Ihme itkua kokoajan sulta. Opettele pelaamaan äläkä valita. Tai vaihda offline. Miks pelaat edes koko peliä jos vituttaa kokoajan?Miten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
Pikamyyntiin vaan jos et käytä niitä tai teet kokoonpanot itse mihin menee se 5 minuuttia. Ei voi olla näin vaikeaa..Miten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
Lainakortit jos häiritsevät niin suosittelen ihan pikamyymäänMiten saa lainakortteja heitettyä pois? Vituttaa kun painaa tuon paras kokoonpano, ja sinnehän hyppää maalin suulle Plante, paskin molari mitä koko pelissä on ollut, jokaikinen saatanan veto kunhan menee räpsää kohti niin aina maalissa.
Kaiken lisäksi kokoonpanojen tekeminen itse on kaikin puolin parempi ratkaisu muun muassa kätisyyksien vuoksi. Hyvin harva ketju ainakaan itsellä on muodossa LW-C-RWPikamyyntiin vaan jos et käytä niitä tai teet kokoonpanot itse mihin menee se 5 minuuttia. Ei voi olla näin vaikeaa..
Rahastusta parhaimmillaan. Mutta nämähän ovat tosiaan 2019 vuoden "parhaat pelaajat".Aika ihme veto tuoda TOTY-kortteja jo nyt... Saa nähdä monta miljuunaa kultakorttia tarvii yhteen pelaajaan...
Saako jostain vaihdettua niin ettei tuo Poop dog tulisi sönkkäämään pelin aikana?
Heitteletkö seinään vai lattiaan? Vai kuinka kovaa pelissä nappeja painat. Ihan normi pelaamisella itsellä kyllä kestänyt jo NHL 18 alusta...Kolme ohjainta hajonnut muutaman kuukauden sisään. Kahdesta kapulasta L2 nappi ja yhdestä L3
Mikä sitten lasketaan normipelaamiseksi? Kertaakaan en ole ohjaimia itse vahingoittanut, nuo napit ja tatit nyt vaan sattuu olemaan eniten käytössä matseissa.Heitteletkö seinään vai lattiaan? Vai kuinka kovaa pelissä nappeja painat. Ihan normi pelaamisella itsellä kyllä kestänyt jo NHL 18 alusta...
Onhan niissä ohjaimissa ainakin vuoden takuu.Kalliiksi käy änärin pelaaminen. Kolme ohjainta hajonnut muutaman kuukauden sisään. Kahdesta kapulasta L2 nappi ja yhdestä L3. PS3:lla ei ollut aikanaan mitään ongelmia, kun sama ohjain saattoi kestää useamman vuoden kovaa käyttöä.
Joko tähän liittyy väärinkäyttöä tai ihan pirullisen huonoa tuuria. Mulla on neljä ohjainta ollut tasaisen kovassa käytössä siitä lähtien kun PS4:n ostin, eli yli viisi vuotta. Yhdestä on R2 hieman rikki, eli tuntuma on vähän löysä ja nappi ei aina toimi kun sitä painaa. Muut ohjaimet ovat ehjiä - myös se ensimmäinen ohjain, joka tuli konsolin mukana.Kalliiksi käy änärin pelaaminen. Kolme ohjainta hajonnut muutaman kuukauden sisään. Kahdesta kapulasta L2 nappi ja yhdestä L3. PS3:lla ei ollut aikanaan mitään ongelmia, kun sama ohjain saattoi kestää useamman vuoden kovaa käyttöä.
Kiitos vaan. Ei mullakaan ole kuin ehkä yksi ketju LW-C-RW muodossa.Lainakortit jos häiritsevät niin suosittelen ihan pikamyymään
Kaiken lisäksi kokoonpanojen tekeminen itse on kaikin puolin parempi ratkaisu muun muassa kätisyyksien vuoksi. Hyvin harva ketju ainakaan itsellä on muodossa LW-C-RW
Jossain kohdin oli ongelmia noissa ohjaimissa, olen 2/4 joutunut palauttamaan ja takuuseen uutta.Joko tähän liittyy väärinkäyttöä tai ihan pirullisen huonoa tuuria. Mulla on neljä ohjainta ollut tasaisen kovassa käytössä siitä lähtien kun PS4:n ostin, eli yli viisi vuotta. Yhdestä on R2 hieman rikki, eli tuntuma on vähän löysä ja nappi ei aina toimi kun sitä painaa. Muut ohjaimet ovat ehjiä - myös se ensimmäinen ohjain, joka tuli konsolin mukana.
Tateissa on toki jonkin verran kulumaa, jota syntyy kun tatti osuu reunoihin, mitä tietenkin tapahtuu aina pelatessa. Yleensä tuota kulumaa ei kuitenkaan huomaa, eikä siitä ole merkittävää haittaa.
Ja olen siis pelannut pääsiassa vain NHL-pelejä. Noin 95% pleikkarin käytöstä on ollut NHL-pelien pelaamista.
Pistin kaikki ukot myyntiin, vissiin porukka jouluna saanut pelejä kun saa hyvin rahaa noista ukoista. Odotellaan seuraavaa päivitystä. Bishop edelleen parempi kun mikään muu maalivahti. Tuntuu että 83 ukot suorittaa paremmin kun nuo erikoisemmat. Aloitin tuon Be a pro muodon myös. On mennyt eteenpäin ja tuo skill tree himmeli on hyvä. Vielä kun botit olis vähän peliälykkäämpiä.. No ehkä ensi vuonna sitten. Jotkut juniori mm-kisat olisivat hyvä uudistus tähän kun pelaan chl-liigassa draftivuotta.
Nopein tapa varmaan on jos ostat joltakin kolikoita ja sitten niillä ostelet pelaajia. Maalinteko ei ole tyssännyt mutta muutaman häviön putkia on aina välillä.Olen tätä jo aikaisemminkin varmaan kysynyt, mutta saako mistään nopeasti hyviä erikoiskortteja, tai muuten vaan +88ovr pelaajia? Tiedän, että laukauksien määrällä ei ole varmaan väliä, mutta kyllä naurattaa vitusti ottaa 1-4 turpaan, kun vedot on 28-11 mun eduksi... Lisäksi, tuleeko teille näitä vaikeita putkia, joiden aikana maalinteko on käytännössä mahdotonta?