NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 138
  • 2 128

Kafrom

Jäsen
Kopitar on noin muutenkin Hutissa sellainen väliinputoaja. Kyseessä sentteri, mutta omaa huonot aloitukset ja sitten taas on laituriksi aika hidas. Ja toki näitä aina löytyy jotka peluuttaa alle 85 aloitukset omaavia sentterinä tai hitaita kavereita laidassa ja homma toimii. Ja hyvä niin. Jokaisen omasta tiimistähän tässä on kyse. Mutta suurin osa hutin pelaajista haluaa hyvillä aloituksilla varustetun sentterin ja nopeat laiturit.
Kopitar on paras sentteri mitä olen ikinä käyttänyt HUT:ssa. Niin tämän kuin viimekin vuoden versiossa.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kopitar on paras sentteri mitä olen ikinä käyttänyt HUT:ssa. Niin tämän kuin viimekin vuoden versiossa.
Sama itsellä 15 ja 16 versioissa. Tänä vuonna Seguin vaikuttaa parhaalta, mutta huikea Anzekin on. Eikä mielestäni ole edes huono aloittamaan, 82 aloitukset ja ihan hyvällä prossalla napsii kiekot omille.

Ylemmissä divareissa tuntuu muutenkin olevan enemmän merkitystä sillä, että osaa sitomisaloitusten vastaliikkeet.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Huh huh... Tulipahan sankari vastaan PS4:llä 8.divarissa.

Voitin pelin 8-0 ja vastustaja tosiaan pääsi vetämään kohti maalia tasan 6 kertaa koko ottelussa.
6-0 tilanteen jälkeen sankari alkoi paukuttamaan vuorotellen pitkää ja vuorotellen kiekkoa katsomoon. Oikeestaan koko 3.erä meni allekirjoittaneella ajanpeluuksi ja pelin "loppumisen" varmistamiseen.

En saanut käyttäjää ylös varmuudella, mutta taisi olla "Venkkaa"

Aivan älytöntä touhua.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Jos haluaa tarkastella pelaajien arvoja jne / verratta pelaajia niin suosittelen käyttämään semmoista sivustoa kun hutplaza. Suosittelen vilkaisemaan ja kyseinen sivusto toimii myös Suomen kielellä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Hei, keräsin ensimmäisen Heron (Al MacInnis ja kaverina tuli tollanen Sankarikeräilykortti. Mitähän sillä mahtaa tehdä, sillä en ainakaan mistään seteistä löytänyt käyttöä.
 

zägä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, Kärpät
Hei, keräsin ensimmäisen Heron (Al MacInnis ja kaverina tuli tollanen Sankarikeräilykortti. Mitähän sillä mahtaa tehdä, sillä en ainakaan mistään seteistä löytänyt käyttöä.

Vissiin ei vielä ainakaan mitään, mutta joku oli EA:lta kysynyt niin kuulemma jotain hyötyä tulee tulevaisuudessa olemaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hei, keräsin ensimmäisen Heron (Al MacInnis ja kaverina tuli tollanen Sankarikeräilykortti. Mitähän sillä mahtaa tehdä, sillä en ainakaan mistään seteistä löytänyt käyttöä.
EA:lta (olikohan Agostini) sanoi suoraan, että ei voi kertoa mitään niistä, mutta että ne kannattaa aivan ehdottomasti pitää kokoelmissa.

Eli katsotaan mitä tulevan pitää.
 

Juzatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Philadelphia Flyers
Erittäin mielenkiintoinen tämä HUT todellakin on. Tuossa hetki sitten voitin ottelua putkeen, nousin kakkoseen, jossa voitin vielä ekat neljä. Tämän jälkeen aiemmin suht varman oloine Varlamov muuttui totaaliseksi seulaksi, eikä saa mitään panssarivaunua pienempää kiinni. Kiva katsella taululle, kun laukaukset edelleen isossa osassa pelejä voitan melko reilusti, mutta tukkaan 2-6 tyyliin. Kaveri vaan heittelee siniseltä ranteita sisään milloin erilaisilla kimmokkeilla, milloin molarin längistä (ilman maskia luonnollisesti) tai sitten jonku jo ohi menneen laukauksen joku vastustajan sankari saa vielä ohjattua sisään. Hieman meinaa sykkeet olla koholla, kun samalla toisessa päässä onetimer slotista päätyy lähes eleettömästi vastustajan veskarin hanskaan. Eikä tässä vielä kaikki, kaupan päälle kaverilla vaan tuntuu olevan joku magneetti pelaajiensa lavassa, kun yksikään pokecheck ei jää omille vaan vuoron perään jokainen tökkäys jää vastustajan lapaan ja taklauksistakin tuntuu kiekko jäävän poikkeuksetta vihulaisen haltuun. Ainiin ja unohtui mainita vielä se, että kaveri luistelee meikäläisen perässä runkaten R1 näppäintä jatkuvasti, mutta ootas, kun minä karvaan ja suoraan edestä kerran satun pokecheckiä painamaan, niin kaveri heittelee C. Ronaldomaiset sambat ja mun ukot jäähylle.

Puuh, toivottavasti tippuisin pian johonki alasarjoihin, kun eipä näytä mulla taidot riittävän.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Laitetaas oma joukkue (Junttapurit) tänne, jolla nousin tänään nelosdivariin:

1. ketju: Bobby Ryan - Logan Couture - Mike Hoffman

Shayne Gostisbehere - Zdeno Chara

2. ketju: Tyler Toffoli - Charlie Coyle - Alexander Radulov

Mike Green - T. J Brodie

3. ketju: Brandon Saad - Travis Zajac - Mikkel Boedker

Matt Niskanen - Marc Staal

4. ketju: Boone Jenner - Jordan Staal - Joel Ward

Maalivahdit:

Robin Lehner
Jimmy Howard

Saas nähdä, että miten tulee tällä joukkueella pärjättyä nelosdivarissa. Tarkoituksena olisi saada ainakin ykkösketjuun huippuluokan keskushyökkääjä. Puolustukseen kaipaisi kanssa huippupuolustajan. Maalivahtikaksikkoon olen ollut tyytyväinen Melko puolustavalla pelitavalla pelaan yrittäen pitää vastustajan parhailta maalipaikoilta (maalin edestä) poissa. Synergioista on tällä hetkellä päällä rajut ranteet ja hieno harhauttaja.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tuli nyt sitten testauksen vuoksi koitettua pelata omaan tapaan keskimääräistä huonommalla jengillä ja paljon paremminhan se peli sujuu kun jengi ei ole täynnä +87 pelaajia. Synergioista ainoastaan TW päällä. Kenttäpelaajista Linden ja Byfuglien ovat ainoat +87 pelaajat. No tällä jengillä kaikki 17 ottelua voitettu. Starajengillä pelaaminen on pelkkää puuroa divarissa kuin divarissa.

Koivu, Leddy, Perron ja Palat vetää yli piste per peli tahtia. Luistelu ja ketteryys tuntuu kuin jokainen pelaaja olisi Gaudreau. Tähtijengissä äijät on ketteriä kuin kirjahylly. Puhumattakaan puolustamisesta ja maalivahtipelistä. Kuinka turhaa onkaan laittaa rahaa tähän peliin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tuli nyt sitten testauksen vuoksi koitettua pelata omaan tapaan keskimääräistä huonommalla jengillä ja paljon paremminhan se peli sujuu kun jengi ei ole täynnä +87 pelaajia. Synergioista ainoastaan TW päällä. Kenttäpelaajista Linden ja Byfuglien ovat ainoat +87 pelaajat. No tällä jengillä kaikki 17 ottelua voitettu. Starajengillä pelaaminen on pelkkää puuroa divarissa kuin divarissa.

Koivu, Leddy, Perron ja Palat vetää yli piste per peli tahtia. Luistelu ja ketteryys tuntuu kuin jokainen pelaaja olisi Gaudreau. Tähtijengissä äijät on ketteriä kuin kirjahylly. Puhumattakaan puolustamisesta ja maalivahtipelistä. Kuinka turhaa onkaan laittaa rahaa tähän peliin.
Täytyy melkeinpä itsekin koota noista täytepelaajista toinen rosteri ja yrittää saada tuo TW päälle.
 
Nyt pamahti korttionnea tännekin. Kahdesta isommasta kultapakasta Hedman ja Pacioretty. Hankin juuri näitä ennen Klingbergin, kun täällä joku suositteli.

Laitoin uudet kaverit rosteriin ja heti 7 pelin tappioputki alle. Hedman on ihan ok, Klingbergin kanssa ei ole oikein lähtenyt. Paciorettylle ei oikein löytynyt sopivaa roolia viime vuonna eikä tunnu löytyvän nytkään.

Harmi, kun keskikaistalle on pelkkiä kakkossenoja tarjolla. Kesler on loistava, muttei ykkössentterin tasoa. Backeskin vielä menee. Spezzan olen todennut turhaksi ja Monahan on vielä onnettomampi kuin NHL16:ssa. Kuvaavaa, että ennen Kesleriä Larkin oli pitkään ykkösketjussa.

Kiitetään nyt vielä jonkun Gaborik-vinkistä. Ollut aivan maaginen.

Ei auta kuin keräillä coinsseja ja odotella noita viikkopakkoja. Kokoelmien kerääminen ei nappaa nykymuodossaan yhtään.

Onko muuten tietoa, mitä tuolla Aloittaja-teemakortilla tekee?
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Onko muuten tietoa, mitä tuolla Aloittaja-teemakortilla tekee?

Setteihinhän ne menee. Kokeilin onneani, kun yhdellä tuollaisella saa kultaisen rare-pelaajan. Joku 85 hemmohan sieltä räpsähti. En ehtinyt nimeä lukea kun oli pikamyyty. 7000 coinsia ois voinut käyttää ehkä paremminkin. Ja onhan siellä houkuttelevia erikoiskortteja, mutta niihin tarvitaan läjä hiilikeräilykortteja ja muuta. Halvemmaksi tulee poistaa kyseinen kortti suoraan huutokaupasta. Ei mitään järkeä.

Oma peli lähti hetkeksi kulkemaan muutamilla muutoksilla, mutta nyt ollaan taas palattu normaaliin puuroon. Uskomattomia putkia tässä tulee, ettei vaan saa mistään sisään.

Yhtälailla joskus saa kokea momentumin toisinpäin. Eilen olin ekan erän täysin sillassa ja 0-3 perässä. Jossain kohtaa kääntyi täysin ja jatkoajalla makea 4-3-voitto. Vitutti kaverin puolesta, mutta samaa paskaa saanut itse kokea todella paljon.

Pelaaminen on silti hauskaa. Keräilemisen ilon puuttuminen vituttaa huomattavasti enemmän.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Nyt on toinen line up laitettu kasaan. TW ja muutama muu synergy kytketty päälle. Kolmospariin piti laittaa TW pelaajat, valmentaja myös ja pari hyökkääjää neloseen. Mielenkiintoista nähdä onko tuolla niin iso vaikutus kuin isot pojat puhuu.
 

ChinoFTW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jokavuotinen itkuvirsi on päästettävä ilmoille. Peliltä odotin melko paljon mutta lopputulos on "ihan kiva". Tämän vuoden painoksen harmituksen aiheuttajat ovat: Pakki-pakki-onetimeri maaliin, sitomisaloitukset, kiekon suojauksen teho ja maalivahtien surkeus.
Pakki pakki maali on rasittavin juttu mitä on ja yllättäen sitä viljelee 7.divisioonasta (itse olen 3.divisioonassa tällä hetkellä) lähtien 90 prosenttia vastustajista. Sen kun onnistuu puolustamaan pois useimmin voittaa koska muuta ei yritetä. Olisi kiva nähdä millaisia tehoja pakeilla on ns.huippupelaajien pakeilla. Sitomisaloituksista en ees jaksa aloittaa. Pelaaja joka suojaa kiekkoa ja sitä päin menisi vaikka panssarivaunu niin teho on lähellä nollaa. Maalivahdit. Eissaatan.. Itellä maalissa Rask ja paras mitä on käynyt niin otin oman pään aloituksesta 100-0 voiton mutta sattumoisin kiekko meni kohti omaa maalia ja kuinkas kävikään että Tuukalla meni pasmat ihan sojoon ja imuroi kiekon maaliin längistä yrittäen peittää etutolppaa.
Sain avauduttua. Ei mulla muuta. Kiitos hei.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Jokavuotinen itkuvirsi on päästettävä ilmoille. Peliltä odotin melko paljon mutta lopputulos on "ihan kiva". Tämän vuoden painoksen harmituksen aiheuttajat ovat: Pakki-pakki-onetimeri maaliin, sitomisaloitukset, kiekon suojauksen teho ja maalivahtien surkeus.
Pakki pakki maali on rasittavin juttu mitä on ja yllättäen sitä viljelee 7.divisioonasta (itse olen 3.divisioonassa tällä hetkellä) lähtien 90 prosenttia vastustajista. Sen kun onnistuu puolustamaan pois useimmin voittaa koska muuta ei yritetä. Olisi kiva nähdä millaisia tehoja pakeilla on ns.huippupelaajien pakeilla. Sitomisaloituksista en ees jaksa aloittaa. Pelaaja joka suojaa kiekkoa ja sitä päin menisi vaikka panssarivaunu niin teho on lähellä nollaa. Maalivahdit. Eissaatan.. Itellä maalissa Rask ja paras mitä on käynyt niin otin oman pään aloituksesta 100-0 voiton mutta sattumoisin kiekko meni kohti omaa maalia ja kuinkas kävikään että Tuukalla meni pasmat ihan sojoon ja imuroi kiekon maaliin längistä yrittäen peittää etutolppaa.
Sain avauduttua. Ei mulla muuta. Kiitos hei.

Mielenkiintoista, koska olen pitkälti täysin erimieltä asioista. Pakki pakki one timerin toimiminen on omasta mielestä hyvä juttu ja tekee pelistä monipuolisempaa kuin aiemmin koska viivan kautta pystyy nykyään myös luomaan vaarallisia maalipaikkoja. Mukavahan se on peliä pyörittää viivan kautta ja laukoa sieltä kiekkoja häkkiin jos vastustaja sumputtaa maalinedustaa. Toisaalta sen saa myös helposti puolustettua pois vaihtamalla puolustustaktiikaksi "siniviiva" jolloin laiturit on lähellä puolustajia ja sitä kautta pääsee helposti läpiajoihin. Tai itse lähinnä puolustan ne pakki pakki onet pois ottamalla sentterin keskustasta haltuun ja sijoittumalla silleen että kun vastustaja laukoo one timerin kohti ristikulmaa niin olen laukaisu linjalla blokki asennossa ja blokkaan vedon. Jos vastustaja taas päättää laukoa viivasta one timerin kohti etukulmaa niin mun puolesta saa laukoa koska niistä vedoista todella pieni % menee maaliin.
En ymmärrä joka vuotista kitinää sitomisaloituksesta kun sen voittaa niinkin yksinkertaisella aloituksella kuin kääntämällä kämmeneltä alaspäin. Kiekon riistäminen on tehty todella helpoksi tässä versiossa koska mailapuolustaminen on erittäin tehokasta ja taklauksilla irtoaa kiekko lavasta joka kerta. X-suojaus näppäinhän on ihan turha tässä pelissä samoin kuin mailannostaminen joten niitä ei todellakaan kannatta käyttää.
Maalivahdeista ollaan samaa mieltä, tosin itsellä M.Jones on ollut todella vakuuttava jo pidemmän aikaa.

M.Jones O 41 V 41 0 H PMK 1.0 T% 84
Top 4 pakit
Shattenkirk O 41 3+33
Vlasic O 41 7+16
Hamilton O 35 12+12
Suter O 25 8+22
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Nyt on toinen line up laitettu kasaan. TW ja muutama muu synergy kytketty päälle. Kolmospariin piti laittaa TW pelaajat, valmentaja myös ja pari hyökkääjää neloseen. Mielenkiintoista nähdä onko tuolla niin iso vaikutus kuin isot pojat puhuu.
Mitään eroa en kyllä huomaa. Yhtä paskasti ukot liikkuu. Alkaa hermo menemään tähän HUT:iin.
 

Lazion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Nyt ois kolmisenkymmentä matsia tämän vuoden HUTia takana.
Kovasti kyllä täälläkin harmittaa kokoelma palkintojen muuttuminen joksikin seteiksi, joita ei vaan jaksa edes keräillä.. vähän tyhjä olo siis jäänyt.

Joukkueena toimii palaavan pelaajan pakoista poimittuja pelaajia muutamilla huutokauppakorteilla höystettynä.

Eli näin:
E.Kane - K.Turris - J.Jagr
S.Gostisbehere - A.Galchenyuk - F.Nielsen WC
J.Pominville - A.Vermette - L.Eriksson
A.Hemsky WC - M.Backlund - J.Braun

A.Larsson - R.Ristolainen
N.Bjugstad - J.Boychuk
Z.Chara - L.Komarov

D.Dubnyk - E.Lack

Synergioina on PP, WW, OJ, CG ja B.

Eipä mitään suosikkipelaajaa ole vielä löytynyt, kuten vaikka Schwarz edellisessä painoksessa.. Gostisbehere ehkä ainoana, joka on kyllä kova tapaus laiturina, kun one-timerit uppoaa ja karvaus onnistuu. Voisi kyllä kokeilla muitakin puolustajia hyökkääjinä tyyliin Vatanen, mutta sitten synergiat kusee - eli ei.
 
Tuleeko sitten kun kaikki ovat sen yhden matsin pelanneet joku massapäivitys myös Hutin kortteihin? Vai miten tuo on tavannu toimia?
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Melkonen hinta tolla A.Matthewsin merkkipaalu kortilla 84ovr ja hinta noin 350k
Näytti menevän Matthewsin hopeakorttikin heti ensimmäisen ottelunsa jälkeen päälle 75k. Sama kuin McDavidin kohdalla, hinta aivan älytön erikoiskortilla vaikka siinä ole mitään kummoista.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Lahjapaketista aamulla John Klingberg. Ihan sama, turpaan tulee kuitenkin joka pelissä. LOL!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös