No ohhoh. Toivottavasti tuo johtuu siitä, että tuon Accessin ajalle ei saa vielä kaikkia pakkoja ja loput tulee sitten kun itse peli ilmestyy. Vai onko täällä joku saanut jotain 20-30 pakkaa? Kuulostaa täysin älyttömältä jos rajat ovat tuota suuremmat.Sain ykköstilille hikiset 5 pakkaa ja toiselle tilille 4. Ekalla tilillä oli pelejä 251, pelaajia 750+ ja coinseja yli 500k. Kakkostilillä samat määrät muuten, mutta pelejä vain 101.
Tätä toivon itsekin, kun hämärästi muistaisin että joskus aiemmin EA Access-vesriosta vai Early Access-versiosta sain vain muutaman pakan ja sitten kun peli oli julkaistu, sain ne mitä pitikin vihdoinkin. Mutta katsotaan sitten torstaina.No ohhoh. Toivottavasti tuo johtuu siitä, että tuon Accessin ajalle ei saa vielä kaikkia pakkoja ja loput tulee sitten kun itse peli ilmestyy. Vai onko täällä joku saanut jotain 20-30 pakkaa? Kuulostaa täysin älyttömältä jos rajat ovat tuota suuremmat.
Kerrankin. Itse sain jonkun "Gamestopin oman" pakan aina joka viikko 20 vai 25 viikkoa NHL16-pelissä. Noissa oli 1 rare per pakka ja taisi koko aikana tulla 5 rare pelaajaa yhteensä ja niistäkin aivan jokainen surkeita. Hyvä jos saa vastinetta vihdoin, mutta itse olen tyytyväinen että tilasin koteloversion kun saan vietyä sen taas sitten vaihdossa seuraavaan änäriin vuoden päästä ja maksoikin vain 45e mulle nyt.Nyt saa tosissaan rahalle vastinetta super deluxen tilaamisesta. Maksoi n80e accessista ja 50 kalliimpaa kultapakkaa tulee siitä. Oli kaksi ekaa tullu mistä tupsahti Okposo ja Parise.
Ei ole mitään mahdollisuutta. Tiistaina saat amerikkaversion jos haluat kikkailla, mutta ennen julkaisua ei peliä voi mitenkään saada pelattavaksi. Ainoastaan striimaajista muutamat saivat pelinsä jo viikko sitten kun kuuluvat siihen johonkin "EA sisäpiiriin".Onko muuten mahdollista saada peliä julkaisupäivää aiemmin ps4:lle?
Radulovin kokonaisuus on noissa offlinerostereissa naurettavan alhainen 83. Ilmeisesti HUTissa vähän parempi.
Storesta ostaessa pelin voi ladata muistaakseni 2 vuorokautta ennen julkaisua, jotta pelaaminen on mahdollista heti julkaisuhetkellä. Mitään toimenpiteitä peli "aktivoiminen" ei vaadi, vaan on pelattavissa automaattisesti kunhan kello lyö julkaisupäivänä 00:00.Eikös tuo ole ollut ainakin joskus mahdollista ladata aiemmin,mutta lopullisen "avaimen" tai vastaavan on saanut vasta julkaisuhetkenä sitten. Vai muistanko ihan omiani..? PS4:llä nimenomaan siis.
Eilen tuli ladattua jo setti valmiiksi. Eli voi ladata valmiiksi ja pelailla suoraan kun se avautuu.Eikös tuo ole ollut ainakin joskus mahdollista ladata aiemmin,mutta lopullisen "avaimen" tai vastaavan on saanut vasta julkaisuhetkenä sitten. Vai muistanko ihan omiani..? PS4:llä nimenomaan siis.
Kyllä mä ainakin betassa sain pari aktivoituu... En tiedä sit varsinaisesta pelistä...Yhteen asiaan tarvitsen hieman valistusta. Eli, voiko olla kerrallaan monta joukkue-synergiaa(team synergy) aktiivisena, vaiko vain yksi?
Siinä tapauksessa pelaaja-synergiat on ihan turhia. Ei muuta kuin pelkkiä joukkue-synergian omaavia pelaajia jengiin ja kaikille hullut boostit. Ei mitään järkeä.. toivottavasti ei voi aktivoida kuin yhden varsinaisessa pelissä.Kyllä mä ainakin betassa sain pari aktivoituu... En tiedä sit varsinaisesta pelistä...
Jeps, itsekin tuli sitten päädyttyä tuohon jenkkiversion ostoon. Hintaa tuli 59€ ja pelin pääsee aloittamaan huomenna 07.00. Ainut mikä tässä jännittää, on se että jos peli menee jonkinlaiseen lukkoon muille käyttäjille kun on tosiaan jenkkikäyttäjältä ostettu. Ainakin joskus ollut sen tyylistä ongelmaa joidenkin demojen kanssa.
Joo näin muistelinkin. Luultavasti sen olen jo aktivoinut, mutta täytyypä tarkastaa vielä.Pitää asettaa oma ps4 sen accountin main systemiksi niin pelit toimivat kaikilla käyttäjillä.