Haluaa kai viettää eläkepäiviä Putinin kenkiennuolijana.
Onnittelut komeasta urasta ja hienoa tietää kun usein miettinyt, että tänne kirjoittaa NHL-miljonääri!Kyllä itellä NHL-miljonäärinä parempaakin tekemistä.
Onnittelut komeasta urasta ja hienoa että tänne kirjoittaa NHL-miljonääri!
Venäjän maajoukkuekiekkoilija ilmaisi tukensa Ukrainalle – ”Lopettakaa!”
Häpeä Ovie. Paita paloi takassa.
Jaahas, onko hänen perheensä viety jo Siperiaan vai miten se narratiivi täällä menikään? Videot tungettu nettiin, missä pelaaja on homobaarissa (kauhea asia monille)?
Kyllähän se Capsin ja Oven fanina varmasti pahalta tuntuu uskoa omasta sankaristaan mitään pahaa. Mutta tasan niin kauan, kun tämä persereikä heittelee mediaan "Putin on mun presidentti" ja someissa paistattelee saman sekopään kanssa, hänen kannanottonsa ei voisi olla selvempi. Jopa sinä sen sisimmissäs tiedät, kun vaan avaat silmät.Tää on ilmiö joka kertoo miten mielikuvat ohjaa mielipiteitä. Kuka tahansa venäläinen kakkostason julkkis julkaisee tyhjän ”no war” tekstin ja hän on ylistetty sankari. Ovechkin sanoo ”no war” mutta se ei kelpaa, koska häneltä kysytään myös muita kysymyksiä joista vastauksista voi sitten käännellä omassa päässään tulkinnat miten itse ”haluaa”.
Kuten oon sanonut, niin Ovie oli naiivi suostuessaan kameroiden eteen. Järkevä ratkaisu olis ollut tuo ”no war” päivitys johenkin some-kanavaan.
Nythän monen täällä kirjoittajan mielestä Ovechkin on vetänyt kättä lippaan ja huudellut ”heil putleria” ja tukee avoimesti hyökkäystä. Mitä näihinkin sitten sanoo. Maailma on joillekin kovin mustavalkoinen, ja ei siinä mitään. Kaikki me kuitenkin toivotaan vain että sota olisi pian ohi ja kenenkään ei tarvisi kärsiä, jopa ihmishirviö Ovechkin.
No kyllä meistä jokainen tietää missä leirissä Ovie seisoo, viimeistään tuon haastattelun jälkeen. Myös sinä, mutta olet itsellesi vain epärehellinen, koska Ovie on suurin idolisi. Toisaalta ymmärrän sinua, mutta tässä maailmantilanteessa kannattaa avata silmänsä.Tää on ilmiö joka kertoo miten mielikuvat ohjaa mielipiteitä. Kuka tahansa venäläinen kakkostason julkkis julkaisee tyhjän ”no war” tekstin ja hän on ylistetty sankari. Ovechkin sanoo ”no war” mutta se ei kelpaa, koska häneltä kysytään myös muita kysymyksiä joista vastauksista voi sitten käännellä omassa päässään tulkinnat miten itse ”haluaa”.
Mä oon ollut vissiin jossain toisessa ulottuvuudessa, jossa Oviella oli jokin Putin-tiimi ja Instassa profiilissa Ovie on Putinin kanssa. Pahoittelen tätä sekaannusta. Tässä ulottuvuudessa Ovie on siis ottanut pesäeron omaan presidenttiinsä ja sillä tavoin, koska on tässäkin ulottuvuudessa todella vaikutusvaltainen ihminen, on tehnyt merkittävän teon järjettömän sodan pysäyttämiseksi. Tosin odotan vielä sitä korttia, että "mitä yksi urheilija mitään millekään mahtaa".
Kyllähän se Capsin ja Oven fanina varmasti pahalta tuntuu uskoa omasta sankaristaan mitään pahaa. Mutta tasan niin kauan, kun tämä persereikä heittelee mediaan "Putin on mun presidentti" ja someissa paistattelee saman sekopään kanssa, hänen kannanottonsa ei voisi olla selvempi. Jopa sinä sen sisimmissäs tiedät, kun vaan avaat silmät.
No ei nyt kuitenkaan, onhan se tennispelaaja Danil Medvedev nyt ainakin huomattavasti tunnetumpi. Toki siis Ovechkin on varmasti eniten henkilöitynyt Putinin tukijaksi näistä urheilijoista.Ovechkin on varmaan Venäjän tunnetuin urheilija
Uskotteko nyt puolustelijat ihan oikeasti, että Ovien perhe on samantien Gulagilla tai nappi otsassa, jos Ovie vaihtaisi IG profiilikuvansa ja poistaisi muun sieltä löytyvän putler hehkutuksen? Vai menikö se vaan niin, että Ovie ei tiedä mitä siellä tilillä tapahtuu?
En usko. Ainakaan ihan noin rankkaa vastareaktiota siis, mutta uskon kyllä että ihan olan kohautuksella ei menisi.
Mutta ottaisitko itse riskin? Millaiselta kaverilta Putin sun mielestä vaikuttaa?
En usko sekuntiakaan, että tapahtuisi yhtään mitään merkityksellistä, enkä usko että sinäkään. Ainahan sitä voi vaikka valehdella, että tilit on hakkeroitu tai muuten vaan katalat jenkit ovat pakottaneet toimimaan näin.
Putler vaikuttaa kaverilta, jonka kanssa en olisi ikinä alkanut veljeilemään, niin en myöskään olisi tilanteessa missä siitä pitäisi jollain kuvitteellisen riskin uhalla irtautua.
Ovechkin on hölmöläisenä tehnyt poliittisia virheitä elämässään ja ne on ajaneet hänet valitettavasti siihen asemaan missä hän on. Ja hän yrittää nyt selvitä tilanteesta sillä tavalla kun kokee turvalliseksi.
Miten tämä "on hölmöläisenä tehnyt poliittisia virheitä" on tullut ilmi Ovechkinin toimesta?
Antanut Putinin käyttää itseään PR-kampanjoissaan, mikä on ajanut hänen omaa PR-arvoaan länsimaissa rujosti alaspäin.
Onko AO8 tuonut tämän (katumuksen) ilmi jossain mediassa vai mihin tämä perustuu?
Mikä on pointtisi? Miksi hän olisi tätä ennen erikseen lähtenyt mediaan huutelemaan katumuksiaan?
Olen minäkin kaikkea tyhmää tehnyt elämässäni ilman että niitä julkisesti toisin esiin.
Niin tosiaan pointti on se, että sinä sanoit että AO8 on hölmöläisenä tehnyt poliittisia virheitä ja antanut Putinin käyttää itseään antaen ymmärtää että AO8 on jotenkin katunut vahvaa yhteyttään Putiniin. Minulle on median/hänen lausuntojen perusteella jäänyt eri kuva tilanteesta ja ihan konkreettisin esimerkki siitä on hän somen profiilikuva unohtamatta hän on yhä vahvasti PutinTeam:ssa. Niin tosiaan minua kiinnosti, että onko hän jotenkin tuonut ilmi katumustaan olla mukana Putinia tukemassa vai onko tämä jokin sinun oma juttu.