Kuulostaa, että pelaat HUTia. Kuulostaa erinomaiselta päivitykseltä taas, mikäli pelaajia kaikkoaa HUTin parista! Tervetuloa EASHL pariin! En tiedä onko meidän porukalla vaan viime aikoina klikannut entistä paremmin vai onko tullut päivitys, mutta EASHL-pelit ovat olleet entistä parempaa ajanvietettä. Voitetaan tai hävitään niin pelit ovat olleet hyviä ja tiukkoja, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.Liekkö taas joku päivitys tullu. Joukkue on ku lauma kehitysvammasia, ei päätä ei häntää koko touhussa. Luistelet oikealle niin äijä menee vasemmalle.
Vähä koetellaan taas hermoja.
Pronssipelaajista koottu joukkue vie miten haluaa. Itellä KOK 94.
Tämä peli vituttaa nyt enemmän ku korona. En tiiä pitäskö olla huolissaan...
Kuulostaa, että pelaat HUTia. Kuulostaa erinomaiselta päivitykseltä taas, mikäli pelaajia kaikkoaa HUTin parista! Tervetuloa EASHL pariin!
Kyllä HUTia pelaan. Meinaa unohtua, että tosiaan tässähän ois paljo muitakin pelimuotoja. Tullu syksystä asti hakattua oikeastaan vaan tätä.Kuulostaa, että pelaat HUTia. Kuulostaa erinomaiselta päivitykseltä taas, mikäli pelaajia kaikkoaa HUTin parista! Tervetuloa EASHL pariin! En tiedä onko meidän porukalla vaan viime aikoina klikannut entistä paremmin vai onko tullut päivitys, mutta EASHL-pelit ovat olleet entistä parempaa ajanvietettä. Voitetaan tai hävitään niin pelit ovat olleet hyviä ja tiukkoja, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
EASHL:n puolelle kun aikoinaan aloin siirtymään, niin hiljalleen olen unohtanut, että NHL-pelisarjassa on muitakin pelimuotoja. Enkä ole niitä kyllä kaivannut enää ollenkaan. EASHL käy vähemmän hermojen päälle, kun on vain hyvät pelikaverit. Samalla joukkuekavereilta saa vertaistukea, jos välillä sujuu huonommin. Noissa peleissä päästään myös lähemmäksi realistisen tuntuista jääkiekkoa, kuin missään muissa pelimuodoissa.Kyllä HUTia pelaan. Meinaa unohtua, että tosiaan tässähän ois paljo muitakin pelimuotoja. Tullu syksystä asti hakattua oikeastaan vaan tätä.
Joo ei se auta ku kävästä välillä pihalla haukkaamassa raitista ilmaa ja jatkaa pään hakkaamista seinään.
Ei tuo varmaankaan pelaajan netiltä sen enempää vaadi, mutta ean palvelimet ja yhteys on enemmän koetuksella, kun kahden pelaajan sijaan samassa istunnossa on 12 käyttäjää.Vaatikohan tuo EASHL-kaistalta enemmän, kun tuntuu että pelaaminen ainakin itsellä paljon nihkeämpää silläpuolella. Pelailen siis 4g-yhteydellä ja ongelmia tuolla hutin puolella ei ole ollut. Mielenkiintoisemmalta pelimuodolta tuo joukkuepeli kyllä tuntuu, tosin välillä vähän hakusessa,kun koittaa ohjailla myös muiden pelaajia :D
EASHL:n puolelle kun aikoinaan aloin siirtymään, niin hiljalleen olen unohtanut, että NHL-pelisarjassa on muitakin pelimuotoja. Enkä ole niitä kyllä kaivannut enää ollenkaan. EASHL käy vähemmän hermojen päälle, kun on vain hyvät pelikaverit. Samalla joukkuekavereilta saa vertaistukea, jos välillä sujuu huonommin. Noissa peleissä päästään myös lähemmäksi realistisen tuntuista jääkiekkoa, kuin missään muissa pelimuodoissa.
Jokainen pelaaja lisää EASHL:n puolelle on win-win kaikkien kannalta. EA ei ole edes kauheasti panostanut tuohon pelimuotoon viimeisissä versioissa, mutta silti pelaajakunta kasvaa jatkuvasti EASHL:n puolella. Toivottavasti tämä saa myös EA:n panostamaan siihen kunnolla jatkossa.
Jätin NHL-pelien osalta nettipelaamisen kokonaan jo ennen kuin löysin EASHL:n. Ei vain hermot kestäneet enää. EASHL tuntuu tässä mielessä paljon mukavammalta, kun hermot ovat selvästi vähemmän koetuksella.
Välillä kun olen muutamia matseja kavereiden kanssa 1vs1 pelannut, niin olen itse huomannut kehittyneeni myös niissä paremmaksi EASHL:n avulla. Johtuu pitkälti ihan vain siitä, että olen pelannut EASHL:ää niin paljon, mutta myös siitä, että niitä pelejä pelatessa olen väkisinkin oppinut monipuolisempaa pelaamista, jota pystyn sitten myös 1vs1 peleissä hyödyntämään.Täysin samaa mieltä. EASHL:n ilmestymisen jälkeen jäänyt muut pelimuodot ehkä muutamaan otteluun per vuosi. Tämän kyllä sitten karusti huomaa kun lähtee pelaamaan 1vs1 liigaa.
Onko täällä muita xbox onella pelaajia? Mietin vain, että saataisko mekin aikaiseksi jonkinlainen play-Off turnee? Itse en ole kovin hyvä pelissä, mutta noiden ps4 ketjujen seuraaminen on nostanut mielenkiinnon vastaavaan turnaukseen.
Välillä kun olen muutamia matseja kavereiden kanssa 1vs1 pelannut, niin olen itse huomannut kehittyneeni myös niissä paremmaksi EASHL:n avulla. Johtuu pitkälti ihan vain siitä, että olen pelannut EASHL:ää niin paljon, mutta myös siitä, että niitä pelejä pelatessa olen väkisinkin oppinut monipuolisempaa pelaamista, jota pystyn sitten myös 1vs1 peleissä hyödyntämään.
Tämäkin rippuu paljon siitä millainen oma pelityyli on EASHL:ssä ja mitä pelipaikkoja pelaa. Jos pelaa vahvasti puolustukseen tai hyökkäykseen painottuvasti, niin sopeutuminen 1vs1 peleihin voi olla vaikeaa. Pelaan itse yleensä laiturin paikalla, mutta vahvasti kahteen suuntaan, eli en ole pelityyliltäni mikään kärkkyjä, vaan tulee myös puolustettua paljon. Tämä ehkä helpottaa 1vs1 pelien pelaamista.
On tässä syksyn ja talven aikana tullu aika perkeleen monta rivals -pakkaa avattua ja pääsääntösesti niistä tulee pelkkää paskaa.Ei noista pakoista tuu kyllä sitten ainakaan itelle ikinä yhtään mitään, pari Rivals pakettia avannut ja paras pelaaja kokonaisuudeltaan 83. Tuossa äsken avasin 50k maksavan valintapaketin ja paras pelaaja siellä oli kokonaisuudeltaan 82. Onko mulla vaan huono tuuri vai mikä homma :D
On tässä syksyn ja talven aikana tullu aika perkeleen monta rivals -pakkaa avattua ja pääsääntösesti niistä tulee pelkkää paskaa.
Äkkiseltään tulee mieleen -91 Crosby ja -97 Kucherov vähä parempina kortteina. Otan lähes aina sen pakan, millä ei pysty käymään kauppaa. Sieltä saa helposti ne 50 kultapelaajaa, mitkä sitten vaihtaa kultakortiksi.
Kokonaisuutta ei tule lisää millään arvojen muokkauksilla, vaan ne ainoastaan mahdollistavat painottamisen tiettyihin osa-alueisiin.Nonni, nyt muutama peli takana EASHL:ää. Kikkailijalla väännetty pari hattutemppua ja isommalla kaverilla luudittu pakin tonttia.
Mites tässä, millaista vinkkiä pelaajan ominaisuuksiin? Tuleeko myöhemmillä tasoilla lisää kokonaisuutta, vai tuoko vain variaatioita tuohon muokattavuuteen. Vähän vielä hakemista, mihin näillä kavereilla pystyy, kiekon suojaus ja toimintojen nopeudessa on aika suuri ero 1vs1 peleihin, mutta pikkuhiljaa alkaa liikeradat löytyä.
Ei ole kyllä mieli kaivannut HUTtiin menettämään hermoja sen jälkeen kun pääsi EASHL:n kunnolla kiinni. Kevyesti änärin paras pelimuoto jos vaan peliseuraa löytyy.
Oli kyllä erikoinen matsi, kun jäähyilitte oikein urakalla :DOlipa Rattopojilla eilen taistelut Jatkislaisia vastaan, @Nelfor in jengiä vastaan peli pysyi 55min tiukkana meidän 23 jäähyminuutista huolimatta. :D