NHL20 (PS4) EASHL! HC JATKIS

  • 14 734
  • 163
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Itsekin voisin liittyä mukaan, jos mahtuu. Pelaan kaikkia pelipaikkoja, paitsi maalivahtia. PSN: m1kaelk

Pistäpä liittymispyyntö NHL:n kautta niin Jounas_ GM:nä hyväksyy sen aikanaan. Mukaan mahtuu koska hyvä vaan että on reilusti enemmän kuin 6 jotta 6 vs. 6-pelit onnistuvat helpommin että pelaajia on todennäköisimmin saatavilla pelaamaan kun jos olisi vaan se kuusi ja joku ei pääsisi paikalle. Tänään noustiin 8.divariin.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Tähän liittyen vinkkiä sen verran, että pleikkarin keskusteluryhmien viestit saapuvat myös puhelimeen, jos siihen asentaa PS Messenger ohjelman. Meidän EASHL-porukalla tämä on toiminut hyvin, sillä läheskään kaikille Discord ei ole tuttu tai käytössä oleva ohjelma.

Lisäksi pleikkarin keskustelusta saa helposti muodostettua ryhmän pelinaikaista jutustelua varten, jota myöskin suosittelen. Vaikka mikkien kera voi jutella ilmankin ryhmää, niin ryhmän kautta linjat ovat auki pysyvämmin ja äänenlaatu yleensä parempaa.

Tuollaisen Playstationin Appin messenger-tyyppinen sovelluksen latasin tänään ja tein ryhmän sinne. Jos sinua ei ole sinne vielä laitettu niin laita minulle kaveripyyntö niin lisään sinne.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Saataisko tänään pelit aikaiseksi esim klo 20?
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Ei kyllä oikein lupaile hyvää. Tässä vaiheessa kun julkaisusta on pari viikkoa. Niin joukkueen GM ei käy edes joka toinen päivä pelissä. Tulijoita olisi mutta ei.. miten menee niinkuin omasta mielestä tää startti? Voisin lyödä tästä vedonkin että selitys on työkiireet tai vastaava.. muttamuttamutta.. jottei tää nyt ihan puuhastelua olisi niin kannattaisi varmaan antaa noita natsoja muillekin ellei sitten tarkoitus tosiaan ollut vaan kattoa saataisiinko kentällinen mutta pelaamisesta ei mitään puhetta...
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Joukkueessa on ollut muutama lähes joka kerta peleissä mukana ollut sekä 1-2 muuta eli yleensä ollaan nykyään 4-5-pelaajalla saatu pelit sekä tänään 6 vs. 6 ilman botteja. Ydinjoukossa on siis useampi aktiivinen pelaaja joten uskon itse että tästä hässäkästä huolimatta (jota en tässä vähättele toki) on saatu ihan hyvin pelejä. Tänään tuli idea että jos hyväksymiset viipyvät (toivottavasti tuohon kuitenkin saadaan se ratkaisu eli useammalle GM-oikeudet) niin pelaamassa olevan kaverin kautta kutsulla voi päästä mukaan (jos tilaa on peleissä sillä hetkellä) vaikka joukkueen jäsen ei olisikaan vielä. Eli kaveripyyntöä jollekin aktiiville esimerkiksi minulle. Tässä on jo nyt mahdollista kierrättää pelaajia hyvin tämän ratkaisun vuoksi. Mukana on silti ydinjoukko joten näistä ei drop-inejä tule sentään mutta näin voi päästä pelaamaan jos hyväksyminen joukkueeseen viipyy. Toki joukkueen jäsenmäärässä tuolla NHL:ä on lienee joku yläraja joten jos se tulee täyteen niin sitten voi olla että jäsenpyyntöjä ei enää kannata laittaa. En tiedä mikä lukumäärä tuo on. Nyt siis on ollut 3-4 aktiivia mukana joka kerta ja jos joka kerta saadaan 1-3 vaikka kutsuttua niin parhaimmilaan ilman bottipelaajia päästään pelaamaan kuten tänään pelattiin ensimmäiset pelit ilman botteja. Vastusten haut tuolloin tottakai siten että botteja ei ole vastapuolella ainakaan enempää. Itse olen tähän saakka ollut mukana useimmiten ja lähemmäs 30 peliä pelaajallani on jo kasassa. Olen jatkossakin mukana mahdollisimman usein mutta mahdollista (ja toivottavaakin) on kierrättäminen eli jollakin on aina lepovuoro joten aina kaikissa peleissä ei tarvitse pelata. Eli mielestäni ihan hyvin on lähtenyt tämä homma käyntiin vaikka ikävän sivumaun tämä jäsenpyyntöjen hidas hyväksyminen on jättänyt.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mulla olisi yks työkaveri, joka ei tällä palstalla liiku, mutta voisi olla halukas jauhamaan peliä porukalla.
Lisään kaverin ryhmään tänään.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Viime versiossa olin tässä tiimissä mukana, mutta sain jostain syystä kenkää, vieläkään en tiedä miksi. Tehokas muistaakseni olin. Saa lisätä kyllä uudelleen jos pelikavereita haluaa lisää, viime aikoina pakkia tullut pelattua enempi. Hyökkääjänä kyllä juonnikkuus onnistuu. Vähän 50/50 tulee pelailtua noita pelipaikkoja. Pelata osaan, pelannut nhl 2012 asti näitä pelejä. PSN: AtrainKake ping: @SouthernBoogieCat
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Oisko tänään pelaajia linjoilla joskus alkuillasta, klo 18->
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Oisko tänään pelaajia linjoilla joskus alkuillasta, klo 18->

Ainakin itse mitä todennäköisimmin pääsen pelaamaan juuri tuolloin. Liitän sinut sitten joukkueeseen (ellei muu GM ehdi ensin) ellet ole jo joukkueessa (tuon Jatkoajan nimimerkin mukaan en nopeasti osaa yhdistää mahdollisesti joukkueessa olevaan) ja sitten Discordiin ja/tai PSN sovelluksen ryhmään niin on helpompi huhuilla peleistä. Ainakaan itse en tätä palstaa ihan jokapäivä lue tai ole kirjautuneena. Nuo em. tavat tavoittavat ainakin itseni parhaiten.

Joukkueessa on käynyt useampia pelaajia ja kokoonpanot ovat vaihdelleet mutta myös samoja pelaajia on ollut mukana useammissa otteluissa joita on jo laskujeni mukaan yli 60 koska itse olen noin 50 pelannut. Selvää on että lyhyessä ajassa ja koska kokoonpanot ovat vaihdelleet ei yhteispeli ole vielä saumatonta ja tekemistä on (kuten tuli yhdeltä palautetta joka kävi pelaamassa ja aivan aiheellisesti tulikin) mutta mielestäni ainakin pelejä olemme saaneet tälle joukkueelle ja parhaimmillaan on toiminut hyvinkin.

Jos vaan innokkaita löytyy säännöllisesti pelaamaan niin olen luottavainen että hyvä tästä jengistä saadaan pidemmälläkin aikavälillä. Ainakin itse olen tykännyt. Välttämättä joku joka odottaa valmista peliä ja tuloksia nopeasti saattaa pettyä mutta jos ei aseta pelaamiselle liian suuria nopean aikavälin tavoitteita niin joukkue sopii. Minun lisäkseni olen ymmärtänyt useamman olleen tyytyväisiä pelaamiseen vaikka välillä onkin tullut takkiin rumastikin ja homma ei ole toiminut.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitoin myös liittymispyyntöä, jos joku päivä peleille pääsisi. Pelannut viimeksi eashl pari vuotta sitten ja pakin paikalla silloin luutisin.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Laitoin myös liittymispyyntöä, jos joku päivä peleille pääsisi. Pelannut viimeksi eashl pari vuotta sitten ja pakin paikalla silloin luutisin.

Hyväksyin sinut ja yhden toisenkin joukkueeseen aikaisemmin illalla. Tervetuloa pelaamaan (kyllä peleissä vaihtuu porukka aina niin että peliaikaa löytyy). Nyt alkaa olla jo ihan mukavasti porukkaa joukkueessa ja saadaan jo melko useinkin lähes botittomia pelejä pystyyn. Tulokset ovat olleet vaihtelevia mutta 6.divarissa ollaan oltu ja parhaimmillaan on ollut paljon hyvää vaikka tekemistä pelissä edelleen riittää paljon. Ja nyt kun porukkaa alkaa olla peleissä hyvin melkein joka ilta voi aina joku pitää lepovuoron ja joku toinen pääsee pelaamaan. Eli kierrätystä voidaan tehdä ja on usein mukana 2-3 samaakin pelaajaa illasta toiseen. Pelaamme usein iltaisin ja harvemmin pelejä on ollut päivällä - edes viikonloppuisin. Voin liittää sinut ja toisenkin pelaajan joka lähetti pyynnön (kun hyväksyy kaveripyyntöni) meidän PSN messenger-ryhmään jossa voi kysyä onko pelejä juuri menossa ja myös niistä siellä ilmoitellaan.

Edit: Taisi sittenkin olla niin että sinun kaveripyyntöäsi odottelen ja tuo toinen sen jo hyväksyi eli liitän teidät molemmat PSN Messenger-ryhmään kunhan kaveripyyntö on hyväksytty että voin sen tehdä. Voin toki kokeilla onnistuuko muuten kuin että on kaveri mutta ainakin siten onnistuu liittäminen.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Jes joinattu myös kun muistin eilen lopultakin lähettää kutsun. Olen linjoilla perheellisen satunnaisesti ja voin pelata pääasiassa pakkia jotta kiekollisesti taidokkaammat pääsee läpsyttelee maaleja. :)
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mäkin voisin tulla pelailemaan jos on tilaa. Ostin toissapäivänä änärin ja sitä edellinen versio jonka omistin taisi olla 16. Lyhyt tauko siis takana eli aika jäinen varmaan oon.

Thcnuusku

E. Siellä on liittymispyyntö oottamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Iltasanomat ja NHLGamer järjestävät perinteisen IS Cupin jossa karsinnat ensin onlinessa ja finaalit paikallisena marraskuussa. Taso on varmasti karsinnoissakin kova mutta koska ne ovat avoimia kaikille tiimeille niin mukana varmasti on myös vähemmän pelanneita joukkueita. Mielestäni meidän kannattaisi osallistua näihin karsintoihin jos ei muuten niin kokemuksen tähden ja erityisesti kokemuksen muistakin kilpailullisista peleistä kuin EASHL:ä. Ainakin itseäni kiinnostaisi mutta yksin en voi osallistua. Täällä uutinen tuosta turnauksesta: Suomen kovimmat änäritiimit iskevät yhteen – IS Cup 4 huipentuu GameXpoon! Ilmoittautuminen tapahtuu NHLGamerin sivujen kautta. Se että osallistutaanko pitäisi päättää mahdollisimman pian koska karsinnat ovat jo tämän kuun puolessa välissä.

Mutta luulen että joukkueissa ei saa olla yhtään bottia eli pitäisi ihmispelaajia olla joka ottelussa aina se kuusi. Tuo voi tietenkin meidän mahdollisuutta osallistua rajoittaa merkittävästi koska meillä ei läheskään aina ole ollut tuota kuutta peleissä vaan yleensä korkeintaan 4-5 eli ihmispelaajien lisäksi se 1-2 bottia jota tuolla ei varmaankaan hyväksytä. Mutta kyllä ainakin itseäni tuollainen kiinnostaisi tunnustella hieman että millaisia muut kuin EASHL-pelit 6 vs 6-pelimuodossa olisivat. Ymmärrän toki jos muita joukkueemme pelaajia ei kiinnosta osallistuminen mutta ainakin vielä voi miettiä ja katsella että saadaanko kokoon joukkueestamme joka otteluun tuo kuusi pelaajaa sekä muutama varamies koska pelipaikkojen luultavimmin pitää olla joka pelissä täynnä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät
Iltasanomat ja NHLGamer järjestävät perinteisen IS Cupin jossa karsinnat ensin onlinessa ja finaalit paikallisena marraskuussa. Taso on varmasti karsinnoissakin kova mutta koska ne ovat avoimia kaikille tiimeille niin mukana varmasti on myös vähemmän pelanneita joukkueita. Mielestäni meidän kannattaisi osallistua näihin karsintoihin jos ei muuten niin kokemuksen tähden ja erityisesti kokemuksen muistakin kilpailullisista peleistä kuin EASHL:ä. Ainakin itseäni kiinnostaisi mutta yksin en voi osallistua. Täällä uutinen tuosta turnauksesta: Suomen kovimmat änäritiimit iskevät yhteen – IS Cup 4 huipentuu GameXpoon! Ilmoittautuminen tapahtuu NHLGamerin sivujen kautta. Se että osallistutaanko pitäisi päättää mahdollisimman pian koska karsinnat ovat jo tämän kuun puolessa välissä.

Mutta luulen että joukkueissa ei saa olla yhtään bottia eli pitäisi ihmispelaajia olla joka ottelussa aina se kuusi. Tuo voi tietenkin meidän mahdollisuutta osallistua rajoittaa merkittävästi koska meillä ei läheskään aina ole ollut tuota kuutta peleissä vaan yleensä korkeintaan 4-5 eli ihmispelaajien lisäksi se 1-2 bottia jota tuolla ei varmaankaan hyväksytä. Mutta kyllä ainakin itseäni tuollainen kiinnostaisi tunnustella hieman että millaisia muut kuin EASHL-pelit 6 vs 6-pelimuodossa olisivat. Ymmärrän toki jos muita joukkueemme pelaajia ei kiinnosta osallistuminen mutta ainakin vielä voi miettiä ja katsella että saadaanko kokoon joukkueestamme joka otteluun tuo kuusi pelaajaa sekä muutama varamies koska pelipaikkojen luultavimmin pitää olla joka pelissä täynnä.
Juu 6vs6... eli botit ei ole sallittu. Tässä vielä suora linkki IS Cupin järjestäjän NHL Gamerin uutiseen aiheesta. Tuolta löytyy lisätietoja turnauksesta ja säännöistä. Rosterissa täytyy olla vähintään 7 pelaajaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltasanomat ja NHLGamer järjestävät perinteisen IS Cupin jossa karsinnat ensin onlinessa ja finaalit paikallisena marraskuussa. Taso on varmasti karsinnoissakin kova mutta koska ne ovat avoimia kaikille tiimeille niin mukana varmasti on myös vähemmän pelanneita joukkueita. Mielestäni meidän kannattaisi osallistua näihin karsintoihin jos ei muuten niin kokemuksen tähden ja erityisesti kokemuksen muistakin kilpailullisista peleistä kuin EASHL:ä. Ainakin itseäni kiinnostaisi mutta yksin en voi osallistua. Täällä uutinen tuosta turnauksesta: Suomen kovimmat änäritiimit iskevät yhteen – IS Cup 4 huipentuu GameXpoon! Ilmoittautuminen tapahtuu NHLGamerin sivujen kautta. Se että osallistutaanko pitäisi päättää mahdollisimman pian koska karsinnat ovat jo tämän kuun puolessa välissä.

Mutta luulen että joukkueissa ei saa olla yhtään bottia eli pitäisi ihmispelaajia olla joka ottelussa aina se kuusi. Tuo voi tietenkin meidän mahdollisuutta osallistua rajoittaa merkittävästi koska meillä ei läheskään aina ole ollut tuota kuutta peleissä vaan yleensä korkeintaan 4-5 eli ihmispelaajien lisäksi se 1-2 bottia jota tuolla ei varmaankaan hyväksytä. Mutta kyllä ainakin itseäni tuollainen kiinnostaisi tunnustella hieman että millaisia muut kuin EASHL-pelit 6 vs 6-pelimuodossa olisivat. Ymmärrän toki jos muita joukkueemme pelaajia ei kiinnosta osallistuminen mutta ainakin vielä voi miettiä ja katsella että saadaanko kokoon joukkueestamme joka otteluun tuo kuusi pelaajaa sekä muutama varamies koska pelipaikkojen luultavimmin pitää olla joka pelissä täynnä.
Noissa turnauksissa pelaavat suomen aidosti kovimmat joukkueet. Jos teidän joukkue ei ole edes lähelläkään 1. divarin tasoa, niin näissä turnauksissa tulee turpaan ihan huolella. En tiedä tekeekö se joukkueelle kovin hyvää, jos käydään pelaamassa pelejä, missä ei pärjätä ollenkaan.

Suosittelen jatkamaan ihan tavallisen EASHL -pelien pelaamista vähintään niin kauan, että pääsette 1. divariin ja myös kykenette pysymään siellä. Sen jälkeen seuraava looginen askel voi olla näihin turnauksiin osallistuminen, mikäli joukkueella on sellaiseen intoa lähteä mukaan. Liian aikaisin ei kannata lähteä höntyilemään.

Mutta toki saatte tehdä kuten haluatte. Ajattelin tämän kirjoittaa ihan vain ystävällisenä vinkkinä :)
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Noissa turnauksissa pelaavat suomen aidosti kovimmat joukkueet. Jos teidän joukkue ei ole edes lähelläkään 1. divarin tasoa, niin näissä turnauksissa tulee turpaan ihan huolella. En tiedä tekeekö se joukkueelle kovin hyvää, jos käydään pelaamassa pelejä, missä ei pärjätä ollenkaan.

Suosittelen jatkamaan ihan tavallisen EASHL -pelien pelaamista vähintään niin kauan, että pääsette 1. divariin ja myös kykenette pysymään siellä. Sen jälkeen seuraava looginen askel voi olla näihin turnauksiin osallistuminen, mikäli joukkueella on sellaiseen intoa lähteä mukaan. Liian aikaisin ei kannata lähteä höntyilemään.

Mutta toki saatte tehdä kuten haluatte. Ajattelin tämän kirjoittaa ihan vain ystävällisenä vinkkinä :)
Joo no se on kutakuinkin just näin. Turpaan tulisi suunnilleen sen verran kuin vihu viitsii lapioida maaleja :D

Tai jos joukkue pelaa pelkästään 6vs6 pelejä(ilman botteja) niin kyllä sitä jo 3-4 divarin joukkueella kehtaa tuonne lähteä taistelemaan ... Mutta jos joukkue pelaa 5vs5 tai saati pienemmällä pelaajamäärällä, eikä siltikään pysy ykkösdivarissa niin ei noissa karkeloissa tosiaan ole mitään palaa.

E; tässä varmaankin kuukauden päästä alkaa ECL (European Champions Leagua),joka on saman järjestäjän ( nhlgamer.com) turnaus. Vaikka tuo Euroopanmestaruus- turnaus saattaa kuulostaa vielä hurjemmalle ajatukselle, niin se on todellisuudessa tuollaiselle kokeilumatkalle / aloittelijoille paremmin sopiva turnaus. Nimittäin ECLssä on divisioona jako, ja siksi siellä ei joudu pelaamaan ihan niitä planeetan parhaita joukkueita vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Varmasti totta kaikki tuo mitä Naurava kulkuri ja Nelfor sanovat ja tällä hetkellä koska joukkueemme on alkuvaiheessa niin parhaat mahdollisuudet voittaa pelejä on EASHL:ä jossa se ei ole aina sielläkään helppoa. ECL:ä alemmissa divareissakin varmasti tulisi olemaan haastetta. Ihan vaan mielenkiinnosta olisi kiva noissa karsinnoissa pelata ja vaikka tavoitteena olla tehdä edes jokunen maali tai pelata muuten mahdollisimman hyvin. Toki jos lähtee tällä kokemuksella sillä asenteella että voittoja pitäisi saada tulee pettymyksiä ja joukkueelle se ei välttämättä tee hyvää. Sen sijaan jos aiemmin kuvatulla tavalla lähtee vaan kokeilemaan ja hakemaan kokemusta sekä koettaa pelata mahdollisimman hyvin on kaikki mitä ehkä voi tulla plussaa tässä vaiheessa (jos ei muuta niin ainakin kokemusta peleistä kovia vastaan). Ihan vaan tuli mieleen kun näin tuon jutun tästä tulossa olevasta ajattelin ottaa esille asian. Mutta eri asia haluaako kukaan muu pelata tuolla koska joukkueeseen tarvitaan vähintään 7 pelaajaa ja mieluiten enemmän koska joka ottelussa pitää olla täysi miehitys kentällä. Mutta EASHL:ä on meille kyllä tässä vaiheessa ihan tarpeeksi pelattavaa ja kehittymistä mutta ihan mielenkiinnosta otin asian esille. ECL voisi tosiaan olla seuraava looginen askel meille. Mutta voihan näissäkin karsinnoissa tulla vastaan joku heppoisempikin vastustaja koska karsinnat ovat avoimia kaikille joukkueille divaritasosta riippumatta. Kuitenkin ehkä osallistujajoukkueet ovat lähes poikkeuksetta eri tasolla ja juuri samantason joukkueita ei ehkä tuonne ole lähdössä.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Tuli mieleen että suhteessa vastustajiin olen itse 1 vs. 1-peleissä (esim. compissa) suunnilleen yhtä kaukana kärjestä mitä meidän joukkue nyt - ehkä itse olen jopa kauempana (useimpien pelikokemus on eri luokkaa ja se näkyy). Silti pelaan pelejä omaan tasooni nähden kovia vastuksia vastaan ja useimmiten tulee useammalla maalilla takkiin mutta joskus on tiukempiakin pelejä ja joskus onnistun voittamaan - en ehkä kärkipelaajia mutta hieman heikompia vaikka itselleni silti kovia pelaajia - joitakin pelejä. Eli pointti tähän keskusteluun on se, että ne fiilikset että noita pelejä kannattaa pelata ja ottaa takkiin pitää hakea jostakin muusta kuin että tässä vaiheessa välttämättä pitää parempiaan voittaa esimerkiksi siitä että kehittyy ja pistää vastustajan tiukoille hyvänä päivänä tai tekee maaleja sekä myös että pelaa loppuun ja ansaitsee palkintoja. Kehitys näkyy kyllä jos vaan jaksaa pelata pidemmällä aikavälillä ja osittain se on jo näkynyt sekä omissa peleissäni että näissä joukkueen peleissä. Toki kehittymiseen on hyvä pelata pelejä oman tasoisiaan vastaan ja niitä itselleni myös tulee aina aika ajoin vaikka iso osa vastustajista on selvästi edellä mutta mitä enemmän pelaa tulee jossakin välissä aina vastaan pelaajia joita voin voittaa. Sama joukkueellamme. Eli kehittymiseen tarvitsee pelejä sekä kovia vastuksia jolloin on oletettavaa selkeät tappiolukemat ja myös tiukempia pelejä sekä motivaation että myös oman hyökkäyspelin kehittymisen takia koska parempia pelaajia vastaan on vastaantulija ison osan peleistä. Mutta ainakin meidän jengissä muiden pelikokemus on vuosia itseäni edellä ja se ero vastustajien taitotasoon muilla kuin minulla on todennäköisesti lähempänä mitä on 1 vs. 1-pelien tasoni verrattuna moniin. Joukkueemme pelikokemus joukkueena on sen sijaan vähäistä ja siten enemmän verrattavissa omiin peleihini suhteessa vastustajiin vaikka ehkä kuitenkin lähempänä johtuen monen pelaajan henkilökohtaisesta kokemuksesta sekä osa on pelannut muualla yhdessä. Mutta on ihan siitä kiinni haluaako porukka mennä kokeilemaan tuohon IS Cupin karsintoihin ja katsoa millaisia jengejä tulee siellä vastaan. Jos ei mennä niin ei siinä mitään ja jatketaan EASHL:ä sekä ehkä myöhemmin ECL:ä jos katsotaan tarpeelliseksi ja pelihaluja riittää. Yksin en tuonne voi osallistua joten se on joukkueen päätös lähteekö tarpeeksi mukaan jos ilmoittaudutaan tuonne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös