Thank you, Tommy !
Tommy Wingels:
– Nautin ajastani Kouvolassa todella paljon ja olen erittäin kiitollinen KooKoolle tästä mahdollisuudesta pelata työsulun aikanakin lajia, jota rakastan, Wingels kiittelee.
– Olin hieman hermostunut matkustaessani maahan ja kaupunkiin, joissa en ollut aiemmin käynyt, mutta kouvolalaiset ja KooKoon väki saivat minut tuntemaan oloni aivan kotoisaksi. Haluankin kiittää Sakaria, KooKoon pelaajia, valmentajia ja faneja siitä, että he antoivat minun kantaa KooKoon pelipaitaa.
- Tulen kaipaamaan Suomea ja toivon, että pystyn käymään siellä kesällä. Kaikki ovat puhuneet siitä, miten kaunista kesäisin on. Minä tosin tykkäsin todella kylmyydestä ja lumesta, olen lumen suuri fani! Oli hienoa tutusta suomalaiseen kiekkoon ja kulttuuriin tarkemmin, Tommy kertoo.
– KooKoolla tulee aina olemaan erityinen paikka muistoissani. Seuraan innolla tämän joukkueen tarinaa ja menestystä, ja aion pysyä yhteyksissä monen mahtavan äijän kanssa, keitä olen täällä tavannut. Kiitokset myös KooKoon sponsoreille ja katsojille kuluneesta, toivon teille kaikille paljon menestystä!