NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 627
  • 898

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Tässä olisi pari kysymystä teille, jotka olette peliä jo päässeet pelaamaan:

Joko se ihme animaatio (kun esim. syötät kiekon pakille siniviivalle, niin pelaaja tekee jonkun ihme liikkeen ja lähtee itsestään liikkumaan; eli lähtee luistelemaan johonkin suuntaan ja kiekko ja maila jäävät paikalleen ja vetää sen vasta jälkeenpäin mukaansa, toivottavasti tajusitte) on poistettu pelistä?

Mikä Radulovin kokonaisuus on?

Kiekonhaltuunottoja on huomattavasti paranneltu ja enään ei tule esim. typeriä paitsioita. Radulovin kokonaisuus on noissa offlinerostereissa naurettavan alhainen 83. Ilmeisesti HUTissa vähän parempi.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko Accessin omaavilla tarkempaa tietoa siitä, mitkä ovat isoimman mahdollisen returning user bonuksen rajat HUT:iin? Vai ovatko ne olleet edes saatavilla vielä tässä kokeilujaksossa? Lähinnä itse tässä mietiskelen että riittääköhän meikäläisen 500k coinseja, 500 pelattua peliä ja jotai n. 1000 pelaajaa max bonuksiin..
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Onko Accessin omaavilla tarkempaa tietoa siitä, mitkä ovat isoimman mahdollisen returning user bonuksen rajat HUT:iin? Vai ovatko ne olleet edes saatavilla vielä tässä kokeilujaksossa? Lähinnä itse tässä mietiskelen että riittääköhän meikäläisen 500k coinseja, 500 pelattua peliä ja jotai n. 1000 pelaajaa max bonuksiin..
30 pakkaa. Näin ainakin nämä isoimmat Youtubaajat ovat kertoneet, jotka EA:n kanssa ovat tehneet yhteistyötä. Ja itsestä tuntuu, että nuo palkinnot vaihtelevat jostain syystä, koska @lake79 taisi saada aika heikosti pakkoja vaikka olikin iso kokoelma jne. Luulisin kuitenkin että sinun resurssit maksimipalkintoon riittää, muuten tuo olisi jo aika kohtuutonta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sain ykköstilille hikiset 5 pakkaa ja toiselle tilille 4. Ekalla tilillä oli pelejä 251, pelaajia 750+ ja coinseja yli 500k. Kakkostilillä samat määrät muuten, mutta pelejä vain 101.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sain ykköstilille hikiset 5 pakkaa ja toiselle tilille 4. Ekalla tilillä oli pelejä 251, pelaajia 750+ ja coinseja yli 500k. Kakkostilillä samat määrät muuten, mutta pelejä vain 101.
No ohhoh. Toivottavasti tuo johtuu siitä, että tuon Accessin ajalle ei saa vielä kaikkia pakkoja ja loput tulee sitten kun itse peli ilmestyy. Vai onko täällä joku saanut jotain 20-30 pakkaa? Kuulostaa täysin älyttömältä jos rajat ovat tuota suuremmat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No ohhoh. Toivottavasti tuo johtuu siitä, että tuon Accessin ajalle ei saa vielä kaikkia pakkoja ja loput tulee sitten kun itse peli ilmestyy. Vai onko täällä joku saanut jotain 20-30 pakkaa? Kuulostaa täysin älyttömältä jos rajat ovat tuota suuremmat.
Tätä toivon itsekin, kun hämärästi muistaisin että joskus aiemmin EA Access-vesriosta vai Early Access-versiosta sain vain muutaman pakan ja sitten kun peli oli julkaistu, sain ne mitä pitikin vihdoinkin. Mutta katsotaan sitten torstaina.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Nyt saa tosissaan rahalle vastinetta super deluxen tilaamisesta. Maksoi n80e accessista ja 50 kalliimpaa kultapakkaa tulee siitä. Oli kaksi ekaa tullu mistä tupsahti Okposo ja Parise.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt saa tosissaan rahalle vastinetta super deluxen tilaamisesta. Maksoi n80e accessista ja 50 kalliimpaa kultapakkaa tulee siitä. Oli kaksi ekaa tullu mistä tupsahti Okposo ja Parise.
Kerrankin. Itse sain jonkun "Gamestopin oman" pakan aina joka viikko 20 vai 25 viikkoa NHL16-pelissä. Noissa oli 1 rare per pakka ja taisi koko aikana tulla 5 rare pelaajaa yhteensä ja niistäkin aivan jokainen surkeita. Hyvä jos saa vastinetta vihdoin, mutta itse olen tyytyväinen että tilasin koteloversion kun saan vietyä sen taas sitten vaihdossa seuraavaan änäriin vuoden päästä ja maksoikin vain 45e mulle nyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko muuten mahdollista saada peliä julkaisupäivää aiemmin ps4:lle?
Ei ole mitään mahdollisuutta. Tiistaina saat amerikkaversion jos haluat kikkailla, mutta ennen julkaisua ei peliä voi mitenkään saada pelattavaksi. Ainoastaan striimaajista muutamat saivat pelinsä jo viikko sitten kun kuuluvat siihen johonkin "EA sisäpiiriin".
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jos on storesta ostanut niin tuleekohan tuo ladattavaksi sitten Torstaina klo 00:00, vai miten tuo systeemi toimii?
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Itsellä kävi mielessä tuo Jenkki-Store kikkailu, mutta Keskiviikkona kun tulee otettua vähän enemmän kuppia niin haen sitten mielummin Torstai-aamuna Gigantista. Pääsee myös about 10€ halvemmalla. Mukava sitten Torstaina pitää vapaapäivä pikku oloissa ja hakata uutta änäriä. Olis jo.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Eikös tuo ole ollut ainakin joskus mahdollista ladata aiemmin,mutta lopullisen "avaimen" tai vastaavan on saanut vasta julkaisuhetkenä sitten. Vai muistanko ihan omiani..? PS4:llä nimenomaan siis.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Eikös tuo ole ollut ainakin joskus mahdollista ladata aiemmin,mutta lopullisen "avaimen" tai vastaavan on saanut vasta julkaisuhetkenä sitten. Vai muistanko ihan omiani..? PS4:llä nimenomaan siis.
Storesta ostaessa pelin voi ladata muistaakseni 2 vuorokautta ennen julkaisua, jotta pelaaminen on mahdollista heti julkaisuhetkellä. Mitään toimenpiteitä peli "aktivoiminen" ei vaadi, vaan on pelattavissa automaattisesti kunhan kello lyö julkaisupäivänä 00:00.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Usa-storesta ostin eilen ja lähti myös samantien lataamaan. Oliskohan ollut seiskalta tiistaiaamuna kun laskuri on nollassa ja saapi alkaa pelailemaan. Taitaa tulla jo ikä vastaan, kun tänä vuonna ei ole ollut enää mitään suurempaa änärikiimaa. Ihmisellä alkaa luiden haurastuminen n. 32 ikävuoden jälkeen. Omalla kohdalla katoaa näemmä myös pelihalut :P
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kattelin youtubesta videon oman hallin tekemisestä. Onko tää johonkin gm pelimuotoon vai mihinkä?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
@Götze @lake79 @tuketuksu

Itse olen käsittänyt että 10 pakkaa voi maksimissaan saada. EA Insiderit (youtube, twitch jne.) saivat pelin jo ennen EA Accessia (ja osa pleikkarilla) ja silloin kun avasivat HUTin EA:lla oli jonkinlainen testi päällä jolloin oli mahdollista saada 30 pakkaa.

Rajoista ei ole tietoa. Joku EA:n foorumilla oli saanut täydet 10 pakkaa vajaalla 300k coinseja, mutta itse ainakin luulen että aika randomilla tuo kone arpoo nuo pakat.
 

Mustarastas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Washington Capitals
Onnistuuko toi jenkkitilillä ostaminen näillä Suomen 50 ja 20e psn koodeilla. Jos ei, niin mikä on helpoin tapa? Ja siis sen lisäksi, että pääsee paria päivää aikasemmin pelaamaan, on jenkkistoren hinta (59,99$) Suomen vastaavaa halvempi.

Vidaplayer.com ja 50 sekä 10 usd koodit sähköpostiin ja nhl17 latautumassa. Muuten ois riittäny toi pelkkä 50$, kun siinä saa 20% alennuskoodin, mutta kun noi ei ilmeisesti toimi ennakkotilauksissa.
 
Viimeksi muokattu:

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Yhteen asiaan tarvitsen hieman valistusta. Eli, voiko olla kerrallaan monta joukkue-synergiaa(team synergy) aktiivisena, vaiko vain yksi?
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Kyllä mä ainakin betassa sain pari aktivoituu... En tiedä sit varsinaisesta pelistä...
Siinä tapauksessa pelaaja-synergiat on ihan turhia. Ei muuta kuin pelkkiä joukkue-synergian omaavia pelaajia jengiin ja kaikille hullut boostit. Ei mitään järkeä.. toivottavasti ei voi aktivoida kuin yhden varsinaisessa pelissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Gamestop soitteli ja kertoi että peli odottaa niiden varastossa torstaita ja varmistivat jälleen tänä vuonna että haen pelin sieltä heti torstaina. Nyt sitten odottamaan 3 vuorokautta.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millons tätä nyt sitten pitäs päästä suomenaikaa pelaamaan EA accesilla? Puoliltaöinkö..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös