Tommyhan oli laittanut terveiset myös kausijulkkarissa kannattajille, Välimaan Sakelle osoitetulla viestillä:
Hei Sakke!
Meidän kausi on alkanut hyvin ja toivottavasti saamme paljon menestystä tällä kaudella. Miten teillä sujuu? Tsekkasin tilanteen pari päivää sitten ja olitte voittaneet pari peliä putkeen, hienoa! Kuulisin mielelläni joukkueesta.
Viime kautemme sujui melko hyvin, kun siirtotakarajan jälkeen löysimme todellisen identiteettimme. Pelataksemme hyvin, meidän täytyi pelata pystysuunnan jääkiekkoa ja laittaa kiekkoa maalille. Joukkueemme motto on "nopea, kova ja kannustava" ja kun seuraamme sitä, tulos on yleesän toivottu. Oli rankkaa tippua pudotuspleien toisella kierroksella, mutta hävisimme hyvälle joukkueelle, Los Angeles Kingsille. Yksi suurimmista syistä hyvällä kaudellemme oli se, että monet olivat työsulun aikana Euroopassa ja olimme todella hyvässä kunnossa, kun kausi viimein alkoi.
Kysymykseesi NHL:n työsulusta, minun on helppo sanoa ettei siinä ollut voittajia. Me pelaamme mahtavinta lajia ja työsulku vain satutti peliä. Olen iloinen, että saimme kahdeksan vuoden sopimuksen ja rukoilen, että työsulkua ei enää koskaan tarvita. Toivomme, että uusi sopimus toimii sekä pelaajille että joukkueille.
Tänä kesänä vietin paljon aikaa Chicagossa. Ostin hiljaittain sieltä kämpän. Pääsin viettämään paljon aikaa perheeni ja kihlattuni Mollyn kanssa. Olemme aloittaneet häiden suunnittelun - se on tosi hauskaa! Olemme puhuneet Euroopan matkasta lähivuosina ja haluaisin todella paljon käydä myös Kouvolassa. Olisi mahtavaa näyttää Mollylle paikka, jossa vietin kolme kuukautta elämästäni ja hän pääsisi näkemään kaiken sen, mistä olen kertonut. Ehkä tulemme käymään jo tänä kesänä, kun sää on upea. :)
Tämä on sopimukseni viimeinen kausi, mutta haluaisin pysyä Sharksissa niin pitkään kuin mahdollista. Minulla on mahtavat joukkuekaverit, organisaatio kohtelee meitä todella hyvin ja olemme kilpailukykyisiä joka vuosi... ja saan elää kauniissa Kaliforniassa!
Haluan lähettää terveisiä KooKoo-faneille ja heidän tietävän, että seuraan joukkuetta niin paljon kuin pystyn. On hienoa, että pystyn näkemään tuloksia ja puhumaan pelaajille - ja tykkään myös päivitysten ja kuvien näkemisestä sosiaalisessa mediassa.
Mielestäni KooKoolla on Mestiksen parhaat fanit, Kouvolassa pelaaminen oli todella erityistä! Oli upeaa kulla heidän lauluja ja fanien huutavan nimeäsi. Toivottavasti voin jonainen päivänä tulla fanikatsomoon ja olemaan mukana!
Ollaan yhteydessä,
Tommy
Viimeiset kappaleet kyllä pistävät minulle kyllä hymyn huulille. Hienoa kuulla tuollaista NHL-pelaajan suusta. Toivottavasti Tommya nähdään Kouvolassa ja vaikka sitten fanikatsomossa. Nickersonhan viime vuonna plejareissa ja pelikieltomatsinsa fanikatsomossa.