchie ja Joensuu yö unia menettää, vaikka kättelyt jäi nyt väliin.
Taitaa vanhempaa Porilaista katsoja veteraania naurattaa Ritchien temput. Näin meilläkin ennen.
Jesse Joensuu mahtuisi aina heittämällä minun Kärppiin. Arvostan pelaajia, jotka pistää kaikki peliin oman joukkueen puolesta.
Huomenna Tepsiä pataan, niin Yytterissä paistaa aurinko.