NHL19 – Hockey Ultimate Team

  • 80 773
  • 402

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä ois competitiven puolella 12 päivää kestävä Global Series Germany tms. Season missä ovr 80 max tiimille. Jos joku muukin kuin minä haluaa pellailla vähän köykäsimmillä jengeillä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Siellä ois competitiven puolella 12 päivää kestävä Global Series Germany tms. Season missä ovr 80 max tiimille. Jos joku muukin kuin minä haluaa pellailla vähän köykäsimmillä jengeillä.
Molariksi kaksi pronssiukkoa ja neloseen yksi hopea ukko ja voit muuten pelata samalla jengillä. Veikkaan, että tätä "bugia" käyttää aika moni ja full lege jengiä tulee silti vastaan. Tuon pitäisi olla tyyliin, että pelaajan ovrl saa olla 80-82.

@sinnepäinsä ihmettelin ihan samaa. Joppe Armian möin eilen 20klla pois. Kait porukka luulee, että sama homma kun Big-Buffyn kanssa. Mut hukkaanhan tuossa kortit menee. Kun base ukkoja vaan saa tilalle?
 
@sinnepäinsä ihmettelin ihan samaa. Joppe Armian möin eilen 20klla pois. Kait porukka luulee, että sama homma kun Big-Buffyn kanssa. Mut hukkaanhan tuossa kortit menee. Kun base ukkoja vaan saa tilalle?
Nopeasti voisi miettiä, että noista tulee myöhemmin jotain settejä, mutta kun ei siitä mitään takeita ole, niin ihmettelen miten nuo kortit menevät kaupaksi tommoisiin hintoihin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nopeasti voisi miettiä, että noista tulee myöhemmin jotain settejä, mutta kun ei siitä mitään takeita ole, niin ihmettelen miten nuo kortit menevät kaupaksi tommoisiin hintoihin.
Mut eikös esim tuosta mihin tuon Armian työntää saa vain base-82-Weberin? niin vähän outoa miksi porukka nuita tekisi. Möin tosiaan tuon kulta Armian 79 kortin 20klla ja ostin tilalle milestone 81 kortin 9klla. Varmaan ensi viikolla saisi 5kllakin mutta Suomi-tiimiin ihan kelpo lappu.

Tosiaan aika vitun älytön on tuo 80ovrl comppia. Äsken tuli full-lege tiimi vastaan ja nelosessa ja kolmospakkiparissa pronssi ukot. Muuten pelkkää legendaa. Sen pitäisi olla ennemminkin, että vain korkeintaan 80 ovrl ukkoja saa käyttää. Niin olisi edes jotain iloa
 
Mut eikös esim tuosta mihin tuon Armian työntää saa vain base-82-Weberin? niin vähän outoa miksi porukka nuita tekisi. Möin tosiaan tuon kulta Armian 79 kortin 20klla ja ostin tilalle milestone 81 kortin 9klla. Varmaan ensi viikolla saisi 5kllakin mutta Suomi-tiimiin ihan kelpo lappu.
Niin siis tarkoitin, että myöhemmin tulee jokin setti mihin vaikka tuon perus-Weberin työntää. Sitä en tosin ole katsonut, että saisiko halvemmalla tuon Weberin ostettua suoraan.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Niin siis tarkoitin, että myöhemmin tulee jokin setti mihin vaikka tuon perus-Weberin työntää. Sitä en tosin ole katsonut, että saisiko halvemmalla tuon Weberin ostettua suoraan.
Aaivan. Voisi ehkä katsella paljon ne maksavat jos tosiaan setti tulee niistä. Toki varmaan hinnat pilvissä niin turha lähteä ostelemaan
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosiaan aika vitun älytön on tuo 80ovrl comppia. Äsken tuli full-lege tiimi vastaan ja nelosessa ja kolmospakkiparissa pronssi ukot. Muuten pelkkää legendaa. Sen pitäisi olla ennemminkin, että vain korkeintaan 80 ovrl ukkoja saa käyttää. Niin olisi edes jotain iloa

Mun normitiimikin on paska, oisko 85 ovr, ja vaikka laitoin kaksi pronssia ja jotain silvereitä kehiin niin silti piti pudottaa ihan perus 83 jätkätkin pois että sain ovr 80. Vaan kai se laskee tuon jotenkin niin että siihen aukkoja jää.

Mistä muuten näkee vastustajan jengin noin prikulleen, pakkiparien tasolle, ja siitä näkee varmaan sen kortinkin eikä vaan pelaajien nimiä tms? Mä en tätä löytäny edes 18:ssa, jokohan tässä versiossa osaisin. Oishan se ihan mukava nähdä onko vastustajan legejengi 90 ovr vai noita 75 ovr challengejen lainamiehiä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mun normitiimikin on paska, oisko 85 ovr, ja vaikka laitoin kaksi pronssia ja jotain silvereitä kehiin niin silti piti pudottaa ihan perus 83 jätkätkin pois että sain ovr 80. Vaan kai se laskee tuon jotenkin niin että siihen aukkoja jää.

Mistä muuten näkee vastustajan jengin noin prikulleen, pakkiparien tasolle, ja siitä näkee varmaan sen kortinkin eikä vaan pelaajien nimiä tms? Mä en tätä löytäny edes 18:ssa, jokohan tässä versiossa osaisin. Oishan se ihan mukava nähdä onko vastustajan legejengi 90 ovr vai noita 75 ovr challengejen lainamiehiä.
Otat kakkosmokeks paskimman mahollisen. Laskee koko joukkueen ovrl tosi alas. Saat pitää kaikki muut pelaajas.

Ku oot pelissä ni toka vika sivu on stats-osio. Sieltä voi katsoa oman ja vastustajan pelaajan kortti kortilta läpi. Kiitos uuden päivityksen, näyttää myös mikä kortti niistä kymmenestä se on.

Ja voin sanoa suoraan, että niitä 90 tiimejä tulee enemmän vastaan.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleensä olen tahkonnut änäreissä pääasiassa seuratilaa, mutta nyt olen innostunut pienen tauon jälkeen myös hutista. Pari viikkoa on tullut pelailtua aika ahkerasti koittaen saada mielenkiintoisen ja vähän kilpailukykyisenkin joukkueen kasaan. Pienten onnenkantamoisten jälkeen se alkaa siltä jo vaikuttaa, kun on tullut muun muassa totw-MacKinnon ja Stamkos noista vaihtoseteistä.

Mitä noihin legendoihin tulee niin yhtä ainuttakaan ei minun joukkueessa tule pelaamaan. Kuulun siihen täälläkin aiemmin esittäytyneeseen porukkaan, jonka mielestä koko kortit voisi heivata menemään. Hieman kärjistäen en ymmärrä mikä idea siinä on, että nuoret pojankoltiaiset ostavat vanhempiensa rahoilla joitain legendoja, joista eivät ole koskaan kuulleetkaan saati nähneet heidän pelaavan. Minä näen hut-joukkueen rakentamisen mielekkyyden siinä, että koitan saada omia suosikkipelaajia tai sopivan pelitavan omaavia pelaajia joukkueeseen. Joukkueeni pohjautuu siis pitkälti pelaajien ominaisuuksiin oikeassa elämässä, ja siksi isossa roolissa viilettää Alex DeBrincatin kaltaisia nipin napin harvinaisia kultapelaajia. Oikeaa rahaa en käytä pelaamiseen, joten ei niihin aivan huippukortteihin varaa olisikaan. Millä ideologialla muut kasailevat joukkueitaan? Eihän se minun tapani mikään ainoa oikea ole.

Olen ollut myös huomaavinani yleisen tason nousseen. Tai vastaavasti omani laskeneen. Viimeksi pelasin hutia NHL 17:ssä ja siinä pääsin 1.divisioonaan asti. Nyt tuoreella joukkueella nousin juuri 6. divisioonaan, mutta en jaksa millään uskoa, että lento kauaa jatkuu. Vaikka pieni orastava voittoputki onkin päällä, on jo nyt ollut tiukkoja vääntöjä ja pari rökäletappiotakin on koettu. Itse pelattavuus on mielestäni hyvä, jos vertaa esimerkiksi tuohon 17:ään. Ja mitä ylemmäs nousee niin samassa suhteessa tuntuu häviävän myös luovuttajat ja tökkäysnapin raiskaajat.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En vieläkään ymmärrä kitinää noista legendoista/alumneista. Olen pelannut niillä ja ilman, enkä ole huomannut niiden olevan merkittävästi parempia kuin ihan normipelaajat, oikeastaan päinvastoin. Tällä hetkellä joukkueeni koostuu puhtaasti eurooppalaisista pelaajista, kun sain sellaisen päähänpinttymän, joka tietysti rajoittaa pelaajavalikoimaa melkoisen paljon. Alumneista on mukana Larionov, Lehtinen, Salming ja Kurri. Ja kuinkas ollakaan, joukkueen +/- tilaston viimeisenä majailevat herrat Lehtinen ja Salming. Noin muutoin tällä eurooppa-tiimillä tuntuu pärjäävän paljon paremmin kuin sillä entisellä lähes kokonaan legendoista ja alumneista koostuvalla joukkueella. Mistä lie sitten johtuukaan.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Näitä lueskellessa tuntee itsensä vanhaksi. Mun suosikkipelaajat alkaa olla kaikki siellä legendoissa/alumneissa. Nykyään, kun suurin osa pelaajista on itseä nuorempia ei niitä katso samalla tavalla ylöspäin vaikka taitoa niillä onkin.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näitä lueskellessa tuntee itsensä vanhaksi. Mun suosikkipelaajat alkaa olla kaikki siellä legendoissa/alumneissa. Nykyään, kun suurin osa pelaajista on itseä nuorempia ei niitä katso samalla tavalla ylöspäin vaikka taitoa niillä onkin.

Samat sanat, kuomaseni. Joku Larionov sykähdyttää paljon enemmän, kuin Stamkos tai Barkov. Ehkä legendapelaajista ärsyyntyminen on nuoremman sukupolven juttu, kun todellakin esim. juuri Larionov voi olla monelle nuoremmalle vain nimi, eikä paljoa muuta.
 
En vieläkään ymmärrä kitinää noista legendoista/alumneista. Olen pelannut niillä ja ilman, enkä ole huomannut niiden olevan merkittävästi parempia kuin ihan normipelaajat, oikeastaan päinvastoin. Tällä hetkellä joukkueeni koostuu puhtaasti eurooppalaisista pelaajista, kun sain sellaisen päähänpinttymän, joka tietysti rajoittaa pelaajavalikoimaa melkoisen paljon. Alumneista on mukana Larionov, Lehtinen, Salming ja Kurri. Ja kuinkas ollakaan, joukkueen +/- tilaston viimeisenä majailevat herrat Lehtinen ja Salming. Noin muutoin tällä eurooppa-tiimillä tuntuu pärjäävän paljon paremmin kuin sillä entisellä lähes kokonaan legendoista ja alumneista koostuvalla joukkueella. Mistä lie sitten johtuukaan.
En minäkään tuota ymmärrän. Se mihin olen itse ärsyyntyt on tuo, mistä jo mainitsinkin aiemminkin, eli kun porukalla on jo nyt jengi täynnä näitä 94-99 legendoja ja pelitapa on juuri sen mukainen. Pelkkää snaippailua vaan.

Yksi erittäin taitava snaipperi tuli vastaan tässä joku aika sitten. Hällä oli vähän vaatimattomampi joukkue, mutta silti onnistui tekemään 3/4 rannemaalia takayläseen. Tuo yksikin osui tolppaan. Peli päättyi lopulta minulle jotain 7-3, mutta kyllä oli epämiellyttävä pelikokemus puolustaa sitä yhtä liikettä pois. Muuten maalinteossa kaveri olikin sitten aika lapanen. Itsellä ei ole hajuakaan miten noita takakulmamaaleja porukka latoo pienestä kulmasta.

***

Onko vielä tietoa mihin noita team building pelaajia mahdollisesti joskus tarvii? Ostin nuo kasvamaan korkoa, mutta jotenkin tuntuu, että paskaa tulee noiden kanssa haukattua.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Parin vuoden tauon jälkeen taas innostuin Huttia pelailemaan. Noin 60 matsia takana ja mitä korkeammalle noissa divisioonissa nousee, niin sitä huonommaksi on pelien viihdyttävyys mennyt. Nyt 2. divisioonassa ja kaikki pelit samanlaista paskaa olleet sieltä 3-4. divisioonasta asti.

Suuri ihmetyksen aihe on se minkä takia vain harvalla huippusentterillä on oikeasti hyvä aloitustaito? Lähes kaikki ulkomuistista siellä 65-74 välillä, kun taas Bergeronilla yksinään 87? Toki sitten jokaisella legendalla se on jotain yli 85. Esim. paras sentteri joukkueessani on Kuznetsov, aloitustaito 69, tällä häviää aloitukset 100-0 näille Ferraroille, Larionoveille yms. legendoille, joita tulee vastaan jokaisessa joukkueessa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Niin en siis tiedä tuleeko niistä setti. Luulisi vain, kun eihän noissa muuten mitään järkeä ole. Weber maksoi halvimmillaan 17kiloa.
Eipä kannattanut nuihin rahaa uhrata. 10-20k pelaaja ja 5x kultakeräily tekee 145k. 86 alumnin saat, mutta ei varmasti myy 150klla. Toki jos nuita pelaajia on niin ne kannattaa myydä. 86 LaFleur tai Sundin olisi jees. Mutta eipä ole +100k arvosia.

Kultakeräilystä saisi atm 25k. Mietin että möisin ne pois. Mutta joku kutina on, että ne kannattaa säästää vielä tuleviin parempiin setteihin. Helpot 100k toisaalta tekisi esim myymällä 4 niitä pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suuri ihmetyksen aihe on se minkä takia vain harvalla huippusentterillä on oikeasti hyvä aloitustaito? Lähes kaikki ulkomuistista siellä 65-74 välillä, kun taas Bergeronilla yksinään 87?
Samaa sitä on tullut ihmeteltyä. Ihan tuntuu hatusta vedetyiltä suurin osa noista.

Esimerkiksi Ryan O'Reilly joka on yksi parhaista aloittajista NHL:ssä on saanut arvon 73 muistaakseni aloituksiin. Vetänyt kuitenkin NHL:ssä viime kaudet noin 57% keskiarvolla aloituksia. Sitten taas jollain Joe Pavelskilla on aloitusarvona 77, vaikka prosentit on selvästi huonompia.
Sitten kun taas katsot jotain alumni hypersuper-korttia Owen Nolanilta, niin aloitusarvona 90, vaikka ukko on saatana pelannut koko uransa muistaakseni laiturina ja aloitusprosentit uralta on keskiarvoltaan selvästi alle 50%. Mutta kun se overall pitää saada korkeaksi, niin sitten pitää kaikki arvot nostaa ylös...

Muutenkin ärsyttää se, että erikoiskortit pitää juuri vetää ihan överiksi. Kaikille vaan nopeudeksi 99 jne.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Alkaa taas ihan pikkasen turhauttaa tämä 3.divarissa jumittaminen. Kolmas kausi putkeen, kun nousu jää pisteen päähän. Eikä siinä, mutta jotenkin sattumalta juuri noissa ratkaisevissa peleissä kun pitäisi se piste repäistä, tulee aivan uskomaton jengi vastaan. Ja nimenomaan jengi, pelata nuo eivät osaa. Taidan pikkuhiljaa tietää miltä tuntu aikoinaan jollain Minardilla kilpailla Ferraria vastaan.

En jaksa enään noista perus ferraroista ja gilmoureista äsköisen pelin jälkeen valittaa. Jumalauta äijällä oli näin ulkomuistista kun muistelee niin 94 Sakic, 92-93 Leetch, 91-93 MacInnis, 90 Horton ja tietenkin 90 Niewenduyk. Puhumattakaan kaikista muista 87-89 mörökölleistä. Koita siinä sitten jollain 83 Todd Marchantilla riistää/blokkaa vetoa/syöttöä. Kyllä avuttomaksi vetää.

Nyt oli sentään jo semi lähellä. Piste olisi riittänyt mutta niin vain Leetchin rannari siniviivalta kaikkien läpi ja yläkulmaan 3min ennen loppua ja 2-1. Ei muuta kun uusiksi taas koko kausi läpi!

Miten on tässä ajassa edes saanut kerättyä tollasen jengin kasaan?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten on tässä ajassa edes saanut kerättyä tollasen jengin kasaan?

Iskän luottokortti on vastaus. Mutta, täytyy kuitenkin todeta että ne maailman parhaat pelaajat pärjää huonollakin joukkueella. Jos katsoo leaderboardilta niitä kärkipään jengejä, siellä on joitakin ihan peruspelaajista kasattuja joukkueita.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
täytyy kuitenkin todeta että ne maailman parhaat pelaajat pärjää huonollakin joukkueella. Jos katsoo leaderboardilta niitä kärkipään jengejä, siellä on joitakin ihan peruspelaajista kasattuja joukkueita.

Tämä. Niin Änärissä kuin FIFAssa Ultimate Teamissa oikean rahan käyttö ei ole oikotie onneen. Olen molemmissa kokeillut pointsien ostoa ja niillä ostetuista pakoista saatujen pelaajien myyntiä ja niillä kolikoilla parempien pelaajien ostoa mutta paremmin olen nyt FIFAssa pärjännyt kun pelaan paljon ja kehitän joukkuettani palkintokolikoiden ja pakkojen avulla. Eli pelaan ja kehitän joukkuettani pikkuhiljaa. Sama pätee Änäriin. Tosin pelaan sitä huomattavasti FIFAa vähemmän joka on selkeä ykköspelini. NHL:n osalta ajattelin ensin että jätän 19-version ostamatta mutta päätinkin antaa mahdollisuuden että jos innostuisin pelistä todella ja siksi ostin levyversion jonka voi tarvittaessa myydä jos pelaaminen ei kiinnosta riittävästi. Melko selvää on että jos FIFAssa tai Änärissä haluaa pärjätä niin kumpaankin ei voi panostaa aikaa ja energiaa yhtä paljon koska molemmissa nousu korkemmalle vaatii paljon - ehkä FIFAssa on kovempi kilpailu sen ollessa maailmanlaajuisesti enemmän pelattu kuin NHL jota pääosin pelattanee lätkämaissa joissa oikeaakin lätkää pelataan. Tämä on vain näppituntumalta heitetty arvaus mutta noin ajattelisin asian olevan. Ehkä siksi panostus EA:n taholta on FIFAan kovempi. Mutta paljon treeniä ja omistautumista Änärikin vaatii ilman muuta - sen on ihan selvä ja en väheksy peliä missään nimessä. Itse vain innostuin FIFA18:a enemmän ja Änäri jäi siten vähemmälle mutta nyt kun pärjään FIFAssa melko hyvin niin voisi koettaa keskittyä enemmän Änäriin päätähtäimen ollessa silti FIFAn puolella.

NHL19 HUT on lähtenyt osaltani heikoin tuloksin liikkeelle. Toki jengi ei ole kummoinen mutta on silläkin onlinessa muutama voitto tullut ja jokunen tasainen peli mutta enimmäkseen selkeitä tappioita joista osa tosin on ollut liian suuria pelitapahtumiin nähden. Kuten lainaamassani tekstissä todettiin, kannattaa mieluiten kasata vaikka ihan peruspelaajista jengi ja opetella pelaamaan kuin käyttää liikaa aikaa ja kolikoita (sekä oikeaa rahaa jota pyrin välttämään) joukkueen kasaamiseen. FIFA19ssakin minulla oli aivan peruspelaajista kasattu riittävän hyvä joukkue jolla pärjäsin Division Rivalsissa ja pääsin FUT Championsiin saakka jossa toki piti hieman joukkuetta vahvistaa tason ollessa siellä kova (toki nykyään taso sielläkin on kirjavampi koska alemmista divareista on mahdollista päästä Division Rivalsin kautta mukaan joka tosin vaatii pelejä ja voittoja ennenkaikkea enemmän mitä ylempänä jossa toki vastus on kovempi mutta pisteitä voitoista ja tasureista sekä tappioista saa enemmän mitä esim. 7.divarissa). NHL:ä en ole vielä noussut 10.divarista ylemmäksi mutta jos vaan innostun pelaamaan enemmän niin uskon kehitystä tapahtuvan mutta tuskin FIFAn tavoin johon käytän enemmän resurssejani ajan ja energian muodossa.

Otin FIFAn tässä vain esille vertailun vuoksi omaan taustaani nähden. NHL19:a kokeilen vielä ainakin syksyn ajan ja jos en siitä nyt kunnolla innostu niin en todennäköisesti innostu koskaan. Toki omalla kohdallani innostuksen kasvuun vaikuttaa merkittävästi konkreettiset tulokset omien ponnistusten tuloksena joita FIFAssa tuli alun vaikeuksien jälkeen. Eli jos voitan alun vaikeudet ja saan onnistumisia voisi se Änärissäkin saada aikaan buumin omalla kohdallani. Pidän lätkästä kuitenkin futiksen tosin ollessa ykköslajini mutta haluaisin ainakin päästä NHL:äkin sellaiselle tasolle että onlinessa pärjää paljon nykyistä paremmin ja edes pelaisin säännöllisesti vähintään 8.divarissa ja Compissakin tulisi näkyviä tuloksia.
 
Viimeksi muokattu:

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
En jaksa enään noista perus ferraroista ja gilmoureista äsköisen pelin jälkeen valittaa. Jumalauta äijällä oli näin ulkomuistista kun muistelee niin 94 Sakic, 92-93 Leetch, 91-93 MacInnis, 90 Horton ja tietenkin 90 Niewenduyk. Puhumattakaan kaikista muista 87-89 mörökölleistä. Koita siinä sitten jollain 83 Todd Marchantilla riistää/blokkaa vetoa/syöttöä. Kyllä avuttomaksi vetää.

Nyt oli sentään jo semi lähellä. Piste olisi riittänyt mutta niin vain Leetchin rannari siniviivalta kaikkien läpi ja yläkulmaan 3min ennen loppua ja 2-1. Ei muuta kun uusiksi taas koko kausi läpi!

Miten on tässä ajassa edes saanut kerättyä tollasen jengin kasaan?
Niin noista mainitsemistasi pelaajista ainakin Sakic, MacInnis, Horton ja Niewendyuk on ihan kaikkien saatavilla olevia kortteja laittamatta euroakaan tai kolikkoakaan mihinkään, vaatii vaan aika kovaa grindaamista ja ajankäyttöä peliin. Sakic taisi olla kun on tehnyt tietyn määrän settejä, MacInnis laukauksia, Horton ykkösdivariin noususta ja Niewendyuk oli viime kuussa kuukausittaisten keräilykorttien palkintona.

Itsellä ei mitään valittamista sinällään noista legendoista, mutta vähän tylsäksi käy kun jokaisella joukkueella siellä tuntuu ne samat Hortonit, Gartnerit, Niewendyukit ja Ferrarot olevan. Vähän toisi vaihtelua joukkueisiin, kun tulisi vaikka sitten samantasoisia eri pelaajia jonkinlaisella randomilla noista palkinnoista ja saavutuksista. Yllättävän moni myös ilmeisesti ostanut tuon kalliimman version pelistä, kun sen verran paljon varsinkin mitä ylemmäs divareissa nousee niin tulee Gretzkyjä ja Forsbergejä vastaan.
 

HokiHero

Jäsen
Alkaa itseäkin kyllästyttää nuo samat pelaajat kaikilla. Jotenkin älytöntä että nyt kun kerrankin kokonaisuudet tiputettiin reilusti alas minulla on silti kovempi jengi kuin koskaan ennen alle 2 kuukautta pelin julkaisusta vaikken ole euroakaan peliin laittanut ja paras pelaaja jonka olen marketista ostanut on 84 Bergeron. Tuo gold rare reroll on hauska idea mutta tuntuu tuovan aivan liian kovan jengin jos on vähänkään tuuria.

+85 Pelaajat jotka on tulleet pelkästään kirjautumisista tai rerollista:
- Ferraro 88
- Niewendyuk 90
- Blake 90
- Hull 88
- Cournoyer 87
- Malkin 86
- Kopitar 85
- Salming 85

Sitten kun nopeus/laukaisuominaisuudet on noilla viritetty vielä täysin tappiinsa ja myydä ei pysty niin kyllähän noita jengissä roikuttaa ja ns. huonot pelaajat sitten ostaa marketista juuri sellaisia jotka on mieleisiä mm. Barkov, Teräväinen jne. Senttereissä on oikeastaan pakko pitää legendoja jos aloituksissa haluaa pärjätä.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Tekeekö muillakin tota että joka pelissä yhtäkkiä hyppää kesken erän aloitukseen keskialueelle ja pelikellokin siirtyy taaksepäin? Itellä teki eilen joka pelissä kerran, taas. Onneksi tällä kertaa en ite kärsinyt vaan vastustaja kun teki kesken sen hyökkäyksen.
Mulla teki tämän äsken ekaa kertaa. Peli tuntu muutenkin olevan epäsynkassa. mm. teksti delayed penalty näkyi koko 2. erän. Vastustaja vaikutti siltä, että on oppinut pelaamaan noin. Eli epäilisin vikaa vastustajan nettiyhteydessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös