NHL:n maaliennätyksen metsästys

  • 636 842
  • 2 319

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei varmaan sinustakaan olisi mukavaa, jos sinut heitettäisiin pois työpaikaltasi ihan vain siksi, että omaat erilaisen maailmankatsomuksen jostain työhösi liittymättömästä asiasta kuin valtaosa työpaikallasi? Varsinkaan, jos sattuisit vieläpä olemaan yksi parhaista työntekijöistä firmassa. Ja sitten tullaankin siihen, kuka määrittelee "oikeat" ja "väärät" mielipiteet? Aina se vallankahvassa oleva? Vähän niinkuin yhdessä isossa valtiossa tuossa vieressä? Kyllä mä tykkään enemmän tästä länsimaisesta tyylistä, jossa olet vapaa kertomaan mielipiteitäsi ilman sanktioita tai pelkoa niistä.

Tässä on kyllä vedetty yhteen niin monta ihmeellisyyttä etten tajua enää mitään. "Varsinkaan, jos sattuisit vieläpä olemaan yksi parhaista työntekijöistä firmassa," saattaa olla suosikkini vaikka seuraava ihmeellisyys ei jää paljon jälkeen. Oletko se sama hemmo, joka laittoi samalle viivalle Facebook-ystävän ja kuuluisan urheilijan?

Tuosta oikeastaan puuttuu vain "kyllä ne muutkin" -argumentti.

PS: tiedoksi, länsimaissakin tulee sanktioita typeristä mielipiteistä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tässä on kyllä vedetty yhteen niin monta ihmeellisyyttä etten tajua enää mitään. "Varsinkaan, jos sattuisit vieläpä olemaan yksi parhaista työntekijöistä firmassa," saattaa olla suosikkini vaikka seuraava ihmeellisyys ei jää paljon jälkeen. Oletko se sama hemmo, joka laittoi samalle viivalle Facebook-ystävän ja kuuluisan urheilijan?

Tämä rinnastus ei nyt ihan aukea minulle.. Olisiko sinulle ok, jos menettäisit työsi poliittisen kantasi/puolesi/mielipiteesi takia? Ja tähän se sama ihmettely, että kuka sitten määrää sen oikean ja väärän mielipiteen ja millä perusteella?

PS: tiedoksi, länsimaissakin tulee sanktioita typeristä mielipiteistä.

Toki mielipiteissäkin pitää pysyä lain rajoissa, muuten näin käykin. Eihän Ovechkin ole mitään lakeja käsitykseni mukaan rikkonutkaan?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä rinnastus ei nyt ihan aukea minulle.. Olisiko sinulle ok, jos menettäisit työsi poliittisen kantasi/puolesi/mielipiteesi takia? Ja tähän se sama ihmettely, että kuka sitten määrää sen oikean ja väärän mielipiteen ja millä perusteella?



Toki mielipiteissäkin pitää pysyä lain rajoissa, muuten näin käykin. Eihän Ovechkin ole mitään lakeja käsitykseni mukaan rikkonutkaan?
Kutsuitko juuri Ukrainan massamurhaa politiikaksi?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä rinnastus ei nyt ihan aukea minulle.. Olisiko sinulle ok, jos menettäisit työsi poliittisen kantasi/puolesi/mielipiteesi takia? Ja tähän se sama ihmettely, että kuka sitten määrää sen oikean ja väärän mielipiteen ja millä perusteella?



Toki mielipiteissäkin pitää pysyä lain rajoissa, muuten näin käykin. Eihän Ovechkin ole mitään lakeja käsitykseni mukaan rikkonutkaan?

Minulle olisi aivan ookoo, jos joku diktaattorin ihailija menettäisi työpaikkansa.

Ovetshkin ei ole lakeja rikkonut, ollut vain diktaattorin käsikassara. Minun puolestani saa pelata. Nämä eivät aivan yksinkertaisia asioita ole.

Mitä tulee mielipiteisiin niin hyvä esimerkki typerästä mielipiteestä ja ehkä myös "väärästä" on vaikka se, että on ookoo käydä vetämässä viisivuotiasta pyörätuolijamppaa pataan. Näitä voi ihan itse ajatella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kutsuin. Se on myös sitä. Toki Ukrainassa politiikka ei varmaan ole päällimmäisenä mielessä, mutta poliittinen asia se silti on.


Okei, nyt mä ymmärrän sua, ehkä. Olet joko trolli, tyhmä tai kännissä. En jatka enää "keskustelua" kanssasi edellä mainituista syistä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minulle olisi aivan ookoo, jos joku diktaattorin ihailija menettäisi työpaikkansa.

Ovetshkin ei ole lakeja rikkonut, ollut vain diktaattorin käsikassara. Minun puolestani saa pelata. Nämä eivät aivan yksinkertaisia asioita ole.

Mitä tulee mielipiteisiin niin hyvä esimerkki typerästä mielipiteestä ja ehkä myös "väärästä" on vaikka se, että on ookoo käydä vetämässä viisivuotiasta pyörätuolijamppaa pataan. Näitä voi ihan itse ajatella.

Niin, toisaalta jos kysyt asiaa puolelta Venäjästä, niin heidän mielestään Ovechkinin mielipiteet on oikeita. Sepä se, mistä kulmasta katsoo...
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Niin, toisaalta jos kysyt asiaa puolelta Venäjästä, niin heidän mielestään Ovechkinin mielipiteet on oikeita. Sepä se, mistä kulmasta katsoo...
Aivan vitun typerä ajatusmaailma, se että joku ajattelee jotain ei tarkoita että se on objektiivisesti oikeassa, nimenomaan se konsensus määrittelee asiat.

Venäläiset eivät voi muodostaa oikeaa mielipidettä koska heille valehdellaan ja estetään pääsy objektiivisen tiedon ja raaka-aineiston ääreen = tyyppi ei tiedä

Tällä logiikalla mielisairauttakaan ei pitäisi hoitaa koska se on potilaan mielenmaisema.

Moraalikäsityksen vastaisia mielipiteitä taas ei kenenkään tarvitse hyväksyä saati kunnioittaa, tappaminen ei ole oikein. Ei vaikka sitä millä perustelis.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Se on miten tilanteen näkee. Näillä Kreml-myönteisillä Stalinin vainotkin on vaan politiikkaa.

Ja sitten ihmetellään miksi propaganda ja disinformaatio toimii nyt (ja aina).

Russia’s communications regulator has warned ten local news outlets that it will restrict access to their publications - unless they stop referring to the military operation in Ukraine as an "attack, invasion or declaration of war.”
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Täällä kysytään mitä Ovechkinin pitäisi tehdä? Ihan ekana voisi vaikka vaihtaa Instagramin profiilikuva. Mies oikeasti poseeraa Putinin kanssa ja antaa näin tukensa Putinin toimille koko Venäjän seuratuimpana urheilijana.
 

Luoto

Jäsen
Täällä kysytään mitä Ovechkinin pitäisi tehdä? Ihan ekana voisi vaikka vaihtaa Instagramin profiilikuva.
Minusta olisi riittänyt se, että olisi selvästi tuominnut Putinin aloittaman hyökkäyksen. Nyt ei halunnut sitä tehdä, vaan yleisesti hurskasteli että ei sotaa.
Joko tukee hyökkäystä ja haluaa Ukrainan takaisin äiti-Venäjän syliin tai ainakin etupiiriin, tai pelkää sanoa mielipidettään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisihan Ovetshkin teoriassa, siis teoriassa, voinut julkaista vaikka sellaisen viestin, että on järkyttynyt ja surullinen kotimaansa hyökkäyksestä Ukrainaan. Jos se twiitti näkyy Venäjälläkin, niin olisi voinut avata joitakin silmiä venäläisiltä, joilta pimitetään tieto että Venäjä on hyökännyt, tai että "operaatiossa" yleensä on jostain järkyttävästä kyse.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Yksittäisen seksuaalirikoksen peittely on NHL:ssä näköjään pahempi homma kuin nykymaailman pahimman tyrannin ja massamurhaajan kanssa veljeily ja tämän avoin tukeminen. Joten soosoo Aleksanteri, tuhmasti tehty, mutta ei siinä mitään sen kummempaa.

Vai miksi tätä rybyä ei ole jo heivattu ulos liigasta ja samalla mitätöity kaikkia miehen tekemiä tilastoja. Niin ja miksi nimi on vielä kannussa?

Käsittämätöntä.
 

Outsider

Jäsen
Itelläni on kavereita/tuttuja ketkä ovat rehellisesti rikollisia. Mutta en voi kantaa vastuuta heidän tekemisistään. En tiedä miksi ketjun nimihenkilönkään pitäisi.
Poseeraatko näiden tunnettujen rikollisten kanssa omissa somekuvissa ja hehkutat muille miten siistejä tyyppejä on kyseessä? Jos tällainen rikollinen vetää vaikka vaimoaan turpaan tai myy lapsille huumeita, niin kysyttäessä mielipidettäsi toiminnasta tyydyt vastaamaan ”Pekka on mun paras kaveri”.
 
Poseeraatko näiden tunnettujen rikollisten kanssa omissa somekuvissa ja hehkutat muille miten siistejä tyyppejä on kyseessä? Jos tällainen rikollinen vetää vaikka vaimoaan turpaan tai myy lapsille huumeita, niin kysyttäessä mielipidettäsi toiminnasta tyydyt vastaamaan ”Pekka on mun paras kaveri”.

En erityisemmin pidä julkisuudesta missään muodossa joten en poseeraa missään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyypä tänään katsoa reagoiko yleisö ovetshkiniin kun peli tulee ihmisten aikaan. Sitten käännän kanavaa ja katson jotain muuta peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös