Sama itsellä 15 ja 16 versioissa. Tänä vuonna Seguin vaikuttaa parhaalta, mutta huikea Anzekin on. Eikä mielestäni ole edes huono aloittamaan, 82 aloitukset ja ihan hyvällä prossalla napsii kiekot omille.Kopitar on paras sentteri mitä olen ikinä käyttänyt HUT:ssa. Niin tämän kuin viimekin vuoden versiossa.
Hei, keräsin ensimmäisen Heron (Al MacInnis ja kaverina tuli tollanen Sankarikeräilykortti. Mitähän sillä mahtaa tehdä, sillä en ainakaan mistään seteistä löytänyt käyttöä.
EA:lta (olikohan Agostini) sanoi suoraan, että ei voi kertoa mitään niistä, mutta että ne kannattaa aivan ehdottomasti pitää kokoelmissa.Hei, keräsin ensimmäisen Heron (Al MacInnis ja kaverina tuli tollanen Sankarikeräilykortti. Mitähän sillä mahtaa tehdä, sillä en ainakaan mistään seteistä löytänyt käyttöä.
Täytyy melkeinpä itsekin koota noista täytepelaajista toinen rosteri ja yrittää saada tuo TW päälle.Tuli nyt sitten testauksen vuoksi koitettua pelata omaan tapaan keskimääräistä huonommalla jengillä ja paljon paremminhan se peli sujuu kun jengi ei ole täynnä +87 pelaajia. Synergioista ainoastaan TW päällä. Kenttäpelaajista Linden ja Byfuglien ovat ainoat +87 pelaajat. No tällä jengillä kaikki 17 ottelua voitettu. Starajengillä pelaaminen on pelkkää puuroa divarissa kuin divarissa.
Koivu, Leddy, Perron ja Palat vetää yli piste per peli tahtia. Luistelu ja ketteryys tuntuu kuin jokainen pelaaja olisi Gaudreau. Tähtijengissä äijät on ketteriä kuin kirjahylly. Puhumattakaan puolustamisesta ja maalivahtipelistä. Kuinka turhaa onkaan laittaa rahaa tähän peliin.
Onko muuten tietoa, mitä tuolla Aloittaja-teemakortilla tekee?
Jokavuotinen itkuvirsi on päästettävä ilmoille. Peliltä odotin melko paljon mutta lopputulos on "ihan kiva". Tämän vuoden painoksen harmituksen aiheuttajat ovat: Pakki-pakki-onetimeri maaliin, sitomisaloitukset, kiekon suojauksen teho ja maalivahtien surkeus.
Pakki pakki maali on rasittavin juttu mitä on ja yllättäen sitä viljelee 7.divisioonasta (itse olen 3.divisioonassa tällä hetkellä) lähtien 90 prosenttia vastustajista. Sen kun onnistuu puolustamaan pois useimmin voittaa koska muuta ei yritetä. Olisi kiva nähdä millaisia tehoja pakeilla on ns.huippupelaajien pakeilla. Sitomisaloituksista en ees jaksa aloittaa. Pelaaja joka suojaa kiekkoa ja sitä päin menisi vaikka panssarivaunu niin teho on lähellä nollaa. Maalivahdit. Eissaatan.. Itellä maalissa Rask ja paras mitä on käynyt niin otin oman pään aloituksesta 100-0 voiton mutta sattumoisin kiekko meni kohti omaa maalia ja kuinkas kävikään että Tuukalla meni pasmat ihan sojoon ja imuroi kiekon maaliin längistä yrittäen peittää etutolppaa.
Sain avauduttua. Ei mulla muuta. Kiitos hei.
Mitään eroa en kyllä huomaa. Yhtä paskasti ukot liikkuu. Alkaa hermo menemään tähän HUT:iin.Nyt on toinen line up laitettu kasaan. TW ja muutama muu synergy kytketty päälle. Kolmospariin piti laittaa TW pelaajat, valmentaja myös ja pari hyökkääjää neloseen. Mielenkiintoista nähdä onko tuolla niin iso vaikutus kuin isot pojat puhuu.
Näytti menevän Matthewsin hopeakorttikin heti ensimmäisen ottelunsa jälkeen päälle 75k. Sama kuin McDavidin kohdalla, hinta aivan älytön erikoiskortilla vaikka siinä ole mitään kummoista.Melkonen hinta tolla A.Matthewsin merkkipaalu kortilla 84ovr ja hinta noin 350k
Kokeile vähemmillä synergioilla... Mulla ainakin autto, kun otin pari pois...Mitään eroa en kyllä huomaa. Yhtä paskasti ukot liikkuu. Alkaa hermo menemään tähän HUT:iin.
Pitääpä tuota kokeilla.Kokeile vähemmillä synergioilla... Mulla ainakin autto, kun otin pari pois...