NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 636
  • 2 128

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hehheh. Eihän tässä taas ole mitään järkeä. EA:lla on ihan järkyttävä halu ottaa aina se täysin jyrän alla oleva joukkue mukaan peliin. Tänä aamuna siis kaksi peliä ja molemmat täysin samalla kaavalla. Menin kummassakin 2-0 johtoon, kun tekemällä tehdenmaalit tein, kuten yleensä joudun tekemään. Erittäin harvoin saan mitään lahjamaaleja tai jos saan, niin sitten täysin merkityksettömiä sellaisia. Vastustaja sen sijaan pääsee liian usein mukaan peliin ensimmäisestä maalipaikastaan, joka yleensä tulee vielä jonkun kimmokkeen kautta. Hävisin tuon ekan pelin 5-4 ja ehkä yhtä lukuunottamatta jokainen vastustajan maali oli sellainen, että en ikinä tekisi/saisi. En minä voi sutia rannetta jostain siniseltä ilman maskia tai sutia roskakiekkoja sinne tänne ja kiekko ilmestyy takatolpalla olevan pelaajan lapaan. Vastaavasti vastustajan maalivahti ottaa tarvittaessa ne voittoon riittävät kovat kopit. Tuon pelin jälkeen Tuukka Rask lähti myyntiin. Bishop hoitaa tonttinsa sentään suhteellisen tasaisesti, vaikka helppoja menee sillekin, mutta Rask on ihan täysi katastrofi.

En ymmärrä miten on mahdollista, että en itse saa yhtään rebound maalia tai yhden 20 pelissä ja joka pelissä otan niitä kyllä omiin, vaikka vien vedot aivan selvästi ja ammun pakin paikalta myös matalia.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Joka vuosihan ne samat käyttäjät valittaa asiasta niin täällä kuin kfinissäkin.
Tiedä onko mitään momentumia tai jotain, mut just äsken voitin heittämällä jäbän 4 divarissa, jolla oli huonoin pelaaja 89 Hall, kaikki muut +90, eikä ollu ainakaan edellisten pelien mukaan mikään lapanen... Sit seuraava peli jäbää vastaan, jolla paras pelaaja oli Jagr ja mun ukot ei osannu tehdä mitään... Oma jengi on 83-88 + Amonte, kun Chicagon miehiä ollaan...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tiedä onko mitään momentumia tai jotain, mut just äsken voitin heittämällä jäbän 4 divarissa, jolla oli huonoin pelaaja 89 Hall, kaikki muut +90, eikä ollu ainakaan edellisten pelien mukaan mikään lapanen... Sit seuraava peli jäbää vastaan, jolla paras pelaaja oli Jagr ja mun ukot ei osannu tehdä mitään... Oma jengi on 83-88 + Amonte, kun Chicagon miehiä ollaan...

Itse ainakin toivon tähtijengejä vastaan koska tuntuu niitä vastaan onnistuvan itsellä kaikki. Samantasoisia jengejä vastaan joutuu jo pelaamaan.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Tiedä onko mitään momentumia tai jotain, mut just äsken voitin heittämällä jäbän 4 divarissa, jolla oli huonoin pelaaja 89 Hall, kaikki muut +90, eikä ollu ainakaan edellisten pelien mukaan mikään lapanen... Sit seuraava peli jäbää vastaan, jolla paras pelaaja oli Jagr ja mun ukot ei osannu tehdä mitään... Oma jengi on 83-88 + Amonte, kun Chicagon miehiä ollaan...
Varmasti tulee pelejä millon vastustajan maalivahti on maaginen ja omaan päätyyn menee kaikki vedot + ukot tuntuu hitaimmilta jne mutta mun mielestä se on turhinta valittamista mitä näillä änäri palstoilla on. Jokaiselle tulee välillä noita pelejä ja tuleehan niitä myös oikeassa elämässäkin mutta näissä peleissä juuri erottuu hyvät ja huippupelaajat. Hyvällä pelaajalla menee keskittyminen / motivaatio pelata jos vastustaja tekee pari helppoa maalia ja vastustajan veska ottaa huipputorjuntoja jatkuvasti kun taas huippupelaaja tekee tarvittaessa vaikka vikalla minuutilla sen 3 maalia millä voittaa pelin. Usein itselläkin on pelejä missä mulla on hyökkäysalue aikaa noin 10min / vaarallisia maalintekopaikkoja noin 20 & vastustajalla 2min hyökkäsalue aikaa / noin 4-6 vetoa joista 3 on mennyt maalii siniviivalta ilman maskia jne. Noi matsit yleensä voittaa aina kunhan ei turhaudu ja jatkaa keskittymistä niin yleensä 3.erän lopussa viimestään alkaa tulemaan maaleja.
 
Kohtuullisen raskasta alkaa olee näiden sopimuskorttien kans värkkääminen. Miksi ihmeessä tähän ei voi olla jotain pikanäppäintä, ettei joka kerta tarvitsisi näitä yksitellen plärätä.

Muutaman hankinnan olen viime aikoina tehnyt. Pakkoja ei oikeen jaksa enää ostella. Varsinkaan coinseja niihin ei kannata käyttää. Tosin Kessel sieltä taisi pompsahtaa tässä joku aika sitten ja eilen huomasin, että kaveria myydään semmoisella +30ke. Joukkue näyttää tältä:

Kessel-Thornton-Bödker
Sharp-Stastny-Oshie
Brassard-Koivu-Spezza
O'Reilly-J.Staal-Stone

Chara-Weber
Edler-Ristolainen
Daley-Myers

Jones
Halak

Olisiko ehdotuksia kenet mokken tuohon ostaisi Halakin tilalle? Varlamov tupsahti faceoffkeräilykorttisetistä, mutta hänen saldokseen jäi kaksi peliä, jonka toisen hävisin ja toisen voitin Varlamovista huolimatta.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Varmasti tulee pelejä millon vastustajan maalivahti on maaginen ja omaan päätyyn menee kaikki vedot + ukot tuntuu hitaimmilta jne mutta mun mielestä se on turhinta valittamista mitä näillä änäri palstoilla on. Jokaiselle tulee välillä noita pelejä ja tuleehan niitä myös oikeassa elämässäkin mutta näissä peleissä juuri erottuu hyvät ja huippupelaajat. Hyvällä pelaajalla menee keskittyminen / motivaatio pelata jos vastustaja tekee pari helppoa maalia ja vastustajan veska ottaa huipputorjuntoja jatkuvasti kun taas huippupelaaja tekee tarvittaessa vaikka vikalla minuutilla sen 3 maalia millä voittaa pelin. Usein itselläkin on pelejä missä mulla on hyökkäysalue aikaa noin 10min / vaarallisia maalintekopaikkoja noin 20 & vastustajalla 2min hyökkäsalue aikaa / noin 4-6 vetoa joista 3 on mennyt maalii siniviivalta ilman maskia jne. Noi matsit yleensä voittaa aina kunhan ei turhaudu ja jatkaa keskittymistä niin yleensä 3.erän lopussa viimestään alkaa tulemaan maaleja.

Itse voin vakuuttaa etten koskaan saa tuota ns. heikomman pelaajan etua, mutta voin sanoa että kyllä se juuri näin on. Itse voit vaikuttaa todella paljon pelin lopputulokseen tuosta "momentumista" riippumatta, mutta jos vastaan tulee oikeasti hyvä pelaaja, niin ei siinä kyllä tee mitää yhtään mitään. Viimeiset kymmenen peliä taisteltu tuulimyllyjä vastaan, kun ei juuri ole kiekot pomppineet paria peliä lukuun ottamatta, kun vastaan tuli lopulta pari oikeasti hyvää pelaajaa niin ei tässä ole mitään järkeä. Sen takia kai porukka valittaa, kun kai tästä nyt haluaisi nauttia sen tunnin mitä tähän illasta käyttää. Ei se paljon auta että 3. erän lopussa saa vähän apuja, kun pelaat 2,5 erää tervassa ja vastustajan "Disney on Ice" pyörii kulmissa tuon kriittisen 5 minuuttia pelin lopusta. Tätä kun osaa joku muukin pelata ja itse osaan tuon matsin lopun kyllä yleensä hoitaa, niin ettei vastustaja pääse paikoille, jos itse olen johdossa.

Nautinto on aika kaukana, kun omat eivät ota vieressä pyörivää kiekko, jokaisesta ruuhkasta kaveri tulee kiekon kanssa ja omat pakit säntäilee aivan järjen vastaisesti. Noita jokaista asiaa pystyy tietyillä kikoilla jonkin verran kompensoimaan ja tuon "momentumin" kanssa voi vähän temppuilla. Olisi vain mukavaa kun ne oman joukkueen pelaajat liikkuisivat niihin vapaisin tiloihin ja ottaisivat syöttöjä haltuun, jos koneen "syöttöavustin" ei puske sit syöttöä johonkin ruuhkaan. Pääosa pelistä on kuitenkin muutakin kuin kolmannen erän loppua ja tämä on ainoa jääkiekkopeli markkinoilla. Eipä tässä oikein voi muuta kuin purkaa höyryjä välillä, koska toinen vaihtoehto on ettei pelaa mitään.

Toisekseen moodin nimi on Hockey Ultimate Team, niin kai sitä toivoisi että jos kolme pakkia on overalliltaan yli 93 niin ne olisivat edes hitusen parempia kuin kaverin 87-86 puolustajat tai että Adam Graves tekisi edes jotain paremmin kuin vastustajan paras pelaaja TJ Oshie. Eihän tässä ole mitään järkeä ja sen takia kai tässä purnataan. Itse ainakin haluaisin tasaisia pelejä, joissa se kontrolli on omissa käsissä. Tästä versiosta kun on pääosin karsittu aivan ilmiselvimmät "glitchit", niin tässä voi jo aika reilulla tavalla mitata paremmuutta, jos kuminauha taustalla ei tulisi väliin häiritsemään.

Semmoiset keinotekoiset "kuumat" ja "kylmät" slumpit voisi säästää noihin kausimoodeihin. Tässä ei ole mitään järkeä siinä, että pelaat jatkuvasti painotetuilla nopilla. Näitä on helppo huudella, kun pelataan sillä "ei omaa rahaa kiinni" -tiimillä, jonka kanssa näissä tasoituksissa on edes jotain järkeä. Itse olen sen verran tyhmä, että rahaa laitan että saan noita vanhoja omia suosikkeja joilla pelata ja nautin tästä EA:n "momentum enginestä".
 

HokiHero

Jäsen
Kyllähän sitä itsekin on täällä kitissyt noista coldstreakeistä, mutta kyllä kun äsken katsoi yhden taitavan kaverin tilastoja 51-1-2 on se vaan pakko hyväksyä, että useammin sitä pitäisi peiliin katsoa koska varmasti noita tulee jokaiselle, osa vain tuntuu hoitavan nuo nihkeät pelit paljon paremmin. Mielenkiintoisena seikkana sanottakoon, että frendillä ei ole yhtäkään yli 86ovr pelaajaa. Ykköshyökkääjänä toimii Doan ja pakkina Garrison.

Siihen en osaa ottaa kantaa voiko tiimi olla liian hyvä, koska itselläni ei koskaan ole ollut oikeasti kovaa jengiä ja tälläkin hetkellä nelosessa skrinnaa Clutterbuck - Beagle - Reaves ja Nash on paras hyökkääjä, mutta onhan sen itsekin nähnyt ettei vastustajien Stamkosit ja Malkinit juuri koskaan varsinaisesti kiidä noiden omien rouhijoiden ohi, vaikka statsit ovat aivan eri luokkaa.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Kyllähän sitä itsekin on täällä kitissyt noista coldstreakeistä, mutta kyllä kun äsken katsoi yhden taitavan kaverin tilastoja 51-1-2 on se vaan pakko hyväksyä, että useammin sitä pitäisi peiliin katsoa koska varmasti noita tulee jokaiselle, osa vain tuntuu hoitavan nuo nihkeät pelit paljon paremmin. Mielenkiintoisena seikkana sanottakoon, että frendillä ei ole yhtäkään yli 86ovr pelaajaa. Ykköshyökkääjänä toimii Doan ja pakkina Garrison.

Siihen en osaa ottaa kantaa voiko tiimi olla liian hyvä, koska itselläni ei koskaan ole ollut oikeasti kovaa jengiä ja tälläkin hetkellä nelosessa skrinnaa Clutterbuck - Beagle - Reaves ja Nash on paras hyökkääjä, mutta onhan sen itsekin nähnyt ettei vastustajien Stamkosit ja Malkinit juuri koskaan varsinaisesti kiidä noiden omien rouhijoiden ohi, vaikka statsit ovat aivan eri luokkaa.
Juurikin näin, ja harvemmin tuommoisia tuskasia pelejä tulee ns kovia pelaajia vastaan. Yleensä noita vaikeita pelejä tulee silloin kun vastustaja on surkea ja silloin ainakin omasta mielestä on ihan sama onko vastustajan joukkue täynnä alle 86ovr jamppoja vai yli 90ovr ukkoja. Terveisin 52-0-0 :)
 
Juurikin näin, ja harvemmin tuommoisia tuskasia pelejä tulee ns kovia pelaajia vastaan. Yleensä noita vaikeita pelejä tulee silloin kun vastustaja on surkea ja silloin ainakin omasta mielestä on ihan sama onko vastustajan joukkue täynnä alle 86ovr jamppoja vai yli 90ovr ukkoja. Terveisin 52-0-0 :)
Jos nuo on oikeasti sun statsit, niin pistä yyveetä. Pakko ottaa matsi.

-------

Vittu terve! Sain siitä yhdestä faceoff setin (1xFOkeräilykortti+2xkultakortti) palkintopakasta Bobby Hullin(92ovr). En tienny että pakoista on edes mahdollista saada legendoja. Tai yli 87 overallin pelaajia. :D
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Näitä on helppo huudella, kun pelataan sillä "ei omaa rahaa kiinni" -tiimillä, jonka kanssa näissä tasoituksissa on edes jotain järkeä. Itse olen sen verran tyhmä, että rahaa laitan että saan noita vanhoja omia suosikkeja joilla pelata ja nautin tästä EA:n "momentum enginestä".
En mä näe tuossa rahan kiinni laittamisessa mitään typerää. Itsellä ei nyt tänävuonna ole varaa laittaa juurikaan rahaa kiinni ja jos olisi niin LaFontaine ja MacInnis luistelisivat jo joukkueessa.
Toiset painaa satoja euroja kuussa kurkusta alas, toiset tupruttelee saturaisen kaksi savuna ilmaan. Jos joku haluaa viihdyrrää itseään ostamalla hut pakkoja niin antaa mennä vaan.

Nyt sain eilen ostettua milestone Lindrosin. 140k maksoi keräilykortit, mun mielestä ihan ok hinta 93 overall pelaajasta.
Mahtaako tuolla golden faceoff kortilla tulla muuta käyttöä kun Patrick Royn milestonekorttiin käyttö.

Alunperin oli tarkoitus säästää kaikki paukut tonne movemberiin, mutta kun kerran Lindros oli hankittavissa niin pakko oli.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Jos nuo on oikeasti sun statsit, niin pistä yyveetä. Pakko ottaa matsi.
Tottahan nuo statsit ovat, eikä mitenkään vahingossa tai millään glitcheillä hankittu. Pari kertaa tuli tuossa Jatkiksen HUT-turnauksessa Grannya vastaan pelattua ja eihän siinä paljon palaa meikäläisellä ollut vaikka Grannyllä oli kasassa ihan kakkosluokan tiimi minun supertähtiä vastaan. Ylpeä kuitenkin olen että toisessa pelissä pääsin jatkoajalle maalin päähän voitosta, ja toisen erän jälkeen olin vielä johdossa :) Ehdottomasti minun kovin saavutus tämän vuoden änärissä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
JVR-Giroux-Radulov
Neely-MS Lindros-Okposo
Granlund-Koivu-E.Kane
Couturier-Hanzal-Gallacher

Weber-Kronwall
Vlasic-Gostisbehere
Ristolainen-Seabrook

Luongo
Lehner


Radulovin ja Okposon tilalle pitäisi saada jotkut muut. Budjetti n.50k
Ja legenda Joseph kiinnostaisi maalille.

Mites toi Gaborikin erikoiskortti.

Kurrihan se ykkösvaihtoehto olisi, mutta ei pinkka riitä tällähetkellä.

Ohjaimen taakse pitäisi myös saada vähän parempi pelaaja.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nyt sain eilen ostettua milestone Lindrosin. 140k maksoi keräilykortit, mun mielestä ihan ok hinta 93 overall pelaajasta.
Kerro kokemuksia miten lähtee Lindrosin kanssa peli sujumaan. Itsekin harkitsen tuota ykkössentteriksi, tämänhetkinen Toews ei jotenkin maistu, vaikuttaa ihan sukalta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Pari peliä pelannut ja yllättävän ketterältä vaikutti. Tosin keskittyminen pelaamiseen oli mitä oli kun vaimo viikkasi pyykkiä ja höpötti vieressä.
Sain kuin sainkin raavittua coinsit ja Kurrin 97k hintaan. Laitetaan se Lindrosin kaveriksi ja katsotaan miten lähtee.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Ja legenda Joseph kiinnostaisi maalille.
Aiemminkin sanonut täällä, mutta en suosittele. Tähän mennessä ylivoimaisesti huonoin maalivahti mitä olen HUT:ssa käyttänyt. Päästettyjen maalien keskiarvo kuuteen peliin oli yli kuusi, ja siinä vaiheessa hankittiin pelin paras maalivahti Bishop takaisin tolppien väliin. Joseph on silti minun kakkosmaalivahti hyvien synergioidensa takia.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Aiemminkin sanonut täällä, mutta en suosittele. Tähän mennessä ylivoimaisesti huonoin maalivahti mitä olen HUT:ssa käyttänyt. Päästettyjen maalien keskiarvo kuuteen peliin oli yli kuusi, ja siinä vaiheessa hankittiin pelin paras maalivahti Bishop takaisin tolppien väliin. Joseph on silti minun kakkosmaalivahti hyvien synergioidensa takia.

Joseph pelasi ekat kymmenen peliä itsellä yli 90% varmuudella. Sen jälkeen on imenyt aika lahjakkaasti ottelusta toiseen. Pelit päättyvät tyyliin lukemiin 8-5. Alkaa jo vähän enemmän haastettakin olemaan nelosdivarissa vaikkakaan ei nyt kuitenkaan mitään ylitsepääsemättömiä vastustajia ole tullut. Statsit 33-2-1 tällä hetkellä. Joukkue näyttää tältä:

Linden-Koivu-Palat
TOTWPouliot-Kadri-Sharp
Perron-J.Staal-Boedker
Fisher-Hanzal-Johansson

Byfuglien-Leddy
Vatanen-J.Johnson
E.Johnson-Martin

Joseph maalissa.

Kolikoita ja legendoja olisi toisilla tilillä roimasti mutta näillä nyt mennään kun tulosta vielä tulee. 15k pakkoja tulee ostettua aina kun saa kerättyä coinsit kasaan ja pakoista tulevilla vahvistettu joukkuetta. Vajaa kentällinen siirretty pelureita toisilta tileiltä tai ostettu marketista täsmävahvistuksina TW kemiaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenkohan mä kerännyt jonkun EA:n rakkauden ikuisesti?
Tarkoitan sitä, että voitan pelit käytännössä aina, ihan sama mitä kenttätapahtumat kertoo. Toki siis pidän itseäni keskiarvoa selvästi parempana pelaajana ja hallitsen suurinta osaa peleistä, mutta välillä tulee silti niitä pelaajia vastaan, jotka on oikeasti niskan päällä kaikessa, mutta niin vain revin aina voitot niistäkin.

Perustan pelin tiukkaan puolustamiseen ja vetojen blokkaamiseen. Usein voitan pelit kovia pelaajia vastaan juuri tyyliin 2-1 eli tiukkaa vääntöä on, mutta vaikka vastustaja menisi alussa johtoon ja veisi peliä, niin on sen verran itsevarma että tietää, että kyllä täältä vielä tullaan. Enkä edes puolusta mitään pelkkää kilpikonnaa vaan välillä lähden tyhmästi pakilla hakemaan isoa pommia vastapalloon ja jos missaan, niin luotan siihen, että kerkeän ottamaan toisen pelaajan ja hoitamaan tilanteen. Myönnän myös "raiskaavani" pokecheckiä urakalla, mutta suht fiksusti ilman liikoja jäähyjä. En myöskään pyöri kulmissa juuri ollenkaan suojausnappia hinkaten vaan peli on enemmän sellaista run and gun-vastahyökkäämistä, jossa tilanteet päättyvät nopeaan laukaisuun tai onetimeriin.

Mutta joo, jos häviät ja mietit, että miten vitussa tämä päättyi näin vaikka olit paljon parempi kaikilla osa-alueilla, niin se olin luultavasti minä vastassa.

Pakoissa ei sitten sitä "rakkautta" ole kyllä näkynyt. Panarinin sain ensimmäisestä pakasta ja Bishopin jostain muusta. Siinä kovimmat vedot ja loput olleet tasoa Brendan Gallagher a'la 900 coinsia kaupassa. JEE!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itelllä nyt 1 divarissa 13 ottelun voittoputki. Muutama ihan hyvä hankinta ja astetta enemmän rauhottanut peliä, eli noudattanut omaa ohjettani, jota HIFK:n pelaamisestakin olen kritisoinut. Tällä pelin hidastamisella olen minimoinut sen, että AI pääsee liikaa vaikuttamaan peliin. Asetuksista muutin taktiikaksi hyökkäyspaine varmistelu. Tällä sain aikaiseksi sen, että koko viisikko lähtee kimpassa alhaalta hakemaan vauhtia, eikä hyökkääjät painele vastustajan siniselle seisomaan. Helvetisti syöttelen hyökkäyksiin lähdössä alaspäin ja saan sillä vastustajan viisikon hajalle. Mikäli sininen tukossa, niin palautan omiin pakeille. En siis ajanpeluu tarkoituksessa, vaan pitääkseni kiekon itselläni ja vastustajan turhautuneena. Teen tätä vaikak olisin tappiolla. Vastustaja välillä turhautuu niin, että alkaa ottamaan typeriä jäähyjä.

Edelleen 88 pelaaja joukkueeni paras, mutta esim. Jeff Carter ja Max Pacioretty tuoneet sellaista fyysistä preesenssiä myös hyökkäykseen, eli pystyy voitamaan kiekkoja päädyssä ja myös suojaamaan.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aavistuksen pistää vituttamaan toi hut. Joka päivä käyny vähintään kerran että sais noi bonukset ni silti eilen ku menin käymään hutissa ni kappas, tippunu takasin lähtöön noi päiväbonukset. Eipä se ois kiinnostanukkaan saada sitä reilua tonnia per päivä. Muutenkin kyllä menny mun mielestä vaan huonompaan suuntaan toi hut vuosi vuodelta.

Seuraava änäri jää kyllä ostamatta jos ei selvää parannusta tuu.
 
Viimeisestä jostain kymmenestä pelistä yksi piste. Vähän menny maku koko hommasta, kun ei kertakaikkiaan mikään onnistu. Viimeksi tuli voitto kolmosdivarin ekasta pelistä.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Viimeisestä jostain kymmenestä pelistä yksi piste. Vähän menny maku koko hommasta, kun ei kertakaikkiaan mikään onnistu. Viimeksi tuli voitto kolmosdivarin ekasta pelistä.
Pelaajia vaan myyntiin ja uusia ukkoja tilalle. Usein auttaa tollasiin vaikeisiin jaksoihin kun uudistaa joukkuetta rajusti ja lähtee uudella tiimillä puhtaalta pöydältä.
 
Pelaajia vaan myyntiin ja uusia ukkoja tilalle. Usein auttaa tollasiin vaikeisiin jaksoihin kun uudistaa joukkuetta rajusti ja lähtee uudella tiimillä puhtaalta pöydältä.
Yhden pelaan vielä ja Bishopin laitan poppareille. Ei mitään käyttöä. Lisäksi taidan muokata TT -synergian takaisin, kun ei tuota B:tä pääse edes käyttämään. Jos ei napostele, niin sitten joutunee antamaan kaikille potkut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
HUTin pelaaminen käytännössä loppunut mulla. Se kokoelmien kerääminen oli iso osa miksi tuota pelimuotoa pelasin. En tiedä tarpeeksi NHL:stä, että osaisin marketista ostaa itselleni mieluisia pelaajia. Kokoelmista sain palkintopakkoja ja uusia mielenkiintoisia pelaajia - esim. Yandle ja W.Clark oli mulle sellasia helmiä joita en oikeastaan edes tiennyt ennemmin.

Sääli. Koko änärin pelaaminen vähentynyt huomattavasti. Ei ole oikeastaan toivoakaan että nyt voisi saada edes 90ovr pelaajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös