Ainiin olikin, se Ranked-versio. Se tuli viime vuoden version loppupuolella niin itsellä ei siitä ole kokemusta. Saas nähdä lähtevätkö vielä muokkaamaan noita palkintoja jos siitä tulee isompikin jupakka. Luulisin kuitenkin että ovat vetäneet hieman varman päälle nuo palkinnot ettei pelissä ole mitään boostaus/coin farmaus mahdollisuutta.@tuketsu Ymmärtääkseni NFL:ssä on myös maksullinen drafti, jossa palkinnot ovat selvästi parempia. Saisi nyt edes 700 coinsia tuosta ekasta häviöstä, tosin sitä on helppo kiertää poistumalla pelistä aina 1min peliajan jälkeen, ei sillä.
Jep. Draft Championsin ainoa etu on nyt alussa se, että saat pakoista tavaraa sinne kokoelmiin ja ehkä jollain tuurilla jonkun yhden hyvän kortin kun HUT:ssa ei ole coinseja vielä mihinkään ja ei huvita kurajoukkueella aloittaa pelejä tai maksaa rahaa EA:lle pakoista.Joo ei nuo hut draftin palkinnot kyllä kannusta. Kyllä 10:llä draftkortilla pitäisi saada se kalliimpi pakka. Minimissään tarvii pelata 11 peliä että saa 7500(?) arvoisen pakan. Hutissa kuitenkin 11 peliä pelatessa saat miltei tuplasti tuon verran kolikoita. Ei jatkoon noilla palkinnoilla.
Mulla ei peliä vielä ole, mutta en usko. Miksi löytyisi? Eiköhän sieltä löydy ne ensi kauden 15 liigajengiä HIFK:stä Jukureihin.Sen verran kysyisin että löytyykö NHL 17 vielä Espoon Blues? Olen tässä meinaan arponut että ostanko NHL 16 vaiko NHL 17.
Valitset aluksi teeman millä haluat pelata neljästä eri vaihtoehdosta(jotka vaihtelevat joka draftissa), teemoja on mm. Kanadalaiset joukkueet, Jenkkijoukkueet, Kanadalaiset pelaajat, World Cupin parhaat pelaajat, pelaajat joilla on ollut Movember-kortti jonain vuonna, Euroopan parhaat pelaajat jne. Sitten sinulle annetaan kokonainen pohjajengi, jonka pelaajat voi olla tasoa 75-87. Sen jälkeen on 12 kierrosta aikaa parantaa joukkuetta. Saat valita joka kierroksella yhden pelaajan neljästä tarjotusta. Käsittääkseni aikalailla 84 kokonaisuus on huonoin pelaaja mitä tarjotaan, ja yleensä peli tarjoaa sinulle aika runsaasti 88+ pelaajia. Joka Draftissa tulee myös yksi maalivahti-kierros, ja aika usein viimeinen kierros tarjoaa sinulle supertähtiä. Sitten tällä joukkueella pelataan 1-4 peliä, ja yhtään ottelua ei saa hävitä. Palkinnot jakautuvat sen mukaan miten hyvin pärjäät. Nollasta voitosta saat 100-1000 kolikkoa ja neljästä voitosta neljä Draft-korttia jotka sitten menevät setteihin joissa voi avata muunmuassa paketteja tai erikoiskortteja pelaajista. Draft Champions on ilmainen pelimuoto, ja vaikka onkin HUT:in tyylinen(mm. pelaajat ovat HUT-kortteja) itse peleistä ei saa kolikkoja.Niin mikä tuossa draft champions pelimuodossa on idea?
Julkaisupäivänä gigantissa peli näytti olevan sen 55e joten sieltä kai se pitää poistaa. Ei oo samanlaista kiimaa kyllä kun aiemmin pelin suhteen, mutta katsellaan, josko se nousee.
Osta NHL 17. Bluesia ei videoiden perusteella löydy, kun Jukurit siellä näytti olevan. Ainakin tuo Franchise mode näytti hienolta, joten sitä pelimuotoa pelaaville varmasti huippupeli.Sen verran kysyisin että löytyykö NHL 17 vielä Espoon Blues? Olen tässä meinaan arponut että ostanko NHL 16 vaiko NHL 17.
Pohjaltaan sama kuin Be a GM, eli sopimuksen lopussa voi vaihtaa seuraa jos haluaa, jos oikein muistan NHL16 GM:stä. Potkut voi saada jos ei täytä omistajan tavoitteita joka kausi, mutta itse en ainakaan saanut kun pari kautta simuloin ja molemmilla kausilla jäi pari tavoitetta saavuttamatta. Varoitteli vaan että jos tuo jatkuu, alkaa näkymään seurauksia.Onko tietoa kun Francise Modessa näkyi olevan erilaiset tavoitteet eri omistajilla että mitä jos ryssii eikä täytä tavoitteita niin tuleeko kalossia takalistoon? Ja voiko seuraa vaihtaa kesken Francise Moden vai onko aina aloitettava vain alusta?
Onko tietoa kun kemiaa ei löydy enää ainakaan näkyvällä tavalla HUT:ssa, että vaikuttaako esim. vasemman pakin laittaminen oikealle puolelle pelillisesti?
Pohjaltaan sama kuin Be a GM, eli sopimuksen lopussa voi vaihtaa seuraa jos haluaa, jos oikein muistan NHL16 GM:stä. Potkut voi saada jos ei täytä omistajan tavoitteita joka kausi, mutta itse en ainakaan saanut kun pari kautta simuloin ja molemmilla kausilla jäi pari tavoitetta saavuttamatta. Varoitteli vaan että jos tuo jatkuu, alkaa näkymään seurauksia.
Eikös ollut? Se sitten muutettiin siihen ja muistelen sitten NHL15-peliä. Vanhalla konsolilla toimi ainakin jotain tyyliin 3-4 kauden välein.Kuinkahan pitkä tuo "aloitussopimus" mahtoi olla nhl16 BE A GM moodissa? Neljä 8-10 kautra kestänyttä uraa eikä kertaakaan mahdollisuutta vaihtaa joukkuetta..nhl 15 taisi kyllä olla mahdollista
Näin. Itse esim. laitoin Kungenin hyökkääjäksi ja Marleaun pakiksi betassa. Hyvin toimi kaikinpuolin.Ei vaikuta. Ei haittaa vaikka laittaisit pakin hyökkääjäksi tai toisinpäin. Tästä on jonkun verran Rammer ja crew ennakoissa huudellut että pelaajia saa sinksata ihan vapaasti ainoa lisä mitä saat on synergia bonukset.
Näin. Itse esim. laitoin Kungenin hyökkääjäksi ja Marleaun pakiksi betassa. Hyvin toimi kaikinpuolin.
Pisti silmään että joskus Elitserienin kohdalla oli ne menneen kauden jengit eikä sen tulevan, eli joukkueet päivittyivät vuoden viiveellä.Mulla ei peliä vielä ole, mutta en usko. Miksi löytyisi?
En ole muutamaan vuoteen vaivautunut uutta NHL:lää ostamaan kun olen huomannut että ne parannukset on ollut omaan makuun aika marginaalisia. Kohtahan toi NHL 16 on halpa kuin saippua, joten tuumasin että sen vois sitten hankkia kun se on vika versio josta löytyy vielä Espoon Blues. Lähinnä toi Franchise mode oli se syy miksi mietin että ostaisko ton NHL 17. Mutta olen tässä pelannut 2k nba 16 Franchise ja My GM modea, joten jos on vastavaa tasoa niin sitten sen NHL 17 vois hankkia.Ainakin tuo Franchise mode näytti hienolta, joten sitä pelimuotoa pelaaville varmasti huippupeli.
Tässä olisi pari kysymystä teille, jotka olette peliä jo päässeet pelaamaan:
Joko se ihme animaatio (kun esim. syötät kiekon pakille siniviivalle, niin pelaaja tekee jonkun ihme liikkeen ja lähtee itsestään liikkumaan; eli lähtee luistelemaan johonkin suuntaan ja kiekko ja maila jäävät paikalleen ja vetää sen vasta jälkeenpäin mukaansa, toivottavasti tajusitte) on poistettu pelistä?
Mikä Radulovin kokonaisuus on?
30 pakkaa. Näin ainakin nämä isoimmat Youtubaajat ovat kertoneet, jotka EA:n kanssa ovat tehneet yhteistyötä. Ja itsestä tuntuu, että nuo palkinnot vaihtelevat jostain syystä, koska @lake79 taisi saada aika heikosti pakkoja vaikka olikin iso kokoelma jne. Luulisin kuitenkin että sinun resurssit maksimipalkintoon riittää, muuten tuo olisi jo aika kohtuutonta.Onko Accessin omaavilla tarkempaa tietoa siitä, mitkä ovat isoimman mahdollisen returning user bonuksen rajat HUT:iin? Vai ovatko ne olleet edes saatavilla vielä tässä kokeilujaksossa? Lähinnä itse tässä mietiskelen että riittääköhän meikäläisen 500k coinseja, 500 pelattua peliä ja jotai n. 1000 pelaajaa max bonuksiin..