NHL20 (PS4) EASHL! HC JATKIS

  • 14 732
  • 163

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Katotaan löytyiskö täältä kentällistä.
Joukkueen nimi : HC Jatkis
Lyhenne:
Mun PSN ID: jounas_

Laittakaa tänne PSN ID kun päätätte liittyä
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Mites onko tämä tarkoitettu kokeneille EASHL-pelimuodon pelaajille vai voiko ihan aloittelija tuossa pelimuodossa tulla mukaan ainakin try-outille? Itseäni kiinnostaisi kokeilla muutakin EASHL-pelimuotoa kuin pipolätkän 6 vs. 6-pelejä (siis noita drop-in pelejä) siis ihan hallissa pelattavaa (jos ylipäätään tuossa pelimuodossa mahdollinen nykyään koska en ole päässyt muuta kuin pipolätkän pelejä pelaamaan, ainakin vielä NHL18 oli mahdollista jossa pari peliä tuota hallilätkää pelasin mutta silloin en innostunut). Sittemmin olen kokeillut FIFAssa Pro Clubsia ja siitä hieman kokemusta (vaikka eri peli mutta vastaava moninpelimuoto) ja sitä olen jonkun verran myös pelannut sekä NHL19 noita pipolätkän 6 vs. 6-pelejä ehkä joku parisenkymmentä. Eli idea on ja tuo pelimuoto on alkanut kiinnostamaan mutta ongelma siinä on ollut ainakin FIFAssa löytää joukkue joka olisi ainakin aluksi suhteellisen säännöllisesti pelaava mutta ei kuitenkaan liian vakavalla meiningillä pelaava. Sellaista joukkuetta molempien pelien moninpelissä olenkin etsinyt että voisi jossakin suhteellisen säännöllisesti pelaavassa tutustua ensin ko. pelimuotoon ja sitten päättää haluaako keskittyä siihen vai pelata enemmän 1 vs. 1:n. Eli tuossa hieman moninpelitaustaani molemmissa peleissä ja tätä varten etenkin NHL:ä. Jos try-outille voisi päästä aloittelijatason pelaajakin niin olisi kiva mutta ymmärrän jos tässä haetaan jo hieman enemmän kannuksia hankkineita pelaajia vakavampaan pelailuun. Toki aina voi perustaa erikseen enemmän aloitteleville suunnatun joukkueen. Tietenkin noissa non-stopina pyörivissä peleissä EASHL:ä voi kokeilla muutenkin mutta olisi kiva kokeilla suhteellisen säännöllisesti pääosin samojen pelaajien kanssa tuota pelaamista eikä randomina tulevien pelaajien.

PSN ID: JakePlay77
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Sekaan vaan. Suoraan kapteenistoon. Itsekin pidin välivuoden NHL19- kohdalla niin ei mitään hajua, että ä onko täältä saatu jengiä kasaan.
Ei näy pyyntöjä liittyä klubiin?
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Sekaan vaan. Suoraan kapteenistoon. Itsekin pidin välivuoden NHL19- kohdalla niin ei mitään hajua, että ä onko täältä saatu jengiä kasaan.
Ei näy pyyntöjä liittyä klubiin?

Ok. Kiitos kunniasta. Huomasinkin että laitoit PSN:ä kaveripyynnön. Sitten vaan kutsua jengiin niin asia on selvä. Olisi ehkä sopia peli-illoista/päivistä hieman etukäteen jotta jokainen jengissä oleva tietää milloin pitäisi olla onlinessa ainakin. Ainakin itselleni sopii pääsääntöisesti arkisin illat joskus klo 17 eteenpäin (poikkeuksista ilmoitan täällä) ja viikonloppuisin jopa päivälläkin. Ehkä Discord-ryhmä olisi hyvä yhteydenpitoon jatkossa jota on helpompi lukea kun siellä tulee kännykkään suoraan ilmoitukset kun tapahtuu jotakin ja kännykkä on lähes aina jokaisella mukana kaikkialla nykyään.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Ai niin tuo jengi nimeltään HC Jatkis joten jos löytyy EASHL:n hausta niin liityn sinne itse.

Edit: Ei löytynyt hausta. Eli kun jengi on perustettu niin kutsua vaan niin liityn. Tai jos on jotenkin salaiset asetukset yms. niin kutsua siinäkin tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Ai niin tuo jengi nimeltään HC Jatkis joten jos löytyy EASHL:n hausta niin liityn sinne itse.

Edit: Ei löytynyt hausta. Eli kun jengi on perustettu niin kutsua vaan niin liityn. Tai jos on jotenkin salaiset asetukset yms. niin kutsua siinäkin tapauksessa.

Sun pitää vaihtaa haku asetuksiin Eurooppa tjspn ja laittaa pyyntöä liittyä klubiin, jos ei vielä onnistunut.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Voisin loikkaa messiin kunhan saan pelin ostettua. Satunnaisesti tullu vuosien varrella EASHL:ää läpsyteltyä, lähinnä pakkia. Viime kaudella ei ollu aktiivista jengiä.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Sun pitää vaihtaa haku asetuksiin Eurooppa tjspn ja laittaa pyyntöä liittyä klubiin, jos ei vielä onnistunut.

Kiitos. Tosin taisin hakea juuri noin mutta ei löytynyt. Tai sitten en tuota huomioinut. Tsekkaan haun uudestaan kunhan pääsen taas NHL:ään. Tosin jos sinulla löytyi niin pitäisi löytyä minullakin.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Jos suosio Jatkoajan EASHL-jengistä kasvaa niin mikään ei estä meitä perustamasta useampia joukkueita. Ja silloinhan voidaan vaikka keskinäinen liiga perustaa, pelata turnauksia yms.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Ja siksi toisekseen vaikka joukkueessa olisikin 100 pelaajaa ja kaikki eivät mahdu yhtä aikaa pelaamaan niin voidaan jotenkin vuorotella pelikertoja ja näin saadaan mm. se että jos joku ei joskus pääse niin aina löytyy korvaava tilalle. Myös edellisessä postauksessa mainitsemani usean joukkueen perustaminen on yksi ratkaisu jos suosio kasvaa tai ainakin tulee niin monta pelaajaa että kaikki eivät yhtä aikaa voi pelata.

Nyt näyttää että saadaan jo ainakin muutama pelaaja jolla voitaisiin jo heti pelata. Minulle sopii tänään joskus klo 21 maissa - ehkä jo aiemmin tulla mukaan jos päätetään jo pelata edellyttäen toki että tarpeeksi monta saadaan jo tänään samaan aikaan pelaamaan.

Edit: Ehdinkin jo nyt onlineen joten jos HC Jatkiksen pelaajia on nyt illalla onlinessa niin voidaan pelata. Viestiä vaan JakePlay77-nimiselle käyttäjälle niin tulen EASHL:n niin pelataan.
 
Viimeksi muokattu:

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Ehkä kannattaa unohtaa heti alkuunsa tuo useamman joukkueen perustaminen. Se että pelit saa säännöllisesti pyörimään vaatii kuitenkin aktiivisia enemmän kun se 6. Ellei teillä ole aikomusta jauhaa bottien kanssa mutta suosittelen ne pelit jättämään väliin ihan kokonaan. Parhaan nautinnon tuosta kun saa 6vs6 versiona ilman botteja. Lisäksi alkukiima kun on ohi niin tuolta häviää pelaajia paljon.

Ihan siis vaan tipsinä nämä. Tarkoitus ei ole tuhota unelmia eikä muutakaan mutta niin monta kertaa tämän nähneenä tiedän näin käyvän myös tällä kertaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Voisin liittyä mukaan jos mahtuu.
 

Swatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Inter Milan
Täyden kentällisen saaminen kentälle edes jotenkin säännöllisesti pitäisi olla se tavoite. Ihan hui hai juttuja nämä useamman joukkueen ja liigan perustaminen.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Ehkä kannattaa unohtaa heti alkuunsa tuo useamman joukkueen perustaminen. Se että pelit saa säännöllisesti pyörimään vaatii kuitenkin aktiivisia enemmän kun se 6. Ellei teillä ole aikomusta jauhaa bottien kanssa mutta suosittelen ne pelit jättämään väliin ihan kokonaan. Parhaan nautinnon tuosta kun saa 6vs6 versiona ilman botteja. Lisäksi alkukiima kun on ohi niin tuolta häviää pelaajia paljon.

Ihan siis vaan tipsinä nämä. Tarkoitus ei ole tuhota unelmia eikä muutakaan mutta niin monta kertaa tämän nähneenä tiedän näin käyvän myös tällä kertaa.

Kiitos tipseistä kokeneemmalta. Voin kyllä ymmärtää tuon että säännöllinen pelaaminen joko tässä EASHL:ä tai FIFAn Pro Clubsin puolella vaatii paljon pelaajia jotta sen saa pyörimään kunnolla eli edes suhteellisen säännöllisesti ja kyse nimenomaan vaikka pelaaminen ei olisikaan mitään sen vakavampaa mutta silti useampi edes suhteellisen aktiivinen pelaaja vaaditaan mukaan. Kyllä ymmärrän tuon erittäin hyvin. Jopa 1 vs. 1-liigan pyörittäminen muutamalla pelaajalla vaatii aika paljon. Eräs sellainen menossa FIFAssa ja siinä on kyllä ihan hyvin saatu pelejä pelattua mutta nähtäväksi jää saadaanko kaikkia pelattua.

Alkuinnostus toki voi aikaansaada alussa aktiivista pelaamista mutta sammua nopeastikin. Hieman näin olettaisin käyneen tuossa meneillään olevassa FIFA-liigassa jota olen kesällä pyörittänyt. Myös yksi aiemmin pelattu 6 pelaajan FIFA-turnaus kesti myös kauemmin mitä piti mutta saatiin lopulta pelattua kokonaan.

Tiedostan siis ongelmat mutta myös mahdollisuudet ovat olemassa että suhteellisen aktiivinen joukkue saataisiin pelaamaan säännöllisesti. En itsekään hae mitään todella huippuaktiivista mutta satunnaista pelaamista aktiivisempaa haen kyllä.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Juu. Tuota tarkoitin juuri että tavoitteeksi kannattaa ottaa että saa jengin pyörimään aktiivisesti. Liiga löytyy kyllä 6vs6 peleille jos ja kun aktiivisen porukan saa aikaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Erkkari824, Rairama ja Jakeplay77 hyväksytty

Hienoa!! Jo yhteensä neljä koossa joukkueen perustaja TurteDef (Jounas_) laskettuna mukaan. Enää kaksi tarvittaisiin niin botteja ei tarvita. Pelipaikasta sen verran että olen vähäisellä kokemuksellani 6 vs. 6-peleistä melko avoin eri pelipaikoille mutta niissä peleissä joissa olen pelannut olen pelannut kaikkia hyökkäyksen paikkoja sekä toista pakkia (sitä vaan kerran). Useimmiten siis olen ollut jokin hyökkääjistä.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Sain joukkueen Inboxiin yhdeltä nimimerkiltä ilmeisesti liittymispyynnön mutta missään ei ole mistä se hyväksytään. Onko kenties joku asetus pielessä? Voitko Jounas_ hyväksyä sen vaikka se näkyy minun inboxissani tai pitäisikö tämän pelaajan lähettää se sinulle?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienoa!! Jo yhteensä neljä koossa joukkueen perustaja TurteDef (Jounas_) laskettuna mukaan. Enää kaksi tarvittaisiin niin botteja ei tarvita. Pelipaikasta sen verran että olen vähäisellä kokemuksellani 6 vs. 6-peleistä melko avoin eri pelipaikoille mutta niissä peleissä joissa olen pelannut olen pelannut kaikkia hyökkäyksen paikkoja sekä toista pakkia (sitä vaan kerran). Useimmiten siis olen ollut jokin hyökkääjistä.
Mää oon messis mitä ikin tapahtuuki.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Sain joukkueen Inboxiin yhdeltä nimimerkiltä ilmeisesti liittymispyynnön mutta missään ei ole mistä se hyväksytään. Onko kenties joku asetus pielessä? Voitko Jounas_ hyväksyä sen vaikka se näkyy minun inboxissani tai pitäisikö tämän pelaajan lähettää se sinulle?
Kyl se näkyy kaikkien pelaajien postilaatikossa... Mut vaan gmät pystyy hyväksymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös