Joka vuosihan ne samat käyttäjät valittaa asiasta niin täällä kuin kfinissäkin.Sulla tuntuu tulevan harvinaisen paljon tuota momentiumia/ice tilttiä vastaan.
Tiedä onko mitään momentumia tai jotain, mut just äsken voitin heittämällä jäbän 4 divarissa, jolla oli huonoin pelaaja 89 Hall, kaikki muut +90, eikä ollu ainakaan edellisten pelien mukaan mikään lapanen... Sit seuraava peli jäbää vastaan, jolla paras pelaaja oli Jagr ja mun ukot ei osannu tehdä mitään... Oma jengi on 83-88 + Amonte, kun Chicagon miehiä ollaan...Joka vuosihan ne samat käyttäjät valittaa asiasta niin täällä kuin kfinissäkin.
Tiedä onko mitään momentumia tai jotain, mut just äsken voitin heittämällä jäbän 4 divarissa, jolla oli huonoin pelaaja 89 Hall, kaikki muut +90, eikä ollu ainakaan edellisten pelien mukaan mikään lapanen... Sit seuraava peli jäbää vastaan, jolla paras pelaaja oli Jagr ja mun ukot ei osannu tehdä mitään... Oma jengi on 83-88 + Amonte, kun Chicagon miehiä ollaan...
Varmasti tulee pelejä millon vastustajan maalivahti on maaginen ja omaan päätyyn menee kaikki vedot + ukot tuntuu hitaimmilta jne mutta mun mielestä se on turhinta valittamista mitä näillä änäri palstoilla on. Jokaiselle tulee välillä noita pelejä ja tuleehan niitä myös oikeassa elämässäkin mutta näissä peleissä juuri erottuu hyvät ja huippupelaajat. Hyvällä pelaajalla menee keskittyminen / motivaatio pelata jos vastustaja tekee pari helppoa maalia ja vastustajan veska ottaa huipputorjuntoja jatkuvasti kun taas huippupelaaja tekee tarvittaessa vaikka vikalla minuutilla sen 3 maalia millä voittaa pelin. Usein itselläkin on pelejä missä mulla on hyökkäysalue aikaa noin 10min / vaarallisia maalintekopaikkoja noin 20 & vastustajalla 2min hyökkäsalue aikaa / noin 4-6 vetoa joista 3 on mennyt maalii siniviivalta ilman maskia jne. Noi matsit yleensä voittaa aina kunhan ei turhaudu ja jatkaa keskittymistä niin yleensä 3.erän lopussa viimestään alkaa tulemaan maaleja.Tiedä onko mitään momentumia tai jotain, mut just äsken voitin heittämällä jäbän 4 divarissa, jolla oli huonoin pelaaja 89 Hall, kaikki muut +90, eikä ollu ainakaan edellisten pelien mukaan mikään lapanen... Sit seuraava peli jäbää vastaan, jolla paras pelaaja oli Jagr ja mun ukot ei osannu tehdä mitään... Oma jengi on 83-88 + Amonte, kun Chicagon miehiä ollaan...
Varmasti tulee pelejä millon vastustajan maalivahti on maaginen ja omaan päätyyn menee kaikki vedot + ukot tuntuu hitaimmilta jne mutta mun mielestä se on turhinta valittamista mitä näillä änäri palstoilla on. Jokaiselle tulee välillä noita pelejä ja tuleehan niitä myös oikeassa elämässäkin mutta näissä peleissä juuri erottuu hyvät ja huippupelaajat. Hyvällä pelaajalla menee keskittyminen / motivaatio pelata jos vastustaja tekee pari helppoa maalia ja vastustajan veska ottaa huipputorjuntoja jatkuvasti kun taas huippupelaaja tekee tarvittaessa vaikka vikalla minuutilla sen 3 maalia millä voittaa pelin. Usein itselläkin on pelejä missä mulla on hyökkäysalue aikaa noin 10min / vaarallisia maalintekopaikkoja noin 20 & vastustajalla 2min hyökkäsalue aikaa / noin 4-6 vetoa joista 3 on mennyt maalii siniviivalta ilman maskia jne. Noi matsit yleensä voittaa aina kunhan ei turhaudu ja jatkaa keskittymistä niin yleensä 3.erän lopussa viimestään alkaa tulemaan maaleja.
Juurikin näin, ja harvemmin tuommoisia tuskasia pelejä tulee ns kovia pelaajia vastaan. Yleensä noita vaikeita pelejä tulee silloin kun vastustaja on surkea ja silloin ainakin omasta mielestä on ihan sama onko vastustajan joukkue täynnä alle 86ovr jamppoja vai yli 90ovr ukkoja. Terveisin 52-0-0 :)Kyllähän sitä itsekin on täällä kitissyt noista coldstreakeistä, mutta kyllä kun äsken katsoi yhden taitavan kaverin tilastoja 51-1-2 on se vaan pakko hyväksyä, että useammin sitä pitäisi peiliin katsoa koska varmasti noita tulee jokaiselle, osa vain tuntuu hoitavan nuo nihkeät pelit paljon paremmin. Mielenkiintoisena seikkana sanottakoon, että frendillä ei ole yhtäkään yli 86ovr pelaajaa. Ykköshyökkääjänä toimii Doan ja pakkina Garrison.
Siihen en osaa ottaa kantaa voiko tiimi olla liian hyvä, koska itselläni ei koskaan ole ollut oikeasti kovaa jengiä ja tälläkin hetkellä nelosessa skrinnaa Clutterbuck - Beagle - Reaves ja Nash on paras hyökkääjä, mutta onhan sen itsekin nähnyt ettei vastustajien Stamkosit ja Malkinit juuri koskaan varsinaisesti kiidä noiden omien rouhijoiden ohi, vaikka statsit ovat aivan eri luokkaa.
Jos nuo on oikeasti sun statsit, niin pistä yyveetä. Pakko ottaa matsi.Juurikin näin, ja harvemmin tuommoisia tuskasia pelejä tulee ns kovia pelaajia vastaan. Yleensä noita vaikeita pelejä tulee silloin kun vastustaja on surkea ja silloin ainakin omasta mielestä on ihan sama onko vastustajan joukkue täynnä alle 86ovr jamppoja vai yli 90ovr ukkoja. Terveisin 52-0-0 :)
En mä näe tuossa rahan kiinni laittamisessa mitään typerää. Itsellä ei nyt tänävuonna ole varaa laittaa juurikaan rahaa kiinni ja jos olisi niin LaFontaine ja MacInnis luistelisivat jo joukkueessa.Näitä on helppo huudella, kun pelataan sillä "ei omaa rahaa kiinni" -tiimillä, jonka kanssa näissä tasoituksissa on edes jotain järkeä. Itse olen sen verran tyhmä, että rahaa laitan että saan noita vanhoja omia suosikkeja joilla pelata ja nautin tästä EA:n "momentum enginestä".
Tottahan nuo statsit ovat, eikä mitenkään vahingossa tai millään glitcheillä hankittu. Pari kertaa tuli tuossa Jatkiksen HUT-turnauksessa Grannya vastaan pelattua ja eihän siinä paljon palaa meikäläisellä ollut vaikka Grannyllä oli kasassa ihan kakkosluokan tiimi minun supertähtiä vastaan. Ylpeä kuitenkin olen että toisessa pelissä pääsin jatkoajalle maalin päähän voitosta, ja toisen erän jälkeen olin vielä johdossa :) Ehdottomasti minun kovin saavutus tämän vuoden änärissä.Jos nuo on oikeasti sun statsit, niin pistä yyveetä. Pakko ottaa matsi.
Kerro kokemuksia miten lähtee Lindrosin kanssa peli sujumaan. Itsekin harkitsen tuota ykkössentteriksi, tämänhetkinen Toews ei jotenkin maistu, vaikuttaa ihan sukalta.Nyt sain eilen ostettua milestone Lindrosin. 140k maksoi keräilykortit, mun mielestä ihan ok hinta 93 overall pelaajasta.
Aiemminkin sanonut täällä, mutta en suosittele. Tähän mennessä ylivoimaisesti huonoin maalivahti mitä olen HUT:ssa käyttänyt. Päästettyjen maalien keskiarvo kuuteen peliin oli yli kuusi, ja siinä vaiheessa hankittiin pelin paras maalivahti Bishop takaisin tolppien väliin. Joseph on silti minun kakkosmaalivahti hyvien synergioidensa takia.Ja legenda Joseph kiinnostaisi maalille.
Aiemminkin sanonut täällä, mutta en suosittele. Tähän mennessä ylivoimaisesti huonoin maalivahti mitä olen HUT:ssa käyttänyt. Päästettyjen maalien keskiarvo kuuteen peliin oli yli kuusi, ja siinä vaiheessa hankittiin pelin paras maalivahti Bishop takaisin tolppien väliin. Joseph on silti minun kakkosmaalivahti hyvien synergioidensa takia.
Pelaajia vaan myyntiin ja uusia ukkoja tilalle. Usein auttaa tollasiin vaikeisiin jaksoihin kun uudistaa joukkuetta rajusti ja lähtee uudella tiimillä puhtaalta pöydältä.Viimeisestä jostain kymmenestä pelistä yksi piste. Vähän menny maku koko hommasta, kun ei kertakaikkiaan mikään onnistu. Viimeksi tuli voitto kolmosdivarin ekasta pelistä.
Yhden pelaan vielä ja Bishopin laitan poppareille. Ei mitään käyttöä. Lisäksi taidan muokata TT -synergian takaisin, kun ei tuota B:tä pääse edes käyttämään. Jos ei napostele, niin sitten joutunee antamaan kaikille potkut.Pelaajia vaan myyntiin ja uusia ukkoja tilalle. Usein auttaa tollasiin vaikeisiin jaksoihin kun uudistaa joukkuetta rajusti ja lähtee uudella tiimillä puhtaalta pöydältä.