https://www.offgamers.com/game-card/consoles/playstation-network-card-us Itse ostin tuon 2x50$ bundle-promon, joka teki paypal-maksuineen sen 90e. Peli + 40 euron edestä pakkoja. Olen tyytyväinen.
Niin siis tässähän voi luoda joukkueen täysin. Saat suunitella peliasut, paidan, mailat, luistimet hanskat ja moken vehkeet + areenan lattiasta kattoon herkkuineen. Yksi suurimpia markkinointijuttuja millä EA peliä myy. Hauskaa oli kun itse Quebec City Lynxin tein.Voiko pelissä luoda omia joukkueita? Yhdessäkään "next-gen" pelissä ei ole pystynyt. PS3 Legacy Editionissa pystyy luomaan joukkueita ja siitä seuraavissa versioissa ei pysty.
Siinä tapauksessa pelaaja-synergiat on ihan turhia. Ei muuta kuin pelkkiä joukkue-synergian omaavia pelaajia jengiin ja kaikille hullut boostit. Ei mitään järkeä.. toivottavasti ei voi aktivoida kuin yhden varsinaisessa pelissä.
Pakko kysyä, pystyykö uuden tiimin nimeämään Nordiquesiksi ja löytyykö vanhaa kunnon Nordiques-logoa vaihtoehdoista? Olisi hemmetin hienoa pelata Quebec Nordiquesilla.Niin siis tässähän voi luoda joukkueen täysin. Saat suunitella peliasut, paidan, mailat, luistimet hanskat ja moken vehkeet + areenan lattiasta kattoon herkkuineen. Yksi suurimpia markkinointijuttuja millä EA peliä myy. Hauskaa oli kun itse Quebec City Lynxin tein.
Kyllä pystyy, logosta en tiedä tosin. Ainakin HUT:ssa on vanhat pelipaidat Quebecille.Pakko kysyä, pystyykö uuden tiimin nimeämään Nordiquesiksi ja löytyykö vanhaa kunnon Nordiques-logoa vaihtoehdoista? Olisi hemmetin hienoa pelata Quebec Nordiquesilla.
Kuulostaa hienolta!Niin siis tässähän voi luoda joukkueen täysin. Saat suunitella peliasut, paidan, mailat, luistimet hanskat ja moken vehkeet + areenan lattiasta kattoon herkkuineen. Yksi suurimpia markkinointijuttuja millä EA peliä myy. Hauskaa oli kun itse Quebec City Lynxin tein.
@Lavis Eipä tietoa onko joukkkueentekorajoja. Pelissä on World Cup ymmärtääkseni ainoa maajoukkueturnauksen vaihtoehto.
En usko että pystyy ja en kyllä nää mitään syytä että miksi pitäisi pystyä.Pystyykö maajoukkueita korvaamaan world cupissa, esim liigajoukkueilla? änärijoukkueilla? millään?
En usko että pystyy ja en kyllä nää mitään syytä että miksi pitäisi pystyä.
@Kuntz Pelaajien kehitys on ainakin asteikoilla täysin sama. Yksittäisarvoja en ehtinyt katsomaan ennen kellon loppumista 10h peliajasta, mutta eiköhän ne yksittäisarvot edelleen yhtä EA:maisesti kehity.