NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 121
  • 2 128

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän ihmettä? Paciorettyn pisteet ja pelatut ottelut nollaantuneet yön aikana. Takana kuitenkin n. 25 peliä ja n. 35 pistettä. Kuitenkin sopimuksen pituus on pysynyt samassa eilisestä, sekä myös paikka pelaavassa kokoonpanossa.

E:

No nyt sieltä häviää kaikilta jätkiltä pelatut ottelut ja muut tilastot. Kymmenellä pelaajalla tilastoissa yksi (!!!) pelattu peli, vaikka pelkästään viimeisen puolentoista tunnin aikana olen pelannut kolme ottelua, täysin samalla rostelilla.

Mistä voi johtua, ja tuleeko tilastot vielä jokin päivä takaisin?
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyypä laittaa kyseiselle kaverille viestiä että mitä helvettiä touhuaa. Aikasemmissa versioissa on tullut pelattua eashl-pelimuotoa samassa tiimissä ja silloin ainakin vaikutti ihan rehdiltä ja reippaalta pelaajalta. Miinuksena tietenkin että kyseinen kaveri on intohimoinen HIFK fani.

Edit: Oikeassa olit

Kaveri pisti anteeksipyynnön ja myönsi menneen tunteisiin. Reilu teko. Ei se voiton menetys harmita, mutta se ajan menetys.
 
Ensimmäisen kerran on tullut laitettua likoon vähän oikeaa rahaa ja muutenkin on käynyt mäihä pakoissa. Pelikokemus on silti huonompi kuin ehkä koskaan.

Onhan se joo mukavaa, kun on Getzlafit, Hallit, Subbanit ja Burnsit, mutta ei pelaamisesta tule enää mitään. Superstarat saavat kahden metrin syötöt niin paljon ohi, että Kai Suokkanenkin olisi ihmeissään. Jos sattuu osumaan kohdalleen, niin se on varma että Hall tai Perry pyyhkii lumet kiekon katolta. Yleensä ensimmäisestä vastahyökkäyksestä sitten etsitään kiekkoa omasta repusta.

Voin toki olla paska pelaaja, mutta huomattavasti paremmin peli kulki mikkokoivuilla ja evanderkaneilla.

Tosiaan olen ihan ummikko vielä näissä huttijutuissa, mutta voiko olla mahdollista, että valmennuksella olisi asian kanssa jotain tekemistä? Jos valmentaja on liian hissukka ettei saa tähtisikermää pelaamaan pelitavan mukaisesti. Ns. Venäjäefekti.

Tai sitten huonosti roolitettu joukkue ei vain kykene suorittamaan halutulla tavalla, vaikka kaikki tähtipelaajia onkin?

En sitten tiedä, olisiko tuo jo liian realistista. Ei minusta.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Jos joku sai vain pari palaavan käyttäjän pakkaa vaikka pelasi yli 100 ottelua jne niin kannattaa laittaa EA-tukeen viestiä asiasta. Itse laitoin tänään s-postia ja 2h meni ennen kuin vastasivat ja lisäsivät 9kpl palaavan käyttäjän palkintoja. Huomaavat siellä jos yrität kusettaa mutta jos oikeasti sait liian vähän pakkoja niin suosittelen laittamaan viestiä.
@Apassi Hyvä että omasta palautteesta oli apua ja kyseinen kaveri myönsi virheensä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
EDIT: Veskarisuosituksia otetaan vastaan. Lundqvist ei välttämättä vakuuttanut, kun draftin puolella kokeilin, mutta vastustajana ollut kaikkein pahin muuri. Tällä hetkellä mennään Dubnykilla.
John Gibson.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Jos joku sai vain pari palaavan käyttäjän pakkaa vaikka pelasi yli 100 ottelua jne niin kannattaa laittaa EA-tukeen viestiä asiasta. Itse laitoin tänään s-postia ja 2h meni ennen kuin vastasivat ja lisäsivät 9kpl palaavan käyttäjän palkintoja. Huomaavat siellä jos yrität kusettaa mutta jos oikeasti sait liian vähän pakkoja niin suosittelen laittamaan viestiä.
Kiitos vinkistä, saa nähdä mitä vastaavat. Itse sain vain yhden pakan vaikka oli joku 150 matsia pelattu, tilillä noin 100k ja kokoelmassakin reippaasti yli 1000 korttia. Viime vuonna kuitenkin tuli täysi määrä pakkoja vaikka oli tuotakin vähemmän pelattu, ym.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
7,5 kilon paketista Niklas Lidström OVR94, WOW!!!
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Laitetaan nyt ensimmäinen viesti Jatkoaikaan tähän ketjuun. Itsehän olen tässä pelissä kohtuu lapanen, mutta tulee pelailtua, jos on aikaa. Omasta mielestä peli on parantunut viime vuodesta, mutta ainakaan itsellä ei esimerkiksi puolustuksen taktiikat pelin alkaessa ole sitä, mitä strategioista olen asettanut. Saa joka pelin alussa vaihtaa. Sitten vähän joka vuotinen itkuvirsi omasta suusta, että legendat on hyvä lisä, mutta niiden aika ei omasta mielestäni todellakaan ole ennen kauden alkua. Vähän aikaa olisi hienoa mennä ihan nykyisillä pelaajilla.

Oma joukkue kasattu aloituspakoista (4 palaavan pelaajan pakkaa + ennakkopakat). Synenergioista ei ole tultu välitettyä sen kummemmin, keräilty puckseja miettiessä, että kannattaako vahvistaa joukkuetta pikkuhiljaa vai alkaa keräilemään jotain. Seteissä on hyvät ja huonot puolensa, lähinnä kiinnostaa mitä niillä hero collectibeseilla sitten lopulta tekeekään.

Äsken tuli kovin nippu tähän astisista vastustajista vastaan, 9 legendaa + Keith, Stamkos.. Pelata se ei osannut. Voitto jatkoajalla 2-1.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tämä maalivahtien paskuus vain entisestään kasvattaa näitä tasoeroja hyvien joukkueiden ja huonojen joukkueiden kesken. Nyt huomannut 1. divisioonassa, että kun tulee all stars nippuja vastaan, niin ei heidän tarvitse polkea kuin laidasta sisään ja ajaa maalille, niin et ehdi puolustajalla mukaan ihan täysin. Maalivahdit jättävät etunurkan auki pienestäkin keskelle käytöstä ja siitä sitten ujutellaan sisään. Ei vittu vain saisi mennä noin helposti. Ehdit kyllä pakilla sen keskelle ajon peittämään, mutta etunurkkaa et millään. Sen läpiajopaskuuden kanssa voin vielä elää. Ne ovat yleensä omia mokia. Toinen on sitten se, että nämä tietyt pelaajat pystyvät ampumaan siniviivan tuntumasta ilman maskia ylänurkkaan. Tullut näitä pelejä vastaamn, joissa itse rummuttanut koko erän ja saanut yhden maalin ja vastustaja ampuu kerran Robitaillella siniviivalta vastahyökkäyksestä ja pam.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllä tämä maalivahtien paskuus vain entisestään kasvattaa näitä tasoeroja hyvien joukkueiden ja huonojen joukkueiden kesken. Nyt huomannut 1. divisioonassa, että kun tulee all stars nippuja vastaan, niin ei heidän tarvitse polkea kuin laidasta sisään ja ajaa maalille, niin et ehdi puolustajalla mukaan ihan täysin. Maalivahdit jättävät etunurkan auki pienestäkin keskelle käytöstä ja siitä sitten ujutellaan sisään. Ei vittu vain saisi mennä noin helposti. Ehdit kyllä pakilla sen keskelle ajon peittämään, mutta etunurkkaa et millään. Sen läpiajopaskuuden kanssa voin vielä elää. Ne ovat yleensä omia mokia. Toinen on sitten se, että nämä tietyt pelaajat pystyvät ampumaan siniviivan tuntumasta ilman maskia ylänurkkaan. Tullut näitä pelejä vastaamn, joissa itse rummuttanut koko erän ja saanut yhden maalin ja vastustaja ampuu kerran Robitaillella siniviivalta vastahyökkäyksestä ja pam.
Jep, tuon etunurkka ujutus pitäs kyllä fiksata... Årsyttävin maali koko pelissä, vaikka itekin niitä joskus teen, mut joutais oikeesti vattuun tuo...
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Hah, en tiedä momentumista, mut joku karman laki tässä on... Edellisessä matsissa tein kolme byyrii siniviivalta kahdella vika minuutilla ja nyt sit vihu teki mulla samat temput... Ei tätä jaksa ottaa vakavasti... EA Sport, it's in the game...
Edit: Nyt tuli ainakin oma enkka tolpissa, frendi laski 14 tolppaa... Noh, onneks tuli voitto himaan...
 
Viimeksi muokattu:

pesalae

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Washington Capitals, Avangard Omsk
Nyt saa jengi heittää tipsit kehiin, todella. Meinaan 4. divari alko varsin yllättävällä ja jäätävällä tappioputkella, ja mielenhäiriössä laitoin koko jengin lihoiksi Bobby Hullia ja Luongoa lukuun ottamatta. Tilille kertynee ehkäpä about 170-200k ainakin. Mitä tällä rahalla kannattaa lähteä metsästämään, kun uudet tuulet puhaltavat?

EDIT: Summa korjattu.
 
Viimeksi muokattu:
Onpa hauskoja nuo pakat. Jokaikinen pelaaja jengissä on ovr 84 ja 86 välissä. Onko noista oikeasti mahdollista saada jotain kunnon pelaajiakin?

Millä asetuksella puolustajat/viisikko kannattaisi olla, ettei ne jatkuvasti olisi niin ylhäällä vastassa? Rasittavaa, kun kaverit vetää koko ajan niillä supertähdillänsä ohitse.

Hauska yksityiskohta muuten, vaihdoin tuossa valmentajaa, millä sain jonkun mailapuolustussynergyt (tms) päälle, niin peli meni ihan paskapuuroksi. Kolme peliä kärvistelin ja vaihdoin sitten vanhan valkun takaisin, niin nyt peli on taas samaa vanhaa nopeaa kiekkoa.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Miten näillä ulkomaalaisilla foorumeilla valitetaan, että Suomessa on niin hyvät netit, että me saadaan jotain etua siitä, kun ainoat yhteysongelmat on juuri suomalaisia vastaan? Näin nimimerkeistä vain päätellen...
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onpa hauskoja nuo pakat. Jokaikinen pelaaja jengissä on ovr 84 ja 86 välissä. Onko noista oikeasti mahdollista saada jotain kunnon pelaajiakin?

Tätä olen minäkin miettinyt. Nyt kolmen vuoden aikana ostanut (ei oikealla rahalla) joidenkin erikoispakkojen lisäksi kalleimpia ja toiseksi kalleimpia kultapakkoja aivan tolkuttoman määrän, ja paras pelaaja mitä koskaan olen saanut on viime viikolla napsahtanut Pacioretty (ovr 88). Olen oikeasti alkanut epäilemään, että mahtaakohan oikealla rahalla ostaessa saada parempia pelaajia useammin. Pienenä valonpilkahduksena kerrottakoon kuitenkin, että työkaverilleni napsahti aivan tavallisesta kultapakasta itse Crosby, jotta nähtävästi sellaisiakin on mahdollista saada. Todennäköisyys lienee kuitenkin luokkaa yhden suhde tuhanteen. Onko muuten konsolisi PS4 vai Xbox One? Itsestäni kuulopuheiden ja omien kokemusten perusteella tuntuu, että pleikkarin puolella on huomattavan paljon helpompi saada huippupelaajia, sen sijaan Xboxin puolella niitä jaellaan pakoista todella nihkeästi.
 
Viimeksi muokattu:

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tätä olen minäkin miettinyt. Nyt kolmen vuoden aikana ostanut (ei oikealla rahalla) joidenkin erikoispakkojen lisäksi kalleimpia ja toiseksi kalleimpia kultapakkoja aivan tolkuttoman määrän, ja paras pelaaja mitä koskaan olen saanut on viime viikolla napsahtanut Pacioretty (ovr 88). Olen oikeasti alkanut epäilemään, että mahtaakohan oikealla rahalla ostaessa saada parempia pelaajia useammin. Pienenä valonpilkahduksena kerrotakoon kuitenkin, että työkaverilleni napsahti aivan tavallisesta kultapakasta itse Crosby, jotta nähtävästi sellaisiakin on mahdollista saada. Todennäköisyys lienee kuitenkin luokkaa yhden suhde tuhanteen.

Juu, siis todennäköisyys saada jotai kovaa pelimiestä näistä peruspakoista on todella pieni. Olen silti parissa edellisessä versiossa onnistunut Doughtyn näistä nostamaan, NHL15 taisi nousta myös Tavaresin movember-kortti. Paremmat mahdollisuudet ns. kovaan nostoon silti kuin lottoarvonnassa miljoonien voittaminen.

Edit: Ja siis ilman oikeaa rahaa nämä. EA:lle voivat pyllistellä ihan muut :P
 
Omien kokemusten mukaan ei ole mitään väliä, onko pakka ostettu oikealla rahalla vai pisteillä. Näitä saman kategorian jamppoja sieltä tulee.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ihan noin niinkuin lähtökohtaisesti niitä pakkoja ei kannata ostaa. Jos sopparit loppu,osta suoraan niitä tai jos jonkun tietyn pelaajan haluat niin osta se.

Turha sitä lottoa on pelata (tai ainakaan ihmetellä miksei tule hyviä kortteja).
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Omien kokemusten mukaan ei ole mitään väliä, onko pakka ostettu oikealla rahalla vai pisteillä. Näitä saman kategorian jamppoja sieltä tulee.

Monellakin sadalla eurolla osteltu pakkoja kun pystyt sanomaan? Jo 500 000 kolikkoa eli 66 kultapakkaa maksaa rahana vajaat 350 € (4,95€/kultapakka).

Sellanen joka rahalla on ostanut pakkoja niin myöskin omaa järjestäen huippupelaajia. Jos keräät 100 000 kolikkoa ja ostat sillä pakkoja niin todennäköisintä ettei tule edes yhtä 87-pelaajaa.
 
Monellakin sadalla eurolla osteltu pakkoja kun pystyt sanomaan? Jo 500 000 kolikkoa eli 66 kultapakkaa maksaa rahana vajaat 350 € (4,95€/kultapakka).

Sellanen joka rahalla on ostanut pakkoja niin myöskin omaa järjestäen huippupelaajia. Jos keräät 100 000 kolikkoa ja ostat sillä pakkoja niin todennäköisintä ettei tule edes yhtä 87-pelaajaa.
Niin, kuten sanoin, omien kokemusten pohjalta. Noin 30e olen rahaa käyttänyt ja niillä ostanut sitten kultapakkoja ja yhden WC-pakan. Mitään eroa ei ole ollut "itse tienattuihin" pakkoihin. Totta kai niitä huippukortteja tulee nopeammin, jos lyöt 350e ja niillä sitten ostelet pakkoja, kuin että tienaisit 495000 pistettä.

Edit: Onko siis mielestäsi todennäköisempää, että 13 rahalla ostetulla pakalla tulee useammin tähtipelaajia, kuin 100000 pisteellä ostetulla 13 pakalla?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihan noin niinkuin lähtökohtaisesti niitä pakkoja ei kannata ostaa. Jos sopparit loppu,osta suoraan niitä tai jos jonkun tietyn pelaajan haluat niin osta se.

Turha sitä lottoa on pelata (tai ainakaan ihmetellä miksei tule hyviä kortteja).

Niin, järjellä ajateltuna pakkojen ostaminen on tyhmää, kun todennäköisyys huippupelaajan saamiseen on häviävän pieni. Mutta toisaalta, jos kukaan ei niitä pakkoja ostaisi, koko HUT pelimuotona voitaisiin kuopata. Ja kivahan niitä pakkoja silti on ostella, vaikka sen melkein tietää ettei niistä mitään kummempaa tule. Siinä on kuitenkin se samankaltainen viehätys kun oli pikkupoikana oikeiden lätkäkorttien kanssa. Voi sitä riemua silloin kun sen yhden kerran satuin saamaan Dominik Hasekin superharvinaisen erikoiskortin. Oli siinä luokkakaverit kateellisia!
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Minkäslainen tuo Rinne on ollut tässä versiossa?

Viime vuonna kun itse pidin miestä maalilla, niin välillä mentiin 3-5 matsin nollapeliputkessa ja sitten taas toisinaan Peksi lähti urpoilemaan ihan liiaksikin maalin taakse ja pelit hävittiin siinä.


Juurikin tuo. Taso heittelee kovasti. Nyt ollut kyllä priimaa viimeset 4 matsia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös