Mokkuloijat ehkä parhaita.Joskus pitää ihmetellä miten paskoilla nettiyhteyksillä jotkut viittii pelata onlinessa.
Mokkuloijat ehkä parhaita.Joskus pitää ihmetellä miten paskoilla nettiyhteyksillä jotkut viittii pelata onlinessa.
Mitä teen aloituksissa väärin kun palautteessa lukee "tuurista kiinni" melkein koko ajan. Voitan 1/10 aloituksista nettipelissä.
Nojaa, keskustoissa ainakin toimii hyvin. Itsellä ainakaan nykyänäri mukaanlukien ei ole minkään pelin kanssa ongelmia ollut nettipelaamisessa. Paljon pahempi on joku 8m kaapeli jonka todellisuus on lähempänä 2,6m...Mokkuloijat ehkä parhaita.
Oletteko koskaan saanut Be A Prossa kauden jälkeen useammalta kuin kahdelta seuralta sopimustarjousta, ja tietenkin vain 1 vuoden mittaisen?
Mikähän vittu mun pelissä on vikana, kun en koskaan oo enempää oo saanut..En tiedä puhutko 17 versiosta vai ylipäätänsä, mutta 16 tuli jotain 4-5 tarjousta ja yhdessä oli vuoden soppareita. Loput oli 3v tau enemmän.
Tästä uudesta en tiedä mutta edellisessä tuli juuri noita 4-5 tarjousta. Mä tykkään kyllä noista vuoden lapuista. Ei tarvi montaa kautta pelata samassa joukkueessa, jos ei halua ja haluaa vaihtelua ketjukavereihin jne.Oletteko koskaan saanut Be A Prossa kauden jälkeen useammalta kuin kahdelta seuralta sopimustarjousta, ja tietenkin vain 1 vuoden mittaisen?
Aika jännä että sitä kolmatta vuotta ei leikata niin kuin oikeasti, jos pelaa ekalla kaudella yli 9 ottelua NHLssäTästä uudesta en tiedä mutta edellisessä tuli juuri noita 4-5 tarjousta. Mä tykkään kyllä noista vuoden lapuista. Ei tarvi montaa kautta pelata samassa joukkueessa, jos ei halua ja haluaa vaihtelua ketjukavereihin jne.
Tuo kolmen vuoden tulokassopimus on ihan piinaa toisen vuoden jälkeen.
Ihan asiallinen avautuminen... Melkeinpä kaikesta voi olla samaa mieltä...NHL 17: The Rant - YouTube
Siitä käyttäjän IKayyJayyn avautuminen NHL17 pelistä videona. Kyllä tuossa paljon hyvää on, joskaan itse en vielä ole pelannut peliäkään onlinessa kun peli julkaistiin, joten itse en täyttä mielipidettä toki sano. Mutta ei voi kuin toivoa että video löytää tiensä EA:n suuntaan.
1 draftikortti/voitto. Jos häviät ekan pelin = 100 kolikkoa HUT:n.Mitä tuosta Draft-muodosta saa palkinnoksi eri vaiheissa?
Joo, mä ajattelin että kortteja sais tavallaan suhteessa enemmän mitä pidemmälle pääsee. Esim. 1 voitto - 1 kortti, 2 voittoa - 3 korttia, 4 voittoa - 6 korttia.1 draftikortti/voitto. Jos häviät ekan pelin = 100 kolikkoa HUT:n.
Drafti-kortteja pitää kerätä esim. 100 kappaletta saadakseen 92 ovr Manny Malhotran. Eli "hetken" saa hinkuttaa.
10h peliajalla kyllä.Pystynkö EA Accesilla pelaamaan vielä tuoreinta NHL-peliä? Olisi 30 päivän käyttämätön koodi ja haluaisin testata peliä, ennen kuin ostan sen. Jos ostan.
Onko rosteripäivitys jo ilmestynyt ladattavaksi vai tuleeko vasta kun kaikki joukkueet ovat ensimmäisen pelinsä pelanneet?