Mä oon ollut vissiin jossain toisessa ulottuvuudessa, jossa Oviella oli jokin Putin-tiimi ja Instassa profiilissa Ovie on Putinin kanssa. Pahoittelen tätä sekaannusta. Tässä ulottuvuudessa Ovie on siis ottanut pesäeron omaan presidenttiinsä ja sillä tavoin, koska on tässäkin ulottuvuudessa todella vaikutusvaltainen ihminen, on tehnyt merkittävän teon järjettömän sodan pysäyttämiseksi. Tosin odotan vielä sitä korttia, että "mitä yksi urheilija mitään millekään mahtaa".
Näihin olen oman mielipiteeni jo kirjoittanut tähän ketjuun. Toistaminen on turhaa, kuten myös asian vatvominen sellaisten kanssa jotka on tuomionsa tehneet. Eli tähän ei mitään enempää sanottavaa.
Edit. Sama vastaus @Walkin ille ylläolevaan.
Kyllähän se Capsin ja Oven fanina varmasti pahalta tuntuu uskoa omasta sankaristaan mitään pahaa. Mutta tasan niin kauan, kun tämä persereikä heittelee mediaan "Putin on mun presidentti" ja someissa paistattelee saman sekopään kanssa, hänen kannanottonsa ei voisi olla selvempi. Jopa sinä sen sisimmissäs tiedät, kun vaan avaat silmät.
Tuntuu pahalta koko tilanne, sota ja Ukrainalaisten puolesta jne. Ja kyllä, myös Capsin ja Ovien fanina, mutta myös enemmän yleisellä tasolla lynkkausmieli-ala yksittäisiä venäläisiä kohtaan, joilla ei ole mitään tekemistä Ukrainan hyökkäyksen kanssa.
Sisimmässäni tiedän että Ovechkin ei ole hyökännyt Ukrainaan, eikä aio hyökätäkään.