NHL19 – Hockey Ultimate Team

  • 80 782
  • 402

Leitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, SaiPa, RM
Jollain on välähtänyt, kun on laitettu edistymisen tehtäväksi nousta ylempään divariin ja pysyminen ykkösessä ei riitä.

Muuten edistymiset ja merkkipaalut erittäin mukava lisä huttiin.
 
On toi rarepelaajien re-roll kyllä vänkä. Sain alkuun vain samoja isoja pelaajia, joita jo rosterista löytyi. Smith 87 kahteen kertaan, Stamkos 3x, Panarin 2x jne. Nyt pamahti viimein jotain muuta, Paul Coffey ovr 89. Kelpaa. Taisi kuusi olla kaupan ja hinta pyörii 300 000 coinsin ympärillä.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuleekohan huomenna uudet evolutionpelaajat? Jos sieltä tulee setti, mistä on mahdollista saada Jeesus, Crosby tai vaikka Ovechkin, niin mitä luulette noille keräilykorttien hinnalle tapahtuvan? Ei millään riitä tuo nykyinen ~28k, vaikka keräilykortteja pitäisi lapata 20 yhteen settiin. Itse olen hamstrannut noita kolme kappaletta ja tekisi mieli ostaa vielä pari lisää, mutta en sitten tiedä. Vaaranahan noissa on käydä kylmät.
Edit: Ylihuomenna siis.

Ei tule uusia. Itsekin ajattelin, että lisää tulis pitkän aikaa, mutta EA jatkaa uusilla teemoilla.

Todistetta ja muuta tietoa pelin kulusta: https://forums.ea.com/en/nhl/discus...evolution-event-daily-content-criteria#latest
(Linkki vie EA:n foorum uutisiin)

Veikkaan, että seuraava isompi juttu on taas movember ja niissä korteissa voisi olla taas samaa eli nousevat suoritusten mukaan.
 
Ei tule uusia. Itsekin ajattelin, että lisää tulis pitkän aikaa, mutta EA jatkaa uusilla teemoilla.

Todistetta ja muuta tietoa pelin kulusta: https://forums.ea.com/en/nhl/discus...evolution-event-daily-content-criteria#latest
(Linkki vie EA:n foorum uutisiin)

Veikkaan, että seuraava isompi juttu on taas movember ja niissä korteissa voisi olla taas samaa eli nousevat suoritusten mukaan.
No voe hittolainen. Olikin vähän turhan helpolta kuullostava tapa tehdä hiluja. Ei muutako myyntiin vain. Eiköhän tuo sunsetsetti sitten rankaise, kun nuo nyt myy pois. Hymiö.
 

Ccemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets & Oulun Kärpät
Onneksi täällä näyttää olevan muitakin legendojen vastaisessa kapinassa mukana, saa vertaistukea omaan turhautumiseen. Joskus aiemmissa versioissa itselläkin oli nipussa 1-2 legendaa, mutta nykyversiossa alkanut ottaa niin paljo päähän kyseiset kortit. Ei tainnut viikonlopun aikana n. 10 matsissa tulla yhtään tiimiä vastaan, joilla ei olisi ollut vähintään kahta kentällistä legendoja (3 divarissa). Eikä nuo muuten edes ärsyttäisi niin paljon, mutta kaverit ei tosiaankaan edes koita itse puollustuspäässään pelata. Hirveä sumppu maalin eteen, ja kun menet 5 metriä lähemmäs tuota kyseistä maatuneiden kiekkomiesten hautausmaata, niin samantien lähtee kyllä kiekko lavasta.

Suurimman osan näistä matseistä kyllä voittaa, kun pitää huolen ettei kaveri pääse vetämään kanttirannaria tai one timeria, mutta onhan tämmönen peli ihan hirveätä kuraa. Ja tuntuu että kaverin pelinopeus on legendanipuilla jotain ihan muuta, kuin tällasella 89ovr tiimillä mikä itsellä on koottuna. Aiemminkin on kyllä sormet puutuneet tiukoissa matseissa, vaan nykyisin tuntuu että ekan erän jälkeen kädet on hartioista asti sellaista puuta, ettei pelistä tule enää mitään.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Onkos kukaan keksinyt hyvää/helppoa tapaa tehdä läpiajomaali noissa haasteissa? Aika vähän antaa läppäreitä tietokone vaikeimmilla vaikeusasteilla. Harvoin pääsee läpiajoon edes silloin kun kone hakee tasoitusta ilman maalivahtia.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onkos kukaan keksinyt hyvää/helppoa tapaa tehdä läpiajomaali noissa haasteissa? Aika vähän antaa läppäreitä tietokone vaikeimmilla vaikeusasteilla. Harvoin pääsee läpiajoon edes silloin kun kone hakee tasoitusta ilman maalivahtia.
Youtubesta löytyy aika monta pätkää ku laitat "breakaway score nhl 19". Paras tapa ehkäpä mikä itel toiminiu on et vedät maalin ees poikittain kiekko vedettynä sinne taakse. ja siitä sit teet maalin samalla ku viet sivulle.

@Johnny Park eihän nuita reroll pelaajia pysty myymään? niin melko sama mitkä hinnat ovat. Itselle pamahtu eilen Burnssin ja tänään aamull Doughty. Ei vaan mahdu synejen takia kumpikaan rosteriin :D
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse tykkään noista legenda-/alumnipelaajista kun niillä tuntuu olevan niin hyvät puolustusominaisuudet. Vaikka hitaita ovatkin. Helppo blokata vetoja, ja ottaa kiekko pois. Vastustaja saa tosissaan hikoilla jotta saa maalin tehtyä, kun on vielä itse opetellut tuota puolustamista. Sellainen systeemi on nyt käytössä, että kentällä on aina 2 ukkoa, jolla puolustusarvo on vähintään 86, mielellään enemmänkin. Pelit päättyy usein meikäläiselle 1-0 tai 2-1, vaikka vastustaja pyörittää. Enkä näe tuossa mitään väärää, vaikka jotkut valittaakin. Kaikkia ei voi miellyttää.
 
Itse tykkään noista legenda-/alumnipelaajista kun niillä tuntuu olevan niin hyvät puolustusominaisuudet. Vaikka hitaita ovatkin. Helppo blokata vetoja, ja ottaa kiekko pois. Vastustaja saa tosissaan hikoilla jotta saa maalin tehtyä, kun on vielä itse opetellut tuota puolustamista. Sellainen systeemi on nyt käytössä, että kentällä on aina 2 ukkoa, jolla puolustusarvo on vähintään 86, mielellään enemmänkin. Pelit päättyy usein meikäläiselle 1-0 tai 2-1, vaikka vastustaja pyörittää. Enkä näe tuossa mitään väärää, vaikka jotkut valittaakin. Kaikkia ei voi miellyttää.
Onhan tämä vähän tämmöistä. Jokainen käy vuorollaan kertomassa miten ei missään tapauksessa saa pelata. Kyllähän se vituttaa, jos joku haluaa puolustaa keskustan tiiviisti pois, kun ei pääse sitten viljelemään niitä rannemaalejansa.

Eri asia sitten ajankuluttajat yms, joka on oikeasti aika kusipäistä touhua. Vieläkin hymyilyttää eräs tapaus, joka alkoi häviöasemassa pyörimään omassa päässä ollessaan alivoimalla. Tuon pääsi mukavasti sitten kostamaan myöhemmin.
 

HokiHero

Jäsen
Itsellänikin kävi aivan samalla tavalla kuin monella muullakin eli peli alkoi takkuamaan kuin taikaiskusta. Vitosen divariin nousin kevyesti ja yhtäkkiä 16 ottelun voittoputki (ei compit) kääntyi divarista tippumiseen ja lähes joka ikisessä pelissä tuli tehtyä mm. omia maaleja yms. Laitoin kentälliset sekä taktiikat uusiksi ja sen jälkeen en olekkaan niihin koskenut ja pelaaminen on taas nastaa.

Pastrnak - Ferraro - Granlund
Scheifele - Bergeron - Malkin
Wheeler - Staal - Teräväinen
Marchessault - Koivu - Aho

Blake - Suter
Jones - Salming
Harper - OEL

Bower

Onhan tuo jengi huono jos vertaa joukkueisiin täällä tai vastustajiin, mutta eipä tuota kentällä juuri huomaa, synergioitakaan en ole yhtään katsonut. 170k kolikkoa on kertynyt kun ei oikeastaan tällä hetkellä ole yhtäkään ruutua johon kaipaa paikkaajaa, korkeintaan sentteri puhtaasti aloitusten takia.

Ferraro on kyllä aika seppä. Luultavasti ainut pelaaja koko pitkän Hut historian aikana joka painaa yli piste per peli. Tällä hetkellä tehot 39+39 74 peliin.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Pikkuhiljaa alkanut pärjäämäänkin. Mun joukkue tällä hetkellä.

Landeskog (HT) - Mikael Granlund (BU) - Alumni McCarty (HT)
Aho (PP) - L. Couture - Voracek (BU)
M. Tkachuk (HT) - Rakell (BU) - Alumni T. Domi
Halloween Ferland (HT) - Galchenyuk (BU) - Gallagher (BU)

Werenski (PP) - Halloween-laina Byfuglien
Vlasic (PP) - TotW McAvoy
Morrisey (PP) - Aucoin (BU)

Hextall
Juvonen (BU)

päävalmentaja: Dale Peterson (BU 3)

Näillä saatiin Synergyt: Passing Playmaker, Hammer Time ja Burner
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onko muilla EA:n serverit alhaalla? Juuri, kun oli yhdeksää maalia vaille 2000 maalia kasassa. :(
Juu itse pääsin ajoissa kotii ja kolmelta aattelin et pelataampa päiväpaskat pois alta niin vitut. EA taas näyttää keskisormea. yli tunniin siis jo ollut serverit alhaalla.
 
Huomenna kun saan vielä pari kuukautiskorttia haettua, niin jengi näyttää jokseenkin tältä:

91 Gartner - 90 Nieuwendyk - 87 McDavid
85 Stamkos - 88 Ferraro - 85 Kucherov
85 Mackinnon - 84 Bergeron - 84 Seguin
82 Ehlers - 85 Pavelski - 85 Bucyk

86 Karlsson - 85 Hedman
83 Letang - 84 Pietrangelo
81 Johnson - 81 Hanifin

84 Rinne
81 Talbot

Tylsyyspäissäni rottailin tuossa eilen ja tänään puuttuvat 800 maalia, että sain tuon Gartnerin legendakortin. Pakistoa pitäisi seuraavaksi vahvistaa, varsinkin Hedman on kankea kuin rautakanki. Rinteen tilalle tulee kohta se yksi 89 BU-veska(Edit: Moog), kun saan vaan nuo puuttuvat ~30 haastetta tehtyä. Bergeronin haluaisin päivittää tuohon totw-Bergeroniin, mutta ei kyllä vielä raaski, kun hintaa yli 80k. Nelosesta tarkoitus tehdä enemmän nelosketjun näköinen tässä kun ehtii. Ainakin Bucykin tilalle tullee Mccarty, kunhan vaan saa vielä 500 kertaa taklattua.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Täytyy kyllä hattua nostaa teille ketkä jaksavat noita milestone haasteita hut:ssa nakuttaa. Itse en mitään enempää haluaisi kuin Fleury:n & Darren McCarty mutta ei voisi vähempää kiinnostaa alkaa noita tähtiä keräämään saatikka jauhamaan rookie pelejä ja kerätä taklauksia. Fleury juuri yksi ketä olen odottanut että tulisipa änäriin joka vuosi, mutta vittu ei toivoakaan että jaksaisi alkaa niitä tähtiä keräämään että jäbän saisi.

2-3 divarissa itse menen ja tuntuu myös tuo Horton olevan itselle täysin tekemätön paikka kun ei millään onnistu nousu 1 divariin.
 
@Johnny Park eihän nuita reroll pelaajia pysty myymään? niin melko sama mitkä hinnat ovat. Itselle pamahtu eilen Burnssin ja tänään aamull Doughty. Ei vaan mahdu synejen takia kumpikaan rosteriin :D

Joo ei pysty, mutta ihan kiva katsoa miten harvinaista lappua välillä saa tuon rerollin kautta. Eilen pamahti kaivattu uusi ykkössentteri Pat LaFontaine, ovr 86. Vaikuttaa näppärältä pelurilta eikä keskushyökkääjäksi pienehkö koko haittaa yhtään. Jokaiselle rajoitetun ajan käyttöön saatavilla oleva ilmainen Halloween-Byfuglien ovr 90 on kyllä aikamoinen mörkö tuolla takalinjoilla. Joka pelissä tulee ajettua kaverilta joku loukkilistalle ihan vahingossa...
 
Jokaiselle rajoitetun ajan käyttöön saatavilla oleva ilmainen Halloween-Byfuglien ovr 90 on kyllä aikamoinen mörkö tuolla takalinjoilla. Joka pelissä tulee ajettua kaverilta joku loukkilistalle ihan vahingossa...
Tämä menee kyllä ehdottomasti hankintalistalle, kunhan vain alkaa tippumaan enemmän markettiin ja hinta laskee alle 200k:n.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tylsyyspäissäni rottailin tuossa eilen ja tänään puuttuvat 800 maalia, että sain tuon Gartnerin legendakortin.

Kysymys kuuluu, että kuinka tylsää täytyy olla että jaksaa noita rookie-tason haasteita pelata niin paljon, että saa 800 maalia tehtyä päivän-kahden aikana? Itsekin jaksoin kolme kertaa spämmätä niitä, ja sitten totesin että ruohon kasvamisen ja maalin kuivumisenkin seuraaminen on mielekkäämpää puuhaa. Täytyisi olla jo suuria summia oikeeta rahaa tarjolla että niitä jaksaisi veivailla. Mutta juu, hyvähän se on että jollain riittää malttia.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jokaiselle rajoitetun ajan käyttöön saatavilla oleva ilmainen Halloween-Byfuglien ovr 90 on kyllä aikamoinen mörkö tuolla takalinjoilla. Joka pelissä tulee ajettua kaverilta joku loukkilistalle ihan vahingossa...

Tuo Buffy on kyllä siitä hauska, että 90% pelureista yrittää ajella sillä kaikkea mikä liikkuu niinkin innokkaasti, että sen arvaa jo monta sekuntia etukäteen, ja sitten on taklaus helppo väistää ja tod.näköisesti pääsee avoimeen maalipaikkaan. Sama pätee Hedmaniin.
 
Kysymys kuuluu, että kuinka tylsää täytyy olla että jaksaa noita rookie-tason haasteita pelata niin paljon, että saa 800 maalia tehtyä päivän-kahden aikana? Itsekin jaksoin kolme kertaa spämmätä niitä, ja sitten totesin että ruohon kasvamisen ja maalin kuivumisenkin seuraaminen on mielekkäämpää puuhaa. Täytyisi olla jo suuria summia oikeeta rahaa tarjolla että niitä jaksaisi veivailla. Mutta juu, hyvähän se on että jollain riittää malttia.
Aika tylsää ollut tässä tämä viikko, kun sairastanut kotona. Eikä tuossa lopulta kovin montaa peliä onneksi tarvinut vääntää.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aika tylsää ollut tässä tämä viikko, kun sairastanut kotona. Eikä tuossa lopulta kovin montaa peliä onneksi tarvinut vääntää.

Jotenkin sitten vielä ymmärrän, kun kipeänä olet ollut. Toivoisi kyllä, että näiden palkintopelaajien jakaminen lopetettaisiin, sillä tämähän johtaa lopulta siihen että melkein jokaisen pelurin joukkue on lopulta identtinen, kun siellä luistelee Ferrarot, Hortonit ja kumppanit, jotka jokainen saa kunhan vaan jaksaa pelata. Ja jos noita pelaajia ei käytä, antaa vastapuolelle selkeää etua kun ovat kuitenkin laadukkaita pelimiehiä kaikki.
 
Jotenkin sitten vielä ymmärrän, kun kipeänä olet ollut. Toivoisi kyllä, että näiden palkintopelaajien jakaminen lopetettaisiin, sillä tämähän johtaa lopulta siihen että melkein jokaisen pelurin joukkue on lopulta identtinen, kun siellä luistelee Ferrarot, Hortonit ja kumppanit, jotka jokainen saa kunhan vaan jaksaa pelata. Ja jos noita pelaajia ei käytä, antaa vastapuolelle selkeää etua kun ovat kuitenkin laadukkaita pelimiehiä kaikki.
Tämä on ihan totta. Jonkinlainen arvonta voisi olla toimivampi tapa palkita, vaikkapa esim. tee x määrä x asioita ja saat 88+ pelaajan, tee x määrä x asioita ja saat alumnipelaajan, tee tätä ja tee tuota, niin saat legendapelaajan jne. Siitä olen kuitenkin mielissäni, että ihan pelaamalla on mahdollista saada joukkuetta reilusti paranneltua. Pienentää vähän sitä kuilua niiden välillä, jotka pelaavat luottokortilla.

Toki tuommoiset glitchaukset(mitä siis itsekin tein), että saa helpolla sen 2000 maalia kasaan pitäisi karsia kunnolla pois. Joka vuosi tuntuu olevan jotain. Viime versiossa sliderit vaikutti peleihin.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Täytyy myös tulla hehkuttamaan tuota BigBuffin korttia. 8 kertaa päässyt pommittamaan poikittaissyöttöön viivaltq ja 7 näistä uponnut vastakkaiseen yläkulmaan. Muutenkin loistava kortti, kun vaan malttaa olla säntäilemättä itseään pihalle.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko jotkut jonnet tässäkin versiossa keksineet taktiikan jolla saa pelin keskeytymään niin että itselle tulee voitto? Äsken ainakin oli ihan sysipaska jantteri vastassa vitosessa ja sitten peli keskeytyi heti mun maalin jälkeen ja mulle tappio. Ensimmäinen kerta nhl19 kun peli keskeytyy "mun" vuoksi. Ihmettelinkin että mitä tuon tason pelaaja tekee vitosessa.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Onko jotkut jonnet tässäkin versiossa keksineet taktiikan jolla saa pelin keskeytymään niin että itselle tulee voitto? Äsken ainakin oli ihan sysipaska jantteri vastassa vitosessa ja sitten peli keskeytyi heti mun maalin jälkeen ja mulle tappio. Ensimmäinen kerta nhl19 kun peli keskeytyy "mun" vuoksi. Ihmettelinkin että mitä tuon tason pelaaja tekee vitosessa.
Kyllä siellä jokin keino on. Katoin pari viikkoa sitten, kun yhdellä pelaajalla oli pitkä rivi 3-0 voittoja peräkkäin. Oon kuullut muistakin samanlaisista tapauksista. Saisivat tehdä asialle jotain.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös