NHL20 – yleinen keskustelu

  • 279 477
  • 1 529

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Hetkonen, onko Hutissa toisin Futissa, että voi tulla normikorttikin pakasta vaikka on erikoiskortti siellä? Rivals palkinnoista normi Armia (PT mainos), normi Hedman (totw) ja normi Carlsson (totw). Ei siinä, olisihan nuo pakiston erikoiskortit maistunut, ensimmäistä kertaa pisti vain silmään, että erikoiskorttipelaaja tuli normaalina.

Ja @Bökki , saisiko tuohon vastauksen mitä divaria pelaat (rivals,season) yms niin voisi mahdollisesti helpommin ymmärtää, miksi peleissäsi tapahtuu mitä sattuu.
Jep, voi tulla normikortti, vaikka olis erikoiskorttikin... Tais muuttua vuosi sitten?...
Vähän tuo nauratti, kun sain Rivals ja SB palkintopakoista 3 normi Burnsia, kun oli se 92 ovr Duo Burnskin siellä...
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla pakkatuuri ollu viimiset pari viikkoa ihan uskomaton. Kaksi 20K pakkaa olen ostanut rahalla/kolikoilla, muuten sitten availlut palkintopakkoja tai seteistä tulleita pakkoja: 93 Josi, 92 Ovie, 91 McDavid, 89 Kuznetzov, 87 Ehlers, 90 Panarin ja päälle useampia 85-86 erikoiskortteja.
 
Noniin! EA on vastannut yleisön toiveeseen. Ai että! Vihdoin täysistä kokoelmista saa bonuksen! Jes vihdoin hopeakorteistakin on hyötyä.

Mutta sitten mä heräsin ja tajusin minkä peliyhtiön peli on kyseessä.

EA.

Setteihin on ilmestynyt uusi setti "joukkueenrakennussetit". Täytyy sanoa, että tirskahdin nauruun kun avasin kyseisen osion. Sinnehän on ilmestynyt yläotsikolla "AHL" Bakersfield Condorsin 0/25 setti. Kun annat kaikki 25 pelaajaa kyseisestä joukkueesta saat palkinnoksi priimapaketin (sisältää 20 korttia, joista 5 on kultapelaajia) + kolmen kultapelaajan paketin. Vau! Pelaajat maksavat tuohon kokoelmaan noin 4-10k /kappale eli ei muuta kuin keräämään!

Hieno idea, paska toteutus.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
No siis mahdotonta on olla päästämättä vihua ollenkaan laukomaan, mutta jos päästää joka pelissä kymmeniä vetoja niin ehkä puolustuspelaamiseen kannattaa kiinnittää huomoita. Itse käyn välillä tutkimassa ihan mielenkiinnosta leaderbordeja. Sieltä näkee hyvin vertailukohtia esim. kuinka monta laukausta vedät pelin aikana tai, että kuinka monta laukausta päästät vihun vetämään. Itse huomasin aivan äskettäin, että minun oma ylivoima on muihin verrattuna suorastaan perseestä. Kyllä tiesin, että pitäisi varmaan hyödyntää ylivoimaa paremmin, mutta tilaston surkeus tuli täytenä yllätyksenä.
Ehkä kannattaa käydä katsomassa, että löytyykö selviä kehityskohtia? Jos laukauksien suhde/tilasto on esim. 23-20, niin minusta tuosta pitäisi saada vihun laukauksien määrä tippumaan puolella.

Tuli muuten erittäin hämmentävä tilasto vastaan. Jollain oli hyökkäysalueaikaa aikaa per peli 15:55min, mutta oli kymmenestään pelistään voittanut vain kaksi. Ehkä joku voisi sanoa, että pelityyli ei ole tehokas...

Jos seurailee näitä maailman huippupelaajia, niin aika paljon he toistavat toisiaan. Pitää pelata omalla tyylillään, mutta siinä täytyy olla paras. Oma tyyli on löydettävä ja siinä parhaana oleminen vaatii satoja, satoja pelejä.
En kyllä itse haluaisi ikinä olla siellä maailman kärjessä. Yksi päivä Eki ei saanut pelikaveria yli tuntiin? Itselläni menee hermot jos vastuksen haku kestää yli 30sekuntia.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Myydään noin 500 K hut kolikoita. PS4 ja pankkina OP. 100K / 10 €
 
Viimeksi muokattu:

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Vatun HC, neljä peliä turpaan yhdellä maalilla... Kaikissa tullu häviömaali vikalla minuutilla...
Yks peli ja takas rivalsiin...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tyttäreni ostivat mustana perjantaina hyvään hintaan PS4:n. Joulupukki on tuomassa ketjun nimessä mainittua peliä. Minä, setämies, olen kaikenlaisista videopeleistä aivan pihalla nykyään. Siksi kysyn täältä: saako tuohon Liiga-joukkueet, ja miten? Edellyttääkö jotain saatanan kuukausimaksullista palvelua tms paskaa?

Edit. kirjoitusvirhe pois.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tyttäreni ostivat mustana perjantaina hyvään hintaan PS4:n. Joulupukki on tuomassa ketjun nimessä mainittua peliä. Minä, setämies, olen kaikenlaisista videopeleistä aivan pihalla nykyään. Siksi kysyn täältä: saako tuohon Liiga-joukkueet, ja miten? Edellyttääkö jotain saatanan kuukausimaksullista palvelua tms paskaa?

Edit. kirjoitusvirhe pois.
Jos haluatte pelata online pelejä, niin sitten pitää olla PS-plus jäsenyys...
Muuten voi pelata ihan millä hyvänsä jengillä...
 
Setteihin on ilmestynyt uusi setti "joukkueenrakennussetit". Täytyy sanoa, että tirskahdin nauruun kun avasin kyseisen osion. Sinnehän on ilmestynyt yläotsikolla "AHL" Bakersfield Condorsin 0/25 setti. Kun annat kaikki 25 pelaajaa kyseisestä joukkueesta saat palkinnoksi priimapaketin (sisältää 20 korttia, joista 5 on kultapelaajia) + kolmen kultapelaajan paketin. Vau! Pelaajat maksavat tuohon kokoelmaan noin 4-10k /kappale eli ei muuta kuin keräämään!

Hieno idea, paska toteutus.
Pihi firma kyllä kyseessä, luulis että sieltä voisivat antaa jotakin kunnon palkintoja. Sama noissa haasteissa, hirmu työn saa tehdä että saa jonkun 84 tason Dion Phaneufin joka on ollut hyvä jääkiekkoilija 12 vuotta sitten.. :D
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Toistan samaa kun edellisessä viestissäni täällä, että kyllä tässä pelissä on hyvin paljon ihan itsestään kiinni.

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta pakko sen verran heittää tähän, että välillä kyllä ihan oikeasti tulee todella outoja maaleja vastustajalle, varsinkin jos johdat useammalla maalilla. Vaikea tietenkään arvioida omaa puolustustyöskentelyä puolueettomasti, mutta kun keskiarvo on sen n. 10 vetoa omiin per peli, niin perkeleen kovia ukkoja on lähes jokainen viimeistelemään hyökkäyspäähän, kun esim. uusimman maalivahdin statsit on 52 pelin jälkeen PMK 2.04 ja T% 82,04.

Okei, ehkä tää Grubauerin Winter-kortti ei oo paras mahdollinen, mutta ei myöskään toiminut 87 Billy Smith tai vastaavat. Vasilevskiyn normikortti on ollut lähes paras tähän asti, mutta kyllä tässä ihan oikeasti on pieni maalivahtiongelma ainakin tällä hetkellä. Smith oli kyllä paras, kun heitti aina selälleen jotain lumienkeliä, kun vastustaja heitti rystyoneja viivalta. Siinä pääsi kyllä painamaan havaijikiekkoa oikein kunnolla, kun omassa päässä kiekot pysähtyi 75% varmuudella.

En ole siis kaatunut maalivahteihin, mutta jos on kyseessä peli, minkä olisi pitänyt päättyä itselle tyyliin 5-0 tai 6-1 ja lopputulos on 5-3, niin hiukan se syö sitä fiilistä siitä.
 
Nyt on kaikki halutut pelaajat joukkueessa.
Myös timantti meni rikki rimaa hipoen. Jokohan tämä HUT olisi pelattu läpi.. sain juuri oikeudet tuonne championssiin, ehkä se pitää pelata kerran mutta ei tämä pelimuotona ole kovinkaan nautinnollista. Jotenkin tuo pelattavuus on vaan tässä ultimatessa kuraa vuodesta toiseen, onko se sitten joku dynaaminen vaikeus vai mikä, mutta raskasta on.
Taidan eläköidä joukkueeni ja mennä ESHL-puolelle, ensi vuonna ei tarvitse enää samaa tuotetta ostaa.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On tää kyl, pitkästä aikaa online versus, ping 4ms ja hyvä yhteys koko pelin vihullakin, niin ihan ku molempien pelaajat olisi vetänyt painoliivit päällä. Jokainen liikkeelle lähtö kestää ikuisuuden ja kiekon haltuunotto. Voitin 4-3 ja vitutti koko pelin ajan. Miksei tää vois olla kovilla taklauksilla varustettua tempolätkää, ja edes kohtalaisella tekoälyllä. Sekin riittäisi, että peli olisi edes se sama, mitä julkaisuhetkellä.

En tiedä pitäiskö sitä nhl19 tai 18 viel kokeilla, jos peliseuraa vaa löytyis. Jos siel pelaajien maisema vaihtuis vähä sähäkämmin ja takalaukset rytisis. Tykkäisin pelata ihmistä vastaab, mut viimeisimpien go-päivitysten myötä homma on kyl saatu romutettua

E: ja ne vitun syötönkatkot, etenkin omissa ja keskialueella ääääh
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiinnostaisko jengiä jos järjestettäis 2vs2 liiga? Arvottais järjestys ja kaikki pääsis varaamaan oman jengin omalla varausvuorolla. 31 nhl jengiä ja ei sais pelata paikkalukituksella. Koti- ja vieraspelit kaikkia vastaan ja 16 jengiä pääsis playoffeihin.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Miten tuo uutuutena franchise-modeen tullut valmentajauudistus toimii? Hoitaako coach kaiken liikehdinnän farmin ja NHL.n välillä? Heittääkö vilttiin jos tulosta eikärkiukollatule yms.?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jaha, tulipas uudenlainen mulkku vastaan. Meikä saa ylivoiman ni kaveri menee oman maalin taakse ja kun paineistan sinne ni nousee melkein siniselle, sitten takaisin maalin taakse. Joka ylivoimalla teki tota. Miten tommoselta kusipäältä saa kiekon järkevästi pois? Ei riittäny oma taito, 2/4 sain itse kampitus jäähyn kun koitin kiekkoa ottaa pois. Kyllä koettelee taas hermoja tää paska.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Jaha, tulipas uudenlainen mulkku vastaan. Meikä saa ylivoiman ni kaveri menee oman maalin taakse ja kun paineistan sinne ni nousee melkein siniselle, sitten takaisin maalin taakse. Joka ylivoimalla teki tota. Miten tommoselta kusipäältä saa kiekon järkevästi pois? Ei riittäny oma taito, 2/4 sain itse kampitus jäähyn kun koitin kiekkoa ottaa pois. Kyllä koettelee taas hermoja tää paska.

Mulla vähän samanlainen kokemus siirretyn rangaistuksen aikana. Oli taas niitä hetkiä, kun kiroan kovaan ääneen yksin kotona. Tilanne kesti kaikkinensa puolisen erää. Ja tosiaan kampilla sain itsekin vasta tilanteen päättymään, ja sekin otti oman aikansa.

Ko. janarin nicki oli RasilanPuoska tjsp.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Jaha, tulipas uudenlainen mulkku vastaan. Meikä saa ylivoiman ni kaveri menee oman maalin taakse ja kun paineistan sinne ni nousee melkein siniselle, sitten takaisin maalin taakse. Joka ylivoimalla teki tota. Miten tommoselta kusipäältä saa kiekon järkevästi pois? Ei riittäny oma taito, 2/4 sain itse kampitus jäähyn kun koitin kiekkoa ottaa pois. Kyllä koettelee taas hermoja tää paska.
Ai saatana, että nousee verenpaineet noista. Meinaa muutenki pelatessa välillä keittää yli.
Tässä pari päivää sitte oli vastassa kaveri, joka lopetti pelaamisen heti ekan erän alussa. Eli otti kiekon, muttei tehny mitään. En tiiä yrittikö saada mut luovuttamaan mutta vitut. Koitin latoa niin paljo maaleja sen mulkun verkkoon ku kerkesin. Ylivoimat se pelasi, koska muutama jäähyn otin ku koitin saada kiekkoa pois tällä reppanalta.
Onneksi näitä on suht vähä. Iso hatunnosto tyypeille, jotka pelaa rehdisti loppuun, vaikka tulis rumastikki kuokkaan.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Millä asetuksilla saa mahdollisimman tasaisia pelejä tuossa pelaa nyt-tilassa? Maalivahdit hyväksi, mahdollisimman aito peli hakusessa, ei mitään tyyliä 9-7 päättyivät.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt voi taas nämä "omista pelitaidoista kiinni" vannojat tulla vittuilemaan, mutta onhan tää nyt aivan käsittämätön peli. Äsken pelasin jotain perus kultajoukkuetta vastaan. Heti pelin alussa tuoreilla ukoilla ovr 91 McDavid 99 nopeudella ja täysillä energioilla lähtee laitaa pitkin kuljettaa. Noh takaa tulee 84 Hedman ja luistelee heittämällä McDavidin kiinni, sen jälkeen kiekko irtoo McDavidin lavasta ilman pokea, mailannostoa tai taklausta Hedmanin lapaan, ihan ku joku magneetti olis ollu. Tässä vaiheessa jo tiesin että tätä peliä en voi voittaa vaikka mitä tekisin. Tätä samaa paskaa se oli koko pelin ajan ja turpaan 4-1. Voi voi kun 2K tekis paluun lätkäpeleihin.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jaha, tulipas uudenlainen mulkku vastaan. Meikä saa ylivoiman ni kaveri menee oman maalin taakse ja kun paineistan sinne ni nousee melkein siniselle, sitten takaisin maalin taakse. Joka ylivoimalla teki tota. Miten tommoselta kusipäältä saa kiekon järkevästi pois? Ei riittäny oma taito, 2/4 sain itse kampitus jäähyn kun koitin kiekkoa ottaa pois. Kyllä koettelee taas hermoja tää paska.
Ei se tee vastustajasta mulkkua että sinun taitosi eivät riitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös