Be a Pro:sta: onko normaalia, että junnusarjassa kiekko karkaa pienenkin mailanliikkeen johdosta lavasta? Monta läpiajoa olen mokannut sillä, että kiekkoa ei ole voinut liikuttaa rauhassa ilman, että kiekko karkaa lavasta. Jos vain kertaalleen siirtää lusikkapuolelta rystylle tai toisinpäin, niin sitten mokke on aina edessä. Rankkarikisoissakaan ei maaleilla mässäillä, kun harhauttaminen ei onnistu. Onko tämä kiinni vain slidereista vai helpottuuko kiekonkäsittely uran edetessä? Onhan se tietty realistisempaa, kun ei joka pelissä verkko heilu kuten NHL16:ssa, mutta vähän se myös rasittaa, ettei mitään pysty tekemään. Ketjukaverit ovat sentään samaa tasoa kuin 16:ssa, eli aivan hyödyttömiä.
Mahtaakohan se vaikuttaa, että olen pelannut Be a Pro:ta niin, että simuloin kaksi ekaa erää ja pelaan itse vain kolmannen? Teen samaa Be a GM:ssä, kaudet menevät nopeammin ja pystyy sentään vähän vaikuttamaan lopputuloksiin. Joskus on mukava kääntää maalin tai parin tappio voitoksi. Joskus sitten käy toisinpäin.
Enimmäkseen tässä(kin) versiossa on kuitenkin tullut väännettyä EASHL:ää. Se sentään sujuu paremmin kuin Be a Pro. NHL16:ssa oli työn ja tuskan takana saada edes yksi 1. divisioonan mestaruus. 17:ssä on niitä tähän mennessä tullut jo kaksi, eikä ykkösestä putoaminen hetkeen näytä todennäköiseltä. Omia statseja en tarkkaan muista, mutta ppg taitaa olla noin 2,2.