NHL-pelipaidat

  • 850 639
  • 1 976

jahaj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Hienoja kyllä suurin osa näistä uusista kolmospaidoista. Ainoa pettymys ollut omasta mielestäni Jetsin paita, joka hieman harmittaa koska potentiaalia olisi ollut paljon parempaan. Arizonan Kachinan paluulle iso peukku ja myös Anaheimin uudistettu retropaita lämmittää sydäntä. Kunpa vielä Buffalon musta-puna-valkoinen paita tuotaisiin takaisin, niin kaikki hyvin.

Tosiaan surkeaa, että Eurooppaan ei noita paitoja järkevään hintaan taida saada lainkaan. Jenkeistä ostaessa tulee äkkiä lähes tuplahinta alveineen ja tulleineen. Elokuun alusta tuli vielä lisätullit jenkeistä tuotaviin tuotteisiin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos on opiskelijabudjetti, eikä haittaa jos ei ole aito, niin itse suosittelen DHgate-sivustoa. Sieltä itse sain helposti tilattua Karlssonin paidan ja hinta oli vaivaiset 25 euroa suurin piirtein. Laatu oli hyvä, eikä tuo vaikuta menevän rikki. En tosin ole vielä se päällä käynyt höntsäilemässä jäällä, joten en tiedä kestääkö pelaamista.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Eduuz21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Winnipeg Jets
Jos on opiskelijabudjetti, eikä haittaa jos ei ole aito, niin itse suosittelen DHgate-sivustoa. Sieltä itse sain helposti tilattua Karlssonin paidan ja hinta oli vaivaiset 25 euroa suurin piirtein. Laatu oli hyvä, eikä tuo vaikuta menevän rikki. En tosin ole vielä se päällä käynyt höntsäilemässä jäällä, joten en tiedä kestääkö pelaamista.
Tämä. Tilasin Scheifelen paidan ja tuli perille alle 2 viikossa ilmaisella postituksella. Maksoi about 30 euroa ja hyvältä näyttää!
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Kannattaa @Kaskelo katsoa myös ebayn tarjonta. Sieltä löytyy ns. virallisia myyjiä ja sitten tavallisia tallaajia. Luotettavuuden pystyy tarkistamaan katsomalla myyjän palautteet.

Itse ostin keväällä Barkovin paidan (vanha logolla) ja kaikki meni hyvin. Kiitos palstalaiselle vinkistä. Myyjä oli Full moon jerseys.
Ja minulla kävi myös tuuri ettei paita jäänyt tulliin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kannattaa @Kaskelo katsoa myös ebayn tarjonta. Sieltä löytyy ns. virallisia myyjiä ja sitten tavallisia tallaajia. Luotettavuuden pystyy tarkistamaan katsomalla myyjän palautteet.

Itse ostin keväällä Barkovin paidan (vanha logolla) ja kaikki meni hyvin. Kiitos palstalaiselle vinkistä. Myyjä oli Full moon jerseys.
Ja minulla kävi myös tuuri ettei paita jäänyt tulliin.
Full Moon on luotettava taho, mutta palautteista sitä ei voi katsoa. Tuota järjestelmää on suhteellisen helppo huijata, eli pennikohteilla kerätä feedback ratingiä. Niitä on huhujen mukaan kiinalaisia tahoja, jotka maksua vastaan hoitavat sen että myyjä saa satoja positiivisia palautteita.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Full Moon on luotettava taho, mutta palautteista sitä ei voi katsoa. Tuota järjestelmää on suhteellisen helppo huijata, eli pennikohteilla kerätä feedback ratingiä. Niitä on huhujen mukaan kiinalaisia tahoja, jotka maksua vastaan hoitavat sen että myyjä saa satoja positiivisia palautteita.

Mihinkä on maailma mennyt, kun ei voi enää myyjiinkään luottaa.
 

jusu-11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Jos on opiskelijabudjetti, eikä haittaa jos ei ole aito, niin itse suosittelen DHgate-sivustoa. Sieltä itse sain helposti tilattua Karlssonin paidan ja hinta oli vaivaiset 25 euroa suurin piirtein. Laatu oli hyvä, eikä tuo vaikuta menevän rikki. En tosin ole vielä se päällä käynyt höntsäilemässä jäällä, joten en tiedä kestääkö pelaamista.

Tämä. Tilasin Scheifelen paidan ja tuli perille alle 2 viikossa ilmaisella postituksella. Maksoi about 30 euroa ja hyvältä näyttää!

Itse katsellut Nashvillen paitoja myös kyseiseltä sivulta. Osaatteko kertoa, kuinka hyvin koot vertautuvat näin Suomeen. Eli jos oma paidan koko Suomessa L niin uskaltaako tuolta tilata huoletta myös L-kokoisen?
 

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Itse katsellut Nashvillen paitoja myös kyseiseltä sivulta. Osaatteko kertoa, kuinka hyvin koot vertautuvat näin Suomeen. Eli jos oma paidan koko Suomessa L niin uskaltaako tuolta tilata huoletta myös L-kokoisen?

Yleensä kiinankaupoista kannattaa huomattavasti reilumpi koko olla. Itse en muista onko oma kiinapaita XXL vai XL, vaikka L kokoa olenkin.
 

Eduuz21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Winnipeg Jets
Itse katsellut Nashvillen paitoja myös kyseiseltä sivulta. Osaatteko kertoa, kuinka hyvin koot vertautuvat näin Suomeen. Eli jos oma paidan koko Suomessa L niin uskaltaako tuolta tilata huoletta myös L-kokoisen?
Oma L-kokona tilattu vastaa aika hyvin Suomen L-kokoa. En tiedä miten hyvin voi yleistää muihin paitoihin, mutta yksittäistapauksena tällainen kokemus.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Itse katsellut Nashvillen paitoja myös kyseiseltä sivulta. Osaatteko kertoa, kuinka hyvin koot vertautuvat näin Suomeen. Eli jos oma paidan koko Suomessa L niin uskaltaako tuolta tilata huoletta myös L-kokoisen?
Mun Suomen koko on M ja sellaisena tilasin myös Kiinasta. Sopi hyvin, eli ainakin Suomen M on sama kuin Kiinan M.
 

Kaskelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tilailin lopulta tuolta Dhgatesta. Barkovin paita toimitettiin parissa viikossa ja hintaa tilaukselle tuli noin 21 euroa. Pelipaita näyttää todella hyvältä ja laadukkaalta. Ties minkä syövän saa kun sitä pitää päällä, mutta uhrauksia on tehtävä. Tilasin XL kokoisen ja on itselle ainakin passeli. Xl tai L normaalistikkin Suomen kokona itsellä.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ainakin tuolta Dhgatesta tilatessa näitä pelipaitoja, koot vastaavat aikalailla jokaisen myyjän kohdalla suomen kokoja.
 

jahaj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Tuli hommattua Hockey Monkeystä pari Reebok Edgeä - Buffalo #61 Afinogenov ja Dallas #26 Lehtinen. Siellä tällä hetkellä buy 1, get 1 free koodilla B1G1AP.

Ei ole aiemmin tullut käytettyä kyseistä sivua, mutta muutaman foorumin perusteella hyvä paikka tilata paitoja. Hintaa kustomointeineen, rahteineen ja tulleineen paidoille tulee yht. vajaa 200€.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olen vissiin joku vanha äksy setä kun musta noi Calgaryn vanhat paidat näyttää paremmilta kun uudet. Puhumattakaan Anaheimin (Mighty) Ducks logokin näytti niin paljon paremmalta kuin se D tai Ducks. Oilerskin vois vaihtaa peliasunsa värin takaisin siniseen kun ei tolla oransilla oikein kulje. Sitä mä en tajua että miksi Vancouver pelaa noissa sinisissä kun niillä on ne helvetin tyylikkäät musta-kelta-puna paidatkin varastossa. Jetsinkin normipaidatkin on oikeasti tylsät kun vertaa siihen alumini paitaan joka jäljittelee alkuperisen Jetsin paitaa. Ja se Coyotesin skitsofreeninen kojoottilogokin näytti pitkän tauon jälkeen hyvältä. Ja kun vauhtiin päästiin niin haukutaan vielä Carolina kun Hartfordin Whalersin paidatkin vei tyylikyyskaban 100-0.

Antaakaa mulle ysäri takas! :D
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Onko tuo DHgate kuinka luotettava? Aikeissa olisi tilata Ahon paita, mutta koska kyselee korttitietoja maksun yhteydessä niin hiipii pelko perseeseen, että jos sitten yksi kaunis päivä pankkitili onkin tyhjä.
Nordean kautta ei tällä hetkellä maksua pystynyt suorittamaan.
 

Ralph

Jäsen
Onko tuo DHgate kuinka luotettava? Aikeissa olisi tilata Ahon paita, mutta koska kyselee korttitietoja maksun yhteydessä niin hiipii pelko perseeseen, että jos sitten yksi kaunis päivä pankkitili onkin tyhjä.
Eikö maksu onnistu PayPalin kautta? PayPal-tilille laitat juuri sen verran rahaa mitä tarvitaan, niin vaikka yrittäisivät tyhjentää tilin jälkikäteen, ei ole mitään tyhjennettävää.
 

Fishstick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Islanders
Onko tuo DHgate kuinka luotettava? Aikeissa olisi tilata Ahon paita, mutta koska kyselee korttitietoja maksun yhteydessä niin hiipii pelko perseeseen, että jos sitten yksi kaunis päivä pankkitili onkin tyhjä.
Nordean kautta ei tällä hetkellä maksua pystynyt suorittamaan.

Olen tilannut harrastelätkään pelipaidan DHgatesta ja hyvin toimi kaikki, nimilapun reunat oli vähän härösti saumurilla vedetty, mutta eipä liikaa voi vaatia jos halvalla ostaa. Muutamat kaveritkin on tilannut ja heilläkään ei muistaakseni ollut ongelmia.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Onko tuo DHgate kuinka luotettava? Aikeissa olisi tilata Ahon paita, mutta koska kyselee korttitietoja maksun yhteydessä niin hiipii pelko perseeseen, että jos sitten yksi kaunis päivä pankkitili onkin tyhjä.
Nordean kautta ei tällä hetkellä maksua pystynyt suorittamaan.

Itse ainakin tilannut tuolta eikä itselle ainakaan ongelmia ole vielä ilmaantunut. Eikös tuo vähän samallalailla pyöri kuin Aliexpress.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dhgatesta tilasin pojalle Boltsien paidan Stamkosin nimellä ja numerolla. Hintaa oli alle 21€ ja oikeasti hämmästyttää laatu tuohon hintaan. Lasten pienin koko on liian suuri 5-vuotiaalle mutta tuon hintaisen ei haittaa lyhentää helmoja ja hihoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös