NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 212 008
  • 1 561

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Onko jollakulla muulla ongelmana nyt se että mikkisoftatili heittää ulos eikä anna kirjautua takaisin?
 

oxymoron

Jäsen
Tässä itse sen verran haluan omaa tyyliä puolustaa,että useasti itse rauhoitan tilanteen menemällä maaliin taakse,vaihdan ketjun ja odotan että jätkät vaihtuneet jos ei karvaajaa tule. Jos vastustaja ei itse karvaa ollenkaan,vaan jättää sen cpu:lle kokonaan,käytän tilannetta häpeilemättä hyödyksi. Kaiken huippu nämä,jotka ovat häviöllä,pelaavat ylivoimaa,mutta eivät silti itse karvaa kiekkoa aktiivisesti pois.

En siis lähde mitenkään peruuttamaan tietenkään,mutta niinkuin oikeassakin lätkässä,vaihto on helpompi tehdä kun kiekko on oman maalin takana.

Ja ei muuten ole yksi tai kaksi maalia mitä on tehty itseä vastaan kun olen menettänyt kiekon juuri omalla alueella ja kaikki jätkät on kirmaamassa vaihtoon.
Kohtuullinen ja järkevä maalin takana pelaaminen on ok. Väsyneet pelaajat tekevät niin älyvapaita ratkaisuja tässä pelissä, että tuo on itseasiassa ihan järkevää. Ymmärrän myös tuon että jäädään muhimaan, mikäli vastustajaa ei kiinnosta karvata. Itse en sitä pelleilyä jaksa, mutta sen vielä ymmärrän.

Tarkoitinkin nimenomaan tuota peruuttelua ja sitä kun se vastustaja tulee karvaamaan, niin kierretäänkin toiselta puolelta takaisin ja jäädään taas huutelemaan sinne maalin taakse että "hä, vituttaako?", vaikka kaistaa olisi lähteä hyökkäämään.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tuli muuten eilen vastaan pelaaja, jolla oli pakkeina: Subban, Weber, Seabrook, Chara, Bufyglien jne. Hyökkäyksessä muun muassa Datsyuk ja Zetterberg. Hyvin on jo nyt pakkoja ja pelaajia keräiltynä joillakin. Ehkäpä isin luottokortilla ostettu.

Oli muuten vielä ihan helvetin paska pelaaja ja voitin sen matsin 7-2.

Jep. Kaikista vähiten pelottaa juuri nämä "supertiimit". 90% jengi on kovalla rahalle rakennettu korvaamaan puuttuvaa pelitaitoa. Eilen tuli vastaan jengi josta löytyi legendoina mm. Kurri, Modano, Robitaille, Gilmour, Sakic ja joku kuudes ketä nyt en saa päähän. Nämä olivat kaksi ensimmäistä kenttää. Kolmosessa ja nelosessa oli jotain Getzlafia ja Kesleriä. Maalissa eräs Quick. Voitin pelin 7-2.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Onkohan tuolla joukkueen palkalla oikeastaan mitään merkitystä mihinkään?

Parhaat miehet vaan riviin ja pelaamaan vai kannattaisiko tuossa käyttää järkeä, ettei palkka esimerkiksi ylitä jotain rajaa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei kellään ystävällisellä sielulla olisi lainata Ilveksen logoa Xbox Onen puolella? Viimeinen kortti joka puuttuu kokoelmista ja ei huvittaisi 5-6 tonnia ottaa turpaan tuon kortin takia.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässäkin ketjussa mainittu lasseva1n on kyllä surullinen tapaus. Tuli edellisessä versiossa pyöriteltyä kaveria ihan miten tahtoi, kun ei mitään muuta edes yrittänyt kuin sitä maalintakaaperuuttaenlämärillä-maalia. Pelin jälkeen luonnollisesti vielä itkuraivarit perään, kuinka paska pelaaja olen. Ilmeisesti lasse on nyt löytänyt tavan jolla kompensoida omaa paskaa tasoaan, näytti olevan hutin top10-listalla....

Oma porukka on tämän näköinen:

Marchand- Bergeron- Nichuskin
Gaudreau- Krejci- Oshie
Palat-Smith-Kucherov
Hagelin-Couturier-Silfverberg

Myers-Letang
Chara-Seabrook
Brodie-Boychuk

Schneider

Muuten kaikki palkintopakoista, paitsi nuo Bostonin kärkiäijät. Joku 30k uupuu voelä Raskiin, nii saa Bruinsinkin kerättyä.
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Ite sain juuri kerättyä Carolinan ja viidestä palkintopakasta Robitaille 90ovr. Olisin mielelläni tuohon 120 000 hintaan myynyt ja kerännyt muutamat kokoelmat, mutta eihän tuota saa myytyä, meni sitten ykkösen laidalle. Muuten tuli paskaa. Keräsin myös All-Starsit. All-Starseissa törmäsin johonkin mulkkuun joka oli ostanut kaikki green all-starsien logot, myynnissä tonnilla kipale. Tuohon pitäisi pystyä puuttumaan. Coinsit ja kortit veke.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Tässäkin ketjussa mainittu lasseva1n on kyllä surullinen tapaus. Tuli edellisessä versiossa pyöriteltyä kaveria ihan miten tahtoi, kun ei mitään muuta edes yrittänyt kuin sitä maalintakaaperuuttaenlämärillä-maalia. Pelin jälkeen luonnollisesti vielä itkuraivarit perään, kuinka paska pelaaja olen. Ilmeisesti lasse on nyt löytänyt tavan jolla kompensoida omaa paskaa tasoaan, näytti olevan hutin top10-listalla....
Joonappi- voidaan lisätä tähän listaan myös. Perjantaina pelasin lassea vastaan ja tappio ennenkuin peli kerkesi alkaa ja nyt sama tämän sankarin kanssa. Tällä tosin rank vasta jossain 3000 paikkeilla, koska dnf-voittoja vasta parikymmentä. On se kai tämäkin tapa pelata tätä peliä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä helvettiä. Miten toi taso voi olla noin saatanan kova jossain 10. divarissa? 3 tappiota jo, joista yksi rankkareilla ja EA:n avustamana tosin. Mutta kokoajan tulee vastaan jotain viime vuoden 3. divarin tasoista vastusta..
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitä helvettiä. Miten toi taso voi olla noin saatanan kova jossain 10. divarissa? 3 tappiota jo, joista yksi rankkareilla ja EA:n avustamana tosin. Mutta kokoajan tulee vastaan jotain viime vuoden 3. divarin tasoista vastusta..
Porukka vasta alottelee HUTia? Ovat pelailleet vähän yksinpelikausia että ovat saaneet rahaa/paremman jengin kerättyä? Itsellä oli myös tuskaa päästä tuolta 10-divarista ylöspäin (vaikka ekalla yrittämällä pääsinkin). Suurin syy tosin oli kai se, että en osaa tehdä maaleja. Noissa HUT-peleissä taitaa vastustajan veskan t% keskiarvo olla päällä 95(!)... oma veska ei moisiin pysty.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Porukka vasta alottelee HUTia? Ovat pelailleet vähän yksinpelikausia että ovat saaneet rahaa/paremman jengin kerättyä?
Joo varmasti ainoa syy tämä, mutta silti vähän hassua että noin paljon hyviä pelaajia vielä alimmassa divarissa.

Mutta täysin samaahan itse olen tehnyt, enkä aio aloittaa ns. "tosipelaamista" ennen kuin olen kerännyt ns. tarpeeksi joukkueita kasaan = ne mitä järjellä pystyy. Tutun avustuksella Bruins kerätty ja kahdella tilillä pusseista lähinnä kasa paskaa (Callahan paras kortti), mutta kolmostilille napsahti Zetterberg. Kelpaa hienosti ykkössentteriksi tuonne.
 
Suosikkijoukkue
Flyers/RM
Nyt on kolme peliä lyhyen ajan sisällä keskeytyny ja minulle siitä tappio. Sanoo että yhteys ea n palvelimeen katkennu. Meinaa vituttaa kun 4 divari voitto menny jo ja nousu kolmoseenkin on työn takana. Ja sit vasta vituttaakin jos tämä näin meinaa jatkua.

Näillä mennään. Huudoilla olen joukkuetta vahvistanu palaavan pelaajanpakkojen lisäks

Pacioretty-Filppula-Shaw
Beleskey-Couturier-Toffoli
Etem-Brassard-Eberle
Gadreau-Perron-Yakupov

Yandle-Boychuk
Wierchioc-Trouba
Lindholm-Hamilton

Andersen-Mrazek
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joonappi- voidaan lisätä tähän listaan myös. Perjantaina pelasin lassea vastaan ja tappio ennenkuin peli kerkesi alkaa ja nyt sama tämän sankarin kanssa. Tällä tosin rank vasta jossain 3000 paikkeilla, koska dnf-voittoja vasta parikymmentä. On se kai tämäkin tapa pelata tätä peliä.

Näitä kekejä on enemmänkin liikkeellä, suosiolla quittia vaan jos alkuintrojen aikana vastustaja pausettaa pelin. Saattaa toki mennä muutama validikin peli ohi, mutta se lienee pienempi paha.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitähän iloa jengi saa kun voittaa pelaamatta sekuntiakaan peliä? Ymmärrän jos "kusettaa" tekemällä niitä säbäranteita ja muuta pelin sisäistä paskaa, mutta mitähän iloa on voittaa jos ei edes pelaa? Voiko noista valittaa EA:lle, kai ne näkee että kaikki on "kusetusvoittoja".

Tässä yksi päivä joku vastustaja yritti väkisin laittaa samanväriset paidat kun mun jengillä. Kokeilin itse vieraspaitaa ja kotipaitaa, mutta aina tuo yritti laittaa samanvärisen päälle (oli vielä sillä samat värit paidassa, punaista). Miksi? Mitä helvettiä taunot oikeesti...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kolme peliä lyhyen ajan sisällä keskeytyny ja minulle siitä tappio. Sanoo että yhteys ea n palvelimeen katkennu.
Kävi muuten illalla/alkuyöstä sama juttu. Kolme matsia keskeytyi aivan yllättäen.
Yhdestä sain voiton ja kahdesta ei tullut minkäänlaista merkintää. Varmaan ei tarvitse edes mainita, että johdin kaikkia jo valmiiksi 3-0. Kaiken lisäksi ottelut kuitenkin veivät pelaajilta yhden pelin taas soppareista ja erään tälläisen pelin jälkeen mulla oli molemmat maalivahdit uupuneina.
Toisin sanoen peli keskeytyi, niin Bernier väsyi siitä, mutta huilissa ollut Rask ei sitten levännytkään, kuten normaalisti tekisi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tässä yksi päivä joku vastustaja yritti väkisin laittaa samanväriset paidat kun mun jengillä. Kokeilin itse vieraspaitaa ja kotipaitaa, mutta aina tuo yritti laittaa samanvärisen päälle (oli vielä sillä samat värit paidassa, punaista). Miksi? Mitä helvettiä taunot oikeesti...
Joo ihan tuttua. Itse en anna edes sen vertaa periksi, että antaisin vastustajan laittaa esim. sinisen paidan, jos minulla on punainen, vierasjoukkue laittaa sen vieraspaidan taikka painuu vittuun. Ja sitten tosiaan nämä jotka haluavat laittaa saman värisen. Siinä valikossa odotellaan sitten just niin kauan, että paidat on kunnossa tai idiootti häipyy.

Helvetissä on ihan oma, extrakuuma osasto näille "peluutan pelkästään bottipuolustusta"-henkilöille. Voi vittu että voi olla vammainen tapa pelata. Olen sitä kokeillut joskus ja toimiihan se, mutta itselleni ainakin jääkiekossa hienointa on hyökkääminen ja puolustaminen. Ei tulisi mieleenikään, että antaisin bottien puolustaa ja muna puoliheijarissa odottelisin, että jee kohta hyökätään niin vitusti. Bottipuolustajat FUCK OFF. Peli on mies miestä vastaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahhah ei voi olla vittu todellista. Täällä lueskelin noita ihmisten kokemia pelien kaatumisia ennen kuin peli on alkanutkaan, joista on kuitenkin tappio merkattu ja miettinyt, että onneksi ei ole itselle sattunut. Nyt sitten aamun ensimmäisessä pelissä kävi juuri niin. "Sniperpig7" mikälie oli gamertag Xboxilla.
Ei jumalauta mitä ihmisperseitä.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Helvetissä on ihan oma, extrakuuma osasto näille "peluutan pelkästään bottipuolustusta"-henkilöille. Voi vittu että voi olla vammainen tapa pelata. Olen sitä kokeillut joskus ja toimiihan se, mutta itselleni ainakin jääkiekossa hienointa on hyökkääminen ja puolustaminen. Ei tulisi mieleenikään, että antaisin bottien puolustaa ja muna puoliheijarissa odottelisin, että jee kohta hyökätään niin vitusti. Bottipuolustajat FUCK OFF. Peli on mies miestä vastaan.
Ei ole varmasti helppoa pyöriä muna puoliheijarissa siellä hyökkäysalueen kulmissa, kun bottipakit sitoo ja vie karkin samantien. Itsellä ei ainakaan ole mitään ongelmaa bottipuolustusta vastaan, päinvastoin. Näyttää pelikin realistisemmalta kun loppuu se pyöriminen. :)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei ole varmasti helppoa pyöriä muna puoliheijarissa siellä hyökkäysalueen kulmissa, kun bottipakit sitoo ja vie karkin samantien. Itsellä ei ainakaan ole mitään ongelmaa bottipuolustusta vastaan, päinvastoin. Näyttää pelikin realistisemmalta kun loppuu se pyöriminen. :)
Ihan samalla tavalla pystyy pyörimään kulmissa bottipuolustusta vastaan, jos sellaisesta tykkää.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Mutta täysin samaahan itse olen tehnyt, enkä aio aloittaa ns. "tosipelaamista" ennen kuin olen kerännyt ns. tarpeeksi joukkueita kasaan = ne mitä järjellä pystyy. Tutun avustuksella Bruins kerätty ja kahdella tilillä pusseista lähinnä kasa paskaa (Callahan paras kortti), mutta kolmostilille napsahti Zetterberg. Kelpaa hienosti ykkössentteriksi tuonne.
Mikä järki näitä kokoelmia on kierrättää kolmella eri tilillä ? Ei palkintopakoista tulleita pelaajia pysty myymään/siirtämään kuitenkaan yhdelle tilille. Vai aloitatko pelaan sillä minne parhaimmat ukot tipahtaa :)

Täällä nyt kerättynä seitsemän halvinta NHL-jengiä ja allstar teamit. Parhaimmat nostot 86ovrl Koivu, Nyquist, Oshie, Faulk, Hamilton.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikä järki näitä kokoelmia on kierrättää kolmella eri tilillä ?.
Se että saan 3.75k coinseja/päivä ja se, että tuo keräily on joka vuosi huikeutta ja joo, kolme eri mahdollisuutta saada jäätäviä pelaajia.

Lisänä myös se, että ne ylimmät divarit on peleinä vähän mitä on, niin vaihtelu virkistää kun välillä saa palata "takaisin alas".
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Korttien keräily ihan mukavaa puuhaa. Peleistä on kyllä 90% täyttä shaibaa. Kyllä on ikävä GMC pelimuotoa ja aidompia hokimatseja. Tällä hetkellä porskutetaan 2 divarissa saldolla 56-20-2. (4 tappiota tulut näitä kusettajia vastaan. Täytyy jatkossa lähteä pelistä pois, jos joku pausettaa alussa.)

Oon nyt hiljattain nostanut joukkueen kemian 100% ja muutenkin rosteri on parempi. Tuntuu vaan, että syötöt ei enään napsu omien lapaan ja irtokiekot pomppii kaikki vastustajalle. Toista se oli silloin, kun kemia oli alle 90% ja askissa viiletti Tukonen-Perrin-Kallio ja Marko Anttila. Onko muut huomannut samaa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siis mikä tää pause-juttu nyt on mistä ihmiset puhuu? Tuo joku syncro-mokenvaihtojuttu? Vai mikä hitto?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös