NHL17 – yleinen keskustelu

  • 252 388
  • 898

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Joojoo, kansikuva, aiemmat näytöt jne. Ei sais tollaset asiat vaikuttaa. ei sitten pätkääkään.

Jonathan Toewsin kokonaisuus 94, vaikka teki "vain" 58 pistettä. Niillä pisteillä, kun ei periaatteessa ole ominaisuuksiin mitään merkitystä. Toki hyvillä ominaisuuksilla on helpompi pelata, mutta pitää olla aika kova fanipoika, että näkee Panarinin parempana jääkiekkoilijana kuin Tarasenko.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jonathan Toewsin kokonaisuus 94, vaikka teki "vain" 58 pistettä. Niillä pisteillä, kun ei periaatteessa ole ominaisuuksiin mitään merkitystä. Toki hyvillä ominaisuuksilla on helpompi pelata, mutta pitää olla aika kova fanipoika, että näkee Panarinin parempana jääkiekkoilijana kuin Tarasenko.

Eihän Panarin nyt millään parempi ole, muttei ero nyt noi iso ole. 89 Panarinille ja 91 Tarasenkolle. Kumpikaan kun ei "puolustusspesialisti" ole toisin kun esim. Toews, Kopitar tai Bergeron.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Joskus pitää ihmetellä miten paskoilla nettiyhteyksillä jotkut viittii pelata onlinessa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mitä teen aloituksissa väärin kun palautteessa lukee "tuurista kiinni" melkein koko ajan. Voitan 1/10 aloituksista nettipelissä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Mokkuloijat ehkä parhaita.
Nojaa, keskustoissa ainakin toimii hyvin. Itsellä ainakaan nykyänäri mukaanlukien ei ole minkään pelin kanssa ongelmia ollut nettipelaamisessa. Paljon pahempi on joku 8m kaapeli jonka todellisuus on lähempänä 2,6m...
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Muutaman päivän nyt pelannu ja täytyy sanoo, että on hyvällä tavalla eri peli kuin NHL16. En oo mikään änäreiden asiantuntija, enkä oo pelannu kaikkia mahdollisia änäreitä, mutta mä tykkään kyllä NHL17:sta.

Ensivaikutelma oli, että en osaa pelata, otan liikaa jäähyjä, kiekkoa ei saa pois vastustajalta, menetän kiekon helposti, en osaa tehdä maaleja. Vähän aikaa pelattuani aloin tykkään tästä, että tässä joutuu oikeesti pelaan fiksusti. Tässä ei voi koukkia liikaa ja taklailla joka tilanteessa, tässä pitää pelata kiekolla, pitää syötellä, pitää oppia suojaamaan kiekkoa ja puolustamaan fiksusti.

Tää on ihan loistava peli! Loistavaa työtä. Jostain syystä tuntuu ihan erilaiselta kuin NHL16, tai sitten ehkä oon paneutunu tähän paremmin ja pieniin nyansseihin. Peli voittaa, fiksuus voittaa, realistisuus voittaa!
 

Knap

Jäsen
Oletteko koskaan saanut Be A Prossa kauden jälkeen useammalta kuin kahdelta seuralta sopimustarjousta, ja tietenkin vain 1 vuoden mittaisen?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletteko koskaan saanut Be A Prossa kauden jälkeen useammalta kuin kahdelta seuralta sopimustarjousta, ja tietenkin vain 1 vuoden mittaisen?

En tiedä puhutko 17 versiosta vai ylipäätänsä, mutta 16 tuli jotain 4-5 tarjousta ja yhdessä oli vuoden soppareita. Loput oli 3v tau enemmän.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Oletteko koskaan saanut Be A Prossa kauden jälkeen useammalta kuin kahdelta seuralta sopimustarjousta, ja tietenkin vain 1 vuoden mittaisen?
Tästä uudesta en tiedä mutta edellisessä tuli juuri noita 4-5 tarjousta. Mä tykkään kyllä noista vuoden lapuista. Ei tarvi montaa kautta pelata samassa joukkueessa, jos ei halua ja haluaa vaihtelua ketjukavereihin jne.

Tuo kolmen vuoden tulokassopimus on ihan piinaa toisen vuoden jälkeen.
 

Knap

Jäsen
Tästä uudesta en tiedä mutta edellisessä tuli juuri noita 4-5 tarjousta. Mä tykkään kyllä noista vuoden lapuista. Ei tarvi montaa kautta pelata samassa joukkueessa, jos ei halua ja haluaa vaihtelua ketjukavereihin jne.

Tuo kolmen vuoden tulokassopimus on ihan piinaa toisen vuoden jälkeen.
Aika jännä että sitä kolmatta vuotta ei leikata niin kuin oikeasti, jos pelaa ekalla kaudella yli 9 ottelua NHLssä

Itsekkin haluaisin joskus useaman kuin 2 tarjousta. Ehkä vielä joskus.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jos olisi jollain EASHL jengille tarvetta molaria värvätä niin täällä olisi yksi peluri ilman seuraa.

Olen kolmekymppinen pelihuumoria omaava ja asiallinen heppu varsinaissuomesta. Konsolina siis xbox.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
NHL 17: The Rant - YouTube

Siitä käyttäjän IKayyJayyn avautuminen NHL17 pelistä videona. Kyllä tuossa paljon hyvää on, joskaan itse en vielä ole pelannut peliäkään onlinessa kun peli julkaistiin, joten itse en täyttä mielipidettä toki sano. Mutta ei voi kuin toivoa että video löytää tiensä EA:n suuntaan.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
NHL 17: The Rant - YouTube

Siitä käyttäjän IKayyJayyn avautuminen NHL17 pelistä videona. Kyllä tuossa paljon hyvää on, joskaan itse en vielä ole pelannut peliäkään onlinessa kun peli julkaistiin, joten itse en täyttä mielipidettä toki sano. Mutta ei voi kuin toivoa että video löytää tiensä EA:n suuntaan.
Ihan asiallinen avautuminen... Melkeinpä kaikesta voi olla samaa mieltä...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä tuosta Draft-muodosta saa palkinnoksi eri vaiheissa?
1 draftikortti/voitto. Jos häviät ekan pelin = 100 kolikkoa HUT:n.

Drafti-kortteja pitää kerätä esim. 100 kappaletta saadakseen 92 ovr Manny Malhotran. Eli "hetken" saa hinkuttaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
1 draftikortti/voitto. Jos häviät ekan pelin = 100 kolikkoa HUT:n.

Drafti-kortteja pitää kerätä esim. 100 kappaletta saadakseen 92 ovr Manny Malhotran. Eli "hetken" saa hinkuttaa.
Joo, mä ajattelin että kortteja sais tavallaan suhteessa enemmän mitä pidemmälle pääsee. Esim. 1 voitto - 1 kortti, 2 voittoa - 3 korttia, 4 voittoa - 6 korttia.

Nythän on ainakin offlinemuodossa melkein järkevää luovuttaa ekan tai tokan voiton jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jep. 1 voitto, toiseen peliin ja ulos heti minuutin peliajan jälkeen. Tuon kun jaksaa tehdä sata kertaa, omistaa sen Malhotran HUT:n. EA:n nyt yksinkertaisesti pitäisi korottaa noita palkintoja, eihän noi voi kiinnostaa kovinkaan montaa noilla määrillä.
 

Lavis

Jäsen
Pystynkö EA Accesilla pelaamaan vielä tuoreinta NHL-peliä? Olisi 30 päivän käyttämätön koodi ja haluaisin testata peliä, ennen kuin ostan sen. Jos ostan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pystynkö EA Accesilla pelaamaan vielä tuoreinta NHL-peliä? Olisi 30 päivän käyttämätön koodi ja haluaisin testata peliä, ennen kuin ostan sen. Jos ostan.
10h peliajalla kyllä.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos BigArtsiMan tulee HUTissa vastaan niin ei kannata vaivautua. Ei kestä kupoli, ja pikanen vilkasu pelihistoriaan kertoo, ettei oo kestäny ennenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös