Täytyypä vähän kirjoitella omia kokemuksia HUT:sta. Vaikka tässä pelissä varmaankin on joku momentum-juttu, niin kyllä ihan omalla pelaamisella pystyy tosi paljon vaikuttamaan siihen, miten otteluissa pärjää. Itse olen varmaan jotain keskitasoa taidoiltani, mutta olen oppinut pelaamaan niin, että voittoja tulee paljon enemmän kuin tappioita.
Lisäksi osa vastustajista pelaa vaan niin tyhmästi, ettei ne voi kun hävitä = haetaan aivan liian paljon vastapalloon taklauksia, omassa puolustuspäässä sinkoillaan sinnetänne, hyökkäyspäässä eivät syöttele vaan ovat helppoja kohteita taklauksille/tönäisyille jne.
Itse en osaa kunnolla mitään mailakikkoja, paitsi joskus vahingossa, mutta silti tosiaan voittoja tulee ja pelaaminen on 90% hauskaa. Pelaajien nopeuksissa on eroja, ja nopeat pelaajat ovat itselleni tärkeitä, ja niiden liikkeellä ja hyvillä syötöillä saa pelattua hyviä maalitilanteita joka pelissä. Taklaamaan kannattaa opetella niin, että ei pelaa itseään ulos ja vähintään saa tönäistyä vastustajaa ja/tai lisäksi voi käyttää pelkkää "tönimisnappulaa".
Tällä kirjoituksella tahdon sanoa sitä, että pelin puutteista huolimatta lähes aina tappiot johtuu kyllä siitä, että vastustaja pelaa paremmin .