Craig SmithHeh itse juuri ajattelin hankkia vauhtiketjuni sentteriksi MacKinnonin.
Kenttä siis muotoa: Hagelin - X - Nyquist.
Tuon ketjun koko tarkoitus on vaan karvata ja väsyttää vastustajaa. Siihen rooliin MacKinnonin nopeus toimisi...
Craig SmithHeh itse juuri ajattelin hankkia vauhtiketjuni sentteriksi MacKinnonin.
Kenttä siis muotoa: Hagelin - X - Nyquist.
Tuon ketjun koko tarkoitus on vaan karvata ja väsyttää vastustajaa. Siihen rooliin MacKinnonin nopeus toimisi...
Jos haluat antaa kovan paineen omalla alueella niin kokeile "kova painostus" ja "siniviiva" tai vetäytyvä. Silloin se kiekko on kyllä saatava pois, muuten on keskusta auki. Ja anna botin painaa kulmaan ja kierrä itse toiselta puolelta.Myin pois ja ostin Zetterbergin. Ei ole sekään parin pelin perusteella säväyttänyt. Eichelissa myös se huono puoli, että on right. Ei voi noita rightin pelaajiakaan olla määräänsä enempää. Itselleni riittää yksi rightin sentteri ja luulen Eichelilla olevan samat puutteet. Itsellän edelleen Mikael Granlund joukkueen paras pistemies. Ollut toki mukana alusta asti.
Taktiikoista vielä sen verran, että aavistuksen ärsyttää, kun laittaa puolustusalueelle taktiikaksi siniviiva, niin silti eivät pidä siniviivaa, vaan jatkuvasti jättävät sinne tilaa. Ei kyllä voi itse sitä siniviivaa mennä pitämään, kun jää koko puolustus ihan auki. Se tietysti voi olla, että pitää passivoittaa tuota taktiikkaa, eli nyt kun kiekon perässä, niin jättävät paikkansa. Pitää kokeilla varmaan normaalia seuraavaksi.
Joillakin joukkueilla AI antaa ihan karmean paineen esim. siniviivalle jatkuvasti ja myös kulmissa. Itse vaikka kokeillut vetää kaikki asetukset tappiin, niin ei onnistu.
Pitääköhän tässä pistää oikeasti tämä HUT nippuun ja keskittyä pelkästään EASHL:ään? Taas tuli sellainen peli, että ei enää selitä mikään. Vastustajan eka veto jossain 10 minuutin kohdalta ja sisään. Löysä ranne siniviivalta ja ohjuri. Aloitusvoitto, mutta vs saa kiekon läpiajo maali. Tämän jälkeen viivasta veto omaa pelaajaa perseeseen ja kimmokkeesta 2-0 maalin eteen ja tilanne 3-0. Tämä kaikki noin kahteen minuuttiin. Tulin 3-2, mutta ei mene edes paikoista. Mitä vittua tämä taas on, kun kaikki vastaan.
Pitääköhän tässä pistää oikeasti tämä HUT nippuun ja keskittyä pelkästään EASHL:ään? Taas tuli sellainen peli, että ei enää selitä mikään. Vastustajan eka veto jossain 10 minuutin kohdalta ja sisään. Löysä ranne siniviivalta ja ohjuri. Aloitusvoitto, mutta vs saa kiekon läpiajo maali. Tämän jälkeen viivasta veto omaa pelaajaa perseeseen ja kimmokkeesta 2-0 maalin eteen ja tilanne 3-0. Tämä kaikki noin kahteen minuuttiin. Tulin 3-2, mutta ei mene edes paikoista. Mitä vittua tämä taas on, kun kaikki vastaan.
Oletko uudistanut isommin joukkuetta vai mennyt pääosin samalla miehistöllä?
S
Itselläni ongelmat ovat puolustuspäässä nuo pomppumaalit ja se, että tulee sellaisia jaksoja, että häviät jokaisen kaksinkamppailun, vaikka olisit kiekkoon mentäessä paremmassa asemassa. Ääripäässä pelaaja ei ota kiekkoa haltuun, vaikka olisi sen vieressä, vaan jää kaartelemaan siihen ympärille. Väistämättähän sellainen ralli sitten maaliin jossain vaiheessa päättyy. Jos menen vs puolelle ja alan vääntämään, niin pystyn tekemään mallikasta jätön jättöä ja vääntämään kiekkoa tyhjään maaliin, mutta tässä kun ei kukaan ole enää vain pelattavissa. Juuri tuo, että laiturit menevät hyökkäyssiniselle seisomaan kuvaa tilannetta hyvin ja alueelle päästyäni ei vain ole kukaan missään. Parhaassa tapauksessa voi viivaan pudottaa ja vääntää pakki paikkia, kunnes paine käy liian kovaksi.
Itse varmaan vaihtaisin Johnsonin johonkin paremmin aloittavaan ja kenties fyysisempäänkin sentteriin, tyyliin Thornton. En ainakaan itse tykästynyt mieheen tämän vuoden versiossa, hävisi aloituksia järjestään ja kokoajan turvallaan.Pystyykö porukka antamaan vinkkejä miten lähtisin parantelemaan omaa joukkuettani? Onko teillä luottopelaajia, jotka teidän joukkueessa aiheuttavat tuskaa vastustajalle? Budjetti on n. 80 000 kolikkoa ja tässä nykyinen kokoonpano, jolla viiletän kakkosdivarissa:
Gaborik - Kesler - E. Kane
Eberle - Johnson - Radulov
Nieto - J. Staal - Nyquist
Lindholm - Faksa - de la Rose
Klingberg - Hedman
Hamilton - Krug
Carlson - Fowler
Bishop
Khudobin
Pakistoon ja maalivahtiosastoon olen ollut eniten tyytyväinen, mutta hyökkäys on tuottanut vastaavasti ongelmia. Team Wheel on mulle aika pakollinen, eli siksi nelosketju on tuossa muodossa ja Nieto viilettää kolmosen laidassa. Noin kymmeneksi peliksi otin TW:n pois ja huomasin ainakin itse muutoksen pelaajieni ketteryydessä jne.
Jordan Staal on mun saunakaveri, hän ei lähde minnekään kolmosen keskeltä.
Valitettavan tutulta kuulostaa. Tuntuu kuin AI menisi omalta puolelta täysin passiiviseksi. Parhaiten tuota kuvaa tuo tilanne, ettei pelaaja ota edes kiekkoa haltuun, varsinkin kun AI pelaajat katkovat syöttöjä välillä hyvinkin mallikkaasti ja ajavat vastapalloon niittejä. Vierestä saa seurata kun vastustajan hyökkääjät ajavat rytmissä maalille mihin voi syöttää onetimereita ja omat ukot päivystävät laidassa tai maalin takana. Tuollainen putki kun on päällä, niin tuosta on hankala lähteä kääntämään jos vastustaja ei ole höntyilijä joka ajaa omat ukkonsa pois häiritsemästä maalintekoa.
Itse pelasin viime vuonna kaksi profiilia tuonne kärkeen, koska hauskinta tämä peli on siinä vaiheessa kun tekee sitä nousua tuonne kasan päälle. Sen jälkeen onkin vaikea motivoitua, koska tuo peli tuolla 1. ja 2. divareissa on ihan omanlaistaan taistelua. Tosin tämän vuoden pelissä ei onneksi ole ainakaan kovin selviä glitch maaleja. Mitä nyt jokainen läpiajo on melkein varma maali.
Itse varmaan vaihtaisin Johnsonin johonkin paremmin aloittavaan ja kenties fyysisempäänkin sentteriin, tyyliin Thornton. En ainakaan itse tykästynyt mieheen tämän vuoden versiossa, hävisi aloituksia järjestään ja kokoajan turvallaan.
Semmoinen vinkki, että siirrä Gaborik oikeaan laitaan ja hommaa Kanen tilalle Forsberg. Aivan timanttisen kova kenttä meikäläiselle. Gaborik on varsinkin alle 2k hinnalla niin käsittämätön ryöstö, ettei tosikaan. Jäätävä kuti ja nopeus, eikä ole kärpäslätkällä tapettava niinkuin Zuccarellot ja Gaudreaut. 22 peliin meikäläisellä 23+9. Ja kakkosdivaria vetelen paraikaa, luultavasti edessä nousu ykköseen. Muuten tuo joukkueesi näyttää aika hyvältä ja tasapainoiselta, aloitusvoimaa on Keslerin ja Staalin ansiosta hyvin. Charan jos johonkin saat ujutettua niin on aikamoinen isäntäpakistokin :)
Millä logiikalla 89 Toews on kalliimpi, kuin 90 Kopitar, varsinkin kun puolustusta lukuunottamatta jälkimmäisellä on kaikki arvot parempia.
Nimi, aloitukset, nopeus nyt noin aluksi. Lisäksi Toews on viikon joukkueessa, joten normikortin hinta on sen 5-15k kalliimpi kuin normaalisti.Millä logiikalla 89 Toews on kalliimpi, kuin 90 Kopitar, varsinkin kun puolustusta lukuunottamatta jälkimmäisellä on kaikki arvot parempia.
Aamulla avasin yhden 7,5k paketin: Viktor Hedman. Ei huono.
No sori! :D Olen selkeesti oppinut, että niistä 15k pakoista ei tule mitään kummempaa. Kaikki parhaat kortit, mm Lidström, löytyi nimenomaan tuosta halvemmasta.Mene siitä... :D . Joo, jänniähän nämä pelit tässä Hut:ssa ovat. Toisessa pelissä pelaajat tuntuvat balettitanssijoilta noin niin kuin liikkensä puolesta ja seuraavassa jäänmurtajilta, riippumatta onko se jonnyboy vai chara. Väillä pistää ärsyttämään mutta alan jo olla turtunut noihin. Ei taho ennää papalla kädet riittää teijän nuorten kans mutta niin kauan ku sormet heiluu, taistelen. :)
Montakohan tuhatta pakkaa tässä pitäisi aukaista, että saa edes jonkun yli 86 pelaajan? On minulla joukkueessa niitä mutta pakasta en saa vaikka tekisin mitä rituaaleja. Tuo draft- mode on muuten minun tuntumalla ollut sellainen, että ei niin vaihtele peli pelin sisällä eikä toisessa pelissä kuten normi hut-peleissä. Sitä kautta mukavia pelejä. Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Mitä noilla <-85 ovr korteilla kannattaisi tehdä?
Tämän halusinkin kuulla. Koittanut muutaman kerran myydä noita 85 ja 86 ovr pelaajia, niin ei mene millään kaupaksi. Sitten nuo sankarit tuntuu olevan vähän turhan kovan työn takana, kun pitäisi olla useampi 88ovr(mitä nämä on? Jotain myyttejä?) pelaaja ja lisäksi useampi noita hiilikortteja. Ei vaan jaksa.Itse vaan pikamyyn ne. Ei jaksa alkaa vääntämään
O'Reilly on kyllä ihan lapanen. Tasaisesti valunut hierarkiassa alaspäin ykkössentteristä nelosen laituriksi.Erittäin tyytyväinen pitää olla. Ainoastaan O'Reilly olisi tarkoitus vaihtaa Bergeroniin jossain vaiheessa jolloin tuo 4.kenttä entistä vahvempi puolustuspäässä.
Jos haluaa maksimoida tuoton niin tee vaikka toinen tili ja pelaa ylijäämäpelaajilla sopimukset pois 10/9 divisioonassa. Sen jälkeen pikamyy tai tai säästä kokoelmiin. Eikä sitä tiedä mitä settejä on tulossa.Mitä noilla <-85 ovr korteilla kannattaisi tehdä?
O'Reilly on kyllä ihan lapanen. Tasaisesti valunut hierarkiassa alaspäin ykkössentteristä nelosen laituriksi.
Itse laitoin tuossa eilen keskikaistan kuntoon ja nyt voitankin lähes järjestään yli puolet aloituksista.
Nash-Stastny-Stone
Kessel-Spezza-Brassard
Sharp(+++!)-Koivu-Gogliano
O'Reilly-J.Staal-Komarov
Kopitar on paras sentteri mitä olen ikinä käyttänyt HUT:ssa. Niin tämän kuin viimekin vuoden versiossa.Kopitar on noin muutenkin Hutissa sellainen väliinputoaja. Kyseessä sentteri, mutta omaa huonot aloitukset ja sitten taas on laituriksi aika hidas. Ja toki näitä aina löytyy jotka peluuttaa alle 85 aloitukset omaavia sentterinä tai hitaita kavereita laidassa ja homma toimii. Ja hyvä niin. Jokaisen omasta tiimistähän tässä on kyse. Mutta suurin osa hutin pelaajista haluaa hyvillä aloituksilla varustetun sentterin ja nopeat laiturit.