NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 653
  • 898

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei kai tuohon lataukseen kulu peliaikaa? Mistä muuten näkee paljonko on Access -aikaa on jäljellä?
Ei onneksi. Se trial-aika pitää aina itse "napsaista käyntiin" painamalla sitä kohtaa kun peli on käynnistymässä.

Draft Champions ei jatkoon palkintojen perusteella. Täysin samat palkinnot saa online- ja offline-drafteista ja nuo palkinnot alussa ovat luokkaa turha vaivautua.

Häviö ensimmäisessä pelissä=100 coinsia HUT:n
Häviö toisessa pelissä=1 pelaajan pakka HUT:n, joka on joko rare tai unrare, eli hyvin suurella todennäköisyydellä joku 300 hintainen jämäkortti
Häviö kolmannessa pelissä=2x sinistä draftkorttia
Finaalin häviöpalkintoa en vielä tiedä, kun en finaaleja ole hävinnyt.
Finaalin (4 voittoa) palkinto=4x sinistä draftkorttia

Siniset draftkortit ovat settikortteja. 10 kun niitä kerää ja laittaa siihen 10 settiin, saa kultapakan (oletan että se 1 rare pakka), kun kerää 50 saa 88 ovr Manny Malhotran tai 88 ovr Ray Emeryn. 100 korttia ja nuo samat pelaajat ovat 92 ovr. Draftkortteja ei voi myydä tai treidata. Aika kauan saa siis hinkuttaa noihin 92 ovr ukkoihin drafteja, kun minimissään pakko on joka kerta voittaa 2 peliä.

Pitää huikata EA:n suuntaan tuosta että muuttavat palkintoja, eihän kukaan jaksa alkaa pelaamaan jos palkinto on hikiset 100 coinsia tai rupuinen peruskultainen pelaajakortti.

Paras setti tähän asti on ollut tuo 5 hopeapelaajaa = 1 rare gold pelaaja. En vielä itse ole kokeillut, mutta noita alan tekemään heti kun peli on ilmestynyt ja löytyy coinseja ostaa ukkoja.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Ei onneksi. Se trial-aika pitää aina itse "napsaista käyntiin" painamalla sitä kohtaa kun peli on käynnistymässä.

Draft Champions ei jatkoon palkintojen perusteella. Täysin samat palkinnot saa online- ja offline-drafteista ja nuo palkinnot alussa ovat luokkaa turha vaivautua.

Häviö ensimmäisessä pelissä=100 coinsia HUT:n
Häviö toisessa pelissä=1 pelaajan pakka HUT:n, joka on joko rare tai unrare, eli hyvin suurella todennäköisyydellä joku 300 hintainen jämäkortti
Häviö kolmannessa pelissä=2x sinistä draftkorttia
Finaalin häviöpalkintoa en vielä tiedä, kun en finaaleja ole hävinnyt.
Finaalin (4 voittoa) palkinto=4x sinistä draftkorttia

Siniset draftkortit ovat settikortteja. 10 kun niitä kerää ja laittaa siihen 10 settiin, saa kultapakan (oletan että se 1 rare pakka), kun kerää 50 saa 88 ovr Manny Malhotran tai 88 ovr Ray Emeryn. 100 korttia ja nuo samat pelaajat ovat 92 ovr. Draftkortteja ei voi myydä tai treidata. Aika kauan saa siis hinkuttaa noihin 92 ovr ukkoihin drafteja, kun minimissään pakko on joka kerta voittaa 2 peliä.

Pitää huikata EA:n suuntaan tuosta että muuttavat palkintoja, eihän kukaan jaksa alkaa pelaamaan jos palkinto on hikiset 100 coinsia tai rupuinen peruskultainen pelaajakortti.

Paras setti tähän asti on ollut tuo 5 hopeapelaajaa = 1 rare gold pelaaja. En vielä itse ole kokeillut, mutta noita alan tekemään heti kun peli on ilmestynyt ja löytyy coinseja ostaa ukkoja.
Ovat noin maltillisia koska Draft Champions on ilmainen. Sama homma Maddenissa. Fifassa kun Draft maksaa 15k niin minimi palkinto mitä saa takaisin on 15k. Itse ainakin etukäteen ajateltuna pidän siitä että Draft on ilmainen ja pääsee pelaamaan hyvillä HUT-korteilla ihan milloin vain tahtoo, ja siitä saa vielä palkintojakin, kelpaa.

Toivotaan kuitenkin, että päivittävät aina välillä noita Draft-settejä. Varmasti ainakin noita 88 & 92 ovr. pelaajia vaihtavat silloin tällöin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@tuketsu Ymmärtääkseni NFL:ssä on myös maksullinen drafti, jossa palkinnot ovat selvästi parempia. Saisi nyt edes 700 coinsia tuosta ekasta häviöstä, tosin sitä on helppo kiertää poistumalla pelistä aina 1min peliajan jälkeen, ei sillä.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
@tuketsu Ymmärtääkseni NFL:ssä on myös maksullinen drafti, jossa palkinnot ovat selvästi parempia. Saisi nyt edes 700 coinsia tuosta ekasta häviöstä, tosin sitä on helppo kiertää poistumalla pelistä aina 1min peliajan jälkeen, ei sillä.
Ainiin olikin, se Ranked-versio. Se tuli viime vuoden version loppupuolella niin itsellä ei siitä ole kokemusta. Saas nähdä lähtevätkö vielä muokkaamaan noita palkintoja jos siitä tulee isompikin jupakka. Luulisin kuitenkin että ovat vetäneet hieman varman päälle nuo palkinnot ettei pelissä ole mitään boostaus/coin farmaus mahdollisuutta.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Xbox Onen puolelle pykätty EASHL jengi nimeltä "Teppo Winnipeg". Kaikki jatkislaiset tervetulleita. Muutaman frendin kanssa pelattu aktiivisesti EASHL viime vuonna ja nyt itse hyppään änärin suhteen Xbox kelkkaan. Ei tule olemaan mikään tiukkapipoinen jengi, mutta headsetti pelatessa pakollinen. Ei haittaa vaikka ei olisi EASHL taustaa ennestään, kuhan on hyvällä asenteella ja halukas oppimaan. Itse tykkään pelata eniten hyökkääjänä, mutta vaihtelu aina välillä virkistää ja mun vaki peli kaveri on yleensä myös hyökkääjänä messissä. Eli vaihtelua kyllä suodaan. Jos jäi jotain kysyttävää niin saa heittää viestiä joko täällä tai boxin puolella gamertagini on yllätyksellisesti SASamuli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suosittelen offline Draft Championsia jokaiselle, joka haluaaa menettää a: hermonsa b: ohjaimensa ja c: uskonsa koko peliin.

Aivan jäätävä skripti botilla tuossa päällä. Franchise Modeen jne noita slidereilla saa sentään järkeväksi, mutta tuossa botin jokainen taklaus, poke, mailanosto ja syöttö ovat täydellisiä ja samaan aikaan omat ukot kaartelee tyhjän kiekon ohi ties minne ja oma mokke imee vetoja miten sattuu sisään. Ei jatkoon.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Joo ei nuo hut draftin palkinnot kyllä kannusta. Kyllä 10:llä draftkortilla pitäisi saada se kalliimpi pakka. Minimissään tarvii pelata 11 peliä että saa 7500(?) arvoisen pakan. Hutissa kuitenkin 11 peliä pelatessa saat miltei tuplasti tuon verran kolikoita. Ei jatkoon noilla palkinnoilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo ei nuo hut draftin palkinnot kyllä kannusta. Kyllä 10:llä draftkortilla pitäisi saada se kalliimpi pakka. Minimissään tarvii pelata 11 peliä että saa 7500(?) arvoisen pakan. Hutissa kuitenkin 11 peliä pelatessa saat miltei tuplasti tuon verran kolikoita. Ei jatkoon noilla palkinnoilla.
Jep. Draft Championsin ainoa etu on nyt alussa se, että saat pakoista tavaraa sinne kokoelmiin ja ehkä jollain tuurilla jonkun yhden hyvän kortin kun HUT:ssa ei ole coinseja vielä mihinkään ja ei huvita kurajoukkueella aloittaa pelejä tai maksaa rahaa EA:lle pakoista.

Tuo ilmainen Draft olisi ihan jees jos edes hieman nostettaisiin palkintoja ja tuotaisiin se maksullinen parempi drafti mukaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sen verran kysyisin että löytyykö NHL 17 vielä Espoon Blues? Olen tässä meinaan arponut että ostanko NHL 16 vaiko NHL 17.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Niin mikä tuossa draft champions pelimuodossa on idea?

Julkaisupäivänä gigantissa peli näytti olevan sen 55e joten sieltä kai se pitää poistaa. Ei oo samanlaista kiimaa kyllä kun aiemmin pelin suhteen, mutta katsellaan, josko se nousee.

Pleikkarille myös eashl -jengi haussa vielä.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Sen verran kysyisin että löytyykö NHL 17 vielä Espoon Blues? Olen tässä meinaan arponut että ostanko NHL 16 vaiko NHL 17.
Mulla ei peliä vielä ole, mutta en usko. Miksi löytyisi? Eiköhän sieltä löydy ne ensi kauden 15 liigajengiä HIFK:stä Jukureihin.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Niin mikä tuossa draft champions pelimuodossa on idea?

Julkaisupäivänä gigantissa peli näytti olevan sen 55e joten sieltä kai se pitää poistaa. Ei oo samanlaista kiimaa kyllä kun aiemmin pelin suhteen, mutta katsellaan, josko se nousee.
Valitset aluksi teeman millä haluat pelata neljästä eri vaihtoehdosta(jotka vaihtelevat joka draftissa), teemoja on mm. Kanadalaiset joukkueet, Jenkkijoukkueet, Kanadalaiset pelaajat, World Cupin parhaat pelaajat, pelaajat joilla on ollut Movember-kortti jonain vuonna, Euroopan parhaat pelaajat jne. Sitten sinulle annetaan kokonainen pohjajengi, jonka pelaajat voi olla tasoa 75-87. Sen jälkeen on 12 kierrosta aikaa parantaa joukkuetta. Saat valita joka kierroksella yhden pelaajan neljästä tarjotusta. Käsittääkseni aikalailla 84 kokonaisuus on huonoin pelaaja mitä tarjotaan, ja yleensä peli tarjoaa sinulle aika runsaasti 88+ pelaajia. Joka Draftissa tulee myös yksi maalivahti-kierros, ja aika usein viimeinen kierros tarjoaa sinulle supertähtiä. Sitten tällä joukkueella pelataan 1-4 peliä, ja yhtään ottelua ei saa hävitä. Palkinnot jakautuvat sen mukaan miten hyvin pärjäät. Nollasta voitosta saat 100-1000 kolikkoa ja neljästä voitosta neljä Draft-korttia jotka sitten menevät setteihin joissa voi avata muunmuassa paketteja tai erikoiskortteja pelaajista. Draft Champions on ilmainen pelimuoto, ja vaikka onkin HUT:in tyylinen(mm. pelaajat ovat HUT-kortteja) itse peleistä ei saa kolikkoja.

Ja tuo Gigantti kuulostaa kyllä hyvältä. Itsellä jos pelin hankinta on jäänyt julkaisupäivään niin olen hakenut sen Gigantista tai Citymarketista, yleensä kummastakin se lähtee alle 60€. Itsellä taas se kiima on suurempi kuin monena viime vuonna jostain syystä, toivotaan ettei tämän kiiman takia nyt sitten tule petyttyä peliin normaalia enemmän.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Sen verran kysyisin että löytyykö NHL 17 vielä Espoon Blues? Olen tässä meinaan arponut että ostanko NHL 16 vaiko NHL 17.
Osta NHL 17. Bluesia ei videoiden perusteella löydy, kun Jukurit siellä näytti olevan. Ainakin tuo Franchise mode näytti hienolta, joten sitä pelimuotoa pelaaville varmasti huippupeli.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Onko tietoa kun Francise Modessa näkyi olevan erilaiset tavoitteet eri omistajilla että mitä jos ryssii eikä täytä tavoitteita niin tuleeko kalossia takalistoon? Ja voiko seuraa vaihtaa kesken Francise Moden vai onko aina aloitettava vain alusta?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko tietoa kun Francise Modessa näkyi olevan erilaiset tavoitteet eri omistajilla että mitä jos ryssii eikä täytä tavoitteita niin tuleeko kalossia takalistoon? Ja voiko seuraa vaihtaa kesken Francise Moden vai onko aina aloitettava vain alusta?
Pohjaltaan sama kuin Be a GM, eli sopimuksen lopussa voi vaihtaa seuraa jos haluaa, jos oikein muistan NHL16 GM:stä. Potkut voi saada jos ei täytä omistajan tavoitteita joka kausi, mutta itse en ainakaan saanut kun pari kautta simuloin ja molemmilla kausilla jäi pari tavoitetta saavuttamatta. Varoitteli vaan että jos tuo jatkuu, alkaa näkymään seurauksia.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Täytyy sanoa että on tämän vuosikymmenen selvästi paras NHL. Pelkillä kulmissa pyörimisellä ei enää pärjää. Kiekko kun ei enää pysy liimattuna lavassa kiekkoa suojaamallakaan. Onetimerit menee entistä paremmalla prosentilla, mutta syötöt eivät mene samalla tapaa enää pelaajien läpi maalin edustalla. Peli jo itsessään pakottaa kierrättämään kiekkoa hyökkäyspäässä löytääkseen maalipaikkoja. Pessimistinen olin, mutta kerrankin on positiivisesti yllättänyt EA. Toki parannettavaa löytyy vielä, mutta askelia on otettu eteenpäin. Nämä kokemukset siis onlinessa.

Onko tietoa kun kemiaa ei löydy enää ainakaan näkyvällä tavalla HUT:ssa, että vaikuttaako esim. vasemman pakin laittaminen oikealle puolelle pelillisesti?
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Onko tietoa kun kemiaa ei löydy enää ainakaan näkyvällä tavalla HUT:ssa, että vaikuttaako esim. vasemman pakin laittaminen oikealle puolelle pelillisesti?

Ei vaikuta. Ei haittaa vaikka laittaisit pakin hyökkääjäksi tai toisinpäin. Tästä on jonkun verran Rammer ja crew ennakoissa huudellut että pelaajia saa sinksata ihan vapaasti ainoa lisä mitä saat on synergia bonukset.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Pohjaltaan sama kuin Be a GM, eli sopimuksen lopussa voi vaihtaa seuraa jos haluaa, jos oikein muistan NHL16 GM:stä. Potkut voi saada jos ei täytä omistajan tavoitteita joka kausi, mutta itse en ainakaan saanut kun pari kautta simuloin ja molemmilla kausilla jäi pari tavoitetta saavuttamatta. Varoitteli vaan että jos tuo jatkuu, alkaa näkymään seurauksia.

Kuinkahan pitkä tuo "aloitussopimus" mahtoi olla nhl16 BE A GM moodissa? Neljä 8-10 kautra kestänyttä uraa eikä kertaakaan mahdollisuutta vaihtaa joukkuetta..nhl 15 taisi kyllä olla mahdollista
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuinkahan pitkä tuo "aloitussopimus" mahtoi olla nhl16 BE A GM moodissa? Neljä 8-10 kautra kestänyttä uraa eikä kertaakaan mahdollisuutta vaihtaa joukkuetta..nhl 15 taisi kyllä olla mahdollista
Eikös ollut? Se sitten muutettiin siihen ja muistelen sitten NHL15-peliä. Vanhalla konsolilla toimi ainakin jotain tyyliin 3-4 kauden välein.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsin hyvältä maistuu peli ja vaikka eilen aloitin niin varmaan on jo yli puolet tuosta 10h käytettynä. Aika hyvän joukkueenkin sai heti jo kasattua palkintopakoista viime pelin osalta ja sitten ennakkotilauksesta saadut 2 isoa pakettia. Artermi Panarin 88ovr sieltä napsahti, kelpaa!
Muutenkin tuli Stepania ja pari muutakin sellaista 86ovr pelaajaa, joten todella hyvä pohja heti alkuun. Jonkun verran pelaillut ja joitain kortteja myynyt, niin jonkin verran oli yön aikana tullut kolikoitakin tilille.
Siellä on muuten marketissa aika halvat hinnat pelaajilla. Moni 86ovr pelaaja lähtee reilulla tonnilla, joten suosittelen kaikkia ottamaan sieltä niitä peruspilareita jengiin nyt vielä kun ovat noinkin halvalla. Itse olen varmaan kymmenen 86ovr ostanut jengiin jo jollain max. 1500 coinsin kappalehinnalla.
Vaikea toki sanoa millainen trendi on hinnoissa kunhan peli julkaistaan ja alkaa massoja ilmestyä pelaamaan. Nyt kun kokoelmistakaan ei saa periaatteessa mitään pakkoja, vaan voit vain tietyn heron saada niin voi olla että on matalammat hinnat noilla ylempää keskiluokkaa olevilla pelaajilla tänä vuonna, mutta sen aika näyttää.

85ovr taitaa olla huonoin pelaajani tällä hetkellä, joten pohja on kunnossa. Pitää vielä kun peliaikaa riittää, niin tutkia markettia että jos löytyisi lisää hyviä hakuja.

Kaipaisin kyllä tuohon synergiaan ainakin sen, että pelaajan pitäisi olla omalla pelipaikallaan. Puolustajan laittaminen hyökkäykseen ei "rankaise" millään tavalla, joka vaan tuntuu tosi tyhmältä. Itse yleensä vielä pidän pelaajia omilla pelipaikoillaan enkä edes lähde hyökkääjien oikeita pelipaikkoja vaihtelemaan. Jotenkin vaan näyttää tyhmältä valikoissa, jos vaikka KH on laidassa. Tämä tietty omaa fiksaatiotani, mutta kuten sanoin niin edes jonkinlaista rangaistusta tai blokkia siihen ettei aivan tyhmiä viritelmiä voi tehdä.

Pakko sanoa että tavallaan ihan kiva juttu tuo Heron saaminen, kun kerää tietyn joukkueen mutta tyhmät nuo herojen overallit. Joku Andrew Brunette ja Scott Mellanby 94ovr, OK! Toki onhan siinä aika iso vaiva kerätä pelaajat ja keräilykortit vaadittaviin määriin, mutta silti. Tyhmää myös, että enää et saa pakkoja joukkueiden keräilystä, joten esimerkiksi pronssi-tai hopeajoukkueiden kerääminen on käytännössä turhaa.
Tuskinpa tulee kovin montaa joukkuettakaan kerättyä, kun ei nuo Herot jotenkin säväytä. Ennemmin ottaisin sen vaikka 10 palkintopakkaa ja luotan tuuriini, kuin että tiedän saavani jonkun näistä Heroista jotka eivät edes mitään kunnon superstara legendoja pääosin ole.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei vaikuta. Ei haittaa vaikka laittaisit pakin hyökkääjäksi tai toisinpäin. Tästä on jonkun verran Rammer ja crew ennakoissa huudellut että pelaajia saa sinksata ihan vapaasti ainoa lisä mitä saat on synergia bonukset.
Näin. Itse esim. laitoin Kungenin hyökkääjäksi ja Marleaun pakiksi betassa. Hyvin toimi kaikinpuolin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Näin. Itse esim. laitoin Kungenin hyökkääjäksi ja Marleaun pakiksi betassa. Hyvin toimi kaikinpuolin.

Menisi itseltä vähän maku laittaa hyökkääjää pakiksi muuta kuin ylivoimilla. Näitä kyllä näkyi melko paljon. Hienoa kuulla kuitenkin että on myöskin pelipaikkojen vaihtaminen mahdollista. Tosin siinäkin pitäisi jokin raja olla että näkyisi otteissa. Esim. viiden pelaajan pelipaikkaa voisi vaihtaa ilman että vaikuttaisi. Menee homma vähän mauttomaksi, jos jengeillä alkaa olemaan Ovechkinit ja Bennit pakkiparina.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mulla ei peliä vielä ole, mutta en usko. Miksi löytyisi?
Pisti silmään että joskus Elitserienin kohdalla oli ne menneen kauden jengit eikä sen tulevan, eli joukkueet päivittyivät vuoden viiveellä.

Ainakin tuo Franchise mode näytti hienolta, joten sitä pelimuotoa pelaaville varmasti huippupeli.
En ole muutamaan vuoteen vaivautunut uutta NHL:lää ostamaan kun olen huomannut että ne parannukset on ollut omaan makuun aika marginaalisia. Kohtahan toi NHL 16 on halpa kuin saippua, joten tuumasin että sen vois sitten hankkia kun se on vika versio josta löytyy vielä Espoon Blues. Lähinnä toi Franchise mode oli se syy miksi mietin että ostaisko ton NHL 17. Mutta olen tässä pelannut 2k nba 16 Franchise ja My GM modea, joten jos on vastavaa tasoa niin sitten sen NHL 17 vois hankkia.
 

Thompson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Arsenal
Tässä olisi pari kysymystä teille, jotka olette peliä jo päässeet pelaamaan:

Joko se ihme animaatio (kun esim. syötät kiekon pakille siniviivalle, niin pelaaja tekee jonkun ihme liikkeen ja lähtee itsestään liikkumaan; eli lähtee luistelemaan johonkin suuntaan ja kiekko ja maila jäävät paikalleen ja vetää sen vasta jälkeenpäin mukaansa, toivottavasti tajusitte) on poistettu pelistä?

Mikä Radulovin kokonaisuus on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös