Gretzky99

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL:n suomalaiset
Ostetaan Sebastian Ahon (Carolina), Rasmus Ristolaisen (Buffalo) ja Mikko Rantasen (Colorado) AIDOT (tilattu NHL shopista tai ostettu paikanpäältä) pelipaidat tai fanipaidat. Jos sinulta löytyy joku tai jotkin näistä, laita tarjouksesi osoitteeseen ville.vahvanen@gmail.com

Vaihdossa on tarjolla Corey Perryn aito Stadium Series Anaheim Ducks oranssi fanipaita. Kuitit löytyy todisteena aitoudesta. Voin kyllä ostaa paidan/ paidat ilman, että otat tämän vaihdossa.

Teemu: "Gibson was talking about how his mom is the same age as me. I almost punched him."

Kaskelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Barkovin pelipaitaa marraskuun peliä varten pitäisi tilailla. Mietin vain, että mistä saisi kohtuullisen edullisesti hyvälaatuisen paidan tilattua luotettavasti barkovin nimellä? Nhl shopin hinnat tuntuu melko kalliilta.
Tässä katselen nyt NHL shopista paitaa ja näyttäisi, että hintaa tulisi 160 + 8,93 postit. Voiko tähän tulla vielä jotain lisämaksuja?

Labomba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Itseä kanssa kiinnostaisi hommata stamkosin pelipaita, laadulla ei niin väliä kunhan olisi kestävä. Tulee pipolätkä ja NHL turnaus käyttöön. Joten vinkkejä otetaan vastaan.

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Muutamia aika hienoja kolmospelipaitoja on seurat jo julkaisseet, ainakin CBJ, CAR ja SJS. Ongelmana on että noita ei taida saada muualta kuin jenkkilän NHL Shopista? Vai tietääkö joku jotain eurooppalaista mestaa? Ei taida olla järkeä ostaa jenkkilästä?

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Carolina Hurricanes teki tänään kauan odotetun paitajulkistuksen. Carolina Hurricanes.

Joukkue siis pelaa joulukuussa yhden ottelun Hartford Whalersin vanhassa peliasussa.

“There’s something in the water here in Edmonton that we don’t have right. And we got to get that figured out,” Bob Nicholson,

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Carolina Hurricanes teki tänään kauan odotetun paitajulkistuksen. Carolina Hurricanes.

Joukkue siis pelaa joulukuussa yhden ottelun Hartford Whalersin vanhassa peliasussa.
Ilmeisesti tarkennettu, että kahdessa ottelussa, kotona ja vieraissa Bruinsia vastaan. 23.12. ja 5.3.

"As mentioned earlier, the throwback uniforms will be worn on two occasions, both times against the Boston Bruins who were a geographic rival of the Whalers, and in a move that’s pretty awesome of the Hurricanes one of the throwback games will be in Boston, giving fans of the area a chance to see their former team again in-person, wearing the historic uniform."

The Whalers Return! Hurricanes Announce Epic Throwback Uniforms

jahaj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Hienoja kyllä suurin osa näistä uusista kolmospaidoista. Ainoa pettymys ollut omasta mielestäni Jetsin paita, joka hieman harmittaa koska potentiaalia olisi ollut paljon parempaan. Arizonan Kachinan paluulle iso peukku ja myös Anaheimin uudistettu retropaita lämmittää sydäntä. Kunpa vielä Buffalon musta-puna-valkoinen paita tuotaisiin takaisin, niin kaikki hyvin.

Tosiaan surkeaa, että Eurooppaan ei noita paitoja järkevään hintaan taida saada lainkaan. Jenkeistä ostaessa tulee äkkiä lähes tuplahinta alveineen ja tulleineen. Elokuun alusta tuli vielä lisätullit jenkeistä tuotaviin tuotteisiin.

Voiton ei kuulu olla hauskaa, sen kuuluu olla pakko.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos on opiskelijabudjetti, eikä haittaa jos ei ole aito, niin itse suosittelen DHgate-sivustoa. Sieltä itse sain helposti tilattua Karlssonin paidan ja hinta oli vaivaiset 25 euroa suurin piirtein. Laatu oli hyvä, eikä tuo vaikuta menevän rikki. En tosin ole vielä se päällä käynyt höntsäilemässä jäällä, joten en tiedä kestääkö pelaamista.

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

Eduuz21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Winnipeg Jets
Jos on opiskelijabudjetti, eikä haittaa jos ei ole aito, niin itse suosittelen DHgate-sivustoa. Sieltä itse sain helposti tilattua Karlssonin paidan ja hinta oli vaivaiset 25 euroa suurin piirtein. Laatu oli hyvä, eikä tuo vaikuta menevän rikki. En tosin ole vielä se päällä käynyt höntsäilemässä jäällä, joten en tiedä kestääkö pelaamista.
Tämä. Tilasin Scheifelen paidan ja tuli perille alle 2 viikossa ilmaisella postituksella. Maksoi about 30 euroa ja hyvältä näyttää!

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Kannattaa @Kaskelo katsoa myös ebayn tarjonta. Sieltä löytyy ns. virallisia myyjiä ja sitten tavallisia tallaajia. Luotettavuuden pystyy tarkistamaan katsomalla myyjän palautteet.

Itse ostin keväällä Barkovin paidan (vanha logolla) ja kaikki meni hyvin. Kiitos palstalaiselle vinkistä. Myyjä oli Full moon jerseys.
Ja minulla kävi myös tuuri ettei paita jäänyt tulliin.

Jag spelar rollspelen, men det spelar inger roll.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kannattaa @Kaskelo katsoa myös ebayn tarjonta. Sieltä löytyy ns. virallisia myyjiä ja sitten tavallisia tallaajia. Luotettavuuden pystyy tarkistamaan katsomalla myyjän palautteet.

Itse ostin keväällä Barkovin paidan (vanha logolla) ja kaikki meni hyvin. Kiitos palstalaiselle vinkistä. Myyjä oli Full moon jerseys.
Ja minulla kävi myös tuuri ettei paita jäänyt tulliin.
Full Moon on luotettava taho, mutta palautteista sitä ei voi katsoa. Tuota järjestelmää on suhteellisen helppo huijata, eli pennikohteilla kerätä feedback ratingiä. Niitä on huhujen mukaan kiinalaisia tahoja, jotka maksua vastaan hoitavat sen että myyjä saa satoja positiivisia palautteita.

”En ole koskaan väittänyt, että kaikki konservatiivit olisivat typeryksiä. Sen sijaan kaikki typerykset ovat konservatiiveja.” - John Stuart Mill

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Full Moon on luotettava taho, mutta palautteista sitä ei voi katsoa. Tuota järjestelmää on suhteellisen helppo huijata, eli pennikohteilla kerätä feedback ratingiä. Niitä on huhujen mukaan kiinalaisia tahoja, jotka maksua vastaan hoitavat sen että myyjä saa satoja positiivisia palautteita.
Mihinkä on maailma mennyt, kun ei voi enää myyjiinkään luottaa.

Jag spelar rollspelen, men det spelar inger roll.

jusu-11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Tämä. Tilasin Scheifelen paidan ja tuli perille alle 2 viikossa ilmaisella postituksella. Maksoi about 30 euroa ja hyvältä näyttää!
Itse katsellut Nashvillen paitoja myös kyseiseltä sivulta. Osaatteko kertoa, kuinka hyvin koot vertautuvat näin Suomeen. Eli jos oma paidan koko Suomessa L niin uskaltaako tuolta tilata huoletta myös L-kokoisen?

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Itse katsellut Nashvillen paitoja myös kyseiseltä sivulta. Osaatteko kertoa, kuinka hyvin koot vertautuvat näin Suomeen. Eli jos oma paidan koko Suomessa L niin uskaltaako tuolta tilata huoletta myös L-kokoisen?
Yleensä kiinankaupoista kannattaa huomattavasti reilumpi koko olla. Itse en muista onko oma kiinapaita XXL vai XL, vaikka L kokoa olenkin.

Eduuz21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Winnipeg Jets
Oma L-kokona tilattu vastaa aika hyvin Suomen L-kokoa. En tiedä miten hyvin voi yleistää muihin paitoihin, mutta yksittäistapauksena tällainen kokemus.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mun Suomen koko on M ja sellaisena tilasin myös Kiinasta. Sopi hyvin, eli ainakin Suomen M on sama kuin Kiinan M.

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

Kaskelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tilailin lopulta tuolta Dhgatesta. Barkovin paita toimitettiin parissa viikossa ja hintaa tilaukselle tuli noin 21 euroa. Pelipaita näyttää todella hyvältä ja laadukkaalta. Ties minkä syövän saa kun sitä pitää päällä, mutta uhrauksia on tehtävä. Tilasin XL kokoisen ja on itselle ainakin passeli. Xl tai L normaalistikkin Suomen kokona itsellä.

jahaj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Tuli hommattua Hockey Monkeystä pari Reebok Edgeä - Buffalo #61 Afinogenov ja Dallas #26 Lehtinen. Siellä tällä hetkellä buy 1, get 1 free koodilla B1G1AP.

Ei ole aiemmin tullut käytettyä kyseistä sivua, mutta muutaman foorumin perusteella hyvä paikka tilata paitoja. Hintaa kustomointeineen, rahteineen ja tulleineen paidoille tulee yht. vajaa 200€.

Viimeksi muokattu:
Voiton ei kuulu olla hauskaa, sen kuuluu olla pakko.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy