NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 711
  • 1 561

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äskeisen pelin jälkeen tuli sitten ehkä itselleni päivän ensimmäinen täydellinen momentum peli. 35 laukausta ja 6-0 voitto. Pystyin tekemään ihan mitä tahansa. Vaikka vähän mokailinkin niin sain joka kaksinkamppailussa kiekon takaisin. Kaikki kikat yms onnistui. Alkoi oikein käydä vastustajaa sääliksi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On hieno peli. Ostin kolme uutta pelaajaa ja täytin rosterissani olleet puutteet. Joukkueeni kärki vahvistui huomattavasti, kun nelosketjuun laitoin ilmaispakoista saatuja pelaajia ja tiivistin näillä saaduilla rahoilla joukkueen kärkeä. Lopputuloksena taitaa tulla ensimmäinen tippuminen 1 divarista. Näiden hankintojen jälkeen on joka peli ollut ihan kauheata tuskaa. Ei pysty oikein edes selittämään enää sitä, että millä eri tavoin näitä pelejä voi hävitä, mutta perinteistä maalivahti ei saa mitään kiinni, mitään syöttöjä et saa katkottua, kaikki irtokiekot vihulle ja sitten päälle vielä vähnä lisää.

Viime peli oli kaiken kruunu, kun taklasin vastustajan pelaajaa kolme kertaa ihan täydellä vauhdilla, niiasi joka kerta, otti kiekon ja jatkoi matkaa. Seuraavassa vaihdossa olin luistelemassa omiin kiekon kanssa ja vastustajan pelaaja koukkasi takaapäin. Otin jo laskemassa ohjainta ja valmistautumassa YV:hen, kun kaveri kävi tekemässä läpiajosta maalin. Kaikki pienet ja aika isotkin asiat vastustajalle. Ja minä reppana vain halusin vahvistaa joukkuettani.

Nämä menee kyllä ihme putkissa.

Sattu sellainen ihmeellinen tilanne, että vastustaja painoi start kun peli oli alkamassa ja olin lähdössä pois, kun ajattelin heti että joku glitch pelle. No kaveri lähti itse pois ja menin katsomaan, niin peli ei rekisteröitynyt mitenkään. OK. Takaisin koppiin, niin sopimukset olivat kuluneet ja molemmat maalivahdit väsyneitä. Nyt hävisin taas äsken peli, niin nyt on sitten molemmat maalivahdit väsyneitä. No varaveskan varaveska Kari Lehtonen maaliin. Eka erä takana ja Kari päästi vastustajan erän ainoan ja ensimmäisen vedon verkkoon. Alkaa naurattaa kun mun hyökkääjät ottaa enemmän blokkeja mun omiin vetoihin hyökkäypäässä, kun mitä mun maalivahti saa kiinni. Tässä menee tappioputki poikki.

Ei mennyt. Tuloksena 2. divariin ottamaan vauhtia. Tuli otettua uusien hankintojen jälkeen 6 ottelun tappioputki. Sitä ei käy kiistäminen,että alkaa jo olemaan korvien välistäkin kiinni. Eiköhän tässä 3-4 divariin mennä samaa rataa. Oikeastaan ainoa kenttä, joka tehnyt tulolsta on ilmaispelaajista kasattu nelonen. Oshie-Granlund-Turris. Esim kakkoskenttään hankkimani mov Cammalleri vetää kiikareilla.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Nyt alkaa kyllä tämänkin paatuneimman skeptikon mieli järkkyä EA:n järjestelyistä. Tuli tuossa myytyä Stamkos ja kasattua kertyneillä rahoilla oikeasti joukkue, ei siis pelkkää Tarasenkoa ja Stamkosia pitämässä joukkuetta pystyssä. Uusina tulokkaina mm. Draisaitl (TOW, 88ovr), Rick Nash, Henrik Sedin, Kessel, Van Riemsdyk sekä Parise. Nyt joukkue näyttää oikeasti kovalta myös paperilla ja laajuutta löytyy jokaisesta kentästä.

Ensimmäiset pari peliä uudelta joukkueelta sujuivat ongelmitta, voitot ropisivat ja kaikki oli hyvin. Nyt sitten viimeiset viisi matsia ihan ihme paskaa. Vastassa toki kolmesti perus rannehomo, jotka siis valehtelematta yrittivät vain ja ainoastaan tuota säbärannetta kokoajan ja pörräsivät kulmassa 90% siitä ajasta, jonka saivat oleilla meikäläisen puolustusalueella. Sitten kun ei niitä Tarasenkoja, Stamkoseja, Gaudreauja ja muita saa aina vain puolustettua koko peliä niin tulee se pakollinen 1-2 päästettyä maalia jo siinä. Vaan kun EA päätti että nyt vittu loppu se saatanan meikäläisen joukkueen puksuttaminen: Neljässä pelissä perättäin (yht. viidesti) on nyt mennyt maali, jossa vastustaja yksinkertaisesti syöttää minun alueella ja kiekko lähtee vain menemään maaliani kohti. Ihan käsittämätöntä kurapaskaa. Aiemmin loistanut Schneider ei ole noita pystynyt ottamaan kiinni vaan päästää ne automaattisesti maaliin. Sitten vielä pari muutakin vastaavaa maalia (meikäläisellä kiekko, vastustaja taklaa ja kiekko menee oman maalini takaa maaliin???) siihen päälle niin alkaa pelihuumori olla koetuksella.

Ei se mitään, noista peleistä olen kuitenkin pystynyt voittamaan neljä ja yhden hävisin rankkareilla. Voitot tuntuvat makeammilta tuollaisten jälkeen, mutta kyllähän se vain vitutusta iskee ja pukkaa tuollaisten lahjamaalien vuoksi.. Jos jostain pitää etsiä vika niin syytän TOW-kirousta. Noilla korteilla ei vain pitäisi pelata! Mutta kun halvalla ryösti...

Joukkue tällä haavaa:

Kessel - McDavid - Tarasenko A
Parise - Draisaitl TOW - Nash
D. Sedin - H. Sedin - Hossa
Van Riemsdyk - Krejci - Jagr

McDonagh - Pietrangelo
Burns - Shattenkirk
Seabrook - Ekblad A

Schneider
Fleury


Onko jollain muuten tietoa minkälainen peluri on maailman tilastokärki? Tiimin nimi Team Granlund ja suomalainen sälli siis kyseessä. Pisti vaan leaderboardeja silmäillessä silmiini tuo saldo jossa oli yli 900 voittoa ja taisi olla alle 150 tappiota, joten pakosti tulee mieleen, että saattaisi olla jonkinlaista vilunkia pelissä. Pariin kertaan on tullut haastossa vastaankin, mutta olen lähtenyt tyynesti pois koska ei huvita suomalaisia vastaan pelata. Onko siis kyseessä yksinkertaisesti helvetin kova pelaaja vai onko takana jotain muuta? Jos on kova ja rehti pelaaja niin voisikin mitata kykyjään joku kerta..
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tippumisen jälkeen sitten paluu voittojen tielle ja peli ns. normalisoitui. Mitään en muuttanut. Maalivahti alkoi saamaan kiekkoja kiinni ja kaksinkamppailuja pystyy voittamaan. Ennen tippumista omassa maalissa oli ikäänkuin joku magneetti joka veti kiekko puoleensa. Ei tarvinnut kuin sinne päin sutaista, niin meni joko suoraan tai ohjurin, pompun tms. kautta sisään.
 

A Siente

Jäsen
Marleu - Pavelski - F. Forsberg
Sharp - Backes - Callahan
Vanek - Koivu - Iginla
Huberdeau - Wilson - Doan

Sekera - Seabrook
De Haan - Boychuk
Garrison - Ekblad

Smith
Berra

Joukkueen kemia 92/100

Pavelskia ja Marleuta lukuunottamatta kaikki pelaajat tulleet keräilypakoista. Ihan hyvän joukkueen noista saa koottua ja se näkyy myös menestyksessä. Nyt ollaan viimein saatu pidetttyä paikka 3. divarista ja nousu 2. divariin lähenee jatkuvasti. Saldo peleistä on 182-218-37, joten on tässä saanut ihan tosissaan pelata.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko jollain muuten tietoa minkälainen peluri on maailman tilastokärki? Tiimin nimi Team Granlund ja suomalainen sälli siis kyseessä. Pisti vaan leaderboardeja silmäillessä silmiini tuo saldo jossa oli yli 900 voittoa ja taisi olla alle 150 tappiota, joten pakosti tulee mieleen, että saattaisi olla jonkinlaista vilunkia pelissä. Pariin kertaan on tullut haastossa vastaankin, mutta olen lähtenyt tyynesti pois koska ei huvita suomalaisia vastaan pelata. Onko siis kyseessä yksinkertaisesti helvetin kova pelaaja vai onko takana jotain muuta? Jos on kova ja rehti pelaaja niin voisikin mitata kykyjään joku kerta..

Olen muistaakseni 3 kertaa pelannut tätä kaveria vastaan, kaksi hävinnyt parilla maalilla ja yhden voitin 3-2. Kyllähän se ihan rehti pelaaja on, mutta kannattaa varautua sitten aivan tajuttomaan kulmissa pörräämiseen ja takatolpan hakemiseen, eli sen kun jaksaa kurinalaisesti jollain tavalla puolustamaan pois niin voitettavissa on.
 
Tippumisen jälkeen sitten paluu voittojen tielle ja peli ns. normalisoitui. Mitään en muuttanut. Maalivahti alkoi saamaan kiekkoja kiinni ja kaksinkamppailuja pystyy voittamaan. Ennen tippumista omassa maalissa oli ikäänkuin joku magneetti joka veti kiekko puoleensa. Ei tarvinnut kuin sinne päin sutaista, niin meni joko suoraan tai ohjurin, pompun tms. kautta sisään.

Aijaa, erikoista. Nimimerkillä aikaisemmin illalla ykkösestä pudottu, ratkaisupeliin jossa pinna olisi riittänyt ykkösdivarissa pysymiseen, isketty Fleurylle +5 kaikkiin -kortti ja kenttätapahtumiin nähden tasainen peli (hyökkäysajat suht tasan, laukaukset 18-18) ja peli päättyi 10-2 tappioon. Sama paska jatkui viimeiset kolme peliä ja samantien kakkosessa kaksi nollapeliä. No, olihan se torjuntaprosentti tuossa putoamispelissäkin melkein 50%. Kaksi meni lopussa oman gonahtelun piikkiin ja kaveri iski takatolpalta, mutta ensimmäiset 4 suorasta vedosta sinisen jälkeen ja seuraava sitomisaloituksesta, kun pelasin alivoimaa. Siihen päälle yksi viivaveto, joka lensi mun blokkauksesta oman pelaajan lapaan, mutta pomppasikin omiin.

Edit: Ja siis millä prosentilla jengi vetää noita kultakortteja pronssipakoista? Jossain vaiheessa joku tässä ketjussa sanoi, että lähestulkoon 1/kerätty jengi. Mulla on kerättynä 41 CHL-jengiä, jos olen laskenut oikein niin 6 kultakorttia, joista kokonaisuuden 84 Kassian paras nosto.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit: Ja siis millä prosentilla jengi vetää noita kultakortteja pronssipakoista? Jossain vaiheessa joku tässä ketjussa sanoi, että lähestulkoon 1/kerätty jengi. Mulla on kerättynä 41 CHL-jengiä, jos olen laskenut oikein niin 6 kultakorttia, joista kokonaisuuden 84 Kassian paras nosto.

En tiedä, kun en ole pronssipakkoja kerännyt, mutta hopeapakkoja suurimman osan maajoukkueista ja kaikki liigajengit ja koko AHL. On tullut kasa kultakortteja, mutta suurin osa ihan kuraa. Parhaat Quick ja Oshie. Muilla ei tee mitään.

Kyllä mitä tästä pelistä olen keskustellut aika monenkin pelaajan kanssa pelien jälkeen, niin aika yleinen mielipide tuntuu olevan se, että välillä tulee pelejä, että on kaikki sinua vastaan. Enää en osaa kyllä sanoa, että mistä tämä johtuu. Ei ole kyllä suoraan palkkaankaan verrannollinen. Yksi joka välillä sekoittaa tuota juttua on se, että jos on pienikin lagi pelissä, niin sitten menee kaikki vituiksi. Itsellä oli tuossa yksi peli tänään, jossa ei varsinaisesti EA vastaan ollut, mutta huomasi sellaisen pienen viiveen pelaamisessa. Se tekee sitten sen, että esim. nopea syöttely ja suunnanmuutokset ovat ihan mahdottomia. Tuossa pelissä tuli joku 5-8 sellaista tilannetta, että annoin ihan perussyötön eteenpäin ja se kiekkoa vastaanottava pelaaja ei ottanut kiekkoa haltuun, vaikka lipui monta metriä siinä mailan vieressä. Mielestäni johtui pienestä lagista.

Muutama vuosi sitten kun katseli esim. TOP 100 pelaajien tilastoja, niin siellä saattoi olla pelaajia, joilla oli jostain 1000 pelistä max. 40-50 tappiota. Nyt kun katsoo noita tilastoja kärjen osalta, niin ihan eri suhteella vedetään. Edes parhaat pelaajat eivät tässä pelissä mene voitosta voittoon. Tässä pelissä on aivan liian paljon momentumia ja käsikirjoitettua paskaa mukana. Hyvä peli tavallaan ja erittäin koukuttava pelimuoto esim. tuo HUT, mutta pitää katsoa viitsiikö ensi vuonna panostaa siihen lainkaan, koskahyvän joukkueen rakentaminen ei anna sitä palkintoa, joka siitä pitäisi tulla. Toki jotkut useita satoja ja jopa tuhansia euroja pakkoihin, pelaajiin ja coinsseihin uhranneet pelaajat kokevat varmaan tulleensa huijatuksi. Tavallaan tuolla käsikirjoitetulla pelillä annetaan heikommille pelaajille mahdollisuus pärjätä. Pelin pelaaminen ja pakkojen ostaminen loppuisi kuin seinään, jos joka pelissä tulisi pataan 15-0. Tehdään tämmöinen momentum juttu, jolla saadaan tasoitettua peliä ja pidetään numerot siisteinä ja annetaan välillä voittojakin.
 
Viimeksi muokattu:

Episodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tappara
Keräsin tässä Minnesotan kokoelmaan. Kokoelma näyttää 31/32, mutta minulla on kaikki pelaajat ja paidat + logo? Onko kenellekkään muulle tullut vastaan kyseistä ongelmaa? Mikä avuksi?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Keräsin tässä Minnesotan kokoelmaan. Kokoelma näyttää 31/32, mutta minulla on kaikki pelaajat ja paidat + logo? Onko kenellekkään muulle tullut vastaan kyseistä ongelmaa? Mikä avuksi?

Onko areenaa?

Edit. Jaa muistin väärin. Ei sitä areenaa vissii tarviikkaa.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Keräsin tässä Minnesotan kokoelmaan. Kokoelma näyttää 31/32, mutta minulla on kaikki pelaajat ja paidat + logo? Onko kenellekkään muulle tullut vastaan kyseistä ongelmaa? Mikä avuksi?
Pikamyy joku halpa ja osta takas. Tai sit sammutat konsolin ja käynnistät uudestaan.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Mulla ainaki tullu uus päivitys missä lisätty muutamia paitoja ja Minnesota näytti olevan listalla.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä onko tämä sivusto (NHL 16 Minnesota Wild Checklist | NHL Guides vielä päivitetty kun tänään vissiin ps4 tuli toi uus päivitys (?) Tuolta siis näkee kaikista joukkueista mitä tarvii kerätä, ellei täällä joku joskus aikaisemmin ole jo maininnut.
 

Episodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tappara
En tiedä onko tämä sivusto (NHL 16 Minnesota Wild Checklist | NHL Guides vielä päivitetty kun tänään vissiin ps4 tuli toi uus päivitys (?) Tuolta siis näkee kaikista joukkueista mitä tarvii kerätä, ellei täällä joku joskus aikaisemmin ole jo maininnut.
Joo tota käytän aina apuna! Ei ole vissiin päivittänyt paitaa vielä sinne. Toivottavasti löytyisi nopeasti kaupasta toi kyseinen paita...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli uusi pelipäivitys. Ilmeisesti pääpaino oli tuossa EASHL-lagin poistossa, mutta päivityksen jälkeen mulle tehty yhdessä pelissä 2 maalia ja tämän jälkeen kaikissa 0 tai max 1. Otanta 7 peliä ja kaikista voitto. Yksi maali oli sellainen, että tuli sellainen maaginen ohjuri, mutta kaikki muut tekemällä tehtyjä. Toivottavasti jatkuu samaa rataa. Mielenkiinto nousee peliä kohtaan, että oikeasti ratkaistaan jäällä pelaamalla. Lisäksi ei ole tullut yhtään sellaista monta minuuttia kestävää momentumia, jonka aikana ei voi tehdä yhtään mitään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Uusia legendoja:

Curtis Joseph (Toronto)
Jeremy Roenick (Chicago)
Wendel Clark (Toronto)
Jumalauta! Se tuli sieltä. Wendell Clark oli toiveissa ja perkele nehän laittoi sen peliin.

JR olisi saanut jäädä tulematta ja tilalle vaikka Yzerman tai Fedorov. Vaihtelu virkistää. KAIKKI säästöt nyt Wendelliä varten.
 

Ribals

Jäsen
Jumalauta! Se tuli sieltä. Wendell Clark oli toiveissa ja perkele nehän laittoi sen peliin.

JR olisi saanut jäädä tulematta ja tilalle vaikka Yzerman tai Fedorov. Vaihtelu virkistää. KAIKKI säästöt nyt Wendelliä varten.
Älä osta Clarkia vielä, ylihintaa on aika paljon. Kannattaa odottaa 3-4 päivää ja ostaa sitten kun hinta tippunut.

Älkää laittako rovioille jos ei pidä paikkansa, mutta kuulemma lisää vielä tulossa.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen yrittänyt selvittää, mutta tietääkö joku mitkä 3 korttia Carolina Hurricanesin collectioniin on tullut? Aikaisemmin oli 32 ha nyt 35.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Olen yrittänyt selvittää, mutta tietääkö joku mitkä 3 korttia Carolina Hurricanesin collectioniin on tullut? Aikaisemmin oli 32 ha nyt 35.
B. McGinn, N. Hanifin en muista yhtäkkiä kolmatta.

Tuolta ainakin lisätietoa noista uusista korteista (tammikuun 15. lisätty mm. McDavid, Draisailt, Domi, Duclair.. suomalaisista Donskoi, Pakarinen, Kemppainen)
 

Ribals

Jäsen
Olen yrittänyt selvittää, mutta tietääkö joku mitkä 3 korttia Carolina Hurricanesin collectioniin on tullut? Aikaisemmin oli 32 ha nyt 35.
Eivät ole tainneet vielä tulla saataville nuo kolme Carolinan korttia. Eli EA:lta pieni moka, kun ei pysty nyt keräämään tuota kokoelmaa tällä hetkellä. Hanifin ja kumppanit taitanevat jo lukeutua tuohon 32:een?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös