Löytyykö jostain lista kaikista päivitetyistä arvoista?
Miten tässä vaihdetaan maalivahti kesken pelin?
Mainittakoon tasta nyt viela sen verran, etta tuossa on noiden peruskorttien paivitetyt arvot, TOTW, MS, MOV-kortit yms. sitten erikseen. Esimerkkina oma Milestone Gostisbehere oli 82ovr ja pomppasi nyt sitten 87ovr, tosin en ole varma joko tama muutos tapahtui myos PS4:n puolella kun en ole tanaan avannut HUTia, eilen nuo ainakin paivittyi Xboxille, joten eikohan PS4:llakin nuo paivitykset ole jo voimassa tai ainakin tulossa piakkoin.
Eipä ollu näköjään Ristolainenkaan päivityksen arvoinen. Kai se 81 on sitten ihan hyvä arvo Buffalon ykköspakille.
E: vai päivitettiinkö ainoastaan tulokkaat, jos näin miksi ei voi kerralla kaikkea.
Olin jostain lukevinani, etta maalivahdin voi HUTissa vaihtaa kesken pelin vain ja ainoastaan eratauolla. Tieda sitten pitaako paikkansa kun en ole testannut.
Tekee samaa XbOnella. Yritä muutama kerta sisään tai käynnistä peli uusiksi, niin auttaa.Jaahas, HUT taas alhaalla ps4:lla. "Tietojen noutaminen epäonnistui" Vittu jos tosta pelimuodosta vielä rahastetaan kauheita summia, niin voisi olettaa että perusasiat sentään toimisi! Vittu että vituttaa! Imekää EA:lla paskaa, minulta ette tule saamaan enää euroakaan HUTista!
Ostin Tuukka Raskib itelle maalille 42K ja rahat lähti mutta Raskia en oo saanu vieläkää..osaako kukaan kertoa että mitähä vittua nyt taas?
Käynnistelin uudestaa yms, mutta ei auttanu.
Myy joku ihan mikä tahansa kortti markkinoilla (vaikka sopparikortti) ja käynnistä konsoli uusiksi. Mulla auttanut jokainen kerta.Ostin Tuukka Raskib itelle maalille 42K ja rahat lähti mutta Raskia en oo saanu vieläkää..osaako kukaan kertoa että mitähä vittua nyt taas?
Käynnistelin uudestaa yms, mutta ei auttanu.
Myy joku ihan mikä tahansa kortti markkinoilla (vaikka sopparikortti) ja käynnistä konsoli uusiksi. Mulla auttanut jokainen kerta.
48h tosiaan sitten se raja kun viimeistään pitäisi ilmestyä.
Käy ulkona pelistä ja mee takaisin. Näitä ihania bugeja EA:lta serverin synkkaamisen kanssa,Öö...? Yhtäkkiä tilillä on 0 kolikkoa. Pitää n. viikon tauon ko. pelimuodosta, niin koko tili on tyhjänä. Mitä helvettiä EA?
Tuleeko nämä itsestään takaisin vai pitääkö alkaa rähistä?
Ei tule. Mulla meni 3 tiliä nollille täysin taikaiskusta. Ainahan tuosta voi EA:lle huomauttaa toki.
Muokkaa lainausta. Luin ensin viestin väärin ja luulin että siinä tarkoitettiin päiväcoinseja.Itsellä katosi eilen kolikot yhtäkkiä..
Ei mitään järkeä. Jos aikoo jotain saada, niin pitää ostaa pakkoja oikealla rahalla, mahdollisimman kalliita erikoispakkoja vielä, eikä sittenkään ole takeita mistään. Yksi poikkeus toki tässäkin, viime viikolla ajattelin ostaa huvikseni coinseilla yhden 8950(?) pakan ja olin jo pistämässä pelaajia pikamyyntiin, kunnes huomasin Taylor Hallin. Mutta siinä se kolikkopakkojen osalta.Samaa manausta tietysti, mutta mikä järkeä tässä on kerätä coinsseja esim. uusia kulta paketteja varten?! Vedät 15-20 peliä ja saat paketista max 82-84 tason rivimiehiä..samaa paskaa ollut aikaisempinakin vuosina. Eihän sitä nyt kaikista paketeista mitään helmiä tarvitse tulla, mutta edes jonain vuonna.