Tämä tasoituksen antaminen pistää vituttamaan ihan suunnattomasti. Miksi ihminen vs ihminen pelissä pitää antaa jotain EA puppelitasoitusta..
Ilmeisesti tässä halutaan pitää pelit tasaisina ja saada ihmiset jatkamaan pelin parissa. Jos joka pelissä tulisi turpaan sen verran mitä pahimmillaan rostereiden (HUT) + pelaajien taitotaso on, niin suuri osa pelaajista lopettaisi pelaamisen. Huomannut meinaan senkin, että mitään totaalista persraiskausta on tässä pelissä vaikea tehdä. Jossain vaiheessa EA alkaa puuttumaan siihenkin ja pitää joillan megaseiveillä ja pompuilla voittopelinkin tasaisena.
Se tosiaan menee ihan käsittämättömissä putkissa tuo tasoitus. Itsellä oli tosiaan 30 pelin jakso, jossa hävisin 1 divarissa 2 peliä ja nekin ihan omaan hölmöilyyn molemmat. Nyt sitten menossa todella huono jakso, eli johonkin 10 viimeiseen peliin joku 2 voittoa. Vastustajien taso pysynyt pitkässä juoksussa suurinpiirtein samana. Joku +600 peliä takana HUT:tia, niin osaa jonkin verran sanoa. Oma pelini ei niin paljon heilahtele mitä pelien lopputulokset. Maalipaikkoja kuitenkin joka pelissä luon ja kun vs on oikeasti hyvä ja pelaa jääkiekon tapaista peliä, niin muista viestillä kehua ja yleensä vielä niissä peleissä, joissa saan nenään. Ero tulee siinä miten ne menee sisään, miten oma mv torjuu ja huvittaako AI:ta pelata lainkaan. Yksin ei kertakaikkiaan voi puolustaa, jos 4 muuta pelaajaa ovat ihan ilmaa ja ei voi koko ajan vaihtaa pelaajaa ja rynnätä joka paikkaan.
Hyvin huomasin EASHL:ää pelatessa tuon tasoituksen siitä, kun meillä ukot lopetti tuohon lagiongelmaan. Meitä oli kaksi pelaajaa, joilla ei lagannut, niin perustettiin uusi jengi ja pelattiin kahdella pakilla ihan vaan sen takia, että pakkeina peliä voi sentään jotenkin kontrolloida, että miten lähdetään hyökkäämään. Huomattiin 10 divarissa, että omat botit olivat ihan koneita, kun niitä käytti oikein. Annettiin niiden pelata omaa ralliaan välillä ja tuhoisaa oli meno. Välillä vetivät sellaista punakone show:ta. Itse sitten viivapelillä pidetiin kiekon hallinta meillä ja ammuttiin ihan helvetisti. Sitä mukaa kun divarit meni ylös, niin botit huononivat. Kun lopulta noustiin ykköseen, niin eiväthän ne saaneet enää kahta syöttöä omille ja vaikka minkä maalipaikan pelasi, niin ei mennyt. Hyvin huomasi siinä sen kaaren. EASHL:ssä se tasoituksen määrä tosin pienenee sitä mukaa, kun AI-pelaajat katoavat kuvasta, mutta kyllä pelkällä maalivahdeillakin saa ison eron aikaan.
Käsittämätöntähän tämä on. Mikäli tuo maalikoosteiden tekeminen onnistuisi, niin tekisin youtubeen koosteen maaleista, joita mulle on tehty ja lähettelisin kokonaisia pelikoosteita EA:lle, että katsokaa nyt tätä touhua. Tuntuu väliillä suurinpiirtein siltä, että kaveri miettii, että hei mitäs jännää tästä napista tapahtuu...sehän meni maaliin. Tää on helppoo.