Kiitos vinkistä, pitääpä laittaa tilaukseen, niin pääsevät nuo kolme hommiin.Ebaysta numero/nimipaketti, silitysraudalla selkään ja lopuksi vaikka äiti/tyttöystävä/poikaystävä ompelukoneella voi ajaa ne.
Kiitos vinkistä, pitääpä laittaa tilaukseen, niin pääsevät nuo kolme hommiin.Ebaysta numero/nimipaketti, silitysraudalla selkään ja lopuksi vaikka äiti/tyttöystävä/poikaystävä ompelukoneella voi ajaa ne.
White Jerseys-Dark Jerseys: The NHL Dress CodeMinkäs takia NHL:ssä siirryttiin valkoisista kotipelipaidoista valkoisiin vieraspelipaitoihin?
Eräs syy on ainakin 90-00 -lukujen taitteessa esitellyt vaihtoehtoiset/kolmannet peliasut, joita joukkueet tietenkin halusivat käyttää kotipeleissä, jolloin vierasjoukkueet joutuivat pakkaamaan vieraskiertueelle mukaan molemmat varustesetit.Minkäs takia NHL:ssä siirryttiin valkoisista kotipelipaidoista valkoisiin vieraspelipaitoihin?
NHL shopista olet siis tilannut? Kyllähän noissa tuppaa menemään vähintäänkin se pari viikkoa ja yleensä ylikin. Tuolla postin seurantakoodilla näkee paketin vasta tämän saavuttua Suomen puolelle, että ei siitä huolestua tarvitse.Tilasin 16.4, kymmenen päivää sitten, Vegasin peli- ja t-paidan, hintaa tuli se n. 190€. Lähetyksen seurannassa on Postin seurantakoodi ja kun vakoilen sieltä paketin liikkumista, viimeisin (ja ainut) status on "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan" joka on rekisteröity 19.04.2018 klo 21:49. Pitäiskö tästä huolestua?
Entäpä tavaroiden tullaus, missä vaiheessa se kuuluisi tehdä? Ei kai paketti sen takia odottele, kun en ole vielä sitä tullannut? En vain ole saanut mitään tullausilmoitusta mitään kautta. En pistäisi pahakseni, jos kokeneemmat voisi neuvoa ensikertalaista.
Tärkein unohtui siis sanoa, eli NHL shopista tilasin. Selvä homma, ehdin kylläkin huolestua kun luvattiin, että paketti olisi 4-10 päivän sisällä Suomessa. Kiitos sinulle!NHL shopista olet siis tilannut? Kyllähän noissa tuppaa menemään vähintäänkin se pari viikkoa ja yleensä ylikin. Tuolla postin seurantakoodilla näkee paketin vasta tämän saavuttua Suomen puolelle, että ei siitä huolestua tarvitse.
Nhlshop.com tietysti tai sitten ihan Jacketsien omasta fanikaupasta, kai semmonenkin on. Lisäksi löytynee useammaltakin NHL- kamaa myyvältä sivustolta, googlaamaan vaan. Eihän nuo kustannukset ulkomailta taida ihan pieniksi pelkällä lippiksellä jäädä...Mistä saisi tilattua Blue Jacketsin lippiksen tai capin luotettavasti ja mieluusti myös aitona? Ihan Suomesta tai ulkomailta, kohtuullisilla kustannuksilla.
Entäpä tavaroiden tullaus, missä vaiheessa se kuuluisi tehdä? Ei kai paketti sen takia odottele, kun en ole vielä sitä tullannut? En vain ole saanut mitään tullausilmoitusta mitään kautta. En pistäisi pahakseni, jos kokeneemmat voisi neuvoa ensikertalaista.
Suomessa toimii sellainen kun Hatstore, itse tilannut sieltä ja ainakin minun lippiksessä lukee "AUTHENTIC NHL HEADWEAR COLLECTION" ja muutenkin hyvänlaatuisia (esim. lippa ei taitu kovin herkästi), joten olettaisin noiden aitoja olevan, mutta 100% varma en ole. Tuossa ainakin yksi vaihtoehto.Mistä saisi tilattua Blue Jacketsin lippiksen tai capin luotettavasti ja mieluusti myös aitona? Ihan Suomesta tai ulkomailta, kohtuullisilla kustannuksilla.
En tiedä säännöksiä, mutta ei kai tuollaisia tilpehöörejä tarvitse tullailla? En mä ole ainakaan koskaan tullaillut tai sitä vaadittu kenenkään toimesta.
Edit: Ja tosiaan voi se 1-2 viikkoa mennä. Mulle on tullut aina nhl-shopista sähköpostilla lähetysilmoitus, eli jos sellainen tullut, niin lienee kaikki ok.
En tiedä säännöksiä, mutta ei kai tuollaisia tilpehöörejä tarvitse tullailla? En mä ole ainakaan koskaan tullaillut tai sitä vaadittu kenenkään toimesta.
Edit: Ja tosiaan voi se 1-2 viikkoa mennä. Mulle on tullut aina nhl-shopista sähköpostilla lähetysilmoitus, eli jos sellainen tullut, niin lienee kaikki ok.
Joo, tuolta muistaakseni briteissä sijaitsevalta varastolta nuo mun tilaukset taitaa tosiaan olla lähetetty. Vaikuttaakohan brexit tähän mitään?Alvit joutuu maksamaan jos tilaus menee yli 22€ ja tullit jos tilauksen kokonaishinta on yli 150€ tämä siis jos EU:n ulkopuolelta tilaa. Ainakin NHL:n kansainvälisellä nettikaupalla on varastot EU:n sisällä(ainakin vielä, koska UK) joten ei nuista tulleja/ALV tarvitse maksaa, mutta jos Pohjois-Amerikasta haluaa tilata niin sitten todennäköisesti voi joutua ALV pulittamaan.
Dicks möi ennen mutta kiitos GDPR:n ei myy enääOsaako joku sanoa, mistä saisi ostettua Sebastian Ahon virallisen Carolina Hurricanes Adidas pelipaidan? NHL:n sivuilla myydään vaan Fanaticsin vastaavaa.
Kiitos
Ilmeisesti tarkennettu, että kahdessa ottelussa, kotona ja vieraissa Bruinsia vastaan. 23.12. ja 5.3.Carolina Hurricanes teki tänään kauan odotetun paitajulkistuksen. Carolina Hurricanes.
Joukkue siis pelaa joulukuussa yhden ottelun Hartford Whalersin vanhassa peliasussa.