NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 729
  • 1 561
Hahah, olipahan sankari taas vastassa. Ennen peliä laittoi viestiä, että "no skillzone". No, meikäläinen sitten hitaalla sytytyksellä hiffasi vasta pelin alkaessa, että tällähän tarkoitettiin ilmeisesti tätä puolustustaktiikkaa, jossa pelataan sentterillä keskustaa ja annetaan bottien puolustaa. No, ajattelin sitten että why not, ei kuulu tapoihin ensimmäisenä muutenkaan, joten ehkä tässä svenssoni haluaa pelata jotain jääkiekon tapaista, eikä änäriä.

No, peliä oli mennyt kymmenen minuuttia, taululla 0-4 ja ei muuta kuin ulos. En nyt ihan ensimmäisenä ole noita lopettamassa kesken, mutta jos kaveri itse sanoo tuollaista ja iskee kolme maalia kulmapyörimisellä ja onetimerilla maalin edestä ja viimeisen sitten säbäranteella, niin eipä tarvitse taas ihmetellä muuta kuin että miten tyhmä sitä itse on, kun uskoo lapsenomaisesti jonkun haluavan pelata vähän realistisemmin. Siitä tämä svendsen sitten rupesi vielä vittuilemaan poistumisen jälkeen. Jätkä joka käyttää kaikki mahdolliset bugiveivit, kun on ensin pyytänyt ettei käytetä ainoata niiden puolustamiseen tarkoitettua taktiikkaa.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hahah, olipahan sankari taas vastassa. Ennen peliä laittoi viestiä, että "no skillzone". No, meikäläinen sitten hitaalla sytytyksellä hiffasi vasta pelin alkaessa, että tällähän tarkoitettiin ilmeisesti tätä puolustustaktiikkaa, jossa pelataan sentterillä keskustaa ja annetaan bottien puolustaa. No, ajattelin sitten että why not, ei kuulu tapoihin ensimmäisenä muutenkaan, joten ehkä tässä svenssoni haluaa pelata jotain jääkiekon tapaista, eikä änäriä.

No, peliä oli mennyt kymmenen minuuttia, taululla 0-4 ja ei muuta kuin ulos. En nyt ihan ensimmäisenä ole noita lopettamassa kesken, mutta jos kaveri itse sanoo tuollaista ja iskee kolme maalia kulmapyörimisellä ja onetimerilla maalin edestä ja viimeisen sitten säbäranteella, niin eipä tarvitse taas ihmetellä muuta kuin että miten tyhmä sitä itse on, kun uskoo lapsenomaisesti jonkun haluavan pelata vähän realistisemmin. Siitä tämä svendsen sitten rupesi vielä vittuilemaan poistumisen jälkeen. Jätkä joka käyttää kaikki mahdolliset bugiveivit, kun on ensin pyytänyt ettei käytetä ainoata niiden puolustamiseen tarkoitettua taktiikkaa.
Minä uskon vakaasti, että itse puolustamalla saa aikaan paremman lopputuloksen kuin AI puolustuksella. Ainakin siinä vaiheessa jos sen osaa hyvin. Välillä AI pelaa aivan uskomattoman tyhmästi ja se avaa kaverille aivan avoimia maalintekotilanteita. Itse käytän molempia tilanteen mukaan, välillä annan AI:n hoitaa puolustamisen kulmassaa kun itse pysyttelen oman maalin edessä ja blockaan vetoja/syöttöjä. Yleensä puolustan melko passiivisesti ja annan hyökkääjän tehdä ratkaisun. Välillä on taas toimiva ratkaisu vetää täysillä vastapalloon jos kulma sattuu olemaan sopiva.

Jotenkin kyllä ihmetyttää, ihan yleisellä tasolla (en tarkoita sinua), mutta miten tässä saa sitten tehdä niitä maaleja? Rannarilla peltiin on raukkamainen säbämaali ja vielä raukkamaisempaa on hakea onetimeria. Itse pyrin käyttämään aina tilanteeseen sopivaa ratkaisua, oli se muiden mielestä miten raukkamainen tahansa. Jos esim minulla on kiekko hyökkäyspään kulmassa ja vapaata syöttösuuntaa ei löydy niin silloin pyörin siellä kulmassa tasan niin kauan kunnes pääsen itse nousemaan tai saan kiekon pelattua esim maalin taakse tai pakeille viivaan, josta voin pelata sen eteenpäin. Minkä takia siinä vaiheessa pitäisi hakea epävarmaa syöttöä jonka vastustaja pääsee mahdollisesti katkaisemaan?
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin kyllä ihmetyttää, ihan yleisellä tasolla (en tarkoita sinua), mutta miten tässä saa sitten tehdä niitä maaleja?

Tämä on nyt vain oma mielipide. Toki saa tehdä ranteella ja oneilla niin paljon maaleja, kuin haluaa. Itse teen molempia ja pyöritän kiekkoa hyökkäyspäässä vaikka minuuttitolkulla, mutta pyrin aina löytämään uusia tapoja tehdä maaleja ja teen sen pyörittämisen pääasiassa syöttelemällä en X pohjassa kulmassa pyörien. Itsellä löytyy variaatioita maalin tekoon jo aika paljon. Tässä pelissä vain on olemassa sellainen tietty pelaajatyyppi, jota on valitettavan paljon, jotka tutkivat sellaiset varmat ja helpot tavat tehdä niitä maaleja ja niitä heataan ja vain niitä. Itse olen nämä spedet oppinut nyt tässä viimeisen 1-2 kuukauden aikana nollaamaan melkein täysin, joten itselleni se pelaaminen tällä hetkellä näitä vastaan on lähinnä rasittavaa ei raivostuttavaa sen takia, että häviäisi. Haluaisi että se peli edes etäisesti muistuttaisi jääkiekkoa. On vain helvetin rasittavaa pelata näitä tyyppejä vastaan, jotka koko pelin tulevat sillä Crosbyllä/Stamkosilla yli viivan ja täsmälleen samasta paikasta heataan rannetta joka kerta, kun hyökkäysalueella ollaan. Se ranne siitä tietystä yhdestä kulmasta menee aivan liian kovalla prosentilla sisään. Toinen on X pohjassa pyöriminen kulmissa, vaikka 5 minuuttia ja takatolpalle haku. Tähän päälle sitominen joka aloituksessa. AI pelaajat eivät puolustuspään sitoimisaloituksessa osaa puolustaa lainkaan. Kaikki nämä maalihaut voi ottaa pois, mutta kun pelaat näitä sankareita vastaan vaikka 5 peliä putkeen, niin alkaahan se nyt ihan oikeasti vituttaa, vaikka jokaisen voittaisit.

Kaikki tekee onetimereitä ja rannemaaleja, mutta siinä on iso ero teetkö ne sen mukaan miten peli aukeaa ja etenee vai lähdetkö joka kerta sille samalle kiertoradalle. Ääriesimerkkinä kaveri, joka olisi päässyt yksin läpi, niin piti nurkasta kiertää keskelle ranteelle.

Itsellä on aika fyysinen joukkue ja paikeilla paljon tulivoimaa. Teen joskus sitä, kun vastustaja vain seisoo oman maalin edessä ja laittanut kaikki pelaajat ääripassiiviseksi, niin laiturilla tiputan pakille ja ammun onetimerin, käyn voittamassa kulmakiekon ja ammun uudestaan ja toistan tätä vaikka10 kertaa saman vaihdon aikana. Tällä yritän saada vastustajan avaamaan pakettinsa, mutta jotkut vain notkuvat siellä maalin edessä 5 pelaajan voimin. Lopputulos on se, että itsellä 45 vetoa peliin ja pakit tehneet kaikki maalit, joten kai sitä itsekin tulee sorruttua vastaavanlaiseen.
 
Jotenkin kyllä ihmetyttää, ihan yleisellä tasolla (en tarkoita sinua), mutta miten tässä saa sitten tehdä niitä maaleja? Rannarilla peltiin on raukkamainen säbämaali ja vielä raukkamaisempaa on hakea onetimeria.

@Apassi tiivisti varsinkin tuossa viimeisessä kappaleessaan kaiken oleellisen. Jos sua ihmetyttää, että miten maaleja sitten saa tehdä, mua ihmetyttää ihmiset (tähän sama, en viittaa siis sinuun), jotka jaksavat tahkota sitä samaa kuviota tuhansia kertoja peräkkäin ilman mitään mielikuvitusta. Aina sama kuvio, samaa luistelulinjaa pitkin ja samaan päätökseen. Sitten katsotaan osuiko vai ei. Mun puolesta jokainen saa pelata tavallaan, enkä mä ole mikään tuomitsemaan kenenkään peli-iloa. Mua nyt ei vain kiinnosta pelata ko. yhden kuvion ihmeitä vastaan,
 

Kafrom

Jäsen
Onhan tuo hieman huvittavaa, että joillekkin tuntuu olevan se HUT-matsin voittaminen niin kauhea pakkomielle että täytyy käyttää kaikenmaailman Youtubesta opittuja bugeja hyödykseen. Toisaalta taas, pelatkoon jokainen kuten itse haluaa. Mä haluan, että matsit muistuttaisi edes vähän jääkiekkoa ja siinä olisi jonkunlainen flow sen sijaan, että jokainen hyökkäys on samanlaista bugiranteen hakemista.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
@Apassi tiivisti varsinkin tuossa viimeisessä kappaleessaan kaiken oleellisen. Jos sua ihmetyttää, että miten maaleja sitten saa tehdä, mua ihmetyttää ihmiset (tähän sama, en viittaa siis sinuun), jotka jaksavat tahkota sitä samaa kuviota tuhansia kertoja peräkkäin ilman mitään mielikuvitusta. Aina sama kuvio, samaa luistelulinjaa pitkin ja samaan päätökseen. Sitten katsotaan osuiko vai ei. Mun puolesta jokainen saa pelata tavallaan, enkä mä ole mikään tuomitsemaan kenenkään peli-iloa. Mua nyt ei vain kiinnosta pelata ko. yhden kuvion ihmeitä vastaan,
Kyllähän niitä aina riittää. Ei sillä, en minäkään sitä ymmärrä. Periaatteessahan se kertoo ainoastaan pelaajan kyvyttömyydestä tehdä/keksiä muita ratkaisuja. Monipuolinen, ennalta-arvaamaton pelityyli on usein avain voittoon. Itsekin saatan joskus pudottaa kiekon laiturilta pakille kesken hyökkäyksen, jonka seurauksena pakilla pääsee kohtalaisen vapaasti nousemaan siniviivan yli. Normaalistihan tuossa vaiheessa viedään kiekko laiturilla syvään tai haetaan suoraa hyökkäystä ja bugirannaria.

Asiasta kukkaruukkuun, mahtaakohan Mark Streitille tulla 400. pisteestä Milestonea? Basic korttihan on 84 ja herralta löytyy jo 86 PotG. Voisiko MS olla 87? Ainakin Weber sai aikaisemmin tällä kaudella 400. pisteestään MS kortin, arvoltaan 90 (basic 89). Sijoitusmielessä mietin MOV version ostamista, mutta maksaneeko ikinä vaivaa.

EDIT: Huomenna aamulla pitää soittaa EA:lle ja kysyä, että mitä tehdään. Ongelmana ollut siis perjantai-illasta asti se, että huutokaupan "osta nyt" toiminto heittää minut ulos HUTista, aivan kuten aikaisemmin kerroin. Katsotaan mitä sanovat. Jos sieltä ei osata auttaa niin siinä vaiheessa on varmaan pakko siirtää kortit/rahat toiselle tilille, deletä koko HUT tiimi ja aloittaa alusta.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Asiasta kukkaruukkuun, mahtaakohan Mark Streitille tulla 400. pisteestä Milestonea? Basic korttihan on 84 ja herralta löytyy jo 86 PotG. Voisiko MS olla 87? Ainakin Weber sai aikaisemmin tällä kaudella 400. pisteestään MS kortin, arvoltaan 90 (basic 89). Sijoitusmielessä mietin MOV version ostamista, mutta maksaneeko ikinä vaivaa.
Kyllä Streit varmaan tuosta 400 pisteestä kortin saa ja jos korkein kortti on 86 overall, tuo milestone tulee olemaan 88 eli +2 kaikkiin. Jos käyttöön tulee, niin Mov on toki järkevämpi ostaa ja helpompi tarvittaessa myydä pois, kuin tuo MS.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
3-3-0. KOLME TAPPIOTA TULI SIITÄ TILTTAUKSESTA! Aivan mahtavaa.
Mulla kävi joskus samoin. Jos pelaat supertähti liigaa niin kannattavampaa on pelata ne kuusi ottelua siihen 2200 asti kuin ne yhdeksän matsia voittoon asti ;)
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mulla kävi joskus samoin. Jos pelaat supertähti liigaa niin kannattavampaa on pelata ne kuusi ottelua siihen 2200 asti kuin ne yhdeksän matsia voittoon asti ;)
Silleen mäkin olin laskevinani joskus, mutta kyllä se divisioonan mestaruus aina lämmittää. Voitosta pelataan aina.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
En koskenutkaan HUT:iin moneen viikkoon vaan pelasin yksittäisiä Online-otteluita noin 30kpl. Menin takaisin HUT:iin ja mulla oli 11 kultaista korttipakkaa avattavana? Saako tuolta toisten pelien puolelta sit palkintoja HUT:iin, vai mistä noi pakat on tonne tullut? :D
 

P.Kaukalo

Jäsen
Teen joskus sitä, kun vastustaja vain seisoo oman maalin edessä ja laittanut kaikki pelaajat ääripassiiviseksi, niin laiturilla tiputan pakille ja ammun onetimerin, käyn voittamassa kulmakiekon ja ammun uudestaan ja toistan tätä vaikka10 kertaa saman vaihdon aikana. Tällä yritän saada vastustajan avaamaan pakettinsa, mutta jotkut vain notkuvat siellä maalin edessä 5 pelaajan voimin. Lopputulos on se, että itsellä 45 vetoa peliin ja pakit tehneet kaikki maalit, joten kai sitä itsekin tulee sorruttua vastaavanlaiseen.

Itse melkein suosin sitä, että jos ei helpolla avaudu vedot sektorista, niin viivalle vaan vähän passittelua ja onetimereita saa helposti sen muutaman yleensä per hyökkäys, kunhan pakit on lavat sisäänpäin. Jotenkin kun sieltä kolisee sisään niin se on vielä äärimmäisen palkitseva tunne. Vähän sama kuin joskus harvoin kun pidempi levitys hyökkäysalueen läpi onnistuu vaikkapa yyveellä ja sattuu vielä menemään sisään. Ai että!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En koskenutkaan HUT:iin moneen viikkoon vaan pelasin yksittäisiä Online-otteluita noin 30kpl. Menin takaisin HUT:iin ja mulla oli 11 kultaista korttipakkaa avattavana? Saako tuolta toisten pelien puolelta sit palkintoja HUT:iin, vai mistä noi pakat on tonne tullut? :D
EA jakoi viime viikonloppuna ilmeisesti randomilla porukalle pakkoja, Ei hajuakaan miksi, mutta tuo nyt on se todennäköisin syy, jos kerran ne avauspakat olet avannut mitkä tuli pelin alussa. (Ne jotka sai kun painoi sitä "claim other gifts" vai mikä se siinä daily coinsien ok:n alapuolella nyt on.)

Gilmour ostettu. Nyt sitten pelailemaan Gilmour-Clark kaksikolla. Saa nähdä mitä mikkihiiret saa aikaan kentällä.

Ps. Kiitos Streit-vihjeestä. Tuli ostettua 27k hinnalla. Nyt odottamaan että mies saa 4pts aikaan ja siinä on sitten se OFD jota tarvitsen 88 ovr:n muodossa. Sitten puuttuu enää se ykkösvahti ja supertiimini on valmis.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kilautin aamulla EA:lle ja sieltähän se apu löytyi. Meni heti ja huutokauppa toimi normaalisti. Keräsin kesken jääneen SJ:n collectionin ja tällä kertaa kävi kohtalainen tuuri kun lukuisien soppareiden lisäksi tuli nostettua 88ovrl Pavelski. Herra löysi tiensä ykkösen keskelle ja Johansen pudotettiin kakkoseen. Rahaakin on meikäläiselle kohtalaisesti, 72k ja mietin kovasti uuden laiturin hankkimista. Mitä itse korvaisitte kokoonpanosta? Boldatut on nostoja eli niitä ei voi myydä. Harkinnassa esim Voracek, MOV Vrbata, Neely tai Parise. Toisaalta, sijoitusmielessä voisi ostaa toisen MOV Streitin ja toivoa nopeasti niitä neljää puuttuvaa pistettä.

Okposo (A) - Pavelski - Thornton (C)
Kreider (A) - Johansen - TOTW Doan
Neal - Couture - MOV Ennis
Sharp - Turris - Vrbata

Byfuglien - Kronwall
Burns - Faulk
Barrie - Seabrook

Schneider
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Rahaakin on meikäläiselle kohtalaisesti, 72k ja mietin kovasti uuden laiturin hankkimista. Mitä itse korvaisitte kokoonpanosta? Boldatut on nostoja eli niitä ei voi myydä. Harkinnassa esim Voracek, MOV Vrbata, Neely tai Parise.
Pahaa tekee nähdä Thornton laiturina, itse laittaisin ilman muuta keskelle ja joku muu tuosta laidalle. Thorntonilla siis paremmat aloitukset, kuin kellään nykyisistä senttereistä.

Kokoonpanojen tekeminen riippuu tietysti pitkälti pelityylistä, esim. itsellä on aina leftit oikealla puolella ja rightit vasemmalla, mutta kyllä tuosta lähtisin pudottamaan joko Doanin tai Enniksen ja tilalle Parise tai Voracek. Kummastakin positiivisia kokemuksia. Parise vähän nopeampi, Voralla taas yksi parhaita vetoja peruskorteista. Pakistossakin itse käytän kolmea leftiä ja kolmea rightiä, mutta nämäkin riippuu pelityylistä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään ollut tätä ongelmaa, että kun hankkiin uusia pelaajia, niin pelit menee ihan päin helvettiä sen jälkeen. Itsellä nyt kaksi kertaa käynyt sama homma. Viimeksi hankin kolme uutta pelaajaa. Uusi kausi oli juuri alkanut ja hävisin niin monta peliä putkeen, että tipuin sen yhden ja ainoan kerran kakkoseen. Kun siitä sain tappioputken poikki seuraavan kauden ensimmäisesdä pelissä, niin lähes voitosta voittoon menty. Oli käsittämätön putki tuossa, että 30 peliin 2 tappiota 1 divarissa. Nyt tein niinkin rajun muutoksen kokoonpanoon, että myin TOTW 88 Kreiderin pois ja ostin tilalle 90 TOTW Kreiderin. En mitään muuta. Kahdessa kauden viimeisessä pelissä en pystynyt tekemään yhtään mitään. Ensimmäinen peli 6-0 turpaan sen tasoiselta vastustajalta, jotka yleensä voitan. Omia pelaajia ei paljon kiekko tuntunut kiinnostavan. Yritä siinä yksin puolustaa, kun neljämuuta ukkoa katselee hallin kattoa. Seuraavaan peliin laitoin kaikki hopeapakoista saamani buustit yhteen peliin. Perkele tämä kiroushan murretaan. Karmean taistelun jälkeen 4-3 tappio ja kausi päättyi säilymiseen 1 divisioonassa. Seuraava peli 10-1 voitto, kun uusi kausi pyörähti käyntiin. Tästä lähtien pitänee hankkia aina pelaajat uuden kauden alkuun. Ihme homma.

Toinen minkä huomannut, että kun noita buustikortteja käyttää, niin turpaan tulee aina. Heitin kaikki aina helvettiin, kun ei niistä mitään hyötyä ollut. Nyt kokeilin uudestaan ja mitään hyötyä ei tunnu pelaajille olevan. Lisäksi tuntuu, että saat koko pelin vihat niskaasi, kun käytät niitä.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olipas taas masentava peli 3divarissa. Ensimmäinen erä itseltä todella hyvää peliä, suorastaan dominointia. Hyökkäysalueaika ja laukaukset vietiin suvereenisti ja ainoastaan kaverilla maalissa pelannut Mason piti vastustajaa pystyssä. Toisessa erässä tapahtui jotain kummallista. Kaveri voitti aloituksen ja siitä alkoi sellainen mylly, että oksat pois. Ensimmäiset 10min pyörittiin kokonaan minun kenttäpuoliskolla kun syötöt eivät löytäneet perille. Samaa jatkui oikeastaan koko toisen ja kolmannen erän ajan. Näissä kahdessa en juurikaan päässyt kaverin hyökkäysalueelle vaikka yritin kaikkeni. Hyvän ensimmäisen erän jälkeen tuli lopulta nassuun 0-5.
 

oxymoron

Jäsen
Onko kellään ollut tätä ongelmaa, että kun hankkiin uusia pelaajia, niin pelit menee ihan päin helvettiä sen jälkeen. Itsellä nyt kaksi kertaa käynyt sama homma.
En ole pistänyt merkille, että uudet pelaajat ns laukaisisivat tappiokierteen. Enemmän tuntunut satunnaisilta ne tappio- ja voittoputket. Nytkin sulla on vain kahden pelin otanta, joten kovin pikaisia johtopäätöksiä en tekis.

Tappioputket tuntuvat kuitenkin olevan ihan olemassa olevaa vittuilua. Toki jotkut vetelee tuolla ihan järkyttävillä voittostatseilla, mutta ainakin niinkin tasasissa peleissä kun mitä mulla yleensä on, niin vaikutus tuntuu aika kovalta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole pistänyt merkille, että uudet pelaajat ns laukaisisivat tappiokierteen. Enemmän tuntunut satunnaisilta ne tappio- ja voittoputket. Nytkin sulla on vain kahden pelin otanta, joten kovin pikaisia johtopäätöksiä en tekis.

Selitinkö huonosti. Hävisin siis siinä ensimmäisessä setissä joku 5-6 peliä putkeen, eli kaikki sen kauden loput pelit. Ei mitään palaa, vaikka suurin osa vastustajista oli ns. normitasoa. Laitoin jopa videoita youtubeen, kun kaveri veti samassa pelissä 2 maalia heti sinisen jälkeen ilman maskia jai tse tarvitsi sen 15 laukausta vähintään yhteen maaliin. Toisessa setissä tappoputki oli vain 2 peliä, kun kausi loppui siihen ja voitin heti seuraavan kauden ekan pelin. Molemmilla kerroilla huomionarvoista on ollut se, että AI pelaajat alkavat koomailemaan ja esim. kadottavat kaiken agressiivisuutensa. Maalivahdin peliin, kun ei voi mitenkään vaikuttaa.
 

oxymoron

Jäsen
Selitinkö huonosti. Hävisin siis siinä ensimmäisessä setissä joku 5-6 peliä putkeen, eli kaikki sen kauden loput pelit. Ei mitään palaa, vaikka suurin osa vastustajista oli ns. normitasoa. Laitoin jopa videoita youtubeen, kun kaveri veti samassa pelissä 2 maalia heti sinisen jälkeen ilman maskia jai tse tarvitsi sen 15 laukausta vähintään yhteen maaliin. Toisessa setissä tappoputki oli vain 2 peliä, kun kausi loppui siihen ja voitin heti seuraavan kauden ekan pelin. Molemmilla kerroilla huomionarvoista on ollut se, että AI pelaajat alkavat koomailemaan ja esim. kadottavat kaiken agressiivisuutensa. Maalivahdin peliin, kun ei voi mitenkään vaikuttaa.
En siis epäile etteikö olisi jää ollut useammassa pelissä putkeen kallellaan sua vastaan. Mulla on ollut kanssa noita tappioputkia, joissa omat pelaajat on unohtanut miten jääkiekkoa pelataan, oma veska imee joka toisen vedon jne, kun taas toiseen päähän ei mene edes tyhjään maaliin. Kunhan hieman kyseenalaistin, että onko noi pelaajahankinnat laukaisseet sen.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Olenko ainoo jonka mielestä lämärit suoraan syötöstä, syötettynä kulmasta menee järkyttävällä prossal sisää? Veskan sijottuminen aina päin helvettiä noissa. Eli siis oikeasta kulmasta vasemmalle viivaan. Ja kyllä tähän pitäisi saada sellainen systeemi että vastustajat olisi vähintää samoilla sijoilla tai ylempänä kuin itse on. Ei se sattumaa enää ainakaan allekironneella voi olla että lähes poikkeuksetta tulee pataan sijoilta 15000++ jasitten seuraavassa matsissa kaatuu top10 jengi. Aina parhaimmat ja tasasimmat matsit on juuri itseäni korkeampana olevia vastaan.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisiko joku selventää että miksi osa peleistä tuntuu toimivan eri nopeudella? Jotkut pelit tuntuvat tosi tahmeilta ja kaikki käy hitaasti (silloin yleensä häviän) ja osa taas ns. normaali temmolla.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mitkä noista hopeajengeistä on helpoimpia/halvimpia kerätä?
NHL, pronssit, maajoukkueet, CHL ja norskit on kerättynä...
Pronssipalkintopakoista on muuten tulleet parhaat nostot, Malkin ja Gilmour...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Ronikki73 Eipä niistä ole oikein mikään helppo kerättävä. Osassa saa odottaa turhankin kauan fiksuja hintoja korteille. Mutta aloita niistä Norjan liigan kahdesta joukkueesta. Ei ole montaa korttia ja rauhassa keräät, niin ei ole paha rasti. Katsot vaan fiksut hinnat ostaa ne kortit.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä jättäisin ne Norjan jengit keräämättä tai keräisin ne vikana hopepakoista, koska ne pelaajat yms. kyllä melkein kaikki tulee, kun pakkoja kerää. Itse keräsin sillä taktiikalla, että laitoin aina hauksi vaikka SM-liiga, kaikki pelaajat ja hinta max 400. Sitten ostelen aina halvat mitä ei ole pois ja kun joku jengi alkaa olemaan muutamaa pelaajaa vaille, niin sitten vasta ostan isommalla rahalla ne puuttuvat. Sitten alan sitä mukaa myydä pois,kun valmistuvat, mutta yritän aina ensin kaupata ne, joissa markkinahinnat kohdillaan sillä hetkellä. On aikaa vievää, mutta saa pientä voittoa ja ei tarvitse ostella sopimuksia.

Kävi sellanen pikku moka tuossa, että tuli hopeapakasta BRAD MARCHAND TOTW 88 kortti. Pistin muiden mukana ilmaismyynnillä menemään. Eka kerta, kun kävi tollanen moka. Oikeastaan sitten vaan nauratti, kun olisi mun neloskenttään mahtunut Oshien paikalle, mutta kun se mun nelonen on toiminut niin hyvin, niin ei väliä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellä on toiminut ihan hyvin niinkin, että laittaa hakuun vain hopeakortit ja osta nyt-maksimiksi 250-300. Sieltä sitten ostelemaan halvimpia, yleensä siellä on samalta myyjältä useampi samasta joukkueesta. Ja yleensä ottaen Saksan liiga tuntuu selvästi halvimmalta, kalliimmatkin pelaajat ovat siinä 700-800 pintaan yleensä. Tsekin liiga on toinen, mutta sieltä saa aika vähän pakkoja. Sveitsin liiga tuntuu tosi kalliilta ja niihin tarvii pelaajiakin aika paljon, että sieltä pysyisin kaukana jos ei ole tullut paljon pelaajia jo valmiiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös