Viestin lähetti Maple Leaf
Eivät televisioinnt tuota omistajille mitään.
Viestin lähetti cobol
Et kai nyt aivan tosissasi? Televisio on omistajien kannalta tavallaan koko bisneksen yksi tukijalka.
Viestin lähetti cobol
Et kai nyt aivan tosissasi? Televisio on omistajien kannalta tavallaan koko bisneksen yksi tukijalka.
Joku vuosi sitten oli juttua että tulevaisuudessa TV-katsojat tuo rahat seuroille ja paikan päälle pääsee melkein ilmaiseksi.Eli maksullisilla omila kanavilla seurat myyvät otteluita kotikatsomoihin.Joitain virityksiä on jo ollut ammattijalkapallon puolella mutta kait kaatuneet.
Jos tätä ja ensi kautta ei pelata voi lätkän tulevaisuus USA:ssa olla vaakalaudalla ainakin änärin osalta.Maailmancupikaan ei muistaakseni keränyt mitään isoja katsojalukuja ja ennenkin oli jo juttua katsojalukujen laskusta.
Viestin lähetti manu 17
Muistelen ettei World Cupin finaali ollut läheskään loppuun myyty. Vain näinkö minä väärin?Viestin lähetti cobol
Maailmancupikaan ei muistaakseni keränyt mitään isoja katsojalukuja ja ennenkin oli jo juttua katsojalukujen laskusta.
Kyllä ne olivat selvästi päällä, mahdollinen näkömättömyys on aiheutunut lukijan selaimen asetuksissa.Viestin lähetti Maple Leaf
En ollut tosissani, ilmeisesti unohdin säätää fontin sarkasmille. Oletin ilman muuta, että viestini loppuosa selittää tuon ensimmäisen lauseen. Sori.
Viestin lähetti finnishninja
Muistelen ettei World Cupin finaali ollut läheskään loppuun myyty. Vain näinkö minä väärin?
Viestin lähetti Master Chief
Kyllä se halli taisi olla loppuunmyyty...
Viestin lähetti dana77
Tämä mitä sanoin jo alkusyksystä pitää edelleen paikkansa, deadline-päivämäärä on siis välillä 10.1.-15.1. eli pian kauden pelaaminen ja pelaamattomuus selviää.
Viestin lähetti cobol
Mitään tällaisia deadlineja ei ole. Ei myöskään mitään rajaa sille, montako runkosarjan ottelua pitää pelata. Tuo esittämäsi luku 48 runkosarjan peliä minimissään on täysin keksitty juttu.
Viestin lähetti cobol
Sitten ihan peruskysymys niille, jotka ovat varmoja kauden peruuntumisesta: miksi omistajat eivät vieläkään vapauta hallejaan talven ja kevään muiden tilaisuuksien vapaaseen myyntiin?
Viestin lähetti cobol
Sitten ihan peruskysymys niille, jotka ovat varmoja kauden peruuntumisesta: miksi omistajat eivät vieläkään vapauta hallejaan talven ja kevään muiden tilaisuuksien vapaaseen myyntiin?
Hyvä kysymys. Aiheellisesti voisi tietenkin myös kysyä, jättääkö omistajapuoli ilmoituksen kauden peruuttamisesta mahdollisimman myöhäiseksi? Nimittäin samalla hetkellä, kun he näin tekevät, he myös joutuvat hetimmiten palauttamaan kausikorttilaisten rahat kokonaisuudessaan. Nykyisessä tilanteessa - ja vielä niin kauan kuin on "toivoa" kauden alkamisesta - nämäkin rahat kasvavat korkoa omistajille, eivät kausikorttien maksajille, jotka vailla virallista kauden peruuttamista saavat tasauksensa pikku puroina.
Viestin lähetti kissa
Vai vetäisikö esim. improvisoitu nukketeatteri Corel Centerin täyteen?
Todennäköisemmin kuin Senatorsin peli.
Niin luku on varmasti keksitty, mutta minä en sitä ole keksinyt vaan sen ovat keksineet, tai oikeammin päättäneet ihan muut ja minua päätösvaltaisemmat tahot. Luku ei ole eksakti, mutta runkosarjan pelejä pitää pelata yli puolet jotta Stanley Cupin arvoista kautta voidaan pelata. Millään paria kymmentä peliä ei NHL kehtaisi edes esittää viralliseksi kaudeksi. Tuo deadline on siis aika helppo laskea siitä missä aikataulussa tuo pelimäärä on mahd. pelata.Viestin lähetti cobol
Mitään tällaisia deadlineja ei ole. Ei myöskään mitään rajaa sille, montako runkosarjan ottelua pitää pelata. Tuo esittämäsi luku 48 runkosarjan peliä minimissään on täysin keksitty juttu.
Viestin lähetti dana77
Niin Luku ei ole eksakti, mutta runkosarjan pelejä pitää pelata yli puolet jotta Stanley Cupin arvoista kautta voidaan pelata. .
Viestin lähetti finnishninja
Luin päivän Aftonbladetista aika mielenkiintoisen pointin.
Eräs NHL GM kertoi eilen - anonyymisti - kanadalaiselle National Post lehdelle, että ainoa syy siihen, etteivät NHL:n omistajat julista jo nyt kautta menetetyksi on se, että he joutuisivat siinä tapauksessa lunastamaan takasin kaikki kausiliput. Tähän mennessä he ovat joutuneet lunastamaan takaisin vain yksittäisiin otteluihin, etukäteen ostetut liput.
Aika kätsää touhua.. Jos juttuun on uskomista, niin he haluavat pitää fanien maksamat rahat, vaikka tietävät ettei tällä kaudella tulla pelaamaan NHL-kiekkoa.
Moni väittää pelaajia ahneiksi, mutta kyllä näköjään osaavat omistajatkin, eikä ihme että Bettman sanoo: "Minä vihaan sanoa tämän, mutta juuri nyt menetämme vähemmän rahaa kun emme pelaa!" Heh.. totta kai jos myydään ensin kausiliput, eikä pelatakaan:-)
Viestin lähetti holvius
Niin kuin tuolla jo edellä taidettiin mainita niin tuskin edes kapitalisti kusettaja omistajat tuollaiseen pystyvät. Antavat rahat takaisin sitten kun kausi virallisesti peruuntuu, eivät yhtään aikaisemmin.
Tuo ei ole minun käsitykseni, minä olen sen kuullut taholta jonka usean miljoonan businekseen neuvotteluiden lopputulos vaikuttaa oleellisesti ja joka on yksi neuvoteltavista asioista (vinkki: vaatteet joita pelaajat pitävät päällään pelatessaan). Tapahtumassa jossa asioista keskusteltiin oli läsnä myös NHL:n edustajana Rich Villani titteliltään NHL Enterprises Manager, mutta hän ei tuota käsitystä esittänyt.Viestin lähetti cobol
Tuo on ainoastaan sinun käsitys kannun arvosta. Mitään esittämääsi virallista rajoitusta ei ole. Oma kommenttini koski asian tätä puolta... Sekin toki on selvää, että kautta ei pelata esimerkiksi yhdellä kierroksella.
New York Postissa Larry Brooks tylyttää Bettmania.
http://www.nypost.com/sports/37848.htm