NHL20 – yleinen keskustelu

  • 279 475
  • 1 529

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Pahoittelut sille suomalaiselle jota vastaan yritin äsken pelata. Ping yli 400 joten ei siitä mitään tullut.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Miten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
 
Viimeksi muokattu:

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Jaahas on taas sellaisia hengessä vastassa että omat ei ehdi kissaa sanomaan ni vastustaja on mennyt molemmilta puolilta ohi
 

samwise

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL
Miten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
Ihme itkua kokoajan sulta. Opettele pelaamaan äläkä valita. Tai vaihda offline. Miks pelaat edes koko peliä jos vituttaa kokoajan?
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Suosittelen kaikille noita 5000 kolikon paketteja. Tullut aika kovia nostoja kun joka päivä käynyt ostamassa niitä.

7500 kolikkoa
1x Ikonikeräily kortti
3x kultakeräilykortti
Ryan Mantha ja William Lagesson (4500 molemmista kun Condors pelaajia)
TOTW Sami Vatanen (86)
Randy Gregg (87) Oilers Alumni

Onhan noissa tuuriakin ollut mutta aika hyvällä prosentilla tulee hyviä kortteja.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Miten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
Pikamyyntiin vaan jos et käytä niitä tai teet kokoonpanot itse mihin menee se 5 minuuttia. Ei voi olla näin vaikeaa..
 

IsoPahaMuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
Lainakortit jos häiritsevät niin suosittelen ihan pikamyymään
Pikamyyntiin vaan jos et käytä niitä tai teet kokoonpanot itse mihin menee se 5 minuuttia. Ei voi olla näin vaikeaa..
Kaiken lisäksi kokoonpanojen tekeminen itse on kaikin puolin parempi ratkaisu muun muassa kätisyyksien vuoksi. Hyvin harva ketju ainakaan itsellä on muodossa LW-C-RW
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kellään mitään käryä tuosta Franchise Moden locker room chemistrystä? Omistaja kaipailee siihen mittavaa nousua ja eväät alkaa olemaan vähissä. Tiimi voitti viime kaudella Stanleyn, täksi kaudeksi koko rosteriin tullut 2 uutta pelaajaa, muut jatkavat. Koko viime kaudella tuli yhteensä 24 tappiota (ml.pleijarit). Silti näyttäisi tukevasti olevan chemistry siellä 68 tuntumassa ja omistaja kaipailee 83... Lienee mahdoton tehtävä.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Olipas kunnon momentum-jojo HC-matsi... Menin 5-1 johtoon, vihu tasottaa, menen 9-5 johtoon, ja taas tasoihin, ja jatkoilla voitto...
Aika ihme veto tuoda TOTY-kortteja jo nyt... Saa nähdä monta miljuunaa kultakorttia tarvii yhteen pelaajaan...
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kalliiksi käy änärin pelaaminen. Kolme ohjainta hajonnut muutaman kuukauden sisään. Kahdesta kapulasta L2 nappi ja yhdestä L3. PS3:lla ei ollut aikanaan mitään ongelmia, kun sama ohjain saattoi kestää useamman vuoden kovaa käyttöä.
 

A Siente

Jäsen
Onko asetuksissa jotain nappia mistä nämä kuuluisat EA-avut saa päälle? 15 tappiota putkeen hutissa. Eikä oikeastaan mene edes pelin piikkiin, olen vain ollut paska. Menee jo niin komedian puolelle ettei jaksa edes vituttaa. Kuitenkin jokaisessa pelissä molemmat ovat hukanneet maalipaikkoja ja pelit päättyneet maalin-parin erolla.
 

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollut jopa yllättävän mukavaa pelata huttia viimeiset vajaat pari viikkoa. Taitaa olla muutaman voiton plussan puolella noilta ajoilta, mutta jotenkin yleisesti vaan pelit ollut mukavia vaikka hävinnytkin.

Tämmösellä jengillä mennään tällä hetkellä:

90 Ovechkin - 89 Malkin - 88 Mantha
88 Puljujärvi - 87 Monahan - 88 Kaliyev*
86 Perry - 86 Matthews - 87 McDavid*
89 Marchessault* - 84 Kesler* - 85 Naslund*

91 Ekblad* - 89 Lindell
86 Petry - 87 Samorukov
86 Holzer - 87 Sergachev*

81 Markström - 61 Ruotsalainen

*Untradable kortti
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kalliiksi käy änärin pelaaminen. Kolme ohjainta hajonnut muutaman kuukauden sisään. Kahdesta kapulasta L2 nappi ja yhdestä L3. PS3:lla ei ollut aikanaan mitään ongelmia, kun sama ohjain saattoi kestää useamman vuoden kovaa käyttöä.
Joko tähän liittyy väärinkäyttöä tai ihan pirullisen huonoa tuuria. Mulla on neljä ohjainta ollut tasaisen kovassa käytössä siitä lähtien kun PS4:n ostin, eli yli viisi vuotta. Yhdestä on R2 hieman rikki, eli tuntuma on vähän löysä ja nappi ei aina toimi kun sitä painaa. Muut ohjaimet ovat ehjiä - myös se ensimmäinen ohjain, joka tuli konsolin mukana.

Tateissa on toki jonkin verran kulumaa, jota syntyy kun tatti osuu reunoihin, mitä tietenkin tapahtuu aina pelatessa. Yleensä tuota kulumaa ei kuitenkaan huomaa, eikä siitä ole merkittävää haittaa.

Ja olen siis pelannut pääsiassa vain NHL-pelejä. Noin 95% pleikkarin käytöstä on ollut NHL-pelien pelaamista.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Lainakortit jos häiritsevät niin suosittelen ihan pikamyymään

Kaiken lisäksi kokoonpanojen tekeminen itse on kaikin puolin parempi ratkaisu muun muassa kätisyyksien vuoksi. Hyvin harva ketju ainakaan itsellä on muodossa LW-C-RW
Kiitos vaan. Ei mullakaan ole kuin ehkä yksi ketju LW-C-RW muodossa.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Joko tähän liittyy väärinkäyttöä tai ihan pirullisen huonoa tuuria. Mulla on neljä ohjainta ollut tasaisen kovassa käytössä siitä lähtien kun PS4:n ostin, eli yli viisi vuotta. Yhdestä on R2 hieman rikki, eli tuntuma on vähän löysä ja nappi ei aina toimi kun sitä painaa. Muut ohjaimet ovat ehjiä - myös se ensimmäinen ohjain, joka tuli konsolin mukana.

Tateissa on toki jonkin verran kulumaa, jota syntyy kun tatti osuu reunoihin, mitä tietenkin tapahtuu aina pelatessa. Yleensä tuota kulumaa ei kuitenkaan huomaa, eikä siitä ole merkittävää haittaa.

Ja olen siis pelannut pääsiassa vain NHL-pelejä. Noin 95% pleikkarin käytöstä on ollut NHL-pelien pelaamista.
Jossain kohdin oli ongelmia noissa ohjaimissa, olen 2/4 joutunut palauttamaan ja takuuseen uutta.
 
Pistin kaikki ukot myyntiin, vissiin porukka jouluna saanut pelejä kun saa hyvin rahaa noista ukoista. Odotellaan seuraavaa päivitystä. Bishop edelleen parempi kun mikään muu maalivahti. Tuntuu että 83 ukot suorittaa paremmin kun nuo erikoisemmat. Aloitin tuon Be a pro muodon myös. On mennyt eteenpäin ja tuo skill tree himmeli on hyvä. Vielä kun botit olis vähän peliälykkäämpiä.. No ehkä ensi vuonna sitten. Jotkut juniori mm-kisat olisivat hyvä uudistus tähän kun pelaan chl-liigassa draftivuotta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pistin kaikki ukot myyntiin, vissiin porukka jouluna saanut pelejä kun saa hyvin rahaa noista ukoista. Odotellaan seuraavaa päivitystä. Bishop edelleen parempi kun mikään muu maalivahti. Tuntuu että 83 ukot suorittaa paremmin kun nuo erikoisemmat. Aloitin tuon Be a pro muodon myös. On mennyt eteenpäin ja tuo skill tree himmeli on hyvä. Vielä kun botit olis vähän peliälykkäämpiä.. No ehkä ensi vuonna sitten. Jotkut juniori mm-kisat olisivat hyvä uudistus tähän kun pelaan chl-liigassa draftivuotta.

Itsekkin aloitin viikonloppuna be a pron. Ei tuo ehkä vieläkään tarjoa sitä mitä itse olen odotellut 10vuotta. Yleisesti kuitenkin ihan hauskaa vaihtelua ja mukavaa ajanvietettä.

Itse aloitin suoraan nhl:ssä ja edmonton oilersissa. Kolmosketjussa on tullu tehtyä 12 otteluun 3+8 ja ykkösketjussa joku McDavid vain 1+5. Tämä kertoo edelleen siitä, että omassa tiimissä maaleja ei saa aikaiseksi edes McDavid ja Draisaitl.
Ja eiköhän heidänkin tehot sitten nouse, kunhan nousen heidän ketjuihin.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Olen tätä jo aikaisemminkin varmaan kysynyt, mutta saako mistään nopeasti hyviä erikoiskortteja, tai muuten vaan +88ovr pelaajia? Tiedän, että laukauksien määrällä ei ole varmaan väliä, mutta kyllä naurattaa vitusti ottaa 1-4 turpaan, kun vedot on 28-11 mun eduksi... Lisäksi, tuleeko teille näitä vaikeita putkia, joiden aikana maalinteko on käytännössä mahdotonta?
 
Viimeksi muokattu:
Olen tätä jo aikaisemminkin varmaan kysynyt, mutta saako mistään nopeasti hyviä erikoiskortteja, tai muuten vaan +88ovr pelaajia? Tiedän, että laukauksien määrällä ei ole varmaan väliä, mutta kyllä naurattaa vitusti ottaa 1-4 turpaan, kun vedot on 28-11 mun eduksi... Lisäksi, tuleeko teille näitä vaikeita putkia, joiden aikana maalinteko on käytännössä mahdotonta?
Nopein tapa varmaan on jos ostat joltakin kolikoita ja sitten niillä ostelet pelaajia. Maalinteko ei ole tyssännyt mutta muutaman häviön putkia on aina välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös