NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 092
  • 1 561

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kiitos jengille vastauksista, meikä ja moni muu sai valaistusta siitä, että toivoa on. Kuitenkaan en taida enää noiden neljän kokoelman jälkeen jaksaa kerätä noita, kun tällä nykyiselläkin tuntuu onnistuvan. Tarkkaa lukemaa en nyt muista, mutta olisiko ollu n. 70-16-3 saldo ja ykkösessä pelataan saldolla 4-1. Mestaruutta en ole ykkösessä voittanut.

Mutta mitä tulee taas tuon @Lazion :n keräilyyn, niin tulee fiilis ettei se ole sen arvoista, jos tuollaisia kortteja on tullut.

Mulla on kaikki normi kortteja, ykkösessä pelaa Gaborik - O'Reilly - Mackinnon ja mm. kolmosketjussa Reinhart - Eichel - Ennis. Jos jollain on Eichelin erikoiskorttia ovrl 86, voisin jossain kohtaa tarjota, kun on rahaa. Eilen niitä oli vain yksi myynnissä 30 kilolla enkä nyt muista mikä sen kortin nimi on. Lehner ja Miller mulla vaihtelee maalissa.

Milläs sitten kuvakulmalla jengi pelaa? Vaihdoin kymmenkunta peliä sitten tuohon klassikkoon ja on selkeesti parempi. Siinä tulee etuuksiinsa se pelin pyöritys ja yv on hauskempaa.

Jos vastaan tulee Fantasy Hockey Ps4:lla, niin vapiskaa :)
 

Daasaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL sekä siellä pelaavat suomalaiset
Olen keräämässä tällä hetkellä Carolinan kokoelmaa ja tuli sellainen mieleen, että vaikuttaako se mitään, jos pelaajaan on käytetty joukkuevaihtokortti (tai minkä niminen onkaan). Esimerkiksi Jeff Skinner lötyy huutokaupasta, mutta on Floridan joukkueessa. Tuleeko se silti mun Carolinan kokoelmaan pelissä, koska Carolinan joukkueen kautta löyty kuitenkin, vaikka edellinen käyttäjä on sen joukkuetta vaihtanutkin,
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Olen keräämässä tällä hetkellä Carolinan kokoelmaa ja tuli sellainen mieleen, että vaikuttaako se mitään, jos pelaajaan on käytetty joukkuevaihtokortti (tai minkä niminen onkaan). Esimerkiksi Jeff Skinner lötyy huutokaupasta, mutta on Floridan joukkueessa. Tuleeko se silti mun Carolinan kokoelmaan pelissä, koska Carolinan joukkueen kautta löyty kuitenkin, vaikka edellinen käyttäjä on sen joukkuetta vaihtanutkin,
Yksinkertainen vastaus: Joukkuevaihto ei vaikuta millään tavoin kokoelmiin.

Nämä kultapakat coinseilla ostettuina aiheuttavat lähinnä facepalmia kerta toisensa jälkeen. Mitään ei ole tullut marraskuun jälkeen.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Yksinkertainen vastaus: Joukkuevaihto ei vaikuta millään tavoin kokoelmiin.

Itseasiassa saattaa vaikuttaa. Eli mikali viimeinen kortti jonka lisaat kokoelmaan on pelaaja, jonka joukkue on vaihdettu toiseen, saattaa kokoelma jumittaa ja paatya muotoon 38/38, mutta pakkoja ei tule. Tuonhan saa sitten korjattua niin, etta tyyliin myy pois logon/halvan kortin ja ostaa uuden tilalle tai lahettaa esimerkiksi juurikin logon jollekin treidi-ehdotuksena ja kun sita ei hyvaksyta, niin logo paatyy takaisin sun inboxiin ja sielta kun lahettaa takaisin kokoelmaan niin homma toimii.

Mutta periaatteessa joo, pelaajat joihin on kaytetty joukkueenvaihto-kortti ei esta kokoelman saamista valmiiksi, saattaa vain bugata hetkellisesti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei mulla ainakaan ole koskaan tullut kokoelma täyteen jos olen sinne pistänyt joukkuevaihdetun pelaajan viimeisenä. Joka kertaa saa myydä kortin ja ostaa sen tilalle. Mutta muuten ei ole mitään vaikutusta.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensin kysymys, sitten avautuminen..

Miten helvetissä nuo fan appreciation pisteet tulee? Voitat kotona, oman pellaajan tehdessä hattutempun, voitat pelin hallinnan, taklaukset, syötöt jne.. niin saat jonkun kuppaisen 4 coinssia. Häviät 5-0, ottaen turpaa jokaisella osa-alueella ja pojoja tulee 50.

Avautuminen:

Nyt kahden päivän aikana jokainen peli käytännössä päätynyt tappioon. Laukaukset ylivoimaisesti mulle, hyökkäysalueen hallinta mulle, mutta ei vaan mene sisään. Tai jos menee, niin mun AI pelaaja varmistaa maalin hylkäämisen tökkimällä veskaria (tosin juuri äsken hylättiin mun maali maalivahdin häirintänä vaikka pelaaja ei ollut veskarin alueella).

Vastustaja taas luikertelee käärmemäisesti yhdellä pelaajalla koko kentän läpi, mun AI:n katsoessa sivusta mitä tapahtuu (yrittämättä edes sitoa) - yleensä nämä sitten päätyy johonkin kusiseen maaliin tai mun joukkueen jäähyyn (joita myöskään vastustajalle samoista tilanteista ei tule). Taklauksia on turha yrittää, koska omat pelaajat lähinnä antavat tussahtavan pölyisen tökkäyksen, vastustajan taas onnistuessa jyräämään jokaisella pelaajallaan mun pelaajat (koosta riippumatta).

Luistelunopeudessa myöskään ei mitään jakoa, vaan vastustajat vetelee puolelta ja toiselta ohi. Tämä ehkä ottaa päähän eniten. Ja kuitenkin saman arvoisia pelaajia vastassa.

Tämä tasoituksen antaminen pistää vituttamaan ihan suunnattomasti. Miksi ihminen vs ihminen pelissä pitää antaa jotain EA puppelitasoitusta..
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Eikö kesken pelin saa oikeasti mistään ketjuja muutettua? Meikältä ajettiin ykkösen laidasta Domi paskaksi toisen erän alussa ja Coyle kolmosen keskeltä otti 5+20 vähän sen jälkeen. Coyle ja Domi on sattumoisin mulla ykkösalivoiman hyökkääjinä. Oli helvetin hienoa pelata viisi minuuttia ihan piipussa olevalla Hanzal-Tatar-parivaljakolla, kun ei saa ketjuja muutettua!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä tasoituksen antaminen pistää vituttamaan ihan suunnattomasti. Miksi ihminen vs ihminen pelissä pitää antaa jotain EA puppelitasoitusta..

Ilmeisesti tässä halutaan pitää pelit tasaisina ja saada ihmiset jatkamaan pelin parissa. Jos joka pelissä tulisi turpaan sen verran mitä pahimmillaan rostereiden (HUT) + pelaajien taitotaso on, niin suuri osa pelaajista lopettaisi pelaamisen. Huomannut meinaan senkin, että mitään totaalista persraiskausta on tässä pelissä vaikea tehdä. Jossain vaiheessa EA alkaa puuttumaan siihenkin ja pitää joillan megaseiveillä ja pompuilla voittopelinkin tasaisena.

Se tosiaan menee ihan käsittämättömissä putkissa tuo tasoitus. Itsellä oli tosiaan 30 pelin jakso, jossa hävisin 1 divarissa 2 peliä ja nekin ihan omaan hölmöilyyn molemmat. Nyt sitten menossa todella huono jakso, eli johonkin 10 viimeiseen peliin joku 2 voittoa. Vastustajien taso pysynyt pitkässä juoksussa suurinpiirtein samana. Joku +600 peliä takana HUT:tia, niin osaa jonkin verran sanoa. Oma pelini ei niin paljon heilahtele mitä pelien lopputulokset. Maalipaikkoja kuitenkin joka pelissä luon ja kun vs on oikeasti hyvä ja pelaa jääkiekon tapaista peliä, niin muista viestillä kehua ja yleensä vielä niissä peleissä, joissa saan nenään. Ero tulee siinä miten ne menee sisään, miten oma mv torjuu ja huvittaako AI:ta pelata lainkaan. Yksin ei kertakaikkiaan voi puolustaa, jos 4 muuta pelaajaa ovat ihan ilmaa ja ei voi koko ajan vaihtaa pelaajaa ja rynnätä joka paikkaan.

Hyvin huomasin EASHL:ää pelatessa tuon tasoituksen siitä, kun meillä ukot lopetti tuohon lagiongelmaan. Meitä oli kaksi pelaajaa, joilla ei lagannut, niin perustettiin uusi jengi ja pelattiin kahdella pakilla ihan vaan sen takia, että pakkeina peliä voi sentään jotenkin kontrolloida, että miten lähdetään hyökkäämään. Huomattiin 10 divarissa, että omat botit olivat ihan koneita, kun niitä käytti oikein. Annettiin niiden pelata omaa ralliaan välillä ja tuhoisaa oli meno. Välillä vetivät sellaista punakone show:ta. Itse sitten viivapelillä pidetiin kiekon hallinta meillä ja ammuttiin ihan helvetisti. Sitä mukaa kun divarit meni ylös, niin botit huononivat. Kun lopulta noustiin ykköseen, niin eiväthän ne saaneet enää kahta syöttöä omille ja vaikka minkä maalipaikan pelasi, niin ei mennyt. Hyvin huomasi siinä sen kaaren. EASHL:ssä se tasoituksen määrä tosin pienenee sitä mukaa, kun AI-pelaajat katoavat kuvasta, mutta kyllä pelkällä maalivahdeillakin saa ison eron aikaan.

Käsittämätöntähän tämä on. Mikäli tuo maalikoosteiden tekeminen onnistuisi, niin tekisin youtubeen koosteen maaleista, joita mulle on tehty ja lähettelisin kokonaisia pelikoosteita EA:lle, että katsokaa nyt tätä touhua. Tuntuu väliillä suurinpiirtein siltä, että kaveri miettii, että hei mitäs jännää tästä napista tapahtuu...sehän meni maaliin. Tää on helppoo.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Omat parhaat nosto noista palkintopakoista taitaa olla Jari Kurri 91 ja POTM Foligno 91 ja kerättynä tasan 8 NHL-jengiä. Foligno varsinkin on ihan törkeän hyvä, nopea ja hyvä taklaamaan. Muuten nuo pakat ovat aikalailla täyttä sontaa se valmentaja Fiddler on kylläkin saatu mahtumaan jokaiseen pakkaan.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kävipäs tuuri tuon MOV Streitin kanssa. Sain ostettua herran pari viikkoa sitten 35k ja tänä iltana tuli 0+3 tehoilla POTG ja samalla myös MS 400. tehopisteen johdosta. Nyt vain odotetaan, mikä tuo overall tulee olemaan ja mikä on jatkossa markkinahinta. Voittoahan tällä tulee ihan kivasti, vähintään tuplat jo nyt. Samoin poimin aikaisemmin MOV Toffolinin 60k ja aamulla LPS huiteli 105k. Sen jälkeen tuo on hieman pudonnut, mutta eiköhän se sinne 150k paremmalle puolelle nouse kun cTOTY lähestyy.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
14 nhl jengiä kerättynä ja parhaat nostot palkintopakoista 89 Rask, 87 Kreider, Kronwall ja Byfuglien. Näiden lisäksi tuhlannut n. 500 euroa rahaa pakkoihin ja parhaat nostot TOTW O'Reilly 88, Bjugstad 87 ja HFC Klingberg 87. Siinä teille pakkatuuria. No toki Hoffmanin MOV on kanssa tullut ja se ainoa MOV minkä pakoista saanut.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Kävipäs tuuri tuon MOV Streitin kanssa. Sain ostettua herran pari viikkoa sitten 35k ja tänä iltana tuli 0+3 tehoilla POTG ja samalla myös MS 400. tehopisteen johdosta. Nyt vain odotetaan, mikä tuo overall tulee olemaan ja mikä on jatkossa markkinahinta.
Jos ei ole tulossa käyttöön, niin kannattaa myydä mahdollisimman nopeasti. Ei tule saamaan kuin toisen noista (potg tai ms) ja plussaa tulee tosiaan +2, kun kyseessä 86 overall kortti.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eikö kesken pelin saa oikeasti mistään ketjuja muutettua? Meikältä ajettiin ykkösen laidasta Domi paskaksi toisen erän alussa ja Coyle kolmosen keskeltä otti 5+20 vähän sen jälkeen. Coyle ja Domi on sattumoisin mulla ykkösalivoiman hyökkääjinä. Oli helvetin hienoa pelata viisi minuuttia ihan piipussa olevalla Hanzal-Tatar-parivaljakolla, kun ei saa ketjuja muutettua!
Muistaakseni ainakin maalivahtia saa vaihdettua erätauoilla, joten saisiko ketjujakin fiksattua sitten tuolloin?
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävipäs tuuri tuon MOV Streitin kanssa. Sain ostettua herran pari viikkoa sitten 35k ja tänä iltana tuli 0+3 tehoilla POTG ja samalla myös MS 400. tehopisteen johdosta. Nyt vain odotetaan, mikä tuo overall tulee olemaan ja mikä on jatkossa markkinahinta. Voittoahan tällä tulee ihan kivasti, vähintään tuplat jo nyt. Samoin poimin aikaisemmin MOV Toffolinin 60k ja aamulla LPS huiteli 105k. Sen jälkeen tuo on hieman pudonnut, mutta eiköhän se sinne 150k paremmalle puolelle nouse kun cTOTY lähestyy.

Jaahas. Heti kun sain Streitin myytyä niin tekee sen mitä oon odottanu monta kk. Sain kuitenkin 10k voittoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jumankekka. Toinen kiitos tänne vielä sille jollekin ihanalle ihmiselle joka Streitistä vihjasi. 27k hinnalla ostin viikko sitten ja kyllä kannatti. 89 ovr se tulee olemaan, jos saas POTG-kortin ja MS:n.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jumankekka. Toinen kiitos tänne vielä sille jollekin ihanalle ihmiselle joka Streitistä vihjasi. 27k hinnalla ostin viikko sitten ja kyllä kannatti. 89 ovr se tulee olemaan, jos saas POTG-kortin ja MS:n.
Ilmeisesti tulee vain POTG tai MS eli molempia ei voi saada samaan aikaan?
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ostin äsken hopeapakan ja sieltä ilmaantui Pittsburgh Penguinsin pelipaita hopeakorttina. Hitusen ihmettelin, mutta lähetin kuitenkin collectioniin, jonne kortti ei koskaan ilmestynyt. Nopeasti googlailin ja löytyi muutamia kokemuksia. Jotkut väittävät, että kortti muuttuu kultaiseksi, joillain kirjoittajilla taas kortti on vain kadonnut, kuten minulla. Joku kuitenkin kirjoitti myös saaneensa pitää hopeakorttinsa. Ei taida olla toivoa löytää tuota enää mistään HUTin syövereistä, olisihan tuo hauska ollut kuriositeettina pitää tallessa. Kävin läpi koko my collectionin, ei ollut ilmaantunut mihinkään vääräänkään paikkaan.

edit: Jaa näyttää tuo olevan ihan yleisessä tiedossa ja kun collectionistaan etsii hopeisia NHL-paitoja, siellä se nyt sitten on. Ja käyttäessä tämän pitäisi muuttua EA Sports -pelipaidaksi. Jänniä aikoja eletään.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilmeisesti tulee vain POTG tai MS eli molempia ei voi saada samaan aikaan?
POTG ja TOW-kortteja ei voi saada samaan aikaan. Noista kahdesta en tiedä. Saattaa olla että EA odottaa väissä hetken tai sitten tulee vaan MS-kortti perustein "with he´s 3 points bla bla bla"
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
POTG ja TOW-kortteja ei voi saada samaan aikaan. Noista kahdesta en tiedä. Saattaa olla että EA odottaa väissä hetken tai sitten tulee vaan MS-kortti perustein "with he´s 3 points bla bla bla"
En jaksa uskoa tähän. Toisaalta ei lähimuistista muistu mieleen tilannetta, jossa pelaajalla olisi mahikset samaan aikaan POTG -ja MS-kortteihin. Veikkaan kuitenkin vaan yhtä korttia, todennäköisesti MS. Ehkä EA voisi rahastaa tälläisessä tilanteessa, jos kyseessä olisi Crosbyn tai Ovechkinin kaltainen kortti, mutta tuskinpa Streitin naamalla paljon pakkoja myydään.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuli 5. divarissa melkoinen vastustaja. Jengistä löytyi mm. Karlsson, Kane, Weber, Tarasenko, Ovechkin, Quick, Subban, Crosby, Stamkos, Getzlaf, Perry, Kopitar, Toews ja Benn. Ei se kyllä pelata osannut vaikka hävisinkin 1-0. EA kyllä antoi tuossa aivan 100% varmasti tasoitusta, tai ainakin siltä se tuntui. Jos en olisi nähnyt nimeä niin en olisi uskonut Ovechkinia Ovechkiniksi, sen verran helposti myös se menetti kiekon ja keräili itseään jäästä.

Jännä homma muuten, että Streit ei ole vieläkään saanut sitä POTG tai MS päivitystä.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tulee varmaan vasta kun 700 matsia tulee täyteen...
Tekihän se yhdessä voitokkassa ottelussa 0+3 (eli POTG) ja 400. tehopisteen. Aikaisemmin tällä kaudella ainakin Weber sai Milestonen juurikin 400. tehopisteestä eli eiköhän se Streit nyt tule upgraden saamaan POTG tai MS muodossa.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
En ole pahemmin perehtynyt POTG-hintoihin, mutta viime yönä tarkistelin hintoja ja silmään osui Scheifele-kortti hintaan 9k. Aikaa jäljellä alle 30 sekuntia. Ei tarvinnut kauan miettiä, niin rahat kiinni ja kortti talteen. Onko POTG-kortit (ovr 86 tai alle) yleensäkin näin halpoja vai onnistuinko tekemään ryöstön? 8) Ainakin sain pientä vaihtelua rosteriin, joka on käytännössä pysynyt samana muutaman kuukauden.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jännä homma muuten, että Streit ei ole vieläkään saanut sitä POTG tai MS päivitystä.
EA julkaisee uudet kortit aina kahdelta aamulla Suomen aikaan. Myöskään viikonloppuna eivät julkaise kortteja, joten viikonlopun potg- ja ms-kortit julkaistaan aina Suomen aikaan ma-ti yönä kello 2.

En ole pahemmin perehtynyt POTG-hintoihin, mutta viime yönä tarkistelin hintoja ja silmään osui Scheifele-kortti hintaan 9k. Aikaa jäljellä alle 30 sekuntia. Ei tarvinnut kauan miettiä, niin rahat kiinni ja kortti talteen. Onko POTG-kortit (ovr 86 tai alle) yleensäkin näin halpoja vai onnistuinko tekemään ryöstön? 8) Ainakin sain pientä vaihtelua rosteriin, joka on käytännössä pysynyt samana muutaman kuukauden.
Paljon kortin hintaan vaikuttaa milloin se julkaistaan ja millaista pakkaa on tarjolla. En yhtään osaa sanoa, että onko Scheifelen aikaan ollut jonkinlaista erikoispakkaa, mutta yleensäkin POTG -ja TOTW-kortit, jotka on tuon 86 overall tai vähemmän eivät paljoa maksa. Milestone-korteissa eri homma, koska pikamyynti on 13 000, joten halvimmissakin hinta menee siinä 15k.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös