NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 211
  • 1 529

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Sitten kun peli lyö luukut kiinni, niin se todellakin lyö luukut kiinni. Kahdessa edellisessä matsissa täysin vietävissä oleva vastustaja, mutta kun ei vaan mene vaikka olisi mahdollisuus vetästä tyhjiin. Kiekko menee kaikkialle muualle kuin vihun maaliin. Unohtamatta tietysti kaikkea muita outouksia pelin aikana, jotka tietenkin vaikeutti peliä ihan hauskasti.

No, ehkäpä ensi pelissä sitten on taas helpompaa, kun on saanut pari peliä kärsiä hassuttelusta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Hei mites nämä sankarit, jotka haluaa tapella, mutta sitte vaan suojataan ja vedetään kilpparia. Siis mitä vittua? Meikä hakkaa hulluna ja itellä vaan palkki vähenee. Mitä tossa voi tehä?
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Hei mites nämä sankarit, jotka haluaa tapella, mutta sitte vaan suojataan ja vedetään kilpparia. Siis mitä vittua? Meikä hakkaa hulluna ja itellä vaan palkki vähenee. Mitä tossa voi tehä?
Oma tappelutyyli on yrittää horjuttaa vihua jonka jälkeen väistää lyönnin ja nappaa otteeseen ja mäiskii voiton mutta suojaajia vastaan ainoa tapa on horjuttaa ja lyödä yhden kerran ja toistoa niin kauan ennen kuin tuomarit tulee väliin tai vihu alkaa itsekin tapella. Yleensä ne hakee noita juuri sen takia että saa hyvän pelaajan vastustajalta pois ilman pelkoa siitä että häviäisi tappelun ja vastustaja saa staminat täyteen.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Änäri tarjoaa kyllä illasta toiseen tunneskaalan molemmat päät. Välillä tekee mieli hakata perhe ja lapset pelkästä vitutuksesta, kun taas toisena päivänä kaikki onnistuu 1vs1 -peleissä ja elämä on ihanaa.

Toki sillon kone vetää niin saatanasti kotiin päin et vituttaa vastustajan puolesta kun mun joku 238 kg painava pakki luistelee puolet kovempaa kun joku Ovetchkin...
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Vaihdoin perjantaina 200mbit/s netin 1000mbit/s. Siitä asti online pelit on ollut suurimmaksi osaksi ihan hirveää. Hirveitä ping piikkejä, neljä viidestä pelistä yhteys käyttäjään ei ole vihreä ja yleisesti pingi menee 40-120 välillä. Saa oikein etsimällä etsiä, että pingi olisi normaali (10-20). Aikaisemmalla netillä peli toimi paljon paremmin, mutta miksi? Minä nimenomaan toivoin, että paremmalla yhteydellä loppuisivat nämä hirveät lagit ja nyt mennään välillä semmoista diaesitystä että huhhu.

Olen ymmärtänyt ettei nykyään vihun netti vaikuta omaan pelikokemukseen ja kaikki on riippuvainen omasta yhteydestä. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa, tai ei edea vaikuta koska totuuden nimissä sain parempia pelejä kun netti oli ns. normaali, eikä näin överi.

Jos jollain on jotain selitystä tai neuvoa tälle, niin olen kuulolla. En haluaisi maksaa paskasta netistä 40e/kk, jos paremmin toimi puolet halvemmalla.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Vaihdoin perjantaina 200mbit/s netin 1000mbit/s. Siitä asti online pelit on ollut suurimmaksi osaksi ihan hirveää. Hirveitä ping piikkejä, neljä viidestä pelistä yhteys käyttäjään ei ole vihreä ja yleisesti pingi menee 40-120 välillä. Saa oikein etsimällä etsiä, että pingi olisi normaali (10-20). Aikaisemmalla netillä peli toimi paljon paremmin, mutta miksi? Minä nimenomaan toivoin, että paremmalla yhteydellä loppuisivat nämä hirveät lagit ja nyt mennään välillä semmoista diaesitystä että huhhu.

Olen ymmärtänyt ettei nykyään vihun netti vaikuta omaan pelikokemukseen ja kaikki on riippuvainen omasta yhteydestä. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa, tai ei edea vaikuta koska totuuden nimissä sain parempia pelejä kun netti oli ns. normaali, eikä näin överi.

Jos jollain on jotain selitystä tai neuvoa tälle, niin olen kuulolla. En haluaisi maksaa paskasta netistä 40e/kk, jos paremmin toimi puolet halvemmalla.

EASHL ja HUT pelataan servuilla, joten syy omassa netissä. VS muodossa p2p, joten siinä vaikuttaa myös vastustajan yhteys. Langallisena yhteytenä ei voi kuidulla saada tollaisia heittelyjä pingissä, asetukset kuntoon ja langallinen yhteys käyttöön.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihdoin perjantaina 200mbit/s netin 1000mbit/s. Siitä asti online pelit on ollut suurimmaksi osaksi ihan hirveää. Hirveitä ping piikkejä, neljä viidestä pelistä yhteys käyttäjään ei ole vihreä ja yleisesti pingi menee 40-120 välillä. Saa oikein etsimällä etsiä, että pingi olisi normaali (10-20). Aikaisemmalla netillä peli toimi paljon paremmin, mutta miksi? Minä nimenomaan toivoin, että paremmalla yhteydellä loppuisivat nämä hirveät lagit ja nyt mennään välillä semmoista diaesitystä että huhhu.

Olen ymmärtänyt ettei nykyään vihun netti vaikuta omaan pelikokemukseen ja kaikki on riippuvainen omasta yhteydestä. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa, tai ei edea vaikuta koska totuuden nimissä sain parempia pelejä kun netti oli ns. normaali, eikä näin överi.

Jos jollain on jotain selitystä tai neuvoa tälle, niin olen kuulolla. En haluaisi maksaa paskasta netistä 40e/kk, jos paremmin toimi puolet halvemmalla.
Minulla kävi pari vuotta sitten sama, kun vaihdoin 350M -> 1000M. Johtui siitä, että nopeampi yhteys kuormittaa enemmän, joten pienetkin häiriötekijät linjoissa saavat yhteyden pätkimään ja hidastelemaan. Tämä selvisi, kun ongelmien vuoksi pyysin DNA:n asentajan käymään, joka sitten testaili yhteyttä ja sen kipukohtia. Minun tapauksessani auttoi, kun vaihdettiin seinäpistokkeeseen osia, jotka olivat vanhoja ja hapettuneita.

Yhteysnopeudesta aiemmat ongelmasi tuskin ovat johtuneet, vaan jossain kaapeleissa tai liitännöissä on varmasti ollut vikaa tähänkin asti. Nyt kun nopeutta kasvatettiin, niin ongelmat sen mukana vain lisääntyivät.

Tekniseen tukeen kun tuosta aikanaan DNA:lle soitin, niin osasivat heti sanoa, että mistä lisääntynyt pätkiminen yhteyden noston myötä johtuu. Oikeassa olivat ja asentaja sai homman pelaamaan hyvin nopeasti. En joutunut edes maksamaan tuosta mitään.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Vaihdoin perjantaina 200mbit/s netin 1000mbit/s. Siitä asti online pelit on ollut suurimmaksi osaksi ihan hirveää. Hirveitä ping piikkejä, neljä viidestä pelistä yhteys käyttäjään ei ole vihreä ja yleisesti pingi menee 40-120 välillä. Saa oikein etsimällä etsiä, että pingi olisi normaali (10-20). Aikaisemmalla netillä peli toimi paljon paremmin, mutta miksi? Minä nimenomaan toivoin, että paremmalla yhteydellä loppuisivat nämä hirveät lagit ja nyt mennään välillä semmoista diaesitystä että huhhu.

Olen ymmärtänyt ettei nykyään vihun netti vaikuta omaan pelikokemukseen ja kaikki on riippuvainen omasta yhteydestä. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa, tai ei edea vaikuta koska totuuden nimissä sain parempia pelejä kun netti oli ns. normaali, eikä näin överi.

Jos jollain on jotain selitystä tai neuvoa tälle, niin olen kuulolla. En haluaisi maksaa paskasta netistä 40e/kk, jos paremmin toimi puolet halvemmalla.

Mulla on himassa langaton perus elisa. Toimii välillä vitun huonosti kun asutaan sellasessa välissä, et kaks tolppaa vuorottelee kuuluvuuden kanssa.

Pelaan enimmäkseen kännykän netillä, joka toimii jopa odotettua paremmin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Näyttäisi olevan pientä huhun tynkää, että 2K olisi kiinnostunut palaamaan jääkiekkopelin ääreen. 2K oli aikanaan ihan todellinen kilpailija EA:lle ja jotkut olivat jopa 2K:n leirissä. Itselläni oli 2K5 ja se oli oikeasti pelattavuudeltaan parempi kuin EA:n peli. En muista miksi itse lopetin 2K pelien ostamisen, mutta varmaan olen todennut, että EA:n peli on nyt tarpeeksi hyvä ja 2K jäi hyllylle.

Mielestäni tämä olisi erittäin hyvä, jos 2K tulisi takaisin jääkiekkoon. Ensinnäkin se pakottaisi taas EA:n oikeasti kehittämään peliä ja toiseksi 2K:n peli saattaa olla jopa parempi. Olisi täydellinen win-win tilanne.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Nyt olisi 6v6 eashl pelejä tarjolla, pidempäänkin jos ohjain pysyy kädessä. ECL on tähtäimessä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Nyt olisi 6v6 eashl pelejä tarjolla, pidempäänkin jos ohjain pysyy kädessä. ECL on tähtäimessä.

Ohjain pysyy ehkä kädessä. 6vs6 satunnaisia olen pelannut 28 matsia 42+32=74p +15

Ennen pelannut kavereiden kanssa, mutta tänä vuonna pelit on jäänyt ihan muutamaan peliin heidän kanssaan.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä olisi PS4 puolella halua lähteä ECL:n alimpaan sarjaan. Ihan hyvällä menestyksellä ollaan ydinporukalla 3vs3:sia pelattu ja nyt ollaan yritetty siirtyä 6vs6 puolelle takaisin monen muutamien vuosien tauon jälkeen. Meillä on iäkkäämpiä ja osittain perheellisiä pelaajia joukkueessa/vurotyöläisiä, joten se pitää erikseen sanoa, että jokaisena iltana ei ole pelejä, mutta ei sitä myöskään odoteta sitten etsittäviltä pelaajilta.

Meillä olisi selkeimmin tilausta 1-2 maalivahdille, jota tällä hetkellä ei joukkueessa ole lainkaan. Ei tarvitse todellakaan olla mikään valmis huippuveska, mutta kunhan halua hommaan on ja sen verran kokemusta, että tietää mitä tekee. Ilman veskaria ei voida ECL:ään lähteä.

Toinen pelipaikka, jolle tarvittaisiin pelaaja on sentteri, jolle myös peliaikaa tulee aivan varmasti vuorotöistäkin johtuen. Aloitukset pitäisi olla hallussa ja oman pään pelaaminen. Kolmanneksi yksi RD puolen pakki, jolle tärkein edellytys on kiekollinen pelaaminen. Lähtökohtaisesti etsitään leveyspelaajia, joita alussa maalivahtia lukuunottamatta ajetaan sisään ja joista sitten halutaan vakiopelaajia. Meille kelpaa myös pelaajat, jotka ovat vetäneet HUT:ia tai VS-pelejä, mutta haluaisivat tulla kokeilemaan EASHL-pelimuotoa.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Hutissa sain auki kok.94 Larinovin kultaikonin. Onpahan näppärä pelaaja. Aloituksetkin alkaa tarttumaan, kun sen arvo on 99.
Kolme peliä pelasin ja kaikista tuli voitto, Larinovin panos iso näissä...
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Löytysiköhän jokaisesta Liigan pudotuspelijengin kannattajista NHL20 (PS4) porukkaa sen verran että saataisiin pleijarit pelattua
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaihdoin perjantaina 200mbit/s netin 1000mbit/s. Siitä asti online pelit on ollut suurimmaksi osaksi ihan hirveää. Hirveitä ping piikkejä, neljä viidestä pelistä yhteys käyttäjään ei ole vihreä ja yleisesti pingi menee 40-120 välillä. Saa oikein etsimällä etsiä, että pingi olisi normaali (10-20). Aikaisemmalla netillä peli toimi paljon paremmin, mutta miksi? Minä nimenomaan toivoin, että paremmalla yhteydellä loppuisivat nämä hirveät lagit ja nyt mennään välillä semmoista diaesitystä että huhhu.

Olen ymmärtänyt ettei nykyään vihun netti vaikuta omaan pelikokemukseen ja kaikki on riippuvainen omasta yhteydestä. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa, tai ei edea vaikuta koska totuuden nimissä sain parempia pelejä kun netti oli ns. normaali, eikä näin överi.

Jos jollain on jotain selitystä tai neuvoa tälle, niin olen kuulolla. En haluaisi maksaa paskasta netistä 40e/kk, jos paremmin toimi puolet halvemmalla.

Itelle valmistu omakotitaloon 1000mb/s kuitu pari vuotta sitten (Telia rakensi alueellu kuituverkon), ja vaihdoin 4g-yhteyden siihen, oklan speed test antaa 500-900mb download, upload jossain 100-200 välillä ja ping huitelee 2-5ms. Jos sattui toinen kuituyhteys vastaan, niin tällöin kaikki toimi yleensä suht sulavasti myös pelissä usein, etenkin arki iltoina (ennen gp-lyijyyliivipäivityksiä). Telia asentaja myöskin luovutuksen yhteydessä tarkisti myös verkon toimivuuden. Ja kaikki kun oli yhteyttä ja komponentteja lukien uutta, niin tottakai homman pitääkin lähtökohtaisesti toimia.

Niin, Seinärasia ja liittimet, runkolinja mukaanlukien siis tulen uutta. Kaikki toimi muuten kuin unelma, silloin tällöin kuitenkin änärissä tuli tahmeita pelejä vastaan, vaikka änärinkin pingi näytti 3ms. Kunnes tutkiskelin nettiä, ja tosiaan vastustajan yhteydellä ja EA:n servereillä on paljonkin tekemistä myös oman pelikokemuksesi kanssa. Valitettavasti.
Noh, kiitos riitti änärin peluu, johan tässä on vissii pari kuukautta oltu pelaamatta.
 

Liitteet

  • ping.jpg
    ping.jpg
    30 KB · kertaa luettu: 271

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Itelle valmistu omakotitaloon 1000mb/s kuitu pari vuotta sitten (Telia rakensi alueellu kuituverkon), ja vaihdoin 4g-yhteyden siihen, oklan speed test antaa 500-900mb download, upload jossain 100-200 välillä ja ping huitelee 2-5ms. Jos sattui toinen kuituyhteys vastaan, niin tällöin kaikki toimi yleensä suht sulavasti myös pelissä usein, etenkin arki iltoina (ennen gp-lyijyyliivipäivityksiä). Telia asentaja myöskin luovutuksen yhteydessä tarkisti myös verkon toimivuuden. Ja kaikki kun oli yhteyttä ja komponentteja lukien uutta, niin tottakai homman pitääkin lähtökohtaisesti toimia.

Niin, Seinärasia ja liittimet, runkolinja mukaanlukien siis tulen uutta. Kaikki toimi muuten kuin unelma, silloin tällöin kuitenkin änärissä tuli tahmeita pelejä vastaan, vaikka änärinkin pingi näytti 3ms. Kunnes tutkiskelin nettiä, ja tosiaan vastustajan yhteydellä ja EA:n servereillä on paljonkin tekemistä myös oman pelikokemuksesi kanssa. Valitettavasti.
Noh, kiitos riitti änärin peluu, johan tässä on vissii pari kuukautta oltu pelaamatta.

Vastustajan yhteydellä ei ole vaikutusta muuten, kuin versus pelimuodossa. Muut onlinessa tapahtuvat pelimuodot pelataan EA:n palvelimilla. Langallinen yhteys ja asetukset kuntoon, niin ongelmat poistuu.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vastustajan yhteydellä ei ole vaikutusta muuten, kuin versus pelimuodossa. Muut onlinessa tapahtuvat pelimuodot pelataan EA:n palvelimilla. Langallinen yhteys ja asetukset kuntoon, niin ongelmat poistuu.
no online versus onkin ainoa pelimuoto, mitä netissä olen pelannut, muista ei kokemuksia, jos sitä juurikin tarkoitit, niin viestini on kirjoitettu online versus-pelimuotoa silmällä pitäen

E: ja entiedä luitko viestiä, tai sisäistitkö sitä sen kummemmin. Minulla on siis langallinen valokuituyhteys, ja nopeutena 1000mb/s. Väitän, että parempi yhteys, kuin 99% maailman muilla ps-käyttäjillä, ja nettiänärin pelaajilla
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
no online versus onkin ainoa pelimuoto, mitä netissä olen pelannut, muista ei kokemuksia, jos sitä juurikin tarkoitit, niin viestini on kirjoitettu online versus-pelimuotoa silmällä pitäen

E: ja entiedä luitko viestiä, tai sisäistitkö sitä sen kummemmin. Minulla on siis langallinen valokuituyhteys, ja nopeutena 1000mb/s. Väitän, että parempi yhteys, kuin 99% maailman muilla ps-käyttäjillä, ja nettiänärin pelaajilla

Niin, siksi kirjoitinkin että versus on ainoa pelimuoto jossa myös vastustajan yhteydellä on merkitystä. Suosittelen siirtymään muihin muotoihin, jotta vältät ongelman.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Niin, siksi kirjoitinkin että versus on ainoa pelimuoto jossa myös vastustajan yhteydellä on merkitystä. Suosittelen siirtymään muihin muotoihin, jotta vältät ongelman.

No poistin koko pelin jo aikoja sitten. Parasta olisi, jos pystyisi valitsemaan vastustajan yhteyden perusteella :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös