sinnepäinsä
Jäsen
Ei ainakaan alussa mennyt, kun tätä jääkiekon irvikuvaa jaksoin vielä itse pelata.Meneekö noissa kaikissa haasteissa soppareita?
Vois taustalla pyöritellä niitä, niin sais sen 89 Andy Moogin...
Ei ainakaan alussa mennyt, kun tätä jääkiekon irvikuvaa jaksoin vielä itse pelata.Meneekö noissa kaikissa haasteissa soppareita?
Ei tosiaan soppareita mene muuten kuin lainapelaajien pelejä. Varoituksen sana vaan Moogista, kaveri on jotain 150cm niin 9/10 etukulmaranarista uppoaa varsinkin ylemmissä divareissa.Meneekö noissa kaikissa haasteissa soppareita?
Edit: Tjaa, vielä on näitä joka hidastuksen kattojia, ja yllätys, ne kaikki on vattu suomalaisia...
Onneks ei oo enää kuin maaleista ja jäähyistä hidastukset...
Ei tämä peli enää vakuuta... Mitä ylemmäs nousee, sitä paskemmaksi tämä menee ja oon vasta vitosdivarissa...
Viime vuonna marketti meni vituiksi kun nuiden haasteiden sliderit pysty säätämään. Eli boteille nollalle itselle 100 kaikki. Oli aika helppo hakata haasteet läpi, saada coinsseja, pakkoja ja pelaajia. Itse en pyörittänyt markettia yhtään ja oli 99 jengi kaikkineen pelin lopulla. Taino Tammikuussa jo. Alkuuun myös sai pakoista uskomattia nostoja. Nyt mun paras ja ainut on 84 KanePelin nimi on Ultimate Team, mutta samaa mieltä siitä että kyllä noita 90+ pelaajia liikaa tuolla jaossa on. Viime vuodesta en tiedä, taisi olla vielä enemmän tässä vaiheessa vaikka mitään legendoja kai jaettukaan?
Compissa on ihan eri taso kun dirreissä. Itellekki tuli matkalla ykköseen ehkä kaikkineen 10 tappiota. Niistäkin puolet ekalla kakkosdirre kaudella 4-4 ja uutta koukkuun. Seuraava menikin 8-1.Mikähän vattu on kun ei compissa voita ketään? Ukot ihan jäässä ja yksinkertasesti mikään ei onnistu.. Ihan kädettömiltäkin tulee dunkkuun...
About 20 pelii ja olisinko voittanu niistä neljä...
Normi kausilla ukot kyllä skulaa ihan hyvin... 4. divarissa mennään ja matkalla tullu vain pari häviöö, kännissä...
Hattua nostettava jos tommosen recordin jälkeen jaksaa vielä edes pelata peliä :DMä alan olla valmis heittämään koko pelin kankkulan kaivoon. Aiempaa pelikokemusta ei ole, ps4 on ensimmäinen konsoli 8bit Nintendon jälkeen. Nyt tähän hutiin ihan hurahtanut.
Mutta.
Ottelustatsit 18-91-11 ja noista voitoistakin osa vain, koska yhteys katkennut. Aloitusten saldo ehkä luokkaa minä 20, vastustaja 4000.
En ymmärrä mitä teen näin auttamattoman väärin. 14. Onlinekausi menossa ja 10divarissa ollaan. Joukkueen KOK 85. Hyökkäysalueaika yleensä parempi kuin vastustajilla.
Haluaisko joku heittää yv:llä tai ihan julkisesti vähän tipsejä, että miten noita otteluita oikein on mahdollista voittaa?
Ei toi vaikeaa ole. Itse avaan heti herätessä pleikan ja otan lapun talteen. Samalla pesen hampaat ja olen valmiina lähtöön. Iltapäivällä kun tulen kotiin sama homma. Pelaan haasteen pari ruokaa laittaessa (tee maali ja idlaa) ja online peli sitten illalla jos jaksaa. Saat 3 lappua päivässä. Ja tämä riittää paremmin kuin hyvin tuon keräämiseen.Alkaa olemaan ihan naurettavia vaadittavat määrät noihin kuukautis-legendoihin, jos aikoo muutakin elämää viettää. Pari kysymystä:
-koska niiden joululahjapakkojen/-pelaajien piti tulla?
-pystyykö esim. kapteeniuden vaihtamaan pelaajalta toiselle vai pitääkö ostaa uusi C-kortti?
Siellä on nyt meneillään se pauseglitchi. Eli eka pelikatko ja vihu ottaa pausen + glitchaa sut pois pelistä. Tuolla tyylillä ovat monet ottaneet compeissa jne hirveän määrän voittoja. EA lie yrittää toivottavasti tuota korjata antanutkin jo 7pv banneja porukoille. IP-boottaajat ovat sen sijaan ollut vähenevissä määrin.Oliks näille omaa ketjua? Jussilahockey aika selkee ip boottaja (joku 20+ luovutusvoittoo), just nyt aktiivinen.
Väärin. Toivottavasti porukka raportoi jokaisen persereiän aivan joka kerta, joka tätä harrastaa. Mutta tämähän nyt ei ole pelkästään EA:sta kiinni, koska toimii vain PS4-konsolilla, joten Sonya käy syyttäminen myös.Turha siis melkeimpä nuista nyt ilmoitella, koska niitä on 60% esim top100 nuissa compeissakin.
Niin lähinnä meinasin että tänne niitä on turha huudella. Kun tuota nyt tekevät kaikkiVäärin. Toivottavasti porukka raportoi jokaisen persereiän aivan joka kerta, joka tätä harrastaa. Mutta tämähän nyt ei ole pelkästään EA:sta kiinni, koska toimii vain PS4-konsolilla, joten Sonya käy syyttäminen myös.
Ps. 7 päivän banni on sinänsä ok, jos se tulee ensimmäisestä rikkeestä. Koska tuolla elimoidaan sitten myös niitä, joille tämä pausehommeli on mahdollisesti tapahtunut tietämättä, jos sellainen nyt mahdollista on. Mutta toivottavasti EA ei anna aina 7 päivää kerrallaan, vaan pahentaa jo toisesta kiinni jäämisestä tuntuvasti rangaistusta. Muutenhan porukka ottaa nuo rangaistukset vain vitsinä ja vetelevät "ihan hittoillakseen" porukkaa pois peleistä.
Näemmä nyt on tipahtanut.-koska niiden joululahjapakkojen/-pelaajien piti tulla?
Lisäksi EA pudotti uudet serverit, joita ymmärtääkseni oltiin kovasti kaivattu: Dedicated Servers Are Coming To HUT 19Näemmä nyt on tipahtanut.