Itsellä ei kyllä myös kortti käy. Eilen myin kaikki turhat ukot pois ja sain ostettua sen 17000 ja 9000 kultapakat. Käteen pelkkää paskaa. Paras overall oli 82. Kaikki kortit sai myydä 300 pois. Olen ison kasan pakkoja nyt ostanut, mutta 86 overallin Brodie on nyt paras pelaaja, joka mulla on. Toisaalta tasainen porukka. Nyt pisteen päässä kolmosdivisioonasta ja kaksi peliä jäljelllä.
Kokoonpano tässä. Kauhea kasa senttereitä tullut, joten joutuu peluuttaa niitä laidassa.;
E.Lindholm-R.Nugent-Hopkins-M.Granlund
A.Semin-J.Staal-A.Cogliano
T.Vanek-A,Anisimov-J.Gaudreau
J.Abdelkader-B.Schenn-M.Grabovski
T.Brodie-F.Boullion
O.Määttä-Z.Chara
D.Wideman-H.Lindholm
J.Hiller
K.Rämö
Pakko vetää aika passiivisella prässillä, kun vastustajilla pääsääntöisesti niin paljon nopeampia joukkueita. Nyt huomannut kyllä, että tosi moni näillä huippujengeillä pelaavat eivät ole paljon viitsineet tämän pelin saloja opetalla. Yksin tullaan ja korkeintaan yhden syötön jälkeen mennään vedolle. Alussa olin vähän kusessa, että miten puolustetaan, mutta nyt olen oppinut pitämään tiiviin paketin, jossa isken oikeiden hetkien tullen. Antaa kaverin pyöriä nurkissa. Sitten isketään vastaan ja todella moni näistä ajaa pakeilla kovaa vastaan ja sitten on taivas auki ja pääsee kiekottelemaan lähes tyhjiin. Tavallaan kertoo jo pelajaasta paljon jos pelaa 3-4 divarissa noilla nipuilla. Kyllä vastustajalla monesti enemmän vetoja on, kun mulla. Itse kun sitten hyökkään, niin pitkän kaavan mukaan, jossa ei turhia roiskaisuja maalille pistetä.
Yksi asia tässä aloituksissa nyt vähän syö. Olen ymmärtänyt, että sitominen on aloitus siinä missä muutkin ja, että mailan nostolla saisi pois. Nyt tuli kaksi kertaa vs vastaan, joka sitoi pelkällä kämmenpuolella ja yritin mailannostolla ottaa pois joka ajoitustyylillä. Vitin ehkä 2 aloitusta koko pelissä. Rystypuolen sitomisen olen saanut pois monesti otse tuolla kämmenpyöräytyksellä. Tässä jos olisi vinkkiä.