En oleta, että olisin random tyyppinä Suomesta viisaampi näissä asioissa kuin ammattilainen, mutta ei mahdu minun järkeeni mitenkään, että pari vuotta tehtäisiin bränditutkimuksia, vaikka ois kuinka arvokas ja tärkeä asia.
Ihan takaperoisesti ajateltu mun mielestä. Paljon fiksumpaa ois valita nimi, hyödyntää alkuhype markkinoinnissa ja käyttää se aika, raha ja vaiva, joka olisi menossa vatulointiin, sen brändin markkinointiin. Olen ihan varma, että kahden vuoden päästä tällä jälkimmäisellä tavalla on tunnetumpi ja parempi brändi kuin olisi silloin pakasta vedettävällä uudella nimellä Utah Hockey Clubille.
Tai sitten siitä UHC:stä tehdään se brändi. Valkoiset geneeriset paidat, ei pelaajien nimiä selkään ja pelinumeroiden juoksutus 1–30 sillein, että maalivahdit on 1–2, pakit 3–8 ja hyökit 9–20.
Kotihallin nimeksi muutetaan Salt Lake City Ice Hall / Hockey Rink.
No joo. Jos se oikeasti halutaan jättää auki se nimi pariksi kaudeksi, niin laittaisivat edes hassutteluna ironisen Utah Tabula Rasa.