NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 883
  • 1 561

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Muutama päivä sitten oli sama tilanne Floridan Al Montoyan kohdalla (PS4), hinnat tosin oli vain 2000 ylöspäin.
PS4:llä mäkin Devilssiä keräilen. Onneksi o muutama muukin pelaaja kerättävänä, mutta en kyllä ala yli tonnia maksamaan... Saapa nähdä koska tulisi normihinnalla myyntiin...

EDIT: Kertokaapa, että mitä mä teen väärin kun jokaisessa onlinepelissä vastustajan veskan t% on ollut yli 96? Enkä edes lauo paskoilta paikoilta....
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
PS4:llä mäkin Devilssiä keräilen. Onneksi o muutama muukin pelaaja kerättävänä, mutta en kyllä ala yli tonnia maksamaan... Saapa nähdä koska tulisi normihinnalla myyntiin...

EDIT: Kertokaapa, että mitä mä teen väärin kun jokaisessa onlinepelissä vastustajan veskan t% on ollut yli 96? Enkä edes lauo paskoilta paikoilta....
Nythän noita Giontoja löytyy läjäpäin alkaen 500 (PS4). En päässyt tekemään tiliä omallani. :D
 

HokiHero

Jäsen
Eilen tuli peli hommattua ja 10 aloituspaketilla pääsi hyvin liikkeelle (paras pelaaja ovr 86 O'reilly) eikä mitään ongelmia toistaiseksi ole tullut vastaan. Keräilin tänään ajan kuluksi all-stars kokoelmat kun muuhunkaan ei ole rahaa ja sieltä tuli yllätykseksi ovr 90 TOTW Tarasenko.

Rosteri toistaiseksi ilman yhtäkään ostettua pelaajaa, senttereitä on niin perkeleesti ja vasenta laitaa taas ei yhtään.

Statsny - O'Reilly - Tarasenko
Granlund - Galchenuyk - Cammalleri
Burakowsky - Jenner - Komarov
Foligno - Anisimov - Shaw

Wideman - Methot
Jokipakka - Greene
Bortuzzo - McBain

Ward

Hyökkääjien pistepörssissä johdossa Galchenyuk 6 otteluun 3+8=11 puolustajissa yllättäen Jyrki Jokipakka 6 ottelua 4+5 = 9

Kauan saa vielä pelata ennen kuin saa ensimmäisen NHL-jengin kasaan, mutta intoa on toistaiseksi.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En oo aiemmissa painoksissa pahemmin jaksanut HUT:ia jauhaa, mutta nyt jostain syystä on maistunut erittäin hyvältä.

7-divarissa mennään statseilla 27-10-3 ja jengi on tällä hetkellä tällainen:

Callahan - Nelson - Cammalleri
Tanguay - Grabovski - Grabner
Calvert - Grandlund - Ward
Lowry - Sutter - Brouwer

Murray - Wideman
Phaneuf - Petry
Ekholm - Spurgeon

Hiller
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kyllä niin kumma, kun ammattilaispelaajat pystyy noin paljon edelleen sutimaan ohi takatolpalta. Joka pelissä sen neljä-viisi täysin vapaata vetopaikkaa, niin eikös se sitten tee jonkin niistä helvetin tyhmistä animaatioista, joissa ei osu muka kiekkoon. Ärsyttävää kun oma pelityyli ei juuri tykkää tulla alueelle ja vedellä vaan haetaan sitä hienoa, niin sitten kun hyvät kuviot pistät pystyyn ja luot takatolpalle paikan, niin eihän se supertähti muka osu siihen kiekkoon.

Ymmärrän kyllä, että tässä pelissä on yritetty tehdä tuota pelaajien väsymistä hiukan tehokkaammaksi, jotta sillä olisi edes jotain vaikutusta. Nyt vain tuntuu, että kun se menee tietyn rajan yli niin on aivan sama mitä teet, niin kaikki menee päin vittua. Taas kerran se supertähti ei saa sitä kolmen metrin syöttöä haltuunsa vaan kiekko pomppii helvettiin. Tämä siis kun yrittää kiekon kanssa tulla omasta päästä ulos, jotta sen voisi edes lyödä toiseen päätyyn ja vaihtaa sitten.
Nyt juuri päästin ratkaisumaalin sillä, kun annoin täysin helpon syötön hyökkääjälle, joka ei muka sitä saanut haltuun vaan pomppasi lavasta ilmaan. Tämä pelaaja ei sitten enää ilmeisesti jaksanut yrittää ottaa sitä millään tavalla uudestaan haltuun vaan seisoi vain siinä. Samaan aikaan se pakki, jolla tuon syötön annoin lähti jonnekin oman alueen nurkkaan. Siitä sitten vastustaja yksinläpi ja maalihan siitä tuli.
 
Jostain syystä oma peli-into loppuu aina jo ensimmäiseen otteluun tauon jälkeen. Kaksi erää takana, laukaukset itselle suht selvästi, vastassa on rahalla kerätty huippujengi ja vastustaja on paska. Harvoin tulee vastustajia haukuttua, mutta tämä kaveri ei ole erikoinen. Ja sitten se itse itkun aihe, peli on vastustajalle 5-1. Ja kuinkas vastustaja on tehnyt maalit? Yksi nollakulmasta syöttönapilla ja kaksi syöttönapilla, mutta kiekko on lipunut syötönkatkosta omaan maaliin. Eikä edes maaliviivalta, vaan metrin päästä. Loput kaksi oli suoria vetoja heti siniviivan jälkeen. Viestin kirjoittelun lomassa pelikin loppui: Lopputulos 2-5, laukaukset 40-17..

Sen verran satunnaista on ollut kyllä pelaaminen tänä vuonna juuri näiden ihmeellisyyksien ansiosta, että ei ole kuin vasta yksi joukkue kerättynä ja siitäkin taitaa tulla vielä tappiota. Oma jengikin on ihan paska, eikä Carolinan pakoista tullut yhtään mitään hyödyllistä. Yhdestä pakasta tuli viisi paitakorttia. valmentaja ja huippuluokan "reboundit +9" korttia. Potkii kyllä ainakin alkuun päähän tämä peli, kun ei taivu näköjään muutenkaan sormet uuteen änäriin.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Tässä on nyt reilun viikon verran tullu HUTia pelattua PS4 konsolilla ja ihan positiivinen fiilis jäänyt käteen. Kasattuna on NJD sekä Carolina ja Allstars jengit. Seuraavana on menossa Toronto, mutta sieltä puuttuu enää tämä Van Riemsdyk, oisko joku halukas jeesaamaan ja antamaan lainaksi kyseistä herraa? EI meinaa ihan heti pysty kyseistä herraa ostamaan. Toki voin vastavuoroisesti jeesata jonkin muun jengin kasauksessa jos vain mahdollista.

Joukkue on tällä hetkellä ihan kivan oloinen, palaavan pelaajan pakoista (10kpl) sekä näistä joukkuekasaus palkintopakoista on tullut mm. Malkin, Lundqvist.. Ketjut näyttävät tällä hetkellä seuraavilta:

Sharp - Malkin - Hossa
Oshie - Filppula - Kucherov
Skinner - Stastny - Saad
Hagelin - Nugent-Hopkins - TOTW Ennis

Määttä - Vatanen
Hamhuis - Seabrook
Niskanen - Ristolainen

Lundqvist / Schneider

Itse ainakin diggaan ihan himona tuosta kakkosketjusta, ehkä keskelle täytyy vielä etsiä Filppulan tilalle vielä jokin toinen, mutta Kucherov on kyllä huikea seppä omalla paikallaan. Suosittelen kaikille!

Jos jollakin on vaihdella tuota Van Riemsdykkiä niin YV:tä voipi laitella!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten helvetissä jengi saa kasaan tollasia nippuja? Ite pelannu 2 viikkoa HUT:ia. Ostin kaksi kultapakkaa alkuun ja en muuta. Yhdella pakilla overall 86. Muuten kaikki max 85. Maalivahtina 84 overallin Hiller, joka oli pakko kiekoilla huutokaupasta ostaa, kun en ketään saanu pakoista.

Mulla on ykköskentässä Nugent-Hopkins. Olen nyt itteni 4 divisioonaan runtannut. Alkaa tulemaan sellaisa jengejä vastaan, jossa Zetterberg neloskentän keskellä. Silti monet näistä kavereista ei osaa pelata tätä peliä yhtään. Ottavat Kanen ja boosti pohjassa vetopaikkaan ja veto. Mitään ei rakenneta. No kai se noilla nipuilla riittää.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko tässsä joku salaisuus tossa maalien teossa? Peli periaatteessa rullannut hyvin, mutta maaleja ei vaan edelleenkään tule. Edellisessä pelissä voitin laukaukset 20-38 (hyökkäysalueaikakin oli yli kolminkertainen), mutta vasta jatkoilla sain 1-2 voittomaalin... Tuntui kaveri saavan parempia paikkoja, kun luisteli sinisen yli ja sitten kilisi tolpat.. Hohhoi... Vastustajan vesta sitten helposti ottaa metrin päässä maalista karvatut yläkulmavedot hanskaan. Ja muutaman läpiajon. Ja maskilämärit. Ja poikittaisyötöt... ei mitään ongelmaa. Myös esim. E.Kane vetelee metrin päästä maalia maalin yli(!) Hienoa.

Toinen ongelma: Devilssin kokoelmasta puuttuu Zubrus, ei ole mulla ollut kahteen päivään huutokaupassa koko ukko. Onko joku bugi, vai miksi ei muka olisi yhtään Zubrusta?

Miten helvetissä jengi saa kasaan tollasia nippuja? Ite pelannu 2 viikkoa HUT:ia. Ostin kaksi kultapakkaa alkuun ja en muuta. Yhdella pakilla overall 86. Muuten kaikki max 85. Maalivahtina 84 overallin Hiller, joka oli pakko kiekoilla huutokaupasta ostaa, kun en ketään saanu pakoista.

Mulla on ykköskentässä Nugent-Hopkins. Olen nyt itteni 4 divisioonaan runtannut. Alkaa tulemaan sellaisa jengejä vastaan, jossa Zetterberg neloskentän keskellä. Silti monet näistä kavereista ei osaa pelata tätä peliä yhtään. Ottavat Kanen ja boosti pohjassa vetopaikkaan ja veto. Mitään ei rakenneta. No kai se noilla nipuilla riittää.
Samaa ihmettelen. Itse sain E.Kanen ja Okposon noista palkintopakoista, mutta muuten ei ole kun yksi yli 85 tasoinen (Pominville, 86). Okei, on Schneider, mutta sen joudun myymään pois kunhan tuon Devilssin saan kasaan. Lack siis maalilla... Aika haastavaa kyllä, kun olen muutenkin huonohko pelaamaan :D
 

A Siente

Jäsen
80 peliä meni Floridan kokoamiseen. Tosin keräsin myös ne all star joukkueet. Ja mitä tuli pakoista, no pelkkää paskaa. Ainoastaan Vanek oli sellainen joka vahvistaa nykyistä joukkuetta. Vähän tuli tunne et tämänkö takia jaksoin vaivautua. Hieman turhauttavaa alkaa olemaan, kun ei vaan pärjää niin ei pärjää. Voi hyvinkin olla ettei tämä ole minua varten tehty. Jatkuvasti pelaajat luistelee kiekosta ohi ja syötöt menevät kolme metriä ohi tai väärälle tyypille. Sit vastustaja tulee jollain vitun Tyrväisellä vetämään piruetteja ja heittää rystyltä maaliin sadan metrin päästä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Zubruksen pelaajakortti löytyy kohdasta NHL -> Free Agent. Mutta kyseinen jannu ei kylläkään ole osa Devilsin kokoelmaa.

http://nhlguides.net/nhl-16-new-jersey-devils-checklist/

Tuosta voi kätevästi tsekata, että mitä puuttuu kokoelmasta.
Tätä sivustoa käytin, ja sieltä se Zubrus löytyy. Kummallista. Olikin tuolla avaamattomissa pakoissa nuo kuusi pakkaa - niistä ei Aaron Ekbladia kummempaa tullut. No, Florida seuraavaksi kerättävänä joten kaipa tuokin käy... ja mahtuu jopa rosteriinkin.

NHL 16 New Jersey Devils Collection Checklist - HUT Headquarter - The Ultimate HUT Database
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Ei kannata ps4 puolella ainakaan psn lasseva1n1:a vastaan lähteä pelaamaan. Keksinyt ilmeisesti jonkun pelinjäädytyskikan jolla ennen pelin alkua ottelu lagaa ja kirjaa voiton hänelle. Kaverin edelliset 15 ottelua olivat DNF 3-0 voittoja.... Hienoa EA. Hienoa.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
On se kumma kun pitää perseillä. Ei vaan ymmärrä.

Olen nyt pelannut kolme ottelua HUT onlinessä, kaikki suomalaisia vastaan ja kahdessa näistä on ollut perseilijä vastassa. Esim. sidotaan joka aloitus, mailannosto joka tilanteessa = jatkuvasti jäähyllä ja lisäksi pokea hakataan ilman mitään järkeä - ja ainiin karkuun juoksu alivoimalla.
 

oxymoron

Jäsen
Jos häviän, niin sitten häviän, mutta jumalauta että voikin vituttaa se munaton maalin takana piileskely. Suojausta ja one-timereita vastaan pitää vaan oppia pelaamaan (ja omaamaan vähän tuuria), mutta toi maalin takana nössöily pilaa pelikokemuksen joka ikinen kerta

Hyviä pelejäkin paljon, mutta onneksi huonojen vastapainoksi voi aina keräillä kortteja. Jopa hämmästyttävän tyydyttävää touhua vaikkei ole tässä versiossa vielä Mike Greeniä kovempaa ukkoa mulle siunaantunut. Toki änärijengeistä ei ole kun vasta kaksi kerättynä, kun innostuin SM-Liigaa ja maajoukkueita keräilemään.
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Jos häviän, niin sitten häviän, mutta jumalauta että voikin vituttaa se munaton maalin takana piileskely. Suojausta ja one-timereita vastaan pitää vaan oppia pelaamaan (ja omaamaan vähän tuuria), mutta toi maalin takana nössöily pilaa pelikokemuksen joka ikinen kerta

Hyviä pelejäkin paljon, mutta onneksi huonojen vastapainoksi voi aina keräillä kortteja. Jopa hämmästyttävän tyydyttävää touhua vaikkei ole tässä versiossa vielä Mike Greeniä kovempaa ukkoa mulle siunaantunut. Toki änärijengeistä ei ole kun vasta kaksi kerättynä, kun innostuin SM-Liigaa ja maajoukkueita keräilemään.

Tässä itse sen verran haluan omaa tyyliä puolustaa,että useasti itse rauhoitan tilanteen menemällä maaliin taakse,vaihdan ketjun ja odotan että jätkät vaihtuneet jos ei karvaajaa tule. Jos vastustaja ei itse karvaa ollenkaan,vaan jättää sen cpu:lle kokonaan,käytän tilannetta häpeilemättä hyödyksi. Kaiken huippu nämä,jotka ovat häviöllä,pelaavat ylivoimaa,mutta eivät silti itse karvaa kiekkoa aktiivisesti pois.

En siis lähde mitenkään peruuttamaan tietenkään,mutta niinkuin oikeassakin lätkässä,vaihto on helpompi tehdä kun kiekko on oman maalin takana.

Ja ei muuten ole yksi tai kaksi maalia mitä on tehty itseä vastaan kun olen menettänyt kiekon juuri omalla alueella ja kaikki jätkät on kirmaamassa vaihtoon.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Oma pelityyli nyt on sellainen, että en lähde päätä hakkaamaan keskialueen sumppuun vaan saatan pelata alas kiekkoa ja yrittää uudelleen kontrolloidusti hyökätä. hyökkäykset pelaan tilanteen mukaan, joskus suoraviivasemmin ja joskus vähän pyöritys enemmän ja hakemalla haen vapaan paikan. En erityisemmin hae mitää erityistä maalia, mutta saatan etuyläseen tai onetimerin laukoa paikan tullessa... puolustuspäässä jos kaveri rupee kulmissa pyörimään(jonne toki pyrin ohjaamaanki) niin annan sen siellä olla ja pelaan syöttölinjoja enemmän pois, sinne on ihan turha höntyillä.

Yleensä kavereista ja puoltutuissa kenen kanssa pelaan herättää ihmetystä, että syötteen paljon, ja mitä nyt vastustajia aina oon seurannut niin aika paljon kyllä vaan yhdellä ukolla kuljettavat kiekkoja ja yrittävät onetimeria maalin eteen pelata.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa muuten niin helvetin iso virhe ostaa eilen sellainen harvinainen megapack mikävitunlie, joka maksoi sen 50 000 pucksia. Olisi vain pitänyt ostaa se Ekman-Larsson, niin olisi saanut Arizonan kerättyä kasaan. Tai sitten Van Riemsdykin, niin olisi Toronto valmistunut, mutta ei vaan piti ostaa se pakka siinä toivossa, että josko sieltä se Crosby vaikka pamahtaisi tai edes jotain suht kovia jätkiä pari kappaletta. Kiilteli niin kirkkaana siinä, että ei vain malttanut olla ostamatta.
Ei tainnut myymällä saada edes 9000 coinsia niistä pelaajista ja kulutuskorteista mitä sieltä sai. Hiukan tuli tappiota tehtyä ja nyt taas pitäisi mammonaa kerätä ja ostaa vaikka se Ekman-Larsson, niin voi sitten pettyä tyhjiin arpoihin joista niistä palkinnoksi saaduista pakoista sitten saa.

Tuli muuten eilen vastaan pelaaja, jolla oli pakkeina: Subban, Weber, Seabrook, Chara, Bufyglien jne. Hyökkäyksessä muun muassa Datsyuk ja Zetterberg. Hyvin on jo nyt pakkoja ja pelaajia keräiltynä joillakin. Ehkäpä isin luottokortilla ostettu.

Oli muuten vielä ihan helvetin paska pelaaja ja voitin sen matsin 7-2.
 

Ribals

Jäsen
Ei kannata ps4 puolella ainakaan psn lasseva1n1:a vastaan lähteä pelaamaan. Keksinyt ilmeisesti jonkun pelinjäädytyskikan jolla ennen pelin alkua ottelu lagaa ja kirjaa voiton hänelle. Kaverin edelliset 15 ottelua olivat DNF 3-0 voittoja.... Hienoa EA. Hienoa.
Joo tätä kaveria kannattaa vältellä, äijä hakee voittoja DDOS-taktiikalla, eli vältelkää!!

Olen nyt pelannut kolme ottelua HUT onlinessä, kaikki suomalaisia vastaan ja kahdessa näistä on ollut perseilijä vastassa. Esim. sidotaan joka aloitus, mailannosto joka tilanteessa = jatkuvasti jäähyllä ja lisäksi pokea hakataan ilman mitään järkeä - ja ainiin karkuun juoksu alivoimalla.

Sitominen on aloitus siinä missä muukin, siihenkin löytyy lääke (mailannosto). Pieni tiivistys: normaalin taaksepäin aloituksen voitat sitomalla, sitomisen voitat mailannostolla ja mailannoston voitat normaalilla taaksepäinalotuksella. Karkuunjuoksu taas alivoimalla on säälittävintä mitä tiedän! Pokettamisesta en sano mitään, käytän sitä siinä missä muutkin. :D
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Nyt tuli vasta ensimmäinen perseilijä vastaan HUT:ssa. Meni niin sanotusti pupu pöksyyn, kun johto 5-1 kaventui nopeasti 5-3 ja sitten alkoi sellainen peruuttelu etten edes jaksanut lähteä perään. MAPLE-LEAFZ oli kyseinen kaveri, joten vältelkää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten muuten HUT:ssa, kun noita jengejä keräilee niin pitääkö pelaajien olla niissä omien joukkueidensa tunnuksissa, jotta nuo palkintopakat saa? Tässä siis illan aikana keräilin Devilsin myös valmiiksi Schneideria lukuunottamatta, joten kolme jengiä on yhtä pelaajaa vailla.

Tarkoitan siis sitä, että kun omassa rosterissa on pelaajia noista jengeistä, joille olen vaihtanut joukkuetta korteilla, jotta saan ketjujen kemiat kuntoon, niin onko tuolla vaikutusta? Ovat siis tottakai oikean joukkueensa luetteloissa kokoelmissa, mutta taustalla vain eri jengin värit osalla pelaajista, joille sen niillä erikoiskorteilla olen vaihtanut. Ei kai sillä ole merkitystä?
Vai pitääkö se jengi vaihtaa alkuperäiseen tai kortti perätä myydä ja ostaa originaalina takaisin?
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
@king of the jungle: Ei niistä muutoin tarvitse välittää, kunhan se viimeinen pelaaja (jonka lisäät kokoelmaan) vain on siinä alkuperäisessä joukkueessaan. Jos tuolla viimeisellä pelaajalla on kuitenkin joukkue vaihdettu, niin todennäköisesti joudut sitten pikamyymään yhden tuon kokoelman halvoista pelaajista pois ja ostamaan uudelleen, jotta saisit ne palkintopakat.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Tuli muuten eilen vastaan pelaaja, jolla oli pakkeina: Subban, Weber, Seabrook, Chara, Bufyglien jne. Hyökkäyksessä muun muassa Datsyuk ja Zetterberg. Hyvin on jo nyt pakkoja ja pelaajia keräiltynä joillakin. Ehkäpä isin luottokortilla ostettu.

Miksi arvelet näin? Eikö kukaan osta omilla rahoillaan, vaan aina isin rahoilla? Erikoinen stereotypia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
@king of the jungle: Ei niistä muutoin tarvitse välittää, kunhan se viimeinen pelaaja (jonka lisäät kokoelmaan) vain on siinä alkuperäisessä joukkueessaan. Jos tuolla viimeisellä pelaajalla on kuitenkin joukkue vaihdettu, niin todennäköisesti joudut sitten pikamyymään yhden tuon kokoelman halvoista pelaajista pois ja ostamaan uudelleen, jotta saisit ne palkintopakat.
Asia harvinaisen selvä. Kiitoksia!

@ADX_03 : Se oli vain huumoria. Tuota juttua saa kuulla kaikkialta, kun HUT:sta lukee, niin ajattelin nyt itsekin sen sitten laittaa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä ei kyllä myös kortti käy. Eilen myin kaikki turhat ukot pois ja sain ostettua sen 17000 ja 9000 kultapakat. Käteen pelkkää paskaa. Paras overall oli 82. Kaikki kortit sai myydä 300 pois. Olen ison kasan pakkoja nyt ostanut, mutta 86 overallin Brodie on nyt paras pelaaja, joka mulla on. Toisaalta tasainen porukka. Nyt pisteen päässä kolmosdivisioonasta ja kaksi peliä jäljelllä.

Kokoonpano tässä. Kauhea kasa senttereitä tullut, joten joutuu peluuttaa niitä laidassa.;

E.Lindholm-R.Nugent-Hopkins-M.Granlund
A.Semin-J.Staal-A.Cogliano
T.Vanek-A,Anisimov-J.Gaudreau
J.Abdelkader-B.Schenn-M.Grabovski

T.Brodie-F.Boullion
O.Määttä-Z.Chara
D.Wideman-H.Lindholm

J.Hiller
K.Rämö

Pakko vetää aika passiivisella prässillä, kun vastustajilla pääsääntöisesti niin paljon nopeampia joukkueita. Nyt huomannut kyllä, että tosi moni näillä huippujengeillä pelaavat eivät ole paljon viitsineet tämän pelin saloja opetalla. Yksin tullaan ja korkeintaan yhden syötön jälkeen mennään vedolle. Alussa olin vähän kusessa, että miten puolustetaan, mutta nyt olen oppinut pitämään tiiviin paketin, jossa isken oikeiden hetkien tullen. Antaa kaverin pyöriä nurkissa. Sitten isketään vastaan ja todella moni näistä ajaa pakeilla kovaa vastaan ja sitten on taivas auki ja pääsee kiekottelemaan lähes tyhjiin. Tavallaan kertoo jo pelajaasta paljon jos pelaa 3-4 divarissa noilla nipuilla. Kyllä vastustajalla monesti enemmän vetoja on, kun mulla. Itse kun sitten hyökkään, niin pitkän kaavan mukaan, jossa ei turhia roiskaisuja maalille pistetä.

Yksi asia tässä aloituksissa nyt vähän syö. Olen ymmärtänyt, että sitominen on aloitus siinä missä muutkin ja, että mailan nostolla saisi pois. Nyt tuli kaksi kertaa vs vastaan, joka sitoi pelkällä kämmenpuolella ja yritin mailannostolla ottaa pois joka ajoitustyylillä. Vitin ehkä 2 aloitusta koko pelissä. Rystypuolen sitomisen olen saanut pois monesti otse tuolla kämmenpyöräytyksellä. Tässä jos olisi vinkkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös