NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 108
  • 2 128

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Samoilla linjoilla @Apassi. Tuo MacKinnon on kyllä ollut itsellänin aikamoinen pettymyt. Mietin, että laitanko lihoiksi ja ostan Eichelin...

Heh itse juuri ajattelin hankkia vauhtiketjuni sentteriksi MacKinnonin.

Kenttä siis muotoa: Hagelin - X - Nyquist.

Tuon ketjun koko tarkoitus on vaan karvata ja väsyttää vastustajaa. Siihen rooliin MacKinnonin nopeus toimisi...
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Myin pois ja ostin Zetterbergin. Ei ole sekään parin pelin perusteella säväyttänyt. Eichelissa myös se huono puoli, että on right. Ei voi noita rightin pelaajiakaan olla määräänsä enempää. Itselleni riittää yksi rightin sentteri ja luulen Eichelilla olevan samat puutteet. Itsellän edelleen Mikael Granlund joukkueen paras pistemies. Ollut toki mukana alusta asti.

Taktiikoista vielä sen verran, että aavistuksen ärsyttää, kun laittaa puolustusalueelle taktiikaksi siniviiva, niin silti eivät pidä siniviivaa, vaan jatkuvasti jättävät sinne tilaa. Ei kyllä voi itse sitä siniviivaa mennä pitämään, kun jää koko puolustus ihan auki. Se tietysti voi olla, että pitää passivoittaa tuota taktiikkaa, eli nyt kun kiekon perässä, niin jättävät paikkansa. Pitää kokeilla varmaan normaalia seuraavaksi.

Joillakin joukkueilla AI antaa ihan karmean paineen esim. siniviivalle jatkuvasti ja myös kulmissa. Itse vaikka kokeillut vetää kaikki asetukset tappiin, niin ei onnistu.

Pitääköhän tässä pistää oikeasti tämä HUT nippuun ja keskittyä pelkästään EASHL:ään? Taas tuli sellainen peli, että ei enää selitä mikään. Vastustajan eka veto jossain 10 minuutin kohdalta ja sisään. Löysä ranne siniviivalta ja ohjuri. Aloitusvoitto, mutta vs saa kiekon läpiajo maali. Tämän jälkeen viivasta veto omaa pelaajaa perseeseen ja kimmokkeesta 2-0 maalin eteen ja tilanne 3-0. Tämä kaikki noin kahteen minuuttiin. Tulin 3-2, mutta ei mene edes paikoista. Mitä vittua tämä taas on, kun kaikki vastaan.
Jos haluat antaa kovan paineen omalla alueella niin kokeile "kova painostus" ja "siniviiva" tai vetäytyvä. Silloin se kiekko on kyllä saatava pois, muuten on keskusta auki. Ja anna botin painaa kulmaan ja kierrä itse toiselta puolelta.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pystyykö porukka antamaan vinkkejä miten lähtisin parantelemaan omaa joukkuettani? Onko teillä luottopelaajia, jotka teidän joukkueessa aiheuttavat tuskaa vastustajalle? Budjetti on n. 80 000 kolikkoa ja tässä nykyinen kokoonpano, jolla viiletän kakkosdivarissa:

Gaborik - Kesler - E. Kane
Eberle - Johnson - Radulov
Nieto - J. Staal - Nyquist
Lindholm - Faksa - de la Rose

Klingberg - Hedman
Hamilton - Krug
Carlson - Fowler

Bishop
Khudobin

Pakistoon ja maalivahtiosastoon olen ollut eniten tyytyväinen, mutta hyökkäys on tuottanut vastaavasti ongelmia. Team Wheel on mulle aika pakollinen, eli siksi nelosketju on tuossa muodossa ja Nieto viilettää kolmosen laidassa. Noin kymmeneksi peliksi otin TW:n pois ja huomasin ainakin itse muutoksen pelaajieni ketteryydessä jne.

Jordan Staal on mun saunakaveri, hän ei lähde minnekään kolmosen keskeltä.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Pitääköhän tässä pistää oikeasti tämä HUT nippuun ja keskittyä pelkästään EASHL:ään? Taas tuli sellainen peli, että ei enää selitä mikään. Vastustajan eka veto jossain 10 minuutin kohdalta ja sisään. Löysä ranne siniviivalta ja ohjuri. Aloitusvoitto, mutta vs saa kiekon läpiajo maali. Tämän jälkeen viivasta veto omaa pelaajaa perseeseen ja kimmokkeesta 2-0 maalin eteen ja tilanne 3-0. Tämä kaikki noin kahteen minuuttiin. Tulin 3-2, mutta ei mene edes paikoista. Mitä vittua tämä taas on, kun kaikki vastaan.

Tämä on se ilmiö jonka itse käsittelen termillä "ice tilt", tosin postauksista päätellen et pelaa millään supertähti joukkueella, joten sen piikkiin ei tuota ilmiötä voi kohdallasi laittaa. Tuo avuttomuuden tunne näissä peleissä saa yleensä NHL:n jäämään hyllyyn, joku momentum ruuvi tuolla taustalla on joka vaikuttaa peliin aivan liikaa. Noille pompuille, kun ei voi mitään. Oletko uudistanut isommin joukkuetta vai mennyt pääosin samalla miehistöllä?

Tuohon aiempaan viestiisi kommenttina, että itsekään en ota tuosta paineistuksesta selvää. Tuntuu että vaikka yrittää laittaa semi passiiviset taktiikat, niin silti omat miehet juoksee vastustajan päädyssä kiekollisen perässä. Sen jälkeen kun lyö taktiikat täysille, niin käytännössä sama efekti. Pahimmillaan ukkoja ei saa karvaamaan vaikka laittaisi mitkä asetukset. Yhdessä "ice tilt" pelissä aloin testailemaan noita ja AI:n toiminnassa ei ollut oikein mitään johdonmukaisuutta. Hyökkäyksiinlähdöissä käytän yleensä keskimmäistä asetusta, mutta se ja ensimmäinen vaihtoehto molemmat välillä jäädyttää ukot oman siniviivan alle seisomaan. Pitää melkein lähteä vaihtoa hakemaan että saa ukot liikkeelle. Raivostuttavin piirre koko pelisarjassa, varsinkin kun vastustajalla on trap päällä ja pääset keskialueelle, niin laiturit menevät siniviivan kulmiin istumaan ja odottamaan syöttöä.

Paljon negatiivista tullut tässä ladeltua, mutta kyllä tämä ainakin itselle maistuu paljon paremmin kuin kaksi edellistä, vaikkakin tässä omat ongelmansa onkin. Toivoisin itse hieman enemmän arcade lätkää HUTin puolelle. EA ei oikein simulaatiota osaa edes tehdä. Muutama vuosi takaperin oli oikein mukava arcade NHL versio ja varsinkin HUT:ssa se toimi oikein mukavasti. Pelit päättyi välillä 9-2 tai 13-10, mutta jos rosterissa on Ovechkin, Toews ja Gretzky etc. niin pitäähän niitä maaleja syntyäkin. Sekin pilattiin sitten yhdellä tuner setillä, jonka jälkeen 90 peliin +200 pistettä tehnyt Ovechkin ei osunut enää edes tyhjään maaliin.

Silti joka vuosi tulee ikävöityä 2K sarjan tuotoksia. 2K Games panosti aina tekoälyyn ja AI pelasi paljon fiksummin. Tyhjää tilaa täytettiin ja miehet liikkuu kentällä jatkuvasti. Viimeisestä versiosta alkaa olla kohta 10v.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko uudistanut isommin joukkuetta vai mennyt pääosin samalla miehistöllä?

Sen verran olen uudistanut, että vaihdoin kaksi puolustajaa, että sain pommittaja synergyn auki. Lisäksi hankin Kesselin ykkösen laitaan ja olen metsästänyt kakkossentteriä. johon sain hankittua Zetterbergin. Oikeastaan mitä enemmän joukkuetta parantanut ja mitä enemmän synergioita saanut päälle, niin sitä vaikeammaksi tuntuu menevän. Nyt omasta mielestäni joukkue suhteellisen hyvin tasapainossa, mutta ei näy pelaamisessa. Pärjäsin jopa ykkösdivarissa aluksi paremmin ihan sillä luomujengillä, jossa Granlund veti ykkösen keskellä ja laidoilla Jagr, Okposo. Voi olla, että aloitan kohta toisella accolla kymppidivarista uudella joukkueella. Se vaan on ongelma, että sieltä aina sinne ykköseen asti tulee noustua, oli se jengi sitten miten paska tahansa, eli väistämättä sitä jengiä sitten pitäisi parantaa. Nytkin olen parantanut todella maltillisesti, kun en ole euroja käyttänyt, mutta miten sitä jengiä sitten pitäsi parantaa.

Itselläni ongelmat ovat puolustuspäässä nuo pomppumaalit ja se, että tulee sellaisia jaksoja, että häviät jokaisen kaksinkamppailun, vaikka olisit kiekkoon mentäessä paremmassa asemassa. Ääripäässä pelaaja ei ota kiekkoa haltuun, vaikka olisi sen vieressä, vaan jää kaartelemaan siihen ympärille. Väistämättähän sellainen ralli sitten maaliin jossain vaiheessa päättyy. Jos menen vs puolelle ja alan vääntämään, niin pystyn tekemään mallikasta jätön jättöä ja vääntämään kiekkoa tyhjään maaliin, mutta tässä kun ei kukaan ole enää vain pelattavissa. Juuri tuo, että laiturit menevät hyökkäyssiniselle seisomaan kuvaa tilannetta hyvin ja alueelle päästyäni ei vain ole kukaan missään. Parhaassa tapauksessa voi viivaan pudottaa ja vääntää pakki paikkia, kunnes paine käy liian kovaksi. Eikä tosiaan taktiikoiden säätämisellä ole suurempaa merkitystä. Jos laittaa esim. ääripään kovan paineen, niin siellä se toinen laitahyökkääjä on jossain b-pisteen kaaren kohdilla seisovin jaloin ja huomaan antavani painetta yksin.
 
Viimeksi muokattu:

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
S
Itselläni ongelmat ovat puolustuspäässä nuo pomppumaalit ja se, että tulee sellaisia jaksoja, että häviät jokaisen kaksinkamppailun, vaikka olisit kiekkoon mentäessä paremmassa asemassa. Ääripäässä pelaaja ei ota kiekkoa haltuun, vaikka olisi sen vieressä, vaan jää kaartelemaan siihen ympärille. Väistämättähän sellainen ralli sitten maaliin jossain vaiheessa päättyy. Jos menen vs puolelle ja alan vääntämään, niin pystyn tekemään mallikasta jätön jättöä ja vääntämään kiekkoa tyhjään maaliin, mutta tässä kun ei kukaan ole enää vain pelattavissa. Juuri tuo, että laiturit menevät hyökkäyssiniselle seisomaan kuvaa tilannetta hyvin ja alueelle päästyäni ei vain ole kukaan missään. Parhaassa tapauksessa voi viivaan pudottaa ja vääntää pakki paikkia, kunnes paine käy liian kovaksi.

Valitettavan tutulta kuulostaa. Tuntuu kuin AI menisi omalta puolelta täysin passiiviseksi. Parhaiten tuota kuvaa tuo tilanne, ettei pelaaja ota edes kiekkoa haltuun, varsinkin kun AI pelaajat katkovat syöttöjä välillä hyvinkin mallikkaasti ja ajavat vastapalloon niittejä. Vierestä saa seurata kun vastustajan hyökkääjät ajavat rytmissä maalille mihin voi syöttää onetimereita ja omat ukot päivystävät laidassa tai maalin takana. Tuollainen putki kun on päällä, niin tuosta on hankala lähteä kääntämään jos vastustaja ei ole höntyilijä joka ajaa omat ukkonsa pois häiritsemästä maalintekoa.

Itse pelasin viime vuonna kaksi profiilia tuonne kärkeen, koska hauskinta tämä peli on siinä vaiheessa kun tekee sitä nousua tuonne kasan päälle. Sen jälkeen onkin vaikea motivoitua, koska tuo peli tuolla 1. ja 2. divareissa on ihan omanlaistaan taistelua. Tosin tämän vuoden pelissä ei onneksi ole ainakaan kovin selviä glitch maaleja. Mitä nyt jokainen läpiajo on melkein varma maali.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pystyykö porukka antamaan vinkkejä miten lähtisin parantelemaan omaa joukkuettani? Onko teillä luottopelaajia, jotka teidän joukkueessa aiheuttavat tuskaa vastustajalle? Budjetti on n. 80 000 kolikkoa ja tässä nykyinen kokoonpano, jolla viiletän kakkosdivarissa:

Gaborik - Kesler - E. Kane
Eberle - Johnson - Radulov
Nieto - J. Staal - Nyquist
Lindholm - Faksa - de la Rose

Klingberg - Hedman
Hamilton - Krug
Carlson - Fowler

Bishop
Khudobin

Pakistoon ja maalivahtiosastoon olen ollut eniten tyytyväinen, mutta hyökkäys on tuottanut vastaavasti ongelmia. Team Wheel on mulle aika pakollinen, eli siksi nelosketju on tuossa muodossa ja Nieto viilettää kolmosen laidassa. Noin kymmeneksi peliksi otin TW:n pois ja huomasin ainakin itse muutoksen pelaajieni ketteryydessä jne.

Jordan Staal on mun saunakaveri, hän ei lähde minnekään kolmosen keskeltä.
Itse varmaan vaihtaisin Johnsonin johonkin paremmin aloittavaan ja kenties fyysisempäänkin sentteriin, tyyliin Thornton. En ainakaan itse tykästynyt mieheen tämän vuoden versiossa, hävisi aloituksia järjestään ja kokoajan turvallaan.
Semmoinen vinkki, että siirrä Gaborik oikeaan laitaan ja hommaa Kanen tilalle Forsberg. Aivan timanttisen kova kenttä meikäläiselle. Gaborik on varsinkin alle 2k hinnalla niin käsittämätön ryöstö, ettei tosikaan. Jäätävä kuti ja nopeus, eikä ole kärpäslätkällä tapettava niinkuin Zuccarellot ja Gaudreaut. 22 peliin meikäläisellä 23+9. Ja kakkosdivaria vetelen paraikaa, luultavasti edessä nousu ykköseen. Muuten tuo joukkueesi näyttää aika hyvältä ja tasapainoiselta, aloitusvoimaa on Keslerin ja Staalin ansiosta hyvin. Charan jos johonkin saat ujutettua niin on aikamoinen isäntäpakistokin :)
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitettavan tutulta kuulostaa. Tuntuu kuin AI menisi omalta puolelta täysin passiiviseksi. Parhaiten tuota kuvaa tuo tilanne, ettei pelaaja ota edes kiekkoa haltuun, varsinkin kun AI pelaajat katkovat syöttöjä välillä hyvinkin mallikkaasti ja ajavat vastapalloon niittejä. Vierestä saa seurata kun vastustajan hyökkääjät ajavat rytmissä maalille mihin voi syöttää onetimereita ja omat ukot päivystävät laidassa tai maalin takana. Tuollainen putki kun on päällä, niin tuosta on hankala lähteä kääntämään jos vastustaja ei ole höntyilijä joka ajaa omat ukkonsa pois häiritsemästä maalintekoa.

Itse pelasin viime vuonna kaksi profiilia tuonne kärkeen, koska hauskinta tämä peli on siinä vaiheessa kun tekee sitä nousua tuonne kasan päälle. Sen jälkeen onkin vaikea motivoitua, koska tuo peli tuolla 1. ja 2. divareissa on ihan omanlaistaan taistelua. Tosin tämän vuoden pelissä ei onneksi ole ainakaan kovin selviä glitch maaleja. Mitä nyt jokainen läpiajo on melkein varma maali.

Tätä kirjoittaessa uusi peli menossa. Vs teki 4-0 heti ottelun alusta neljällä vedolla. Mun pelaajat vain katselevat kun kaveri kävelee maalille tai ampuu jostain hevon vitusta. Kukaan ei yritä tehdä yhtään mitään ja itse voi ohjata yhtä pelaajaa. Jos tämä tulisi tänne meille pelaamaan ja lyötäs ohjaimet käteen, niin pieksisin 6-0. Kaveri ei osaa puolustaa lainkaan vaan ryntäilee aina ohi itse ohjaamillaan pelaajilla. Mulla sen sentään tekevät AI pelaajat. Aloittaa ei osaa, mutta voittaa silti aloituksista suuren osan. EASHL:ssä mulla on aloitusprosentti yli 70. Pelihän päättyi 10-6. Suurin osa maaleista tuli kun kaveri vaan toimitti kiekkoa maalille mistä tahansa ja aina se oli vastustajan lavassa se irtokiekko, ellei suoraan mennyt.

No mutta nyt loppui tämä avautuminen tässä ketjussa. Ei tämä johda mihinkään ja alkaa varmaan aika moni ärsyyntymään ja kohta alkaa ne opettele pelaamaan jutut. En tiedä voiko sillä olla jotain tekemistä, että ranking on tuolla top300:ssa ja se on kyllä joukkueen tasoon suhteutettuna yläkanttiin ja siihen, että tasapainoilen 1-2 divarin välimaastossa nyt. Pitää varmaan siirtää nämä ukot tuonne toisella accolle ja aloittaa alusta. On se sentään vähän aikaa hauksaa.
 
Viimeksi muokattu:

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse varmaan vaihtaisin Johnsonin johonkin paremmin aloittavaan ja kenties fyysisempäänkin sentteriin, tyyliin Thornton. En ainakaan itse tykästynyt mieheen tämän vuoden versiossa, hävisi aloituksia järjestään ja kokoajan turvallaan.
Semmoinen vinkki, että siirrä Gaborik oikeaan laitaan ja hommaa Kanen tilalle Forsberg. Aivan timanttisen kova kenttä meikäläiselle. Gaborik on varsinkin alle 2k hinnalla niin käsittämätön ryöstö, ettei tosikaan. Jäätävä kuti ja nopeus, eikä ole kärpäslätkällä tapettava niinkuin Zuccarellot ja Gaudreaut. 22 peliin meikäläisellä 23+9. Ja kakkosdivaria vetelen paraikaa, luultavasti edessä nousu ykköseen. Muuten tuo joukkueesi näyttää aika hyvältä ja tasapainoiselta, aloitusvoimaa on Keslerin ja Staalin ansiosta hyvin. Charan jos johonkin saat ujutettua niin on aikamoinen isäntäpakistokin :)

Kiitos vinkeistä! En tiennytkään, että Big Joella aloitukset on 90, nautin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Millä logiikalla 89 Toews on kalliimpi, kuin 90 Kopitar, varsinkin kun puolustusta lukuunottamatta jälkimmäisellä on kaikki arvot parempia.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Millä logiikalla 89 Toews on kalliimpi, kuin 90 Kopitar, varsinkin kun puolustusta lukuunottamatta jälkimmäisellä on kaikki arvot parempia.

Toisen nimi on Toews ja toisen Kopitar. Ihan sillä logiikalla.

Edit: toki tässä pelissä synergiatkin vaikuttavat joidenkin pelaajien hintoihin, näiden herrojen kohdalla en niitä kuitenkaan ulkoa muista.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Millä logiikalla 89 Toews on kalliimpi, kuin 90 Kopitar, varsinkin kun puolustusta lukuunottamatta jälkimmäisellä on kaikki arvot parempia.
Nimi, aloitukset, nopeus nyt noin aluksi. Lisäksi Toews on viikon joukkueessa, joten normikortin hinta on sen 5-15k kalliimpi kuin normaalisti.

Kopitar on noin muutenkin Hutissa sellainen väliinputoaja. Kyseessä sentteri, mutta omaa huonot aloitukset ja sitten taas on laituriksi aika hidas. Ja toki näitä aina löytyy jotka peluuttaa alle 85 aloitukset omaavia sentterinä tai hitaita kavereita laidassa ja homma toimii. Ja hyvä niin. Jokaisen omasta tiimistähän tässä on kyse. Mutta suurin osa hutin pelaajista haluaa hyvillä aloituksilla varustetun sentterin ja nopeat laiturit.
 
Viimeksi muokattu:

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Aamulla avasin yhden 7,5k paketin: Viktor Hedman. Ei huono.
 

Palomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät,Carolina Hurricanes
Aamulla avasin yhden 7,5k paketin: Viktor Hedman. Ei huono.

Mene siitä... :D . Joo, jänniähän nämä pelit tässä Hut:ssa ovat. Toisessa pelissä pelaajat tuntuvat balettitanssijoilta noin niin kuin liikkensä puolesta ja seuraavassa jäänmurtajilta, riippumatta onko se jonnyboy vai chara. Väillä pistää ärsyttämään mutta alan jo olla turtunut noihin. Ei taho ennää papalla kädet riittää teijän nuorten kans mutta niin kauan ku sormet heiluu, taistelen. :)

Montakohan tuhatta pakkaa tässä pitäisi aukaista, että saa edes jonkun yli 86 pelaajan? On minulla joukkueessa niitä mutta pakasta en saa vaikka tekisin mitä rituaaleja. Tuo draft- mode on muuten minun tuntumalla ollut sellainen, että ei niin vaihtele peli pelin sisällä eikä toisessa pelissä kuten normi hut-peleissä. Sitä kautta mukavia pelejä. Onko muilla vastaavaa kokemusta?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mene siitä... :D . Joo, jänniähän nämä pelit tässä Hut:ssa ovat. Toisessa pelissä pelaajat tuntuvat balettitanssijoilta noin niin kuin liikkensä puolesta ja seuraavassa jäänmurtajilta, riippumatta onko se jonnyboy vai chara. Väillä pistää ärsyttämään mutta alan jo olla turtunut noihin. Ei taho ennää papalla kädet riittää teijän nuorten kans mutta niin kauan ku sormet heiluu, taistelen. :)

Montakohan tuhatta pakkaa tässä pitäisi aukaista, että saa edes jonkun yli 86 pelaajan? On minulla joukkueessa niitä mutta pakasta en saa vaikka tekisin mitä rituaaleja. Tuo draft- mode on muuten minun tuntumalla ollut sellainen, että ei niin vaihtele peli pelin sisällä eikä toisessa pelissä kuten normi hut-peleissä. Sitä kautta mukavia pelejä. Onko muilla vastaavaa kokemusta?
No sori! :D Olen selkeesti oppinut, että niistä 15k pakoista ei tule mitään kummempaa. Kaikki parhaat kortit, mm Lidström, löytyi nimenomaan tuosta halvemmasta.
Itsellä alkaa olemaan kans ilmeisesti reumaa sormissa, että ei millään meinaa pärjätä enään teineille onlinessa. Jottei ihan masentuisi, niin on tullut taas pelattua tuota single player sarjaa - siellä nääs voittaa aina ja reilusti! :D
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itsekin 24 kauden veteraanina aina segan NHLPA hoxkeysta asti pelejä pelanneena alkaa olla selvästi liian hidas näissä uusimmissaa. Mutta joskus onnistuu ja eilen joku jonne laittoi mikin päälle ja alkoi länkyttämään kolmannessa erässä tuurista jne. Se lämmittää aina.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Mitä noilla <-85 ovr korteilla kannattaisi tehdä?

Itse vaan pikamyyn ne. Ei jaksa alkaa vääntämään.

Ps. pamautin peruskultapakasta Carey Pricen. Siitä hienosti sitten 140K rahaa muihin juttuihin.

Oma jengi näyttää nyt tältä:

Forsberg - McDavid - Kessel
Kucherov - Kesler - Pacioretty
Hagelin - MacKinnon - Nyquist
Hossa - O'Reilly - Marchand

Weber - Ekman-Larsson
Suter - Hamilton
Krug - Vlasic

Rinne

Erittäin tyytyväinen pitää olla. Ainoastaan O'Reilly olisi tarkoitus vaihtaa Bergeroniin jossain vaiheessa jolloin tuo 4.kenttä entistä vahvempi puolustuspäässä.
 
Itse vaan pikamyyn ne. Ei jaksa alkaa vääntämään
Tämän halusinkin kuulla. Koittanut muutaman kerran myydä noita 85 ja 86 ovr pelaajia, niin ei mene millään kaupaksi. Sitten nuo sankarit tuntuu olevan vähän turhan kovan työn takana, kun pitäisi olla useampi 88ovr(mitä nämä on? Jotain myyttejä?) pelaaja ja lisäksi useampi noita hiilikortteja. Ei vaan jaksa.

Erittäin tyytyväinen pitää olla. Ainoastaan O'Reilly olisi tarkoitus vaihtaa Bergeroniin jossain vaiheessa jolloin tuo 4.kenttä entistä vahvempi puolustuspäässä.
O'Reilly on kyllä ihan lapanen. Tasaisesti valunut hierarkiassa alaspäin ykkössentteristä nelosen laituriksi.

Itse laitoin tuossa eilen keskikaistan kuntoon ja nyt voitankin lähes järjestään yli puolet aloituksista.

Nash-Stastny-Stone
Kessel-Spezza-Brassard
Sharp(+++!)-Koivu-Gogliano
O'Reilly-J.Staal-Komarov

Myers-Chara
Fowler-Edler
Daley-Green

Jones
Halak

Try-outilla on käynyt D.Sedinin kaltaisia turhakkeita, jotka on joutunut poppareille kymmenen matsin jälkeen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itsehän en pikamyy yhtäkään pelaajaa. En edes kopiokortteja. Settejä odottamaan jokainen jannu.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
O'Reilly on kyllä ihan lapanen. Tasaisesti valunut hierarkiassa alaspäin ykkössentteristä nelosen laituriksi.

Itse laitoin tuossa eilen keskikaistan kuntoon ja nyt voitankin lähes järjestään yli puolet aloituksista.

Nash-Stastny-Stone
Kessel-Spezza-Brassard
Sharp(+++!)-Koivu-Gogliano
O'Reilly-J.Staal-Komarov

Minulla O'Reilly toiminut tosi hyvin. Varsinkin aloituksissa mies on vahva. Itse pyrin myös roolittamaan vähintään kaksi huippualoittajaa;

tällä hetkellä Kesler ja O'Reilly hoitavat hommaa. Luultavasti Bergeron ajetaan vielä sisään jengiin niin otetaan ne loputkin oman pään tärkeät aloitukset kotiin.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Meikäläinenkin nousi viikonloppuna ykköseen kahden kakkosdivarikauden jälkeen. Saa nähdä miten kylmää on kyyti.
Ei mullakaan mikään älyttömän kova jengi ole, Seguin ja Vernon ainoat yli 87 kokonaisuuden pelaajat tällä hetkellä. Seguinin sain kauhealla tuurilla 2000 pucksin hintaan pelin ensimmäisenä viikonloppuna kun kyttäsin tunnin kohdalla. Huikea seppä ykkösen keskellä, 70 peliin 53+31. Vernonin säästin Calgaryn keräilyn jälkeen ja hyvin on torjunut, tosin läpiajoissa nyt ei hänkään mahda mitään. Tämä onkin mun suurin murheenkryyni, eli läpiajoihin tuntuu vastustaja polkevan vastustamattomasti tämän tästä kun en saa millään haluaamaani pelaajaa haltuun ja botit jähmettyvät kummallisesti jaloilleen. No nyt on pikku hiljaa keskialue alkanut pysymään joten kuten kasassa, mutta edelleen tulee niitä pelejä kun vastustaja tekee useamman läpiajomaalin. Osalle näistä ei vaan mahda mitään kun pokecheckistä kiekko hyppää luistinten kautta uudestaan vastustajalle ja pakki jää seisomaan. Hyökkäyspäässä välillä pystyn luoviin ratkaisuihin mutta välillä mielikuvitus ei laukkaa yhtään ja tulee vaan roiskittua kiekkoa maalille. Laitetaan tähän vielä kokoonpano:

Saad-Seguin-Okposo
Bjugstad-Backes-Neal
Cammalleri-ROR-Couturier
Martin-Hanzal-Wilson

Yandle-Jones
Hamhuis-Tanev
Brodin-Bogosian

Vernon

Tuo sama nelosketju näytti olevan jollain muullakin täällä käytössä. Lihaa pitää mun jengissä olla. Bogosian vielä puolustuksessa aktivoi tuon Heavy Hitters -synergian. Ykkösketjussa Saad ja Okposo vetävät lähes piste-per-peli -tahdilla, kakkonen ja kolmonen enemmän tai vähemmän jarruketjuja. Puolustusta pitää ehkä seuraavana parantaa. Hero-settejä on tullut jonkun verran tehtyä, ajan kuluksi ja siinä toivossa että noilla kokoelmakorteilla jotain joskus tekisi, pucksejahan tuossa hommassa tosin palaa tolkuttomasti. Nyt on Adam Foote hanskassa ja tuon voisi jo kokoonpanoonkin jossain vaiheessa ottaa. Euroja ei ole tarvinnut tänä vuonna HUTiin sijoittaa ja tarkoitus olisi jatkaa samalla linjalla. Kivoja pelejä kaikille!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää alkaa tämän maalivahdin häirintä mennä jo liian pitkälle. Joka hipasu on maalivahdin häirintää. Kaiken huippu oli nyt, kun pääsin yksin läpi ja vs otti maalivahdin manuaaliohjaukseen ja heittäytyi kaataen samalla oman pelaajani. Kiekko meni maalin taakse ja pääsin toisella pelaajalle vetämään vanhanaikaisen tyhiin. Maalia ei hyväksytty, kun oli maalivahdin häirintä. Siis siitä että kaveri itse heittäytyy ja kaataa mun pelaajan. Mitä helvettiä?! Olisi ollut ihan helvetin tärkeä maali... no sitten tämä Bure, Malkin, Corpsby, Modano jne jne jne teki seuraavasta hyökkäyksestä voittomaalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös