Tuleekohan huomenna uudet evolutionpelaajat? Jos sieltä tulee setti, mistä on mahdollista saada Jeesus, Crosby tai vaikka Ovechkin, niin mitä luulette noille keräilykorttien hinnalle tapahtuvan? Ei millään riitä tuo nykyinen ~28k, vaikka keräilykortteja pitäisi lapata 20 yhteen settiin. Itse olen hamstrannut noita kolme kappaletta ja tekisi mieli ostaa vielä pari lisää, mutta en sitten tiedä. Vaaranahan noissa on käydä kylmät.
Edit: Ylihuomenna siis.
No voe hittolainen. Olikin vähän turhan helpolta kuullostava tapa tehdä hiluja. Ei muutako myyntiin vain. Eiköhän tuo sunsetsetti sitten rankaise, kun nuo nyt myy pois. Hymiö.Ei tule uusia. Itsekin ajattelin, että lisää tulis pitkän aikaa, mutta EA jatkaa uusilla teemoilla.
Todistetta ja muuta tietoa pelin kulusta: https://forums.ea.com/en/nhl/discus...evolution-event-daily-content-criteria#latest
(Linkki vie EA:n foorum uutisiin)
Veikkaan, että seuraava isompi juttu on taas movember ja niissä korteissa voisi olla taas samaa eli nousevat suoritusten mukaan.
Youtubesta löytyy aika monta pätkää ku laitat "breakaway score nhl 19". Paras tapa ehkäpä mikä itel toiminiu on et vedät maalin ees poikittain kiekko vedettynä sinne taakse. ja siitä sit teet maalin samalla ku viet sivulle.Onkos kukaan keksinyt hyvää/helppoa tapaa tehdä läpiajomaali noissa haasteissa? Aika vähän antaa läppäreitä tietokone vaikeimmilla vaikeusasteilla. Harvoin pääsee läpiajoon edes silloin kun kone hakee tasoitusta ilman maalivahtia.
Onhan tämä vähän tämmöistä. Jokainen käy vuorollaan kertomassa miten ei missään tapauksessa saa pelata. Kyllähän se vituttaa, jos joku haluaa puolustaa keskustan tiiviisti pois, kun ei pääse sitten viljelemään niitä rannemaalejansa.Itse tykkään noista legenda-/alumnipelaajista kun niillä tuntuu olevan niin hyvät puolustusominaisuudet. Vaikka hitaita ovatkin. Helppo blokata vetoja, ja ottaa kiekko pois. Vastustaja saa tosissaan hikoilla jotta saa maalin tehtyä, kun on vielä itse opetellut tuota puolustamista. Sellainen systeemi on nyt käytössä, että kentällä on aina 2 ukkoa, jolla puolustusarvo on vähintään 86, mielellään enemmänkin. Pelit päättyy usein meikäläiselle 1-0 tai 2-1, vaikka vastustaja pyörittää. Enkä näe tuossa mitään väärää, vaikka jotkut valittaakin. Kaikkia ei voi miellyttää.
Juu itse pääsin ajoissa kotii ja kolmelta aattelin et pelataampa päiväpaskat pois alta niin vitut. EA taas näyttää keskisormea. yli tunniin siis jo ollut serverit alhaalla.Onko muilla EA:n serverit alhaalla? Juuri, kun oli yhdeksää maalia vaille 2000 maalia kasassa. :(
@Johnny Park eihän nuita reroll pelaajia pysty myymään? niin melko sama mitkä hinnat ovat. Itselle pamahtu eilen Burnssin ja tänään aamull Doughty. Ei vaan mahdu synejen takia kumpikaan rosteriin :D
Tämä menee kyllä ehdottomasti hankintalistalle, kunhan vain alkaa tippumaan enemmän markettiin ja hinta laskee alle 200k:n.Jokaiselle rajoitetun ajan käyttöön saatavilla oleva ilmainen Halloween-Byfuglien ovr 90 on kyllä aikamoinen mörkö tuolla takalinjoilla. Joka pelissä tulee ajettua kaverilta joku loukkilistalle ihan vahingossa...
Tylsyyspäissäni rottailin tuossa eilen ja tänään puuttuvat 800 maalia, että sain tuon Gartnerin legendakortin.
Jokaiselle rajoitetun ajan käyttöön saatavilla oleva ilmainen Halloween-Byfuglien ovr 90 on kyllä aikamoinen mörkö tuolla takalinjoilla. Joka pelissä tulee ajettua kaverilta joku loukkilistalle ihan vahingossa...
Aika tylsää ollut tässä tämä viikko, kun sairastanut kotona. Eikä tuossa lopulta kovin montaa peliä onneksi tarvinut vääntää.Kysymys kuuluu, että kuinka tylsää täytyy olla että jaksaa noita rookie-tason haasteita pelata niin paljon, että saa 800 maalia tehtyä päivän-kahden aikana? Itsekin jaksoin kolme kertaa spämmätä niitä, ja sitten totesin että ruohon kasvamisen ja maalin kuivumisenkin seuraaminen on mielekkäämpää puuhaa. Täytyisi olla jo suuria summia oikeeta rahaa tarjolla että niitä jaksaisi veivailla. Mutta juu, hyvähän se on että jollain riittää malttia.
Aika tylsää ollut tässä tämä viikko, kun sairastanut kotona. Eikä tuossa lopulta kovin montaa peliä onneksi tarvinut vääntää.
Tämä on ihan totta. Jonkinlainen arvonta voisi olla toimivampi tapa palkita, vaikkapa esim. tee x määrä x asioita ja saat 88+ pelaajan, tee x määrä x asioita ja saat alumnipelaajan, tee tätä ja tee tuota, niin saat legendapelaajan jne. Siitä olen kuitenkin mielissäni, että ihan pelaamalla on mahdollista saada joukkuetta reilusti paranneltua. Pienentää vähän sitä kuilua niiden välillä, jotka pelaavat luottokortilla.Jotenkin sitten vielä ymmärrän, kun kipeänä olet ollut. Toivoisi kyllä, että näiden palkintopelaajien jakaminen lopetettaisiin, sillä tämähän johtaa lopulta siihen että melkein jokaisen pelurin joukkue on lopulta identtinen, kun siellä luistelee Ferrarot, Hortonit ja kumppanit, jotka jokainen saa kunhan vaan jaksaa pelata. Ja jos noita pelaajia ei käytä, antaa vastapuolelle selkeää etua kun ovat kuitenkin laadukkaita pelimiehiä kaikki.
Kyllä siellä jokin keino on. Katoin pari viikkoa sitten, kun yhdellä pelaajalla oli pitkä rivi 3-0 voittoja peräkkäin. Oon kuullut muistakin samanlaisista tapauksista. Saisivat tehdä asialle jotain.Onko jotkut jonnet tässäkin versiossa keksineet taktiikan jolla saa pelin keskeytymään niin että itselle tulee voitto? Äsken ainakin oli ihan sysipaska jantteri vastassa vitosessa ja sitten peli keskeytyi heti mun maalin jälkeen ja mulle tappio. Ensimmäinen kerta nhl19 kun peli keskeytyy "mun" vuoksi. Ihmettelinkin että mitä tuon tason pelaaja tekee vitosessa.